stemflo
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

stemflo
نویسنده : 5040 تاریخ : 11 / 4 / 1392

stemflo

stemflo

دسته پزشکی و سلامت زیردسته مکملهای غذایی و دارویی

* بهترین کیفیت جریان خون
Stem Flo ترکیبی خارق العاده از آنتی اکسیدانها و آنزیم ها می باشد که فواید سه جانبه ای بر روی جریان خون بدن دارد. جریان خون مناسب و خوب به سلول های بنیادی آزاد شده از مغز استخوان اجازه می دهد سریعتر به تمامی نقاط بدن منتقل گردند.
*تاثیرات و فواید Stem Flo
1. کمک به برخورداری از یک جریان خون مناسب و بهینه
2. کاهش استرس های اکسیدی
3. پاکسازی خون از سموم بدن
* Stem Flo چه کمکی به سیستم ترمیم بدنی ما می کند؟
جاری شدن سلول های بنیادی بالغ در جریان خون برای فرآیند ترمیم بدن بسیار حیاتی و ضروری می باشد.
Stem Flo با کمک به جریان خون توانایی سلول های بنیادی بدن در رسیدن به بافت های آسیب دیده را به حداکثر می رساند.
*ارتباط سلول های بنیادی و جریان خون
چگونگی آزاد سازی و عملکرد سلول های بنیادی به شرح ذیل می باشد:
1. بافت آسیب دیده با ارسال پیام از مغز استخوان درخواست سلول بنیادی می نماید.
2. سلولهای بنیادی آزاد شده از مغز استخوان در جریان خون جاری می گردد.
3. دسته دیگری از پیام رسان ها سلول های بنیادی را ترغیب به انتقال به بافت مورد نظر می کنند. در این بافت سلولهای بنیادی تکثیر و تبدیل به سلول های سالم آن بافت می گردند.
*نتایج علمی ثبت شده
نتایج یک مطالعه علمی مشخص نمود که Stem Flo در همان 30 دقیقه اول پس از مصرف جریان خود را بهبود بخشیده و باعث افزایش جریان خون در مویرگها و کاهش قابل توجه مارکرهای جریان خون که مرتبط با تولید Fibrin و استرس هاس اکسیدی هستند، می شود.
*این محصول با تحریک مغز استخوان افراد بالغ میزان تولید سلول بنیادی را تا 3 میلیون واحد افزایش داده و این افزایش طبیعی ترین و موثر ترین راه برای درمان و ترمیم سلول های مورد نیاز سایر اندام های بدن است.
این محصول می تواند در درمان بیماری هایی همچون دیابت، درد مفاصل ، بیماری خود ایمنی، MS و...که تاکنون درمان قطعی برای آن پیدا نشده موثر باشد.
از دیگر موارد موثر و تاثیر گذار این محصول درمان پیری پوست و جلوگیری از چین و چروک پوست ناشی از پیری و افزایش سن است. همچنین این ترکیبات در بازیابی نیروی جوانی و تقویت قوای جنسی در مردان و زنان موثر می باشد.
Stem Flo
مهمترین ویژگی این محصول رسوب زدایی از رگ های خونی است. اما در کنار این ویژگی خاصیت منحصر به فرد دیگری نیز دارد که مربوط به جلوگیری از رشد بافت های سرطانی است. آنچه بیماری سرطان را مخرب تر می نماید دست اندازی (متاستاز ) به سایر اندام های سالم بدن است. استفاده مستمر از Stem Flo رشد سلولهای سرطانی را کند کرده و از طرفی از دست اندازی و گسترش آن به سایر اندام ها جلوگیری می کند.

*نمایندگی فروش در ایران شرکت سبلان طلائی آسیا (سطا تک ) به شماره ثبت 430765

*برای توضیحات بیشتر می توانید به آدرس وب سایت کمپانی تولیدکننده www.stemtech.com در کشور کانادا مراجعه نمائید.

فروشنده: سطا تک

قیمت: 280,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید stemflo، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید stemflo





:: موضوعات مرتبط: مکملهای غذایی و دارویی، ،
:: برچسب‌ها: خرید پستی مکمل تسریع جریان خون, افزایش متابولیسم گردش خون, خرید مطمعن داروی بدنسازی, بدنسازی, مکمل پرورش اندام, مکمل بدنسازی افزایش گردش خون, پمپ عضله, خرید اینترنتی پستی مکمل های اصل, فروش اینترنتی مکمل بدنسازی,


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.