تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

آموزش زبان آلمانی به روش نصرت (اورجینال)
نویسنده : 5040 تاریخ : 16 / 5 / 1392

آموزش زبان آلمانی به روش نصرت (اورجینال)

آموزش زبان آلمانی به روش نصرت (اورجینال)

دسته آموزش زبان زیردسته متفرقه

آموزش زبان آلمانی به روش نصرت (اورجینال)
آموزش کامل آلمانی به روش نصرت (اورجینال)
آموزش زبان نصرت آلمانی به همراه تقویت حافظه اورجینال



آموزش زبان آلمانی
مکالمه سریع به روش نصرت
قابلیت اجرا بر روی کامپیوتر , موبایل و DVD player و MP3



مهارت کامل در زبان آلمانی در یک ماه با روزی ۳۰ دقیقه گوش کردن به هر درس روش استفاده آسان برای تمام سنین با هر سطح آشنایی به زبان آلمانی
برگرفته از جدیدترین متد آموزشی روز جهان
تمرکز و تقویت حافظه در ضمن یادگیری

تکرار مطالب در فواصل زمانی مختلف
ساعت ها آموزش شامل محاوره , آشنایی با لغات , آموزش حروف اضافه , آشنایی با جمله سازی آموزش زبان آلمانی به روش نصرت چندین سال است که مورد استفاده زبان آموزان قرار می گیرد.
این مجموعه برای افرادی که در صحبت کردن (Speaking) مشکل دارند، بسیار کاربردی است و کمک می کند تا زبان آموز بتواند از گنجینه لغاتی که در ذهن دارد بهتر استفاده کند.



بر خلاف تفکر عموم این مجموعه لغات را یاد نمی دهد بلکه روش درست شنیدن و صحبت کردن را به شما آموزش می دهد.
پس حتی اگر زبان شما در سطح متوسط به بالا است، استفاده از این مجموعه توصیه می شود
چرا که سرعت مکالمه شما را چندین برابر خواهد نمود.

آموزش مکالمه زبان انگلیسی نصرت در ۹۰ روز و سایر زبان ها در ۳۰ روز، بدون نیاز به کتاب، جزوه و مدرس فقط با روزی ۳۰دقیقه مطالعه تنظیم شده است.
دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایل های صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایل های صوتی دارید.
در این آموزش ها با تکرار های هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا به درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.

شنیدن دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوم از شما تمریناتی می خواهد (تکرار برخی از جملات) که خود این مسأله برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.
- اگر تا اندازه ای به زبان مسلط باشید، این دوره آموزشی از سطح مبتدی تا عالی، بدون استفاده از کتاب، شما را در یادگیری زبان کمک خواهد کرد.
- در ابتدا مکالمه ای پخش می شود، سپس روی تک تک لغات و جملات مکالمه تاکید شده و معنی و طرز تلفظ آنها آموزش داده می شود.





- این دوره برای آموزش زبان آلمانی
شامل ۹۰ درس و سایر زبان ها شامل ۳۰ درس می باشد.
- آموزش مکالمه زبان به صورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده باعث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اصلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

مزیت این شیوه آموزشی چیست؟
مزیت این روش یادگیری عملی یک زبان است.بسیاری از استادان زبان بر این باورند که یادگیری عملی یک زبان خارجی این است که به آن کشور سفر کنند و مدتی را در بین مردم آنجا سپری کنند این مجموعه این مسئله را برای شما فراهم می کند افزون بر این قواعد زبان را به صورت عمیق و درونی آموزش می دهد و شما بدون این که متوجه شوید تمام قواعد زبان را ناخودآگاه فرا می گیرید.
یادآوری بین زمانی مندرج (بر پایه قوای ذهنی و به خاطر سپاری اطلاعات جدید در بزرگسالان)
اصل پیش بینی (پرسش از دانشجو بر اساس آموخته های جدید)

برنامه بر پایه یادگیری زنده,به کار گرفتن دانشجو در موقعیت های روزمره و واقعی برای یادگیری و تمرین آموخته ها است درست به مانند اینکه در کشور بیگانه حضور فیزیکی دارید .
بر اساس این روش در هر زبانی یک هسته کلامی وجود دارد که با فراگیری مجموعه لغاتی که بیشترین و ضروری ترین کاربرد را دارد در هر زبانی میتوان بی آنکه مغز را با لغات غیر ضروری و اطلاعات غیر کاربردی انباشته کرد زبان را آموخت.



با شماره مجوز: 022085-0123-6




- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

فروشنده: ملی ایران 6

قیمت: 16,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش زبان آلمانی به روش نصرت (اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش زبان آلمانی به روش نصرت (اورجینال)



:: موضوعات مرتبط: آلمانی، ،
:: برچسب‌ها: آموزش زبان, زبان آلمانی به روش نصرت, اورجینال, germany,

جامعترین راهنمای آموزش زبان آلمانی
نویسنده : 5040 تاریخ : 2 / 4 / 1392

جامعترین راهنمای آموزش زبان آلمانی

جامعترین راهنمای آموزش زبان آلمانی

دسته آموزش زبان زیردسته آلمانی

The Complete Idiot’s Guide to Learning German, Second Edition

جامعترین راهنمای آموزش زبان آلمانی

این کتاب الکترونیکی شامل 432 صفحه با فرمت PDF در یک سی دی ارائه میشود .

و شامل سرفصلهای زیر میباشد :

Part 1: The Very Basics

Part 2: Ready, Set, Go!

Part 3: Up, Up, and Away

Part 4: Fun and Games

Part 5: Angst

Part 6: When in Germany, Do As the Germans Do!

فروشنده: جوانه ها

قیمت: 6,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید جامعترین راهنمای آموزش زبان آلمانی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید جامعترین راهنمای آموزش زبان آلمانی



:: موضوعات مرتبط: آلمانی، ،

جدیدترین و جامعترین پکیج آموزش آلمانی
نویسنده : 5040 تاریخ : 2 / 4 / 1392

جدیدترین و جامعترین پکیج آموزش آلمانی

جدیدترین و جامعترین پکیج آموزش آلمانی

دسته آموزش زبان زیردسته آلمانی

ما تمامی محصولات و نرم افزارها و مجموعه های آموزشی مورد نیاز برا یادگیری زبان را برای شما در این پکیج کامل و بی نظیر مهیا کرده ایم.دیگر نیازی به خریداری محصولات متفرقه نخواهید داشت.پکیج جامع آموزشی فراکو یادگیری زبان شما را متحول خواهد کرد.

ارزش دلاری این پکیج بیش از 2300 دلار (دو میلیون تومان) می باشد.
این پکیج شامل تمامی نرم افزارهای جامع آموزشی و مجموعه شنیداری و دیداری و کتابهای الکترونیکی می باشد که با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما هموطنان عزیز قرار گرفته است

این مجموعه برای اولین بار در ایران ارائه شده و هیچ مجموعه مشابهی ندارد.پکیج فراکو منحصراً از طریق اینترنت بفروش رسیده و هیچ نمایندگی فروشی در هیچ کجای دنیا ندارد.

ما پس از بررسی های فراوان و انجام تستهای مختلف بر روی زبان آموزان در سنین مختلف این مجموعه را برای شما عزیزان که میخواهید بهترینها را داشته باشید و همیشه بهترین باشید عرضه نموده ایم.
امید است که تمامی ایرانیان عزیز در سرتاسر جهان با کمک پکیج جامع فراکو به راحتی و با هزینه ای مناسب زبان خارجی مورد نظرشان را فرا بگیرند.

فروشنده: فرا سی دی

قیمت: 81,900 تومان

درصد :6

روش خرید: برای خرید جدیدترین و جامعترین پکیج آموزش آلمانی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید جدیدترین و جامعترین پکیج آموزش آلمانی



:: موضوعات مرتبط: آلمانی، ،

آموزش زبان آلمانی
نویسنده : 5040 تاریخ : 2 / 4 / 1392

آموزش زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی

دسته آموزش زبان زیردسته آلمانی

مجموعه آموزشی بسیار مفید برای یادگیری پایه زبان آلمانی ، شما در این مجموعه قادرید به سادگی و در هر سنی که باشید با امکانات فوق العاده این نرم افزار زبان ایتالیایی را فرا بگبرید . این مجموعه شامل قسمتهای آموزشی : رنگ ها ، اعضای بدن ، ساعت ها ، عبارات غذاها و کشورها می باشد . با قابلیت گرفتن آزمون و امتیاز دهی از درس - با استفاده از این سی دی براحتی می توانید به آلمانی صحبت کنید .

فروشنده: سی دی ایرانیان

قیمت: 4,500 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید آموزش زبان آلمانی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش زبان آلمانی



:: موضوعات مرتبط: آلمانی، ،

آموزش آلمانی رزتا استون ورژن3 -پنج سطح کامل
نویسنده : 5040 تاریخ : 2 / 4 / 1392

آموزش آلمانی رزتا استون ورژن3 -پنج سطح کامل

آموزش آلمانی رزتا استون ورژن3 -پنج سطح کامل

دسته آموزش زبان زیردسته آلمانی

آموزش زبان آلمانی رزتا استون ورژن 3 - سطح 1 و 2 و 3 و 4 و 5 بصورت کامل
Rosetta Stone German - Level 1 , 2 , 3 ,4 ,5

سریعترین روش برای یادگیری یک زبان جدید :

نسخه پرسنال رزتا استون شامل کلیه ملزوماتی است که شما برای یادگیری یک زبان جدید احتیاج دارید. این نرم افزار بر اساس سرفصل های معتبر ما که جایزه های معتبری را از آن خود کرده است پایه ریزی شده است. موسسات و شرکت های معتبری از جمله ناسا ، ارتش آمریکا، Deutsche Telecom ، IKEA ، Royal Dutch Shell و بیش از 10000 مدرسه در سرتاسر دنیا از این روش برای یاددهی زبان استفاده می کنند. رزتا استون 31 زبان زنده دنیا که بیش از 90 درصد مردم دنیا صحبت می کنند را به شما آموزش می دهد.

پیشرفت با سرعت مورد نظر شما :

رزتا استون همیشه به فکر زمان شماست. در هر زمان و هر مکان شما می توانید با رزتا استون یک زبان جدید را یاد بگیرید. آموزش به گونه ای است که شما به هیچ عنوان احساس تحت فشار بودن و یا احساس خستگی نمی کنید. رزتا استون به کمک یک فرآیند احساسی آموزش زبان را برای شما کارآمد، سریع و لذت بخش می سازد. روش رزتا استون مبتنی بر دخالت زبان آموز است زبان آموز را وادار به فعالیت می سازد بنابراین خستگی در این روش معنایی ندارد. در پایان هر درس این فرصت به شما داد می شود تا مهارت های خود را بیازمایید. این نکته هم قابل ذکر است که نرم افزار رزتا ایتون به طور مستمر پیشرفت شما را ثبت می کند و این به شما کمک می کند که ضعف های احتمالی خود را بهتر بشناسید و بر آن ها تاکید بیشتری داشته باشید.

یادگیری احساسی زبان با روش Dynamic Immersion :

رزتا استون از محتویات تصویری کارآمد برای کمک به یادگیری زبان شما استفاده می کند. به طور مثال یک مجموعه تصویر به شما ارائه می شود و شما باید آنها را با عبارتی که برای شما خوانده و یا نوشته می شود تطبیق دهید. در صورتی که گزینه های صحیح را انتخاب کنید و همچنین در جاهای خواسته شده کلمات را صحیح تلفظ کنید، می توانید به مرحله و درس بعد بروید. با کمک روش Dynamic Immersion شما مستقیما زبان را از طریق مشاهده تصاویر یاد میگیرید و زمان اضافی برای ترجمه به زبان مادریتان صرف نمیکنید.

قوی سازی ساده، مفرح و آنی :

تمرین های چند رسانه ای و خلاق محیط زبان آموزی را برای شما شاد و مفرح و مانند بازی می سازد.

برخی از مباحث :

*مردم و صحبت های آنها
*جهت ها : "چگونه به این آدرس بروم ...
*شکل مثبت و منفی افعال
*غذا، خوردن و آشامیدن
*نسبت های فامیلی
*مفعول ها
*بیان زمان
*اعداد 0 تا صد
*حروف اضافه
*لباس ها و پوشاک
*وسائط نقلیه، مبلمان و ابزارها
*اشکال، رنگ ها و مکان ها

تضمین یادگیری :

شرکت رزتا استون یادگیری زبان را برای شما تضمین میکند. به صورتی که اگر این مجموعه ها را به صورت مستقیم از سایت اصلی خریداری کنید تا شش ماه بازگشت پول شما را تضمین می کند.



ویژگی های نسخه 3 رزتا استون :

نسخه 3 رزتا استون یک روش جدید در آموزش زبان است. به شکلی که به سرعت یادگیری شما شتاب می دهد و به مهارت های شما به طور هوشمند امتیاز می دهد.

قابلیت های جدید این نسخه شامل تکنولوژی مبتکرانه تشخیص صدا است که صدای کاربران را با تلفظ صحیح کلمات مقایسه می کند و در صورت عدم تطابق هشدار می دهد. همچنین منحنی ها و گزارشاتی از پیشرفت زبان آموز در اختیار می گذارد که بدین ترتیب زبان آموز متوجه خواهد شد بر روی چه مهارت هایی باید سرمایه گذاری بیشتری کند.

رزتا استون 3 توسط شرکت های بزرگ و کوچک و تجاری و غیر تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و آزمایش خود را پس داده است. در صورتی که قصد یادگیری زبان جدید را دارید رزتا استون 3 بهترین انتخاب برای شماست!

فروشنده: فرا سی دی

قیمت: 11,000 تومان

درصد :6

روش خرید: برای خرید آموزش آلمانی رزتا استون ورژن3 -پنج سطح کامل، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش آلمانی رزتا استون ورژن3 -پنج سطح کامل



:: موضوعات مرتبط: آلمانی، ،

Rosetta Stone German Version 3 - آموزش زبان آلمانی رزتا استون
نویسنده : 5040 تاریخ : 2 / 4 / 1392

Rosetta Stone German Version 3 - آموزش زبان آلمانی رزتا استون

Rosetta Stone German Version 3 - آموزش زبان آلمانی رزتا استون

دسته آموزش زبان زیردسته آلمانی

در یک دی وی دی

در 5 سطح

Rosetta Stone German Version 3 2009 نام نسخه جدید مجموعه آموزشی زبان آلمانی فوق العاده ای از کمپانی Rosetta Stone امریکاست که این کمپانی قادر به آموزش اکثر زبان های دنیا با متد خاص و مدرن خود است. این نرم افزار با به وجود آوردن محیطی آشنا و زیبا به صورت چند رسانه ای و بهره گیری از شیوه های مدرن Audio-Lingual، Communicative و Task-Based Study برای آموزش زبان آلمانی، نرم افزاری بسیار قدرتمند و مفیدی عرضه کرده که هم اکنون مورد تایید بسیاری از مراکز های علمی معتبر دنیا و همچنین مورد استفاده بسیاری از مدارس در ایالت متحده است.

نسخه جدید و ویرایش سوم این نرم افزار که به تازگی منتشر شده است پیشرفت های عمده ای در قیاس با نسخه های پیشین کرده و روش آموزشی و محیط آموزشی به مراتب بهتر و کاربرپسندتر شده است .

بسته آموزشی زبان آلمانی رزتا استون 3 در پنج سطح منتشر شده است آلمانی زبان رسمی کشور های آلمان، اتریش، سوئیس، بلژیک، لیختنشتاین و لوکزامبورگ است و در بسیاری از کشور های اروپایی به عنوان زبان دوم صحبت می شود و در رتبه بندی پرکاربردتری زبان های دنیا رتبه سوم جهانی را داراست

لازم به ذکر است که بیش از 100 میلیون نفر در سراسر دنیا زبان آلمانی را به عنوان زبان مادری صحبت می کنند

Rosetta Stone v3 2009 German به شما امکان آن را می دهد که :

- لغات و توانایی های زبانی خود را روز به روز بالاتر ببرید

- درست خواندن و نوشتن را به شما می آموزد

- بدون متن بتوانید صحبت کنید .

- هر آنچه را که آموختید به کار گیرید

- احساس هم میهنی با مردم آن شهر و فرهنگ چرا که کاربر را با فرهنگ زبان مذکور نیز آشنا می کند

نمونه هایی از مباحثی که موضوعات اصلی دروس سطوح مختلف را شامل می شوند عبارتند از :

- مقدمات و کلیات لغوی مانند سن و سال، نسبت های خانوادگی و ...

- چگونه سوال پرسیدن، احوال پرسی کردن و مقدمه چینی کردن و ...

- ساعات مختلف روز، روز های تقویم و تاریخ و آب و هوا و ...

- مسیر دادن ها، راهنمایی کردن و شدن و مکان های مختلف و ...

- گرامر زمان های حال، گذشته و آینده و ...

- انواع معذرت خواهی ها و درخواست های مودبانه و ...

- چگونه سفارش دادن غذا در رستوران، خرید کردن، و نشانی دادن و گرفتن و ...

- چگونگی بیان احساسات، نظرات و ایده ها و ...

- آشنایی و عبارات سیاسی ، مذهبی ، تجاری و رسانه ای و ...

فروشنده: پرشیا استور

قیمت: 3,000 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید Rosetta Stone German Version 3 - آموزش زبان آلمانی رزتا استون، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید Rosetta Stone German Version 3 - آموزش زبان آلمانی رزتا استون



:: موضوعات مرتبط: آلمانی، ،

آموزش کامل زبان آلمانی با راهنمای قدم بقدم فارسی
نویسنده : 5040 تاریخ : 2 / 4 / 1392

آموزش کامل زبان آلمانی با راهنمای قدم بقدم فارسی

آموزش کامل زبان آلمانی با راهنمای قدم بقدم فارسی

دسته آموزش زبان زیردسته آلمانی


راهنمای قدم به قدم فارسی شما را در تمامی مراحل یادگیری زبان آلمانی همراهی خواهد کرد.این راهنما برای اولین بار در کشور ارائه شده است و شامل تمامی دروس سطوح 1 و 2 و 3 رزتا استون به زبان فارسی میباشد.

این نرم افزار تا کنون با موفقیت در مدارس بسیاری از کشورهای جهان به کار گرفته شده است و حتی سازمانهای بزرگی چون سازمان فضایی ناسا و ارتش آمریکا (جهت زبانهای غیر انگلیسی) از این نرم افزار بهره برده‌اند.


سریعترین روش برای یادگیری یک زبان جدید :

نسخه پرسنال رزتا استون شامل کلیه ملزوماتی است که شما برای یادگیری یک زبان جدید احتیاج دارید. این نرم افزار بر اساس سرفصل های معتبر ما که جایزه های معتبری را از آن خود کرده است پایه ریزی شده است. موسسات و شرکت های معتبری از جمله ناسا ، ارتش آمریکا، Deutsche Telecom ، IKEA ، Royal Dutch Shell و بیش از 10000 مدرسه در سرتاسر دنیا از این روش برای یاددهی زبان استفاده می کنند. رزتا استون 31 زبان زنده دنیا که بیش از 90 درصد مردم دنیا صحبت می کنند را به شما آموزش می دهد.

پیشرفت با سرعت مورد نظر شما :

رزتا استون همیشه به فکر زمان شماست. در هر زمان و هر مکان شما می توانید با رزتا استون یک زبان جدید را یاد بگیرید. آموزش به گونه ای است که شما به هیچ عنوان احساس تحت فشار بودن و یا احساس خستگی نمی کنید. رزتا استون به کمک یک فرآیند احساسی آموزش زبان را برای شما کارآمد، سریع و لذت بخش می سازد. روش رزتا استون مبتنی بر دخالت زبان آموز است زبان آموز را وادار به فعالیت می سازد بنابراین خستگی در این روش معنایی ندارد. در پایان هر درس این فرصت به شما داد می شود تا مهارت های خود را بیازمایید. این نکته هم قابل ذکر است که نرم افزار رزتا ایتون به طور مستمر پیشرفت شما را ثبت می کند و این به شما کمک می کند که ضعف های احتمالی خود را بهتر بشناسید و بر آن ها تاکید بیشتری داشته باشید.

یادگیری احساسی زبان با روش Dynamic Immersion :

رزتا استون از محتویات تصویری کارآمد برای کمک به یادگیری زبان شما استفاده می کند. به طور مثال یک مجموعه تصویر به شما ارائه می شود و شما باید آنها را با عبارتی که برای شما خوانده و یا نوشته می شود تطبیق دهید. در صورتی که گزینه های صحیح را انتخاب کنید و همچنین در جاهای خواسته شده کلمات را صحیح تلفظ کنید، می توانید به مرحله و درس بعد بروید. با کمک روش Dynamic Immersion شما مستقیما زبان را از طریق مشاهده تصاویر یاد میگیرید و زمان اضافی برای ترجمه به زبان مادریتان صرف نمیکنید.



ویژگیهای دیگر این مجموعه کدامند؟

محیطی بسیار ساده و کاربر پسند

نصب آسان و بی دردسر

قابل استفاده حتی با سیستمهای قدیمی

توجه یکسان به مهارتهای چهارگانه (شنیداری، گفتاری، نوشتاری و درک مطلب)

امکان تشخیص صدا از طریق میکروفن برای کاهش لهجه

تمرینات متنوع شامل خواندن، نوشتن، گوش کردن و صحبت کردن


تمرین های چند رسانه ای و خلاق محیط زبان آموزی را برای شما شاد و مفرح و مانند بازی می سازد.

برخی از مباحث :

*مردم و صحبت های آنها
*جهت ها : "چگونه به این آدرس بروم ...
*شکل مثبت و منفی افعال
*غذا، خوردن و آشامیدن
*نسبت های فامیلی
*مفعول ها
*بیان زمان
*اعداد 0 تا صد
*حروف اضافه
*لباس ها و پوشاک
*وسائط نقلیه، مبلمان و ابزارها
*اشکال، رنگ ها و مکان ها

تضمین یادگیری :

شرکت رزتا استون یادگیری زبان را برای شما تضمین میکند. به صورتی که اگر این مجموعه ها را به صورت مستقیم از سایت اصلی خریداری کنید تا شش ماه بازگشت پول شما را تضمین می کند.

نسخه جدید و ویرایش سوم این نرم افزار که به تازگی منتشر شده است پیشرفت های عمده ای در قیاس با نسخه های پیشین کرده و روش آموزشی و محیط آموزشی به مراتب بهتر و کاربرپسند تر شده است .

سیستم آموزشی به قدری ساده و هوشمندانه طراحی شده است که در اولین جلسه استفاده ، از پیشرفت خود هیجانزده می شوید.

Rosetta Stone v3 به شما امکان آن را می دهد که :

- لغات و توانایی های زبانی خود را روز به روز بالاتر ببرید !
- درست خواندن و نوشتن را به شما می آموزد !
- بدون متن بتوانید صحبت کنید .
- هر آنچه را که آموختید به کار گیرید !
- احساس هم میهنی با مردم آن شهر و فرهنگ چرا که کاربر را با فرهنگ زبان مذکور نیز آشنا می کند !

امکانات این برنامه بصورت زیر است:

آموزش کلمه به کلمه و سطح بندی شده: شما در 312جلسه آموزشی میتوانید به معنای واقعی یک زبان را یاد بگیرید.در هر لحظه آموزش را ساده خواهید یافت زیرا بر پایه مطالب قبلی و یادگیری قدم به قدم پیش خواهید رفت.

تمرین پس از آموزش: پس از هر درس آموزشی ، تمرینی برای شما در نظر گرفته شده است که شامل خواندن ، نوشتن و گوش کردن است. توانائی جالب این نرم افزار تمرین دادن لهجه شما است. با سیستم آنالیز صدا ، شما میتوانید کلمه هایی را که آموزش دیده اید بخوانید و از درستی تلفظ تان مطمئن شوید.

محیط کاربرپسند: محیط این نرم افزار بسیار زیبا و جذاب بوده و شما به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید. منوهای پیچیده و تو در تو در این برنامه وجود ندارد.

توضیحات بیشتر درباره مجموعه :

Rosetta Stone زبان را به صورت یک دنباله گام به گام از دروس ساختاری به شما آموزش می دهد. این روش در دنیا به Dynamic Immersion معروف است.لغات جدید همواره به اشیاء ، اعمال و نظرات آشنا وابسته اند و همین لغات عبارات و جملات را در یک تصاعد سیستماتیک میدهند.

یکی از کامل ترین نرم افزارهای آموزش زبان در دنیا

آموزش جامع و کامل مکالمه ، گرامر ، واژگان و ...

شامل پنج مهارت شنیدن ، خواندن ، صحبت کردن ، نوشتار و ترکیب شنیدن و خواندن

توانائی انالیز یا تشخیص گفتار برای تمرین تلفظ

تدریس بر پایه ارتباط ذهنی واژه و جمله با تصویر مربوطه

در حدود 200ساعت آموزش صوتی و تصویری

شامل 4200 تمرین ، پیش نمایش و امتحان یا آزمون برای هر درس بصورت خودآموز و پویا

ارائه نمودار پیشرفت برای هر یک از کاربران نرم افزار

اعمال تغییرات در محیط داخلی نرم افزار بر اساس سلایق کاربر

فروشنده: فرا سی دی

قیمت: 21,900 تومان

درصد :5

روش خرید: برای خرید آموزش کامل زبان آلمانی با راهنمای قدم بقدم فارسی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش کامل زبان آلمانی با راهنمای قدم بقدم فارسی



:: موضوعات مرتبط: آلمانی، ،

آموزش زبان آلمانی با متد Pimsleur
نویسنده : 5040 تاریخ : 2 / 4 / 1392

آموزش زبان آلمانی با متد Pimsleur

آموزش زبان آلمانی با متد Pimsleur

دسته آموزش زبان زیردسته آلمانی

آموزش مکالمه زبان پیمزلر که در مورد آموزش زبان انگلیسی در ایران بنام روش زبان نصرت شناخته شده است یکی از قوی ترین و کاملترین روشهای موجود در زمینه فراگیری زبان می باشد .


اگر تا اندازه ای به زبان انگلیسی مسلط باشید، این دوره آموزشی از سطح مبتدی تا عالی، بدون استفاده از کتاب، شما را در یادگیری زبان آلمانی کمک خواهد کرد.

در ابتدا مکالمه ای پخش میشود، سپس روی تک تک لغات و جملات مکالمه تاکید شده و معنی و طرز تلفظ آنها آموزش داده میشود.

این دوره آموزشی در سه سطح ارائه شده که هر کدام شامل 30 درس جداگانه میباشد.



آموزش مکالمه زبان بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده با عث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اطلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند .



در این روش با صرف زمان حداکثر روزی یک ساعت بعد از گذشت 90 روز آموزش هر زبان را به راحتی فرا خواهید گرفت. فایل دروس به فرمت صوتی می باشد و در تمامی دستگاههای بخش صدا ( وی سی دی خانگی - دستگاه پخش سی دی ماشین و یا خانه - MP3 پلیر - و ... ) و کامپیوتر قابل اجراء می باشد.

بر پایه ی تحقیقات دکتر پیمزلر زبانشناس و محقق دانشگاه یو سی ال ای طراحی شده.

مهمترین وجه تمایز این متد از دیگر روشها :

* یاد آوری بین زمانی مندرج ( بر پایه ی قوای ذهنی و به خاطر سپری اطلاعات جدید در بزرگسالان)

* اصل پیش بینی (پرسش از دانشجو بر اساس آموخته های جدید).

برنامه بر پایه ی یادگیری زنده: بکار گرفتن دانشجو در موقعیتهای روزمره و واقعی برای یادگیری و تمرین آموختهاست درست بمانند اینکه در کشور بیگانه حضور فیزیکی دارید. بر اساس این روش در هر زبانی یک هسته ی کلامی وجود دارد که با فراگیری مجموعه ی لغاتی که بیشترین و ضروریترین کاربرد را در هر زبانی دارند میتوان بی آنکه مغز را با لغات غیر ضروری و اطلاعات غیر کاربردی انباشته کرد زبان را آموخت.

این دوره در اصل روی سه پکیج جداگانه و 90 درس مربوطه، مجموعا روی 48 CD صوتی ارائه میشود.ما برای راحتی شما آنرا بصورت فایلها فشرده که بالاترین کیفیت را دارا میباشد تقدیمتان خواهیم کرد تا براحتی بتوانید در همه جا از آن استفاده کنید.


شما میتوانید به راحتی و به کمک این مجموعه زبان آلمانی را یاد گرفته و به راحتی صحبت کنید

فروشنده: فرا سی دی

قیمت: 8,900 تومان

درصد :7

روش خرید: برای خرید آموزش زبان آلمانی با متد Pimsleur، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش زبان آلمانی با متد Pimsleur



:: موضوعات مرتبط: آلمانی، ،

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.