تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

بهترین روش معافیت سربازی اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 25 / 9 / 1392

بهترین روش معافیت سربازی اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته دانشگاهی

معافیت سربازی بااستفاده صحیح ازقوانین موجود اورجینال
بهترین روش معافیت سربازی اورجینال
بهترین روش معافیت از سربازی به صورت اورجینال






اگر دنبال معافیت سربازی هستید این خبر را بخوانید
معافیت سربازی نخبگان
معافیت سربازی پزشکی
معافیت سربازی تک پسری
معافیت سربازی برای متاهلین
معافیت سربازی خارج از کشور
بهترین روش معافیت از خدمت سربازی
مشمولین وظیفه دانشگاهی
(طرح سرباز صنعت)
هم کار یاد بگیرید هم حقوق دریافت کنید و هم از خدمت سربازی معاف شوید
با هر رشته و در هر جایی می توانید از این معافیت استفاده کنید
هیچ کدام از ما همه قوانین معافیت از سربازی را نمی دانیم
ما همه مراحل کار را به سادگی در یک سی دی به شما توضیح داده ایم و شما از روز اول گام به گام در جهت رسیدن به هدفتان یعنی معافیت از سربازی و کسب درآمد راهنمایی می کنیم . دقیقا از همان روز اول ، فقط کافیست مراحل ارائه شده در سی دی را اجرا نمایید .
فرصتی بی نظیر برای همه جوانان
این فقط استفاده صحیح از قوانین است !
مجموعه کامل و بی نظیر سخت ترین کار من آن است که به کسانی که به کار صنعتی نیاز دارند بقبولانم که این یک بازی و یا یک قرعه کشی یا جایزه و شانس طلایی و افزایش شماره عینک و چاق شدن در حد یک گوریل و … نیست که بیاید با پارتی یا هر چیز دیگر یک جوری از خدمت سربازی خلاص شوید . ذهن خسته مردم از این جور چیزها ، که هر روز در جامعه با بمباران تبلیغاتی آن روبرویم کار مرا مشکل کرده است
این یک فرصت شغلی است
سی دی علاوه بر موارد فوق روش مناسب جهت فعالیتهای صنعتی و معدنی را به شما آموزش
می دهیم . به عبارت دیگر هم از سربازی معاف شده اید و هم صاحب مجوز یک فعالیت تولیدی و صنعتی شده
اید برای مثال روش گرفتن مجوز یک معدن یا یک کارگاه صنعتی را به صورت کاملا عملی و ساده گام به گام توضیح داده ایم .
این یکی ار سیاستهای دولت جدید برای اشتغال زایی است




بهترین راه برای اینکه نشان دهید در حال انجام یک فعالیت صنعتی هستید و به این ترتیب نباید از محل کار خود دور باشید و یا چیزی شبیه به این ، آن است که اقدام به ثبت یک معدن کنید . نترسید ثبت معدن و اصولا پیدا کردن یک معدن ساده ترین کاری است که حتی به فکر جن هم نمی رسد . فقط باور کنید و ببینید که اصلا لازم نیست شما واقعا معدنی داشته باشد تا ان را ثبت کنید و اصلا یک معدن پدیده ای پیچیده نیست که بخواهید نگران یافتن آن یا ثبت آن باشید . شما به هر جا نگاه کنید یک معدن خواهید دید . همین جاده چالوس خودمان گله به گله معدن سنگ دارد که هیچ صاحبی ندارد . صاحب آن شما هستید . فقط باید بدانید از چه روشی برای صاحب شدن آن استفاده کنید . و فقط کافیست شما مجوز معدن داشته باشید و از آن طریق بتوانید از معافیت سربازی بهره مند شوید . تازه این فقط یکی از مزایای ثبت معدن توسط شماست .شما می توانید برای معدن خود وامهای چند صد میلیونی با بهره بسیار پایین و باز پرداخت 25 ساله بگیرید .
این وامها واقعا چند صد میلیونی هستند


شماره مجوز محصول اور جینال :758936852156392452



توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

برچسب ها : ربهترین وش معافیت سربازی , امریه سربازی , انواع معافیتهای سربازی , بهترین روش معافیت از سربازی , بهترین روش معافیت سربازی , جدیدترین تغییرات معافیت سربازی , جزئیات تغییرات تعرفه های معافیت سربازی , جزئیات جدید معافیت سربازی , حقوق سربازی , خاطرات سربازی , خدمت سربازی , خرید سربازی , دفترچه سربازی , روش معافیت سربازی.خرید فیلم آموزش معافیت از سربازی.راه های معافیت از سربازی.راه معافیت از سربازی.راهی برای معافیت از خدمت سربازی.راه قانونی معافیت دائم از خدمت وظیفه.راه های معافیت از سربازی.راه قانونی فرار از خدمت سربازی.راه فرار از دست نظام وظیفه.فرار از سربازی.روش های معافیت از خدمت سربازی.نحوه معافیت دائمی از خدمت.آموزش کامل معافیت آسان از نظام وظیفه.سربازی.سرباز.معافیت.معاف شدن از خدمت سربازی.سی دی آموزش معافیت برای سربازان.

فروشنده: ملی ایران 2

قیمت: 13,800 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید بهترین روش معافیت سربازی اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بهترین روش معافیت سربازی اورجینال



:: موضوعات مرتبط: هنری، دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: خرید فیلم آموزش معافیت از سربازی, راه های معافیت از سربازی, راه معافیت از سربازی, راهی برای معافیت از خدمت سربازی,

آموزش نوشتن پایان نامه و مقالات علمی -اوریجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 24 / 9 / 1392

آموزش نوشتن پایان نامه و مقالات علمی -اوریجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته درسی

پکیج طلایی آموزش نگارش پایان نامه - در یک DVD
شماره مجوز : 155/88-43521
این محصول طرز نگارش پایان نامه و مقالات علمی را آموزش می دهد.
همراه با نرم افزارهای ویژه و لازم برای استفاده از این مجموعه مانند نرم افزارهای آفیس و آکروبات ریدر
این محصول شامل قسمتهای

مختلف آموزش نگارش پایان نامه و مقالات علمی همراه با نمونه های مختلف میباشد.در کنار آموزشها نمونه های مختلفی از پایان نامه و مقالات نیز ضمیمه شده است تا استفاده کنندگان از این محصول به آسانی با شیوه های مختلف نوشتن مقاله و پایان نامه آشنا گردند.برای تمامی دانشجویان که نیاز به نگارش پایان نامه دارند و همچنین سایر افراد و نویسندگان مقالات علمی خرید این محصول توصیه می گردد.
همراه با آموزش و راهنمای گرفتن بورس تحصیلی از دانشگاههای خارجی که به عنوان هدیه ویژه در این بسته برای شما در نظر گرفته شده .شامل اطلاعات متنوع در زمینه اخذ پذیرش از دانشگاه‌های خارج از ایران و همچنین مراحل و اطلاعات لازم جهت دریافت ویزای تحصیلی است و با هدف کمک به دانشجویان ایرانی‌ برای ادامه تحصیل در خارج از کشور ایجاد شده است




تمامی مراحل آماده سازی و نگارش پایان نامه و مقالات علمی با جرئیات کامل توضیح داده شده است.هر شخص با استفاده از این محصول میتواند با مراحل نوشتن مقاله و پایان نامه مطلع گردد.برای تمامی دانشجویان سال آخر که نیاز به نگارش پایان نامه دارند و همچنین سایر دانشجویان و نویسندگان مقالات علمی خرید این محصول توصیه می گردد

فروشنده: 33 پل شاپ

قیمت: 8,000 تومان

درصد :25

روش خرید: برای خرید آموزش نوشتن پایان نامه و مقالات علمی -اوریجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش نوشتن پایان نامه و مقالات علمی -اوریجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

برجسبها.آموزش نوشتن پایان نامه.نوشتن پایان نامه.سی دی اموزش پایان نامه و مقالات علمی.خرید آموزش نوشتن مقاله علمی و اصولی.خرید اینترنتی دی وی دی آموزشی نحوه نوشتن مقاله علمی.راه نوشتن مقاله به صورت اصولی.آموزش نوشتن مقاله و پایان نامه به صورت صحیح.



:: موضوعات مرتبط: درسی و دانشگاهی، دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: آموزش نوشتن پایان نامه, نوشتن پایان نامه, سی دی اموزش پایان نامه و مقالات علمی, خرید آموزش نوشتن مقاله علمی و اصولی, خرید اینترنتی دی وی دی آموزشی نحوه نوشتن مقاله علمی, راه نوشتن مقاله به صورت اصولی, آموزش نوشتن مقاله و پایان نامه به صورت صحیح, ,

پکیج جزوات کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر
نویسنده : 5040 تاریخ : 24 / 6 / 1392
پکیج جزوات کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر

 


کلیه کتابها مطابق بر قوانین قانون جرایم رایانه ای بوده و هیچگونه مطالب و کتابهایی که با قوانین جمهوری اسلامی مغایرت داشته باشد در این بسته گنجانده نشده است


کلیه جزوات مطابق بر آخرین منابع و سرفصلهای ازمون کارشناسی ارشد سال 1391 تهیه شده است


از جزوات این بسته میتوان به عنوان منبع دروس کنکور کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر در گرایشهای نرم افزار ، معماری کامپیوتر ، هوش مصنوعی و الگوریتم و محاسبات استفاده شود. محتویات این بسته شامل جزوات مکمل و مفید از اساتید برتر دانشگاههای بزرگ کشور، نمونه سوالات و تست های تالیفی ، آزمون های آزمایشی در سالهای قبل، سوالات کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر در سال های ۸۵ ، ۸۶ ، ۸۷ ، ۸۸ به همراه کلید ، سوالات کنکور کارشناسی ارشد IT در سالهای ۸۶ ، ۸۷ ، ۸۸ به همراه کلید ، نمونه سوالات پایانی دانشگاه پیام نور، دفترچه های ثبت نام و اطلاعات و جامع پیرامون کنکور کارشناسی ارشد، کارنامه رتبه های مختلف مهندسی کامپیوتر و IT و … اطلاعات مفید دیگر که به برای داوطلبان این کنکور بسیار با ارزش است.

 

 


دروس جزوه ی مدارهای الکتریکی ۱ و ۲

-مدارهای منطقی

- جزوه معادلات دیفرانسیل

– جزوه نظریه زبانها و ماشین ها

- ریاضیات مهندسی

– ساختمان داده ها

– طراحی الگوریتم

- جزوه معماری کامپیوتر

- محاسبات عددی

- ساختمان گسسته

- جزوه سیستم عامل

- جزوه زبان عمومی

- زبان تخصصی

- و جزوه هوش مصنوعی

- شبکه های کامپیوتری

- تئوری مدیریت

- مهندسی نرم افزار

 

لازم به ذکر است این جزوه ها با کیفیت فوق العاده بالا و حجمی نسبتا بالا تهیه شده است. در این بسته جزوات تایپ شده و دستنویس شده از جلسات حضوری در موسسات بزرگ کشور که در زمینه کارشناسی ارشد فعالیت می کنند(مانند موسسه پارسه- نصیر و ….) با خطی خوانا و مرتب تهیه شده است که نیازهای شما را براورده خواهد کرد. با خرید این بسته کلیه سوالات آزمونهای آزمایشی این موسسات را همرا با پسخهای تشریحی و صدها کتاب و رفرنسهای ایرانی و خارجی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد را رایگان دریافت کنید . لازم به ذکر کلیه منابع ذکر شده مطابق بر آخرین سرفصلهای وزارت علوم و تحقیقات و فناوری سال ۸۹ می باشد. این بسته در ۳ عدد DVD تهیه شده است. که کلیه دروس ارشد کامپیوتر با جزوات دست نوس به همراه فایل صوتی اساتید مربوطه از موسسات پارسه و نصیر گنجانده شده است. همچنین برخی جزوات دانشگاه صنعتی شریف نیز در این بسته وجود دارد.

جزوات دست نویس درس پایگاه داده ها استاد رانکوهی به همراه فایل صوتی کلاسهای درس ایشان

جزوات درس نظریه زبانها و ماشینها استاد میبدی به همراه فایل صوتی

جزوات درس سیستم عامل دکتر حقیقت به همراه فایل صوتی کلاسهای درس

جزوات درس ریاضی گسسته استاد سید جوادی به همراه فایل صوتی درس ایشان

جزوات درس شبکه های کامپیوتری دکتر حقیقت به همراه فایل صوتی

و…………………

همراه این بسته جزوه های بسیاری برای داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد تهیه شده است.

قیمت فقط 11500تومان

 

http://elikan.ir/upload/uc_739.png

 

ابتدا محصول را درب منزل دریافت کنید و سپس هزینه آن را به مامور پست بپردازید.

 



:: موضوعات مرتبط: دانشگاهی، ،

پکیج آموزش زبان عمومی ویژه دانشجویان
نویسنده : 5040 تاریخ : 24 / 6 / 1392
پکیج آموزش زبان عمومی ویژه دانشجویان

 

مجموعه ای کامل و استثنایی آموزش زبان عمومی ویژه دانشجویان و کنکور کارشناسی ارشد

 

ویژه کلیه رشته ها

 

منطبق با سرفصل های شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم

 

 

تست های زبان عمومی در آزمون کارشناسی ارشد به سه دسته تقسیم می شود:

1- واژگان 2- قواعد 3- ریدینگ

 

در این مجموعه کلیه قواعد دستور زبان که در سرفصل شورای برنامه ریزی وزارت علوم هست و امکان دارد در کنکور کارشناسی ارشد وجود داشته باشد بصورت دقیق و به زبان ساده آموزش داده شده است، به گونه ای که نیاز به هیچ پیش زمینه ای ندارد…

 

 

 

در این مجموعه تمامی لغات پر کاربرد سال های گذشته و لغاتی که امکان دارد در کنکور استفاده شود به همراه مهمترین لغاتی که در منابع و سرفصل های شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم وجود دارد بصورت تک تک و مثال جمله ای آموزش داده شده و نیز اکثر لغات قابل مترادف و متضاد مثال زده شده است. و نیز تکنیک های حفظ کردن لغات نیز بصورت کامل توضیح داده شده است.

 

همچنین در این مجموعه نمونه تست های کنکور های سال های گذشته به صورت کامل حل شده است و نکات مهم آنها توضیح داده شده است.

 

30 ساعت فیلم آموزشی با کیفیت عالی

 

قابل اجرا در کامپیوتر و دستگاه های پخش دی وی دی

 

این مجموعه در 3 دی وی دی از بهترین مارک دی وی دی موجود در بازار می باشد و با سرعت پایین رایت شده است

و همه محصولات تست شده می باشد. با این وجود کلیه محصولات دارای گاراتنی می باشد و در صورت وجود مشکل

بدون نیاز به هزینه پستی مجدد بصورت رایگان مجداداً ارسال خواهد شد

 

قیمت فقط 20500تومان

 

http://elikan.ir/upload/uc_739.png

 

ابتدا محصول را درب منزل دریافت کنید و سپس هزینه آن را به مامور پست بپردازید.



:: موضوعات مرتبط: درسی و دانشگاهی، دانشگاهی، ،

جزوات کنکور ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات
نویسنده : 5040 تاریخ : 24 / 6 / 1392
جزوات کنکور ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات

 

ا توجه به حجم و قیمت بسیار بالای منابع و کتابهای کنکور کارشناسی ارشد، فروشگاه جزوه، با جمع آوری این منابع و ارائه آنها در قالب ” بسته استثنایی کنکور کارشناسی ارشد ” زمینه را جهت رقابت و مطالعه برای کسانی که توان پرداخت هزینه های بالا را ندارند فراهم آورده است. از جزوات این بسته میتوان به عنوان منبع دروس کنکور کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر در گرایشهای نرم افزار ، معماری کامپیوتر ، هوش مصنوعی و الگوریتم و محاسبات استفاده شود. محتویات این بسته شامل جزوات برتر دروس، جزوات مکمل و مفید از اساتید برتر دانشگاههای بزرگ کشور، نمونه سوالات و تست های تالیفی ، آزمون های آزمایشی در سالهای قبل، سوالات کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر در سال های ۸۵ ، ۸۶ ، ۸۷ ، ۸۸ به همراه کلید ، سوالات کنکور کارشناسی ارشد IT در سالهای ۸۶ ، ۸۷ ، ۸۸ به همراه کلید ، نمونه سوالات پایانی دانشگاه پیام نور، دفترچه های ثبت نام و اطلاعات و جامع پیرامون کنکور کارشناسی ارشد، کارنامه رتبه های مختلف مهندسی کامپیوتر و IT و … اطلاعات مفید دیگر که برای داوطلبان این کنکور بسیار با ارزش است.

 

 

 

جزوات موجودر در این بسته :
مدارهای الکتریکی 

مدارهای منطقی

معدلات دیفرانسیل 
نظریه زبانها و ماشین ها 
ریاضیات مهندسی 
ساختمان داده ها

ساختمان گسسته

سیستم عامل

زبان عمومی

زبان تخصصی

هوش مصنوعی

طراحی الگوریتم

محاسبات عددی

معماری کامپیوتر

کتاب تئوریهای مدیریت

 

قیمت فقط 14500 تومان

 

http://elikan.ir/upload/uc_739.png

خرید پستی--> ابتدا درب منزل تحویل بگیرید و سپس هزینه آن را به مامور پست پردازید!

جزوه آمار و احتمالات : دکتر پرویز نصیری

جزوه اصول طراحی کامپایلر : مهندس فاطمه نورانی

جزوه کامپایلر ها : مهندس باقری نیا

جزوه طراحی و ساخت کامپایلر ها : دکتر قاسم جابری پور

جزوه هوش مصنوعی : سهراب جلوه گر

جزوه هوش مصنوعی : حسن عسکر زاده

جزوه هوش مصنوعی : مجتبی پور محقق

جزوه هوش مصنوعی : سید ناصر رضوی

جزوه مدارهای منطقی : پروفسور موریس مانو

جزوه مدارهای منطقی : مجتبی پور محقق

جزوه مدارهای منطقی : داوود کریم زادگان

جزوه مدارهای منطقی : رحیم اف

جزوه معماری کامپیوتر : مجتبی پور محقق

جزوه نظریه زبانها و ماشینها : سیده فاطمه نورانی

جزوه نظریه زبانها و ماشینها : علی اصغر پور حاجی کاظم

جزوه نظریه زبانها و ماشینها : مرتضی سر گلزائی

جزوه نظریه زبانها و ماشینها : دکتر همتی

جزوه نظریه زبانها و ماشینها : استاد صفایی

جزوه ساختمان داده ها : سیده فاطمه نورانی

جزوه ساختمان داده ها : ناصر آیت

جزوه ساختمان داده ها : نیک محمد بلوچ زهی

جزوه ساختمان گسسته : دکتر بهروز قلی زاده

جزوه سیستم عامل : استاد زیاری

جزوه سیستم عامل : ناصر آیت

جزوه سیستم عامل : استاد محمد جواد قاسمی

جزوه سیستم عامل : استاد همتی

جزوه طراحی الگوریتم : مهندس مهدی دادبخش

جزوه طراحی الگوریتم : دکتر سید حمید حاج سید جوادی

جزوه طراحی الگوریتم : استاد جعفرنژاد قمی

جزوه طراحی الگوریتم : علی نورالله

جزوه ریاضیات مهندسی : دکتر تقی پور

جزوه معادلات دیفرانسیل : جمال صفار اردبیلی

جزوه معادلات دیفرانسیل : دستنویس + فرمولها

جزوه پایگاه داده ها : سید ناصر آیت و دکتر احمد فراهانی

جزوه پایگاه داده ها : شهریار پیر نیا

جزوه مدارهای الکتریکی : امین شیخ نجدی

جزوه مدارهای الکتریکی : استاد علیپور

 



:: موضوعات مرتبط: درسی و دانشگاهی، دانشگاهی، ،

آموزش تصویری پایگاه داده ها به زبان فارسی
نویسنده : 5040 تاریخ : 23 / 6 / 1392
آموزش تصویری پایگاه داده ها به زبان فارسی

 

آموزش کاملا فارسی

 

به صورت مالتی مدیا

 

آموزش به صورت مفهومی

 

همراه با حل تمرین و مثال های گوناگون

 

آموزش توسط استاد پای تخته !

 

مناسب برای تمامی دانشجویان

 

با ما استاد را به خانه بیاورید !

 

کیفیت مناسب صدا و تصویر

 

موارد تدریس شده در این فیلم آموزشی:

نمودار ER

موجودیت ها

صفات

کلید اصلی و کلید خارجی

انواع ارتباطات

ارتباط یک به یک

ارتباط n:1

ارتباط n:m

تبدیل نمودار ER به بانک اطلاعات رابطه ای

حل مثال از تبدیل یک نمودار ERبه بانک اطلاعات رابطه ای

مفاهیم اساسی مدل رابطه ای

تناظر بین مفاهیم رابطه ای و مفاهیم جدولی

رابطه-تاپل-صفت-میدان-درجه-کاردینالیتی

تعریف میدان (دامنه)

تعریف رابطه (سرآیند و پیکر)

تعریف درجه

ویژگیهای رابطه

کلید در مدل رابطه ای

تعریف ابر کلید

تعریف کلید کاندید(candidate key)

تعریف کلید اصلی (primary key)

تعریف کلید فرعی (alternate key)

تعریف کلید خارجی (foreign key)

تعریف یکتایی

تعریف کاهش ناپذیر و کاهش پذیر

ساخت بانک رابطه ای به صورت عملی با SQL SERVER

انواع داده ای در SQL

انواع عددی

انواع کاراکتری

انواع دیگر

دستورات کار با اسکیما (DDL)

تعریف جدول جدید در SQL

دستور CREATE TABLE

نمودار ER

موجودیت ها

صفات

کلید اصلی و کلید خارجی

انواع ارتباطات 

ارتباط یک به یک

ارتباط n:1

ارتباط n:m

تبدیل نمودار ER به بانک اطلاعات رابطه ای

 

قیمت فقط 11500 تومان

 

http://elikan.ir/upload/uc_739.png

 

ابتدا محصول را درب منزل دریافت کنید و سپس هزینه آن را به مامور پست بپردازید.

 

 

حل مثال از تبدیل یک نمودار ERبه بانک اطلاعات رابطه ای

مفاهیم اساسی مدل رابطه ای

تناظر بین مفاهیم رابطه ای و مفاهیم جدولی

رابطه-تاپل-صفت-میدان-درجه-کاردینالیتی

تعریف میدان (دامنه)

تعریف رابطه (سرآیند و پیکر)

تعریف درجه

ویژگیهای رابطه

کلید در مدل رابطه ای

تعریف ابر کلید 

تعریف کلید کاندید(candidate key)

تعریف کلید اصلی (primary key)

تعریف کلید فرعی (alternate key)

تعریف کلید خارجی (foreign key)

تعریف یکتایی

تعریف کاهش ناپذیر و کاهش پذیر

ساخت بانک رابطه ای به صورت عملی با SQL SERVER

انواع داده ای در SQL

انواع عددی

انواع کاراکتری

انواع دیگر

دستورات کار با اسکیما (DDL)

تعریف جدول جدید در SQL

دستور CREATE TABLE

حذف یک جدول

تغییر در اسکیمای یک جدول با دستور Alter TABELE

دستور select بازیابی داده ها از جداول

ساختار دستور select

ترکیب چند فیلد رشته ای با دستور select

بررسی خالی بودن یک فیلد با دستور Select و where

مرتب کردن داده ها با order by

مرتب سازی صعودی و نزولی

عملگر Between در sql

عملگر like در sql 

بازیابی رکوردهای تکراری در sql

بازیابی رکوردهای غیر تکراری در sql

عملگر distinctو all

مثال عملی در محیط sql

اجتماع رکوردهای دو جدول عملگر union , union all

عملگر IN (عضویت یک مقدار)

تست دستورات SQL در QUery Analayzer

پیوندها در sql

ضرب دکارتی A*B

پیوندهای شرط دار:

پیوند طبیعی 

نیم پیوند

فرا پیوند

مثال برای پیوندها

توابع ستوی (آماری) در sql

توابع sum-avg-min-max- count

چند مثال از توابع ستونی

ساخت یک View در Sql

stored procedure ها در sql

مثال عملی در محیط sql

دستور select top

عملگر Group By

Having :اعمال شرط روی گروهها

چند مثال از Having

دستور Insert

درج یک رکورد جدید در جدول با استفاده از Insert into

دستور Update

چند مثال از دستورات بالا

حذف رکوردها با DELETE

معرفی اشیای اصلی برای کار با DB

Sqlconnection برای ارتباط بین محیط برنامه نویسی و DB

sqlDataAdapter اجرای یک Query

DataTable در برگیرنده نیجه اجرای یک select در حافظه است و قابل مشاهده نیست

DataGrid نمایش محتویات یک DataTable

SqlCommand اجرای یک دستور insert-delete-update

ساخت یک پروژه عملی با sql و سی شارپ در محیط ویژوال استدیو

توضیحات کامل پروژه عملی با کد نویسی سی شارپ 

طراحی و کد نویسی فرم جستجو در ساخت پروژه عملی

صفحه درج اطلاعات و ذخیره عکس در دیتا بیس و…..

 

این فیلم آموزشی برای تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور ، دانشگاه آزاد ، دانشگاه سراسری ، دانشگاه علمی کاربردی ، موسسات آموزش عالی و رشته های مهندسی کامپیوتر ، مهندسی برق ، مهندسی عمران و  تمامی رشته های فنی و مهندسی که این درس را در چارت تحصیلی خود دارند ، قابل استفاده می باشد.



:: موضوعات مرتبط: دانشگاهی، کامپیوتر و نرم افزار، ،

آموزش تصویری زبان ماشین و اسمبلی فارسی
نویسنده : 5040 تاریخ : 23 / 6 / 1392
آموزش تصویری زبان ماشین و اسمبلی فارسی

 

آموزش کاملا فارسی

 

به صورت مالتی مدیا

 

آموزش به صورت مفهومی

 

همراه با حل تمرین و مثال های گوناگون

 

آموزش توسط استاد پای تخته !

 

مناسب برای تمامی دانشجویان

 

با ما استاد را به خانه بیاورید !

 

کیفیت مناسب صدا و تصویر

 

این فیلم شامل موارد تدریس شده زیر می باشد:

 

زبان ماشين و برنامه سازي سيستم اسمبلي

مقدمات زبان ماشين و اسمبلي

انواع زبانها
زبانهاي سطح پايين و اسمبلي
مزاياي زبان سطح پايين
مراحل پردازش دستورالعمل
انواع حافظه ها در کامپيوتر
انواع داده ها در کامپيوتر
تبديل مبناها
تبديل مبنا هر عددي به مبناي 10
تبديل اعداد دهدهي به مبناهاي مختلف
تبديل اعداد مبناي 2 به 8 و برعکس
تبديل مبناي 2 به 16 و برعکس
مکمل و متمم
مکمل پايه و يا مکمل پايه
موارد استفاده از مکمل ها
نمايش اعداد اعشاري قالبهاي اعداد اعشاري
مفهوم مميز شناور
مفهوم عدد نرمال
مفهوم عدد باياس
پردازنده در کامپيوتر
پردازنده خانواده اينتل 80×86
پردازنده پنتيوم
وظايف پردازنده
ثباتها
ثباتهاي عمومي
ثباتهاي سگمنت
ثباتهاي اشاره گر و شاخص
ثباتهاي وضعيت و کنترل
وظايف ثباتها
مفهوم انباره در ثبات ax
ثبات bx
ثبات cx
ثبات dx
سگمنت بندي هاي حافظه
ثباتهاي سگمنت
سگمنت کد
سگمنت داده
سگمنت اضافي
دستور move
دستور pusha
دستور pop a
دستور push f
دستور pop f
ثبات EBP وESP
ثبات ip
ثبات وضعيت PSW
واحدهاي مختلف پردازنده
قالب کلي دستورات و برنامه نويسي ترجمه و توليد فايل اجرايي
فيلد شناسه
دستورالعمل يا کد اجرا
دستورالعمل هاي  MOVE ADD  SUB MUL LOOP INC DEC CLC
شبه دستورات
شبه دستورات SEGMENT PROC ORG ENDS ENDP DD DQ DW DB
عملوند
دستور NEG
فيلد شناسه
نوشتن برنامه به زبان اسمبلي
ترجمه برنامه
بيتها و نحوه تعريف آنها
تعريف سگمنت
پارامترها
پارامتر تنظيم
پارامتر ترکيب
پارامتر کلاس
مراحل تبديل اسمبلي
دستور R
دستور A
دستور G
دستور T
دستور P
شبه دستورات داده اي
شبه دستورات ليستي
شبه دستور TITLE
شبه دستور SUBTITLE
شبه دستور ارجاع خارجي
شبه دستور PUBLIC
انواع آدرس دهي
ادرس دهدي بلافاصله
آدرس دهي ثبات
آدرس دهي مستقيم
آدرس دهي غير مستقيم با ثبات
آدرس دهي غير مستقيم با ثباتهاي پايه و شاخص
فايل با پسوند COM
مقررات برنامه هاي COM
تفاوت فايلهاي COM و EXE
عملکردOFFSET
دستور LDS
دستورات محاسباتي
دستور ADC
دستور SBB
دستورات ضرب MUL و IMUL
دستور تقسيم DIV
دستورات SUB و ADD
ضرب يک کلمه در يک کلمه
ضرب يک بايت در يک کلمه
 

قیمت فقط 10500 تومان

 

http://elikan.ir/upload/uc_739.png

 

ابتدا محصول را درب منزل دریافت کنید و سپس هزینه آن را به مامور پست بپردازید.

 

 
 
دستورات شيفت دادن
انواع شيفت
شفيت منطقي
شيفت محاسباتي
دستور DIV و IDIV
تقسيم کلمه ممضاعف بر کلمه دو بايتي
تقسيم بايت بر بايت
نمايش اعداد دهدهي در حافظه
دستورالعمل هاي اسکي
دستور AAS
دستور AAM
دستور AAD
وقفه ها
انواع وقفه ها
وقفه ها خارجي
وقفه هاي داخلي
ماکرو نويسي
دستورات انتقال کنترل برنامه
دستورات پرش
دستور LOOPE
دستور LOOPE
دستور LOOPZ

زبان ماشين و برنامه سازي سيستم اسمبلي

مقدمات زبان ماشين و اسمبلي

انواع زبانها

زبانهاي سطح پايين و اسمبلي

مزاياي زبان سطح پايين

مراحل پردازش دستورالعمل

انواع حافظه ها در کامپيوتر

انواع داده ها در کامپيوتر

تبديل مبناها

تبديل مبنا هر عددي به مبناي 10

تبديل اعداد دهدهي به مبناهاي مختلف

تبديل اعداد مبناي 2 به 8 و برعکس

تبديل مبناي 2 به 16 و برعکس

مکمل و متمم

مکمل پايه و يا مکمل پايه

موارد استفاده از مکمل ها

نمايش اعداد اعشاري قالبهاي اعداد اعشاري

مفهوم مميز شناور

مفهوم عدد نرمال

مفهوم عدد باياس

پردازنده در کامپيوتر

پردازنده خانواده اينتل 80×86

پردازنده پنتيوم

وظايف پردازنده

ثباتها

ثباتهاي عمومي

ثباتهاي سگمنت

ثباتهاي اشاره گر و شاخص

ثباتهاي وضعيت و کنترل

وظايف ثباتها

مفهوم انباره در ثبات ax

ثبات bx

ثبات cx

ثبات dx

سگمنت بندي هاي حافظه

ثباتهاي سگمنت

سگمنت کد

سگمنت داده

سگمنت اضافي

دستور move

دستور pusha

دستور pop a

دستور push f

دستور pop f

ثبات EBP وESP

ثبات ip

ثبات وضعيت PSW

واحدهاي مختلف پردازنده

قالب کلي دستورات و برنامه نويسي ترجمه و توليد فايل اجرايي

فيلد شناسه

دستورالعمل يا کد اجرا

دستورالعمل هاي  MOVE ADD  SUB MUL LOOP INC DEC CLC

شبه دستورات

شبه دستورات SEGMENT PROC ORG ENDS ENDP DD DQ DW DB

عملوند

دستور NEG

فيلد شناسه

نوشتن برنامه به زبان اسمبلي

ترجمه برنامه

بيتها و نحوه تعريف آنها

تعريف سگمنت

پارامترها

پارامتر تنظيم

پارامتر ترکيب

پارامتر کلاس

مراحل تبديل اسمبلي

دستور R

دستور A

دستور G

دستور T

دستور P

شبه دستورات داده اي

شبه دستورات ليستي

شبه دستور TITLE

شبه دستور SUBTITLE

شبه دستور ارجاع خارجي

شبه دستور PUBLIC

انواع آدرس دهي

ادرس دهدي بلافاصله

آدرس دهي ثبات

آدرس دهي مستقيم

آدرس دهي غير مستقيم با ثبات

آدرس دهي غير مستقيم با ثباتهاي پايه و شاخص

فايل با پسوند COM

مقررات برنامه هاي COM

تفاوت فايلهاي COM و EXE

عملکردOFFSET

دستور LDS

دستورات محاسباتي

دستور ADC

دستور SBB

دستورات ضرب MUL و IMUL

دستور تقسيم DIV

دستورات SUB و ADD

ضرب يک کلمه در يک کلمه

ضرب يک بايت در يک کلمه

دستورات شيفت دادن

انواع شيفت

شفيت منطقي

شيفت محاسباتي

دستور DIV و IDIV

تقسيم کلمه ممضاعف بر کلمه دو بايتي

تقسيم بايت بر بايت

نمايش اعداد دهدهي در حافظه

دستورالعمل هاي اسکي

دستور AAS

دستور AAM

دستور AAD

وقفه ها

انواع وقفه ها

وقفه ها خارجي

وقفه هاي داخلي

ماکرو نويسي

دستورات انتقال کنترل برنامه

دستورات پرش

دستور LOOPE

دستور LOOPE

دستور LOOPZ

این فیلم آموزشی برای تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور ، دانشگاه آزاد ، دانشگاه سراسری ، دانشگاه علمی کاربردی ، موسسات آموزش عالی و رشته های مهندسی کامپیوتر ، مهندسی برق ، مهندسی عمران و  تمامی رشته های فنی و مهندسی که این درس را در چارت تحصیلی خود دارند ، قابل استفاده می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: دانشگاهی، مکانیک، برق و الکترونیک، ،

آموزش تصویری معادلات دیفرانسیل - فارسی
نویسنده : 5040 تاریخ : 23 / 6 / 1392
آموزش تصویری معادلات دیفرانسیل - فارسی

 

 

آموزش کاملا فارسی

 

به صورت مالتی مدیا

 

آموزش به صورت مفهومی

 

همراه با حل تمرین و مثال های گوناگون

 

آموزش توسط استاد پای تخته !

 

مناسب برای تمامی دانشجویان

 

با ما استاد را به خانه بیاورید !

 

کیفیت مناسب صدا و تصویر

 

 

قیمت فقط 9500تومان

 

http://elikan.ir/upload/uc_739.png

 

ابتدا محصول را درب منزل دریافت کنید و سپس هزینه آن را به مامور پست بپردازید.

 

 
مباحث مطرح شده در این آموزش :
 

تعریف معادله دیفرانسیل

تعریف معادلات دیفرانسیل معمولی

تعریف معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزیی

انواع معادلات دیفرانسیل

تعریف مرتبه معادله دیفرانسیل

حل مسایل معادلات دیفرانسیل

معادلات مرتبه اول خطی و غیر خطی

معادله برنولی

معادله ریکاتی

معادله دیفرانسیل همگن

تعریف دوم معادله دیفرانسیل همگن مرتبه اول

طرز حل معدله دیفرانسیل همگن مرتبه اول

طرز حل معدله همگن

معادلات کامل

طرز حل معادله کامل

عامل انتگرال ساز

معادلات مرتبه دوم

معادله اویلر

حل معادله غیر همگن

معادله کامل مرتبه دوم

تبدیل لاپلاس

و..
 

این فیلم آموزشی برای تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور ، دانشگاه آزاد ، دانشگاه سراسری ، دانشگاه علمی کاربردی ، موسسات آموزش عالی و رشته های مهندسی کامپیوتر ، مهندسی برق ، مهندسی عمران و  تمامی رشته های فنی و مهندسی که این درس را در چارت تحصیلی خود دارند ، قابل استفاده می باشد.



:: موضوعات مرتبط: دانشگاهی، ،

آموزش جامع کاربرد 3DS Max در معماری
نویسنده : 5040 تاریخ : 23 / 6 / 1392
آموزش جامع کاربرد 3DS Max در معماری

- آموزش جامع مالتی مدیا در محیط نرم افزار تری دی مکس به زبان فارسی .

- بیش از 9 ساعت فیلم آموزشی .

- به همراه نمونه ها Sample آماده .

- مناسب برای سطوح مقدماتی و پیشرفته .

فصل اول : اشنایی با 3ds max – بخش اول
اشنایی با منوی file – اشنایی با منوی edit و group – اشنایی با مدلسازی (1) – اشنایی با مدل رنگ -اشنایی با مدلسازی (2) – اشنایی با نوار ابزار – ساخت اشیا معماری (1) – ساخت اشیا معماری (2) -ساخت و ایجاد سیستم ها – سیستم ring array , day light , sun light
فصل دوم : اشنایی با 3ds max – بخش دوم 
اشنایی با – mesh اشنایی با – editable mesh (1) اشنایی با editable mesh (2) – اشنایی با editable mesh (3) – اشنایی با editable mesh(4) – اشنایی با تغییر دهنده ها (1) – اشنایی با تغییر دهنده ها (2)

 

فصل سوم :کار با اجسام 
اشنایی با پانل hierarchy – اشنایی با پنل motion و display – اشنایی با پانل vtilities – اشنایی با view port – کار با view port – تغییرات نماد ها در داخل یک view port – روشهای انتخاب موضوعات -استفاده از کادر شناور نمایش – اشنایی با لایه ها – انتخاب و جابجایی موضوعات
فصل چهارم : ارتباط بین اتوکد و 3ds max 
وارد کردن فایل اتوکد به 3ds max – اشنایی با autocad import option – اشنایی با autocad import option- وارد سازی طرح اتوکد به روش file link managar- وارد سازی طرح اتوکد به روش file link managar- وارد سازی طرح اتوکد به روش file link managar
فصل پنجم :اصول مدلسازی 
اشنایی با اشکال – اشنایی بالیست interpolation و منحنی ها – استفاده از editable spline برای ویرایش اشکال دو بعدی – بررسی لیست selection از اصلاحگر editable spline – بررسی لیست selection از اصلاحگر editable spline (1)- بررسی لسیت selection از اصلاحگر edit spline (2) – اشنایی با متن – اشکال دو بعدی توسعه یافته
فصل ششم : تغییر دهنده ها و موضوعات ترکیبی
تغییر دهنده extrude,bevel- تغییر دهنده sweep ,cap holes – اشنایی با پارامترهای تغییر دهنده sweep- تغییر دهنده optimize, turbo smooth – تغییر دهنده displace,lathe,stl check- اشنایی با scatter – اشنایی با پارامترهای scatter – اشنایی با terrain – اشنایی با loft – اشنایی با پارامترهای loft
فصل هفتم:مدلسازی درب و پنجره 

اشنایی با انواع درب – ایجاد درب و اختصاص ماده به ان – متحرک سازی باز شدن درب و پارامترهای درب – درب sliding و درب bi fold- پنجره casement ,pivoted,projected,- پنجره fixed,sliding ,awning – اختصاص ماده و پنجره

 


فصل هشتم:مدلسازی پله ,دیوار ,گیاه و نرده 
اشنایی با پله حلزونی – اشنایی با پله Lشکل , u شکل و پلکان راست – ایجاد دیوار – ایجاد گیاه ودرخت – ایجاد نرده و حصار
فصل نهم:اصول مواد و نقوش 
استفاده از مواد – نسبت دادن ماده برشی -ایجاد یک ماده برشی – ایجاد یک ماده ساده – ایجاد ماده نقش دار – ایجاد ماده سه بعدی – حذف کردن مواد و نقشها – اشنایی با کتابخانه مواد – کرکره shoder basic parameter- کرکره extended parameter-,super sampling – کرکره map – نقش bitmap ,gradient- نقش noise,snoke- نقش waves, fall off- اشنایی با مواد معماری
فصل دهم :نور پردازی 
انواع نور – ایجاد نور – اشنایی با پارامترهای نور – استفاده از سایه – شبیه سازی سایه ها – اشنایی با شدت , رنگ و رقیق شدگی نور -کرکره های advanced effect,shadow parameters- کرکره های نورهای spotlight,directionl
فصل یازدهم: دوربین ها
اشنایی با ایجاد دوربین ها – استفاده از دوربین – اشنایی با دید دوربین – متحرک سازی دورذبین ها – متحرک سازی نور
فصل دوازدهم:اشنایی با رندر
اشنایی با کادر render setup – رندر یک تصویر – رندر یک انیمیشن – قرار دادن تصویر برای پس زمینه – افزایش سرعت رندر

 

قیمت فقط 10500 تومان

 

http://elikan.ir/upload/uc_739.png

خرید پستی--> ابتدا درب منزل تحویل بگیرید و سپس هزینه آن را به مامور پست پردازید!

قیمت : 10,500 تومان
  • برچسب ها :


:: موضوعات مرتبط: دانشگاهی، ،

پکیج طلایی دانشجویان رشته برق و الکترونیک
نویسنده : 5040 تاریخ : 23 / 6 / 1392
پکیج طلایی دانشجویان رشته برق و الکترونیک

 

کاملترین و بهترین مجموعه مقالات، کتابها، پروژه ها و جزوه های رشته های برق – الکترونیک و مخابرات هم اکنون در دسترس شماست. محتویات این بسته با ارزش به شرح زیر است:

 

بیش از ۵۴۰ مقاله رسمی ارائه شده در کنفرانس های برق کشور :

لیست مقالات کنفرانسهای برق در کشور
دومین دوره کنفرانس شبکه های توزیع نیروی برق
۱٫ کاربرد SVC برای کنترل بهینه قدرت راکتیو
۲٫ کاربرد منطق فازی در پیش بینی بار
۳٫ کاربرد سیستم های ترموگرافیک مادون قرمز در تعمیرات و بازرسی های فنی شبکه های توزیع نیرو
۴٫ مکانیزم های جدید مدریتی در صنعت برق
۵٫ منافع اقتصادی نصب خازن در شبکه های توزیع
۶٫ متحول ساختن ساختار سازمانی و افزایش بهره وری نیروی انسانی از طریق کاربری طرح های کارمزدی(کارانه)
۷٫ مدل قوس الکتریکی در کلیدهای فشار قوی
۸٫ مدلی مناسب جهت ارزیابی اقتصادی در مطالعات سیستم
۹٫ مروری بر روشهای بهینه سازی و کنترل سیستم های توزیع
۱۰٫ مطالعه هارمونیک های شبکه
۱۱٫ نقش انواع بارها(مصرف کنندگان) در ایجاد هارمونیک ها در شبکه توزیع، اثرات و کنترل هارمونیک ها
۱۲٫ نقش ترانسفورماتورها در کاهش ضریب اطمینان برق رسانی شبکه های توزیع نیرو
۱۳٫ نگرشی بر حفاظت شبکه های توزیع در تحلیل حادثه ای که دو برادر را به قربانی گرفت
۱۴٫ نصب بهینه خازن های موازی در سیتم های توزیع
۱۵٫ ویرایشگر گرافیکی پایگاه اطلاعاتی شبکه های قدرت
۱۶٫ پیش بینی های ایمنی جخت جلوگیری از برق گرفتگی در شبکه های توزیع و مصرف
۱۷٫ آثار پیری و فرسودگی اجزاء شبکه های توزیع و فوق توزیع نیرو
۱۸٫ ارزیابی اقتصادی تولید انرژی در نیروگاه های برق- ابی کوچک(نیروگاه برق ابی کوچک یاسوج)
۱۹٫ ارزیابی روشهای مختلف مدیریت مصرف در جامعه ایران
۲۰٫ استفاده از کنتورهای کارتی بجای کنتورهای الکترومکانیک و مزایای آنها نسبت به نوع قدیمی
۲۱٫ استفاده از کابل نوری برای ایزولاسیون ترانس های جریان
۲۲٫ استفاده از زبان منطقی پرولاگ در کاربردهای زمان-واقعی شبکه های قدرت
۲۳٫ بهبود تنظیم ولتاژ در خطوط توزیع انرژی الکتریکی
۲۴٫ برق گرفتگی در گسترده فشار ضعیف
۲۵٫ برآورد مقدار تقریبی بار شهر اصفهان تا ۱۵ سال اینده
۲۶٫ بررسی و ارزیابی اضافه ولتاژهای ناشی از برق دار کردن خطوط هوایی و کابلهای زمینی ۲۰ کیلوولتی در شبکه های توزیع
۲۷٫ بررسی آمار عیوب ترانسفورماتورهای توزیع
۲۸٫ بررسی برق رسانی به صنایع از طریق نیروگاههای اختصاصی با اتصال به شبکه سراسری
۲۹٫ بررسی حادثه مورخ ۶۹/۸/۲۸ پست ۶۶ کیلو ولت در واهی
۳۰٫ بررسی علل قطع یک فاز از شبکه ۲۰kv , vhi و راه حل عملی جهت جلوگیری از خسارت تجهیزات شبکه و مشترکین
۳۱٫ تقلیل بار راکتیو کارخانجات توسط ژنراتورهای موجود در آنها
۳۲٫ تصحیح کننده های ضریب قدرت و بررسی نحوه عملکرد صحیح آنها در مدار
۳۳٫ تعیین ضریب قدرت اقتصادی بر اساس خازن گذاری در شبکه توزیع
۳۴٫ جایگاه و نقش نظام آموزش و تدوین نظام آموزشی مناسب برای بخش توزیع
۳۵٫ جایگاه و نقش آموزش و تدوین نظام آموزشی مناسب برای بخش توزیع
۳۶٫ حفاظت و ایمنی تجهیزات شبکه های توزیع و لوازم مصرف کنندگان در مواقع رفتار غیرعادی شبکه
۳۷٫ روشهای اندازه گیری مقاومت، بازنگری و اصلاح شبکه زمین پستهای فشارقوی
۳۸٫ راه آهن برقی و استفاده بهینه از انرژی در حمل و نقل
۳۹٫ سیستم کنترل پیشرفته شبکه توزیع برق با استفاده از تکنولوژی جدید مخابراتی
۴۰٫ سیستم توزیع نیرو را دریابیم
۴۱٫ علل تغییر باردهی کابل های تک رشته فشارقوی بارزه فلزی تحت تاثیر اشکال مختلف زمین کردن و آرایش آنها
سومین دوره کنفرانس شبکه های توزیع نیروی برق
۱٫ بررسی و مقایسه روشهای مختلف رکوردگیری مصرف مشترکین برق
۲٫ کنترل تپ چنجرهای زیربار
۳٫ کاربرد هوش مصنوعی در یافتن محل عبور بهینه کابل های توزیع
۴٫ کاربرد شبکه های عصبی در عیب یابی سیستم های توزیع الکتریکی
۵٫ مکانیزاسیون شبکه های توزیع(نقش مکانیزاسیون در بهینه سازی و به هنگام سازی بهره بردای شبکه های توزیع)
۶٫ مدیریت تقاضای مصرف برق
۷٫ مدیریت توزیع انرژی با استفاده از سیستم M-SCADA در شبکه های توزیع
۸٫ مشکلات موجود در جهت ارائه استاندارد اجرایی برای پست های فوق توزیع کشور
۹٫ مطالعه پدیده فرورزونانس در سیستم های قدرت الکتریکی
۱۰٫ نقش تعمیرات دوره ای در تقلیل حوادث و خاموشی ها
۱۱٫ چند روش برای کاهش استقراق انرژی الکتریکی
۱۲٫ چگونه مشترکین را با مدیریت مصرف آشنا کنیم
۱۳٫ نرم افزار طراحی روشنایی معابر (SLD)
۱۴٫ گرایش های توسعه اقتصادی و اثرات آن در بازدهی سرمایه گذاری های صنعت برق
۱۵٫ پخش بار مستقیم در شبکه های سیستم توزیع
۱۶٫ آزادسازی قدرت نهفته در شبکه های توزیع
۱۷٫ آشنایی با گالری تکنیک و مقایسه آن با سیستم موجود تاسیسات شهری
۱۸٫ الگوهای انرژی و لزوم بکارگیری آنها در توسعه نیروگاه ها و سیستم ای قدرت
۱۹٫ اندازه گیری افزایش مقاومت الکتریکی ناشی از تنش های مکانیکی و حرارتی در دو نمونه سیم های شبکه برق رسانی
۲۰٫ اولویت بندی شرایط اضطراری هنگام اضافه بار و افت ولتاژ در شبکه
۲۱٫ اثر کاربرد لامپ های پر بهره و کم مصرف
۲۲٫ اثر ترانسفورماتورهای خانگی بر روی شبکه توزیع کشور
۲۳٫ اثرات نوسانات ولتاژ بر دستگاه های الکتریکی و روشهای اصلاح آن در شبکه توزیع
۲۴٫ ارزیابی حفاظت خازن های قدرت و بررسی علل انفجار بانک های خازنی
۲۵٫ استفاده از خطوط چند مداره دو ولتاژه در نواحی متراکم و پرمصرف
۲۶٫ اصلاح ولتاژ القایی در شبکه های توزیع هوایی
۲۷٫ بهینه سازی خدمات مشترکین
۲۸٫ بهره برداری بهینه از ترانسفورماتورهای قدرت در حالت پارالل
۲۹٫ بازنگری جداول فلش سیم برای شبکه های توزیع
۳۰٫ برنامه کامپیوتری “تحلیل گر شبکه توزیع”
۳۱٫ برنامه ریزی منطقی برای تشخیص عیب در شبکه های حلقوی توزیع
۳۲٫ برآورد تقاضای انرژی مناطق روستایی
۳۳٫ بررسی فیدرهای ۲۰ کیلو ولت به اصلاح “نگیر”
۳۴٫ بررسی مسئله خورندگی در پایه های بتنی
۳۵٫ بررسی مشکلات شبکه های توزیع در مناطق ساحلی
۳۶٫ بررسی مشکلات شبکه های توزیع در مناطق ساحلی استان هرمزگان
۳۷٫ بررسی نقش رله اتصال مجدد در شبکه های توزیع
۳۸٫ بررسی نرخ بهینه تعرفه برق
۳۹٫ بررسی و تحلیل حوادث و اتفاقات عمده زیان بار شبکه های توزیع
۴۰٫ بررسی اثرات میدان های الکترومغناطیسی بر روی بدن انسان
۴۱٫ بررسی تلفات در شبکه های برق و پیشنهاد روشهایی جهت کاهش آن
۴۲٫ بررسی سیستم های سه فاز نامتقارن با بارهای نامتعادل
۴۳٫ بررسی ساختار انواع ترانسفورماتورهای توزیع در شبکه برق مازندران
۴۴٫ بررسی شیوه های بستن شیلد کابل و سرکابل
۴۵٫ بررسی عملکرد پستهای با عایق گازی “GIS” در شبکه برق ایران
۴۶٫ بررسی عوامل آسیب رسان به پایه های چوبی و فلزی و نحوه جلوگیری از آنها
۴۷٫ تهیه بسته نرم افزاری DFMFA (جهت سهولت مطالعات کامپیوتری حالت گذاری سیستم های قدرت)
۴۸٫ تاثیر خاموشی ها در فرسودگی و استهلاک تاسیسات شبکه های توزیع
۴۹٫ ترانسفورماتورهای هرمتیک و کاربرد آنها در شبکه های توزیع
۵۰٫ تشریح آماری و آزمون تجربی تلفات در شبکه های توزیع(تحلیلی در تلفات بخش مصرف روستایی)
۵۱٫ تعیین مکان، ظرفیت و حوزه سرویس دهی بهینه پستهای توزیع
۵۲٫ تعیین بهینه ظرفیت و محل نصب خازن در سیستم های توزیع(جهت بهینه سازی تلفات توان)
۵۳٫ جایگاه شرکت های توزیع در صنعت برق ایران
۵۴٫ رابطه بهر برداری نادرست با سوختن ترانسفورماتورهای توزیع
۵۵٫ زمان بهینه تعویض لامپ روشنایی معابر
۵۶٫ زیان های ناشی از تلفات انرژی الکتریکی در صنعت برق ایران
۵۷٫ سیستم خبره عیب یابی و تشخیص علائم در پستهای انتقال نیرو
۵۸٫ صرفه جویی در توسعه شبکه های توزیع و انتقال نیرو
۵۹٫ ضرورت برنامه ریزی علمی در شبکه توزیع برق کشور
۶۰٫ طراحی پایه های بتنی برای خطوط انتقال و توزیع نیرو
چهارمین دوره کنفرانس شبکه های توزیع نیروی برق
۱٫ کاربرد مقره های رزینی در شبکه های توزیع
۲٫ کاربرد سیستم های خبره در زمینه تشخیص و ارزیابی خطا در شبکه های قدرت
۳٫ مقایسه کنتورهای الکترونیک و الکترومغناطیسی
۴٫ مقایسه سیستم های یک فاز و سه فاز در شبکه های توزیع نیرو
۵٫ مدیریت مصرف و مدیریت انرژی با اسکادا
۶٫ مشکلات استفاده از سیم پیچ سوم ترانسفورماتورها در شبکه برق آذربایجان و روشهای مقابله با آن
۷٫ معرفی نرم افزار EFB برای کاربران EMTP
۸٫ نقش برنامه ریزی تعمیرات در بهینه سازی بهره برداری
۹٫ نقش ترانسفورماتورهای توزیع در تلفات شبکه
۱۰٫ نقش تعمیرات دوره ای در افزایش قابلیت اطمینان سیستم
۱۱٫ نرم افزار برآورد بار و انرژی در برنامه ریزی سیستم های توزیع انرژی الکتریکی
۱۲٫ گذرای ناشی از سوئیچ کردن خازن های قدرت در سیستم های توزیع و انتقال روش حذف آنها
۱۳٫ پیرامون برنامه ریزی تعمیرات و نگهداری در صنعت برق
۱۴٫ پیش بینی کوتاه مدت بار روزانه توسط شبکه های عصبی
۱۵٫ پیش بینی بار در شبکه توزیع بوسیله شبکه های عصبی
۱۶٫ پردازش نقشه های جغرافیایی برای سیستم اطلاعات جغرافیایی شبکه های توزیع
۱۷٫ آنالیز حساسیت برای انتخاب کابل در سیستم های توزیع قدرت الکتریکی
۱۸٫ انتخاب بهینه سیستم توزیع برق و رابطه آن با زمین در شبکه های فشار ضعیف از دیداه ایمنی
۱۹٫ انتخاب بارگذاری مناسب با توجه به شرایط جوی و محیطی
۲۰٫ اختلاف فاز سنج دیجیتال
۲۱٫ بهینه سازی محل و مقدار خازنهای شنت در شبکه شعاعی جهت کاهش تلفات
۲۲٫ بررسی منحنی بار مناطق گرمسیر (استان هرمزگان)
۲۳٫ بررسی پدیده خوردگی پایه های بتونی در مناطق ساحلی و روش مقابله با آن
۲۴٫ بررسی تلفات انرژی الکتریکی در شبکه ایران
۲۵٫ بررسی تلفات انرژی در شبکه برق هرمزگان
۲۶٫ بررسی خوردگی و پوسیدگی در پایه های فلزی، بتونی، چوبی و روش های مقابله با آن
۲۷٫ بررسی خوردگی و پوسیدگی در پایه های انتقال نیرو در مناطق ساحلی و روشهای مقابله با آن
۲۸٫ بررسی شرط ابقا پایداری حرارتی در کابلها و اهمیت آن بویژه در مناطق گرم
۲۹٫ بررسی علل فرسودگی تیرهای بتونی در منطقه اصفهان و ارائه راه حل های تعمیرات
۳۰٫ بررسی علل بروز حوادث در تپ چنجر ترانسفورماتورهای چند پست فوق توزیع شبکه آذربایجان و روشهای مناسب جلوگیری از این حوادث
۳۱٫ بررسی علل بروز سوئینگ ها و تاثیر آنها بر روی شبکه
۳۲٫ تاثیر هارمونیک های جریان بر زمان عمل رله های IDMT در شبکه های توزیع
۳۳٫ تاثیر آلودگی محیط بر روی مقره ها و رشهای مناسب بهبود عملکرد ایزولاسیون شبکه انتقال در مقابل آلودگی
۳۴٫ تاثیر خطای پیش بینی بار در طراحی اقتصادی پست های فوق توزیع
۳۵٫ تاثیر سوء درجه حرارت محیط در کارایی تجهیزات از جمله ترانسفورماتورها
۳۶٫ تحقیقات و آموزش در صنعت برق ارائه یک برنامه موثر در ارتباط دانشگاه و صنعت برق
۳۷٫ تعیین ک.لفه های پیک مصرف برق در محدوده برق منطقه ای هرمزگان و حد کاهش آن
۳۸٫ تعیین مکان و ظرفیت بهینه خازن در شبکه های توزیع با استفاده از روش گرادیان برداری
۳۹٫ حفاظت خطای فاز به زمین و کاربرد ترانس زمین برای شبکه های توزیع
۴۰٫ روش صحیح تنظیم رله های جریانی در شبکه های توزیع
۴۱٫ روشی برای مکان یابی عیب کابل
پنجمین دوره کنفرانس شبکه های توزیع نیروی برق
۱٫ بکارگیری سیستم GIS در برنامه ریزی و تحلیل سیستم های توزیع انرژی الکتریکی
۲٫ کنترل هزینه های غرامت کارکنان از طریق ارگونومی
۳٫ کنترل بهینه قدرت راکتیو با استفاده از کمپانزاتورهای VAR استاتیکی
۴٫ کاهش هارمونیک جریان بارهای غیرخطی با استفاده از روش تزریق هارمونیک در شبکه های توزیع
۵٫ کاربرد محدودساز رزنانسی LC برای کاهش سطح اتصال کوتاه در پست های توزیع
۶٫ کاربرد سیستم های هوشمند برای کاهش تلفات در شبکه های توزیع
۷٫ کاربردهای تروتکنولوژی (مدیریت فنی) در مدیریت، برنامه ریزی، و کنترل امور نگهداری و تعمیرات تجهیزات برق
۸٫ محاسبه تلفات در خطوط توزیع انرژی بوسیله یک روش جدید احتمالی
۹٫ محاسبهقابلیت اعتماددر سیستم توزیع به عنوان پارامتری در تعیینوضعیت شبکه موجود و طراحی شبکه جدید
۱۰٫ مدخلی بر قابلیت اطمینان(پایائی) در شبکه توزیع و گامهایی جهت برآورد شاخص های مربوطه
۱۱٫ مشکلات ناشی از کاربرد انبوه لامپهای کم مصرف بر روی شبکه های توزیع
۱۲٫ مشترکین برق و شرکتهای توزیع (کنکاشی در انتظارات متقابل)
۱۳٫ مطالعه و بررسی امکان حذف تپ چنجر در ترانسفورماتورهای توزیع
۱۴٫ نقش مدیریت بار برای کاهش پیک شبکه با استفاده از کنترل صنایع
۱۵٫ نقش مدیریت، ارزیابی و نظارت در بارور نمود باور ایمنی
۱۶٫ نقش اساسی انجام تعمیرات با روش خط گرم در کم کردن میزان خاموشی شبکه های توزیع نیرو
۱۷٫ نوسانات ولتاژ در شبکه های توزیع و شبیه سازی دینامنیکی از راه اندازی موتورهای القایی در شبکه
۱۸٫ چگونگی تشکیل شرکتهای خصوصی توزیع برق و تنظیم تعرفه فروش آنها
۱۹٫ نگرشی واقع بینانه به کاربرد کامپیوتر در شبکه های توزیع
۲۰٫ هماهنگی سوح عایقی بین برقگیر و ترانسفورماتور
۲۱٫ پیش بینی ه.شمند بار سیستمهای قدرت (پیشگو)
۲۲٫ پیش بینی بار در شبکه های توزیع به روش رگرسیون بهبود یافته
۲۳٫ پیش بینی بار در شبکه برق آذربایجان با استفاده از فیلتر کالمن
۲۴٫ آیا وسایل حفاظت فردی می توانند در پیشگیری از حوادث موثر باشند؟
۲۵٫ آیا استفاده از لوازم برق کلاس صفر برای ایجاد ایمنی منطقی است؟
۲۶٫ الگوی مصرف و تبادل اطلاعات با مشترکین
۲۷٫ انتخاب حفاظت اصلی و پشتیبان ترانسفور ماتورهای توزیع توسط کامپیوتر
۲۸٫ اثرات نامتعادلی بار در شبکه های توزیع
۲۹٫ اثرات ارزشیابی و تعیین پارامترهای مناسب آن در شرکتهای توزیع
۳۰٫ ارائه روش های مناسب در جهت رسیدگی به وضعیت روحی و رفاهی کارکنان
۳۱٫ ارزیابی فنی و اقتصادی روشنایی معابر
۳۲٫ ارزیابی نیروی انسانی
۳۳٫ استفاده از روکش نفوذی گوگرد در تیرهای بتنی شبکه های توزیع برای افزایش دوام و عمر آنها
۳۴٫ استرس و تاثیر آن برکارکنان
۳۵٫ اصول انتخاب و برآورد ظرفیت ترانسفورماتورهای توزیع
۳۶٫ بارگیری بهینه از ترانسفورماتورهای توزیع
۳۷٫ برنامه ریزی برای گسترش بهینه پست های توزیع در شبکه های با مقیاس بزرگ
۳۸٫ بررسی کاربرد و عدم کاربرد برقگیر در ترانسفورماتورهای توزیع مناطق روستایی
۳۹٫ بررسی اثرات عدم تعادل بار و ارائه روشهای عملی به منظور متعادل نگهداشتن بار شبکه
۴۰٫ بررسی استفاده از حباب مشجر و نیمه مشجر در روشنایی معابر
۴۱٫ بررسی تاثیر ابعادشبکه های توزیع محلی بر روی سرعت حل معادلات خطی موجوددر الگوریتم ها ی شبکه برق
۴۲٫ تنظیم ولتاژ و توان راکتیو در شبکه های توزیع با توجه به مسائل اقتصادی
۴۳٫ تجزیه و تحلیل حوادث شرکت های توزیع و راههای پیشگیری از حوادث
۴۴٫ تربیت نیروی انسانی برای صنعت و رابطه ی بین صنعت و دانشگاه
۴۵٫ تعیین شکل بهینه شبکه توزیع جهت کمترین تلفات در بهره برداری
۴۶٫ جلوگیری از خطرات برق گرفتگی در شبکه روستایی معابر با پایه فلزی
۴۷٫ جایابی بهینه خازن درخطوط توزیع انرژی الکتریکی با در نظر گرفتن اثرات هارمونیک
۴۸٫ حفاظت عملی در توزیع و کوردینه آن با فوق توزیع
۴۹٫ خطاهای امپدانس بالا در شبکه توزیع بررسی روشهای تشخیص و آزمایش روی شبکه توزیع
۵۰٫ دیدگاههای مهم برنامه ریزی کوتاه مدت در سیستم های توزیع
۵۱٫ داده های محاسبات قابلیت اطمینان در شبکه های توزیع و پیشنهاد روش جمع آوری آنها در شرکت های توزیع
۵۲٫ روش های برآورد فنی و اقتصادی در طراحی شبکه های توزیع برای مناطق روستایی
۵۳٫ روش تعیین تعرفه های بهینه برق
۵۴٫ روشهای شناخت و کاهش تلفات در ترانسفورماتورهای توزیع
۵۵٫ زیان های ناشی از خاموشی بر مصرف کنندگان
۵۶٫ سیستم اطلاعات تصویری شبکه های توزیع
۵۷٫ سیستم حسابداری برای شعب برق سرکتهای توزیع نیروی برق
۵۸٫ شیوه های مناسب در کاهش حوادث
۵۹٫ شبکه های عصبی چند لایه به صورت الگوریتمی برای عیب یابی سیستم های توزیع الکتریکی
۶۰٫ ضرورت برنامه ریزی و مراعات ظرفیت های ذخیره ای عقلائی در سیستم توزیع نیرو
۶۱٫ طراحی و ساخت کنترل کننده توان راکتیو جهت بهبود راه اندازی موتورهای القایی، بهبود ولتاژ شبکه تغذیه و صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریکی
۶۲٫ طراحی بهینه شبکه های شعاعی فشار متوسط توزیع به کمک هوش مصنوعی
۶۳٫ طراحی جامع شبکه های توزیع و بررسی فنی اقتصادی آن
۶۴٫ عوامل موثر در سیاست گذاری نرخ و تعرفه های برق
ششمین دوره کنفرانس شبکه های توزیع نیروی برق
۱٫ کار با خط بهترین روش کاهش حوادث و خاموشی ها
۲٫ کاربرد کد شناسایی یکپارچه برای شبکه های توزیع در سطح کشور
۳٫ کاربرد محاسبات قابلیت اعتماد در تعیین نقاط مانور شبکه های توزیع
۴٫ کاربرد خازنهای ثابت و اتوماتیک جهت تنظیم ولتاژ در شبکه توزیع
۵٫ کاربرد روشهای بهینه سازی در محاسبات روشنایی معابر
۶٫ کاربرد عملی خازن گذاری بهینه در شبکه های فشار متوسط و تعمیم آن در شبکه های فشار ضعیف

 

قیمت فقط 13500 تومان

 

http://elikan.ir/upload/uc_739.png

خرید پستی--> ابتدا درب منزل تحویل بگیرید و سپس هزینه آن را به مامور پست پردازید!

 

 


۷٫ مقایسه افزایش حد انتقال خطوط ۲۰ کیلو ولت با استفاده از رگولاتور ولتاژ و خازن
۸٫ مدل رفتارهای انسانی در ایجاد حوادث و کنترل ضایعات در محیط کار
۹٫ مدلسازی بار شبکه های توزیع با استفاده از اطلاعات آماری مشترکین
۱۰٫ مردم. شرکتهای توزیع برق. ایمنی
۱۱٫ مطالعه و شناسایی شبکه توزیع با استفاده از دستگاه ثبات پارامترهای شبکه (طراحی و ساخت )
۱۲٫ نقش مدیریت بار برای کاهش پیک شبکه با استفاده از محدود کردن ساعت کار مراکز تجاری
۱۳٫ نقش ضریب بار در اصلاح منحنی تغییرات بار
۱۴٫ نظام برنامه نویسی شیء گرا در توسعه نرم افزارهای مخاسباتی مکانیزاسیون شبکه های توزیع نیروی برق
۱۵٫ وضعیت موجود و آینده هارمونیکها در شبکه های توزیع
۱۶٫ یک مدل اصلاح شده برای بدست آوردن قابلیت اطمینان سیستمهای حفاظتی
۱۷٫ یک روش اقتصادی بهبود قابلیت اطمینان شبکه توزیع نیرو
۱۸٫ پیش بینی انرژی برق مورد نیاز با استفاده از روش سری های زمانی
۱۹٫ پیش بینی بار به روش کاربری ارضی
۲۰٫ پخش بار احتمالاتی در شبکه های توزیع انرژی
۲۱٫ پدیده فرورزونانس و روشهای محدودسازی آن
۲۲٫ آموزش-بهره وری در نظام بهسازی منابع انسانی
۲۳٫ آرایش مجدد شبکه های توزیع بوسیله الگوریتم ژنتیک
۲۴٫ آشنایی با تکنولوژی بارکد کاربرد عملی در پردازش اطلاعات قبوض- آب- برق- گاز- تلفن
۲۵٫ افزایش قابلیت اطمینان و طول عمر ترانسهای توزیع قدیمی و فرسوده
۲۶٫ اثر خطای کنتور در تلفات برق بررسی شرائط محیط، نصب و اثر هارمونیکها
۲۷٫ احیا روغن ترانسفورماتور
۲۸٫ ارائه روشهای مناسب و نوین انگیزه در کارکنان
۲۹٫ ارائه شاخص های نیروی انسانی
۳۰٫ ارائه عوامل مهم تاثیرگذار در رویه کارکنان
۳۱٫ ارزیابی اقتصادی و انتخاب بهینه خازن های موازی در شبکه توزیع خوزستان
۳۲٫ ارزیابی اقتصادی تلفات ترانسفورماتورهای توزیع
۳۳٫ استاندارد حدود مجاز هارمونیکها در سیستم برق ایران
۳۴٫ اصلاح منحنی بار به کمک کنترل کننده های قابل برنامه ریزی بار
۳۵٫ اصول طراحی و اجرای زمین حفاظتی مناسب
۳۶٫ بهینه سازی روشنایی معابر
۳۷٫ بازیابی سیستم های توزیع با استفاده از یک روش جستجوی ابتکاری جدید
۳۸٫ بررسی فنی اقتصادی پست های توزیع فشرده
۳۹٫ بررسی مولفه های بار خانگی در استان مازندران
۴۰٫ بررسی نقش اتصالات ثابت در شبکه های فشار ضعیف توزیع برق
۴۱٫ بررسی نمونه ای ترانسفورماتورهای توزیع سوخته شده
۴۲٫ بررسی و ارائه روشهای مناسب ایجاد انگیزه و رغبت در مشترکان برای پرداخت بهای مصرفی برق
۴۳٫ بررسی وضعیت ایمنی در شرکت توزیع نیروی برق غرب استان تهران
۴۴٫ بررسی تلفات بخاطر عدم تعادل بار و نقش جابجایی کابل سرویس مشترکین در کاهش آن
۴۵٫ بررسی حقوقی و کارشناسی حوادث مردمی برق و روشهای پیشگیری از آن
۴۶٫ بررسی شرایط آب و هوایی بر روی عمر و عملکرد ترانسفورماتورهای توزیع
۴۷٫ بررسیاثرات منابع ایجادهارمونیک ها روی توان مصرفی بار
۴۸٫ توجیه اقتصادی نصب خازن در شبکه های توزیع
۴۹٫ تجارب ناشی از واگذاری خودروهای دولتی به کارکنان
۵۰٫ تحقیقات در مدیریت منابع انسانی
۵۱٫ تحلیل وضعیت موجود ارائه طرح جدید برای فونداسیون تیرهای بتنی ۲۰ کیلوولت
۵۲٫ تحلیل عوامل تلفات و تعیین اولویت کاهش آنها در شبکه فشار ضعیف مازندران
۵۳٫ تعیین مدل تلفات بی باری ترانسفورماتورهای توزیع بطور دقیق
۵۴٫ تعیین استانداردهای نیروی انسانی به روش منطق فازی
۵۵٫ تعیین درصد تلفات مجاز در کابل سرویس از نقطه نظر اقتصادی
۵۶٫ جایابی پست های توزیع بوسیله شبکه های عصبی
۵۷٫ حفاظت ترانسفور ماتورهای توزیع در شبکه های شعاعی توسط یک رلهمیکروپروسسوری در منبع
۵۸٫ خوردگی و تخریب تجهیزات پست های توزیع و انتقال
۵۹٫ روشهای نوین برای وصول مطالبات وصول مطالبات با توجه به ارزش زمانی پول
۶۰٫ ساختار مدیریت توزیع نیرو، از دیدگاه دامنه ای همواره در حال تغییر و ارتباط آن با توسعه اقتصادی
۶۱٫ شناسایی پدیده فیلیکر ولتاژ ناشی از بهره برداری ترانسهای جوشکاری و حذف این پدیده از شبکه توزیع
۶۲٫ شیوه مناسب برق رسانی در داخل شهرهای بزرگ(پایه های تلسکوپی چند منظوره)
۶۳٫ شرکتهای توزیع در چرخه عمر سازمانی
۶۴٫ ضریب تلفات در خطوط توزیع با بار ناپیوسته
۶۵٫ طراحی هوشمند شبکه های توزیع در دو سطح ولتاژ
۶۶٫ طراحی بهینه شبکه های توزیع نیرو با استفاده از الگوریتم ژنتیک
۶۷٫ طرح هماهنگی عایقی تجهیزات شبکه توزیع به روش متداول
۶۸٫ طرح روشهای نوین برای تسریع در وصول مطالبات
هفتمین دوره کنفرانس شبکه های توزیع نیروی برق
۱٫ فیوز قدرت الکترونیکی و کاربرد آن در حفاظت شبکه توزیع
۲٫ قرائت کنتور از راه دور
۳٫ کاهش هزینه طرح های روشنایی معابر با طراحی و ساخت چراغ های مناسب روشنایی معابر
۴٫ کاهش اضافه ولتاژهای ناشی از کلیدزنی خازن در شبکه های توزیع
۵٫ کاربرد منحنی های رشد در الگوسازی تقاضای انرژی الکتریکی (مطالعه موردی: در سطح شبکه توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری)
۶٫ لزوم کاربری کلیدهای محافظ جان (جریان نشتی) در بهینه سازی مصرف انرژی
۷٫ منابع انسانی در شبکه های توزیع نیرو
۸٫ موانع و مشکلات فرایند آموزش در بخش توزیع برق
۹٫ میزان تلفات توان در سیستم توزیع نیرو، نگرانی ها و افسوس ها
۱۰٫ متعادل سازی بار و کاهش تلفات در شبکه توزیع بوشهر به کمک کنترل توان راکتیو
۱۱٫ محاسبه بهای توان راکتیو عبوری از شبکه های توزیع
۱۲٫ مدلسازی بار شبکه های توزیع بر اساس اطلاعات ثبات ها
۱۳٫ مطالعه جامع مولفه های بار استانی
۱۴٫ معایب و محاسن ارزیابی سالیانه شرکت های توزیع توسط وزارت نیرو و پیشنهاد روشهای جدید ارزیابی
۱۵٫ معایب و محاسن ارزیابی عملکردهای سالیانه شرکت های توزیع توسط وزارت نیرو و پیشنهاد روشهای جدید ارزیابی
۱۶٫ معرفی سیستم HVDCLight به عنوان یک آلترناتیو اقتصادی در شبکه های توزیع
۱۷٫ نقش ستینگ رله های جریان در کاهش حوادث شبکه های برق
۱۸٫ چگونه ایمنی را در بهره برداری توزیع برق متحول کنیم
۱۹٫ نگرشی به تعمیرات خط گرم و روند فعالیت آن در ایران
۲۰٫ نصب لوازم اندازه گیری مشترکین در هر یک از طبقات ساختمان های مرتفع و قرائت آن در طبقه همکف
۲۱٫ نظام بودجه در شرکت های توزیع برق چالشها-تنگناها-چشم انداز
۲۲٫ پیمانکاری خارج از سازمان و اطمینان از ایمنی و بهداشت کار
۲۳٫ پاکسازی حریم خطوط توزیع با نگرشی بر حفظ محیط زیست
۲۴٫ آموزش کاربردی و نیاز شرکت های توزیع نیرو
۲۵٫ آزمایش های عملی خطای امپدانس بالا در شبکه فشار متوسط
۲۶٫ انتخاب کارگران ایمن- نمایی از علوم رفتاری
۲۷٫ اتوماسیون- مدیریت شبکه توزیع (DMS) و بررسی مشکلات عدم اجرایی آن در شهر تهران
۲۸٫ اثرات جانبی استفاده از لامپهای کم مصرف
۲۹٫ اداره بهره برداری آینه شرکت توزیع یا شاهراه اطلاعات
۳۰٫ ارائه ساختار اینتر فیسینگ در اتوماسیون توزیع و استفاده از آن در شبکه توزیع جنوب غرب تهران
۳۱٫ ارائه طرح بهینه کلیدزنی به منظور کاهش تلفات در شبکه های توزیع
۳۲٫ ارزیابی نتایج حاصل از تجدید ساختار( خصوصی سازی) بخش توزیع برق ایران
۳۳٫ استفاده از کد پستی ۱۰ رقمی به عنوان شناسایی انشعاب برق
۳۴٫ استفاده از زمین به جای یک هادی شبکه سه فاز فشار متوسط هوایی
۳۵٫ استفاده عملیاتی از نرم افزارهای مکانیزاسیون محاسبات مهندسی توزیع در شرکت توزیع جنوب شرق تهران
۳۶٫ بکارگیری اتوماسیون جهت کاهش تلفات قسمتی از شبکه توزیع شهرستان بهبهان
۳۷٫ بهینه سازی شبکه های روشنایی معابر و نقش آن در مدیریت مصرف برق
۳۸٫ برنامه ریزی استراتژیک در شرکت توزیع
۳۹٫ بررسی فلش ولتاژ در شبکه های توزیع و فوق توزیع به همراه تاثیر عملکرد ترانسفورماتور و ژنراتور محلی
۴۰٫ بررسی کارآئی هادی های آلومینیومی در خطوط توزیع نیرو
۴۱٫ بررسی نتایج پیاده سازی نرم افزار محاسبات مهندسی توزیع modec در شهرک حکیمیه، منطقه برق تهرانپارس
۴۲٫ بررسی نتایج اولین سال اجای طرح ملی خازن گذاری در شبکه های فشار ضعیف هوایی
۴۳٫ بررسی اثر فرسودگی اجزا و اتصالات نامناسب بر تلفات شبکه توزیع
۴۴٫ بررسی اثرات زیانبار خاموشی ها و راههای کاهش آن
۴۵٫ بررسی بهترین روشهایتامین مالی در شرکتهای توزیع
۴۶٫ بررسی تلفات بی باری ترانسفورماتور و روشهای کاهش آن
۴۷٫ بررسی تلفات بخش توزیع برق و تبعات اقتصادی آن
۴۸٫ بررسی تاثیر دوره های آموزشی کوتاه مدت(ضمن خدمت) بر افزایش بهره وری کارکنان شرکت توزیع
۴۹٫ بررسی روش فعلی ارزیابی شرکت های توزیع و پیشنهاد روش جدید
۵۰٫ بررسی راهکارهای وصول مطالبات معوق از مشترکین بدهکار
۵۱٫ بررسی رابطه بین ارتباطات سازمانی اثربخش و تعهد سازمانی مدیران یک شرکت توزیع نیروی برق
۵۲٫ بررسی شبکه های توزیع هوایی و زمینی و مقایسه مزایا و معایب آنها نسبت به هم
۵۳٫ بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان
۵۴٫ تاثیر آلودگی و رطوبت بر کارائی مقره ها در شبکه های توزیع
۵۵٫ تجزیه و تحلیل حوادث شرکت های توزیع نیروی برق و راههای پیشگیری از آن
۵۶٫ تحلیل زنجیره ارزش رقابتی پورتز در فعالیت های توزیع
۵۷٫ تشکیل شرکت توزیع برق روستایی یک ضرورت
۵۸٫ تعادل بار و فاز در سیستم توزیع قدرت
۵۹٫ جمع آوری اطلاعات شبکه های ۲۰ kv با استفاده از دستگاه gps
۶۰٫ جایگاه خدمات مشترکین در شرکت های توزیع برق و رشهای بهبود آن
۶۱٫ خوردگی پایه هیا بتونی در مناطق آلوده
۶۲٫ خصوصی سازی در صنعت برق
۶۳٫ روند گذر از نرم افزارهای تک کاربره به یک سیستم اطلاعات مدیریتی مالی-مهندسی
۶۴٫ روش بهبود یافته برای برآورد بار در شبکه های توزیع با در نظر گرفتن سطوح خالی از بار
۶۵٫ روش جدید اندازه گیری و قرائت انرژی مصرفی مشترکین از راه دور(خودکار) یا AMR (Automatic Meter Reading)
۶۶٫ روشهای تشخیص صحت عملکرد برقگیرهای شبکه های توزیع
۶۷٫ روشی نوین جهت بهبود تعادل بار در شبکه های فشار ضعیف
۶۸٫ سیستم قابل برنامه ریزی روشنایی معابر
۶۹٫ ساماندهی شرکت های توزیع برق در راستای برنامه سوم توسعه کشور
۷۰٫ شبکه های فشار ضعیف و راهکارهای پیشنهادی برای ارتقا کیفیت آن
۷۱٫ طبقه بندی و کدگزاری انشعاب مشترکین برق
۷۲٫ طراحی و پیاده سازی سیستم قرائت خود کار کنتور برای مجتمع های مسکونی و تجاری
۷۳٫ طراحی و ساخت دستگاه متعادل کننده جریان های نامتعادل سه فاز
۷۴٫ طراحی بهینه ترانسفورمر توزیع با استفاده از روش الگوریتم ژنتیک
هشتمین دوره کنفرانس شبکه های توزیع نیروی برق
۱٫ کیفیت توان از دید مهندسین توزیع
۲٫ کیفیت توان در ساختار جدید رقابتی
۳٫ کاهش تلفات تا حد استاندارد، هدفی مجهول و دست نیافتنی
۴٫ کاربرد فیلترهای فعال در شبکه ای توزیع برق
۵٫ لزوم مهندسی مجدد مشاغل از دیدگاه رضایت شغلی
۶٫ لزوم اصلاحات ساختاری در بخش توزیع(پیکره بندی خصوصی در قالبی دولتی)
۷٫ مقایسه مدلهای بار در محیط هارمونیکی و شبیه سازی بر روی شبکه کارخانه کاغذ غرب
۸٫ مقایسه یک روش ابتکاری و روش هوشمند جهت مسئله آزادسازی ظرفیت و کاهش تلفات در شبکه های توزیع از طریق جایابی بهینه نیروگاه های کوچک تولید پراکنده
۹٫ مقایسه عملکرد لامپهای کم مصرف و انواع دیگر از دیدگاه فنی و اقتصادی
۱۰٫ مکانیابی بهینه سکسیونرها در شبکه های توزیع فشار متوسط هوایی با در نظر گرفتن عدم قطعیت در بار مبتنی بر الگوریتم ژنتیک
۱۱٫ محافظت تابلوهای اوت دور در برابر افت ولتاژ ناشی از قطع فیوزهای کات اوت
۱۲٫ محاسبه یراق آلات مورد استفاده در شبکه های توزیع، براساس توجیهات فنی و اقتصادی
۱۳٫ مدلسازی شبکه توزیع برق با نرم افزار ATP جهت بررسی کیفیت توان در حالت های مختلف اختلال در شبکه
۱۴٫ مدلسازی ضریب تلفات توان بر حسب ضریب بار ترانسفورماتورها در پست های توزیع v20/04
۱۵٫ مدیریت ایمنی منابع انسانی در شرکتهای توزیع براساس نظریه تصمیم گیری
۱۶٫ مدیریت بار و مصرف در سمت تقاضای انرژی الکتریکی
۱۷٫ مروری بر فیلترهای فعال قدرت و بررسی موارد کاربردی آنها در شبکه های توزیع ژاپن
۱۸٫ نقش مدیریت بهره برداری و تعمیرات در شبکه های توزیع
۱۹٫ وGPS و کاربرد آن در جابجایی خودروهای عملیاتی شرکتهای توزیع برق
۲۰٫ گروه های خط گرم راهکاری موثر در کاهش و حذف خاموشی های با برنامه در بخش توزیع
۲۱٫ آنالیز رفتار با فیدر به منظور اعمال مدیریت سمت تقاضا در شبکه های توزیع
۲۲٫ اهداف، روشهای اجرایی و پیاده سازی عملی طرح هی جامع شبکه های ۲۰ کیلوولت
۲۳٫ ارزیابی نت در ترانسفورماتورهای شبکه های توزیع با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی و معاومنت برنامه ریزی و تحقیقات
۲۴٫ ارزش اقتصادی اتوماسیون در شبکه توزیع
۲۵٫ استفاده از جبران سازی های خازنی جهت متعادل سازی ولتاژ و بهبود کیفیت توان
۲۶٫ اصول انتخاب و برآورد ظرفیت و بکارگیری بهینه از تراسفورماتورهای توزیع
۲۷٫ بکارگیری تبدیل موجک برای آشکارسازی و طبقه بندی انواع اختلالات کیفیت توان
۲۸٫ بکارگیری سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در طرح های جامع شبکه های توزیع
۲۹٫ بهینه سازی شبکه های روشنایی موجود و ارزیابی اقتصادی
۳۰٫ بهره وری و نظام پرداخت کارانه در شرکت های توزیع نیرو
۳۱٫ بهره گیری از آمار عملکرد در تعیین سطح کیفی و تشویق پرسنل
۳۲٫ بورس برق
۳۳٫ با اصلاح و کنترل صحیح سیستم زمین جان انسانها و سلامت تجهیزات را تضمین کنیم
۳۴٫ بازیابی حداکثر بار در شبکه ای توزیع همراه با حذف بار بهینه با استفاده از هوش مصنوعی
۳۵٫ بحران تراکم در برق مرکز و احداث پست تونلی کمپکت
۳۶٫ بررسی فنی بازیافت روغن و افزایش عمر ترانسفورماتورهای توزیع
۳۷٫ بررسی قابلیت اطمینان شبکه توزیع استان گلستان بر اساس بهبود پارامترهای طراحی و حفاظت مرتبط با ویژگی های منطقه ای
۳۸٫ بررسی مشکلات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز و ارائه راهکارهای مناسب
۳۹٫ بررسی نقش بالاست الکترونیکی در بهینه سازی مصرف انرژی
۴۰٫ بررسی پدیده فرورزونانس و تاثیر پارامترهای موثر بر آن در ترانسفورماتورهای توزیع به کمک نرم افزار EMTP
۴۱٫ بررسی آزمایشگاهی اثرات هارمونیکی لامپهای کم مصرف و تاثیر آن بر روی شبکه
۴۲٫ بررسی اقتصادی جایگزینی چراغهای معمولی(رشته ای) با چراغهای پربازده در روشنایی معابر
۴۳٫ بررسی امکان پخش بار موازی در شبکه توزیع برق مشهد با توجه به اتوماسیون پست ها
۴۴٫ بررسی اثر مقاومت زمین برقگیر اکسید روی بر تعداد قطعی های ناشی از صاعقه در یک خط توزیع
۴۵٫ بررسی اثرات تعارضات سازمانی و عوامل اجتماعی، اقتصادی موثر بر عملکرد کارکنان مدیریت برق کازرون
۴۶٫ بررسی بار سرمایشی و سهم آن در پیک بار استان هرمزگان
۴۷٫ بررسی تعرفه مخفف انرژی در مدیریت مصرف ساعات پیک مشترکین عمده
۴۸٫ بررسی رفتار با بار مشترکین خانگی با استفاده از سیستم های قرائت خودکار کنتور
۴۹٫ بررسی رفتارها و واکنشهای اجتماعی مشترکین نسبت به خاموشی ها و قطع برق در شهر اهواز
۵۰٫ بررسی روشهای ارتیگ بتونی برای کاهش مقاومت خاک در سیستم های اتصال زمین
۵۱٫ بررسی سیستم ارزیابی عملکرد و ارائه الگوی مناسب
۵۲٫ بررسی ساختمان ترانسفورماتورهای خارجی موجود در شبکه های توزیع
۵۳٫ بررسی شبهات فنی و مزایای فنی-اقتصادی جایگزینی عمومی لامژ های کم مصرف
۵۴٫ بررسی علل انفجار ترانسفورماتورهای ولتاژ در شبکه های توزیع
۵۵٫ بررسی عوامل موثر در فرسودگی روغن ترانسفورماتورها
۵۶٫ تجدید آرایش شبکه های توزیع برای کاهش تلفات با استفاده از مفهوم نقطه ژرف
۵۷٫ تشکیل دیسپاچینگ فشار ضعیف تکمیل آخرین حلقه زنجیره مراکز دیسپاچینگ
۵۸٫ تصدیق اطلاعات در سیستم اتوماسیون توزیع با استفاده از تابع در هم MD5
۵۹٫ تعیین محل خطا با استفاده از اختلاف زمانی بین دو پیک متوالی به کمک موجک ها
۶۰٫ تعیین چگالی احتمال اضافه ناشی از کلیدزنی در کابل های فشارقوی با استفاده از نرم افزار EMTP
۶۱٫ حذف نویز صوتی ترانسفورماتورها با استفاده از الگوریتمهای تطبیقی LMS و FXLMS
۶۲٫ دیدگاههای کیفیت توان به هنگام کاربرد لامپهای کم مصرف در مدیریت سمت تقاضا
۶۳٫ روابط متقابل بازدارنده ها، بایده و نبایدها در شبکه های توزیع برق
۶۴٫ روش اندازه گیری کیفیت توان در شبکه های توزیع و جمع بندی آماری نتایج اندازه گیری مشترکین بزرگ برق تهران
۶۵٫ روش بهینه عیب یابی در شبکه های توزیع
۶۶٫ روشهای مناسب برای اثر بخشی بهینه سازی
۶۷٫ راهکارهای اقتصادی برای کاهش اثرات هارمونیکی درایورهای فرکانس متغیر
۶۸٫ زیر ساخت جامع مخابراتی اتوماسیون سیستم توزیع
۶۹٫ سیستم DSAP جامع مهندسی توزیع و کاربرد آن در تهیه طرح جامع توسعه و اصلاح شبکه توزیع
۷۰٫ ضرورت سازماندهی خرید و ارتقا کیفیت تجهیزات بخش توزیع
۷۱٫ طراحی و ساخت مکانیزم قطع همزمان سه فاز کات اوت فیوز
۷۲٫ طراحی و ساخت تستر برقگیر ۲۰ کیلو ولت
۷۳٫ عوامل موثر در تعیین تعداد پرسنل شرکت های توزیع نیروی برق
نهمین دوره کنفرانس شبکه های توزیع نیروی برق
۱٫ بار گذاری بهینه ترانسفورماتورهای توزیع برق
۲٫ کلیدهای دو وضعیتی و اتوماسیون بالانس بار ترانسفورماتورهای توزیع
۳٫ کاهش پیک بار سرمایشی شهرستان بندر عباس با اعمال کنترل مستقیم کولرهای گازی
۴٫ کاربرد GIS در تهیه اطلاعات سیستم های توزیع
۵٫ کاربرد نظریه صف بندی در بهره برداری بهینه از شبکه های توزیع نیروی برق
۶٫ کاربرد تخمین بار پست های توزیع در ارزیابی تلفات ترانسفورماتورها و فیدرهای فشارمتوسط توزیع
۷٫ لزوم بازنگری در وضعیت مأمورین قرائت کنتور عادی
۸٫ مقایسه SCC و TCR مقایسه از دیدگاه هارمونیک های تزریقی به شبکه توزیع
۹٫ مقایسه ترانسفورماتورهای نوع خشک و روغنی
۱۰٫ مقایسه شبکه های هوایی و زمینی در احداث و بهره برداری
۱۱٫ متعادل سازی بار در شبکه های توزیع نامتعادل با استفاده از فیلترهای اکتیو
۱۲٫ محاسبه و بررسی جریان هجومی ناشی از وصل ترانسفورماتورهای توزیع
۱۳٫ محاسبه تلفات انرژی شبکه های توزیع در محیط غیر دقیق
۱۴٫ مدل سازی ضریب تلفات در شبکه توزیع فشار ضعیف شهر تکاب
۱۵٫ مدلسازی و بررسی نحوه تغییرات شاخصهای قابلیت اعتماد شبکه های توزیع در طول سال
۱۶٫ مدلسازی ریاضی فیلترهای فعال قدرت بمنظور بهسازی کیفیت توان در شبکه توزیع
۱۷٫ مدلسازی عیب های داخلی ترانسفورمر با استفاده از MATLAB
۱۸٫ مدیریت مصرف مشترکین خانگی برق
۱۹٫ مدیریت عملکرد و سنجش آن
۲۰٫ مشارکت کارکنان در مدیریت مشارکتی
۲۱٫ مطا لعات شبیه سازی به منظور بررسی عملکردالگوریتم تعیین آرایش بھینه مشترکین تکفازجھت بالانس بارفازھای شبکه وکاھش تلفات
۲۲٫ معرفی نرم افزار طراحی خطوط هوائی (PDLD) شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی
۲۳٫ نقش ایمنی وبهداشت کار دربهسازی ساختار سازمانی صنعت برق کشور
۲۴٫ نقش برنامه ریزی در کاهش خاموشی ها
۲۵٫ نقش سرمایه و نیروی انسانی در شرکتهای توزیع برق
۲۶٫ نقش طراحی صحیح و بکارگیری تجهیزات استاندارد در شبکه های توزیع در جلوگیری از حوادث در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه
۲۷٫ چالش های فراروی روش های عملیات در حوزه بهره برداری شبکه های توزیع و راهکارهای بهبود آن
۲۸٫ نحوه تخصیص بودجه سرمایه گذاری در شرکتهای توزیع
۲۹٫ گزارش تحلیلی نصب خازنهای فشار ضعیف در شبکه توزیع برق استان کردستان
۳۰٫ پیشنهاد یک روش جهت وصول سریعتر هزینه برق مصرفی
۳۱٫ پتانسیل کاهش پیک بار شبکه سراسری از طریق بهبود راندمان و نحوه بارگیری از ترانسفورماتورهای توزیع
۳۲٫ پخش بار بھینه با رعایت قیود امنیت سیستم قدرت با استفاده از برنامه ریزی درجه دوم و روش سیمپلکس
۳۳٫ الگوریتم طراحی و ساخت ترانسفورماتور تزریق جریان جهت آزمون نوعی ادوات توزیع
۳۴٫ امکان سنجی اعمال سیستم اتوماسیون در شبکه های توزیع برق ایران
۳۵٫ انجام مطالعات برآورد بار بلند مدت در شهرهای زنجان و قزوین با استفاده از روش کاربری ارضی
۳۶٫ اهداف ، خط مشی ها ودستاوردهای پروژه تهیه طرح جامع شبکه توزیع شهرهای زنجان وقزوین
۳۷٫ اولویت بندی فیدرهای ۲۰Kv شبکه توزیع شهرستان ساری جهت بهره برداری بهینه و اتوماسیون
۳۸٫ اتصال زمین در شبکه های توزیع و پیشنهادات اصلاحی جهت بهبود سیستم حفاظتی
۳۹٫ اثرات متقابل تغییر نقطه فروش انرژی بمشترکین صنعتی بزرگ
۴۰٫ اثرات نامطلوب قطع یک فاز تجهیزات شبکه و مشترکین
۴۱٫ ارائه یک مدل دقیق از لامپ کم مصرف در نرم افزار Pspice برای طراحی بالاست الکترونیکی
۴۲٫ ارائه یک روش تحلیلی جدید در مورد خازن گذاری ثابت بهینه در شبکه های توزیع شعاعی
۴۳٫ ارائه روشی نوین در جایابی بهینه پستهای توزیع به روش الگوریتم ژنتیک (GA)
۴۴٫ ارائه روشی برای کاهش تلفات در سیستم های توزیع بر مبنای تغییر محل تغذیه سیستم های توزیع
۴۵٫ ارائه راههای جلوگیری از ترکیدن برقگیرهای فشار متوسط
۴۶٫ ارائه شاخصی مناسب جهت ارزیابی، تعیین حد بارگذاری و پایداری ولتاژ در فیدرهای توزیع
۴۷٫ ارزیابی میزان پایداری سازه ها و تجهیزات شبکه های برق در بخش توزیع در مقابل زلزله (مطالعه و بررسی خاص از شبکه های توزیع تا KV 20 و پستهای زمینی KV 20 مازندران)
۴۸٫ ارزیابی عمر عایقی و مقدار پیری ترانسفورماتورهای قدرت و توزیع در شرایط اضافه بار و تحت تنشهای حرارتی و الکتریکی
۴۹٫ استفاده از نتایج اجرای طرح مکانیزاسیون توزیع در بهینه سازی شبکه و بستر سازی برای اتوماسیون
۵۰٫ استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی در تعیین محل دقیق خطا در شبکه های توزیع شعاعی هوائی
۵۱٫ استفاده از شبکه عصبی در افزایش دقت گیرنده های GPS تک فرکانسه پس از حذف اثر SA
۵۲٫ اصلاح روشهای وصول مطالبات براساس نتایج آماری نظرسنجی های عمومی
۵۳٫ اصلاح ضریب بار با تنظیم ضریب مشارکت مشترکین دیماندی بزرگ
۵۴٫ اضافه ولتاژهای موجی در شبکة توزیع فشار ضعیف و حفاظت مصرف کنندگان در برابر آن
۵۵٫ بهینه سازی شبکه های توزیع
۵۶٫ بهبود سیستم جمع آوری داده ها (آمار و اطلاعات) در شرکتهای توزیع با تأکید بر صحت داده ها
۵۷٫ بانک اطلاعات انرژی و کاربرد آن در مدیریت و برنامه ریزی انرژی
۵۸٫ بازآرایی بهینة فیدرها جهت نیل به کمترین تلفات، بهترین کیفیت و بیشترین امنیت در توان الکتریکی توزیع شده
۵۹٫ برون سپاری در راستای ایجاد هماهنگی بین تکنولوژی، استراتژی و ساختار
۶۰٫ برآورد انرژی و بار با استفاده از روش تلفیقی
۶۱٫ بررسی فنی واقتصادی سرویس اساسی ترانسفورماتورهای توزیع شامل تصفیه فیزیکی وشیمیائی روغن
۶۲٫ بررسی کیفیت توان در قسمتی از شبکه توزیع شیراز
۶۳٫ بررسی میزان رضایت مشترکین در شرکت توزیع نیروی برق مشهد
۶۴٫ بررسی مسئله تخصیص بار در شبکه های توزیع در محیط فازی
۶۵٫ بررسی مسائل استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۰ و اجرای مؤثر آن در شرکتهای توزیع برق
۶۶٫ بررسی مشکلات اجرائی و بهره برداری شبکه های توزیع در مناطق سردسیر
۶۷٫ بررسی مشکلات سیستم مکانیکی قطع همزمان کات اوت فیوزها و پیشنهاد یک سیستم جایگزین
۶۸٫ بررسی و لزوم احداث و جایابی پستهای فوق توزیع با استفاده از نتایج طرح جامع شبکههای ۲۰ کیلوولت
۶۹٫ بررسی و لزوم احداث و جایابی پستهای فوق توزیع با استفاده از نتایج طرح جامع شبکههای ۲۰ کیلوولت
۷۰٫ بررسی و پیاده سازی اتوماسیون شبکه توزیع برق در محدوده شرکت توزیع شمالغرب تهران
۷۱٫ بررسی و اصلاح شبکه فشارمتوسط شهرهای زنجان و قزوین با استفاده از نرم افزار DIgSILENT
۷۲٫ بررسی و بهبود قابلیت اطمینان در شبکه توزیع شهرهای زنجان و قزوین با استفاده از نرم افزار DIgSILENT
۷۳٫ بررسی وقوع پدیده فرورزنانس بر اثر کلیدزنی ناقص در شبکه های توزیع نیروی برق
۷۴٫ بررسی پستهای سیار برق منطقه ای تهران
۷۵٫ بررسی آماری اثرات رطوبت و شرایط جوی بر پانچ مقره ها در شرکت توزیع نیروی برق مشهد
۷۶٫ بررسی اقتصادی و فنی اثربخشی بکارگیری کابلهای خودنگهدار هوایی در بهینه سازی شبکه فشار ضعیف
۷۷٫ بررسی الگوی مدیریت تیم سازی بلبیین (Belbin)
۷۸٫ بررسی انرژی توزیع نشده مدیریت برق ارسنجان
۷۹٫ بررسی تلفات در شبک هھای توزیع برق زنجان
۸۰٫ بررسی توزیع پتانسیل بر روی برقگیرھای آویزی ZnO
۸۱٫ بررسی تأثیر دوره های کوتاه مدت آموزشی بر کارآئی ک

قیمت : 13,500 تومان
  • برچسب ها :


:: موضوعات مرتبط: دانشگاهی، ،

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 38 صفحه بعد

.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.