تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

کاملترین پکیج افزایش قد
نویسنده : 5040 تاریخ : 28 / 9 / 1392

سی دی های آموزش افزایش قد توسط مربیان اروپایی
یکی کاملترین پکیج های تصویری درباره افزایش قد
این برنامه آموزشی افزایش قد برای افراد تا سن حدود ٣٠ سالگی می باشد یعنی حتی بعد از بلوغ، البته مسلم است که هر چه سن شما پایین تر باشد افزایش دادن قدتان آسان تر خواهد شد. شما می توانید با توجه به دستور العمل های این فیلم و برنامه ها به تدریج به قد خود بیفزایید. این پکیج افزایش قد در ٤ عدد سی دی با کیفیت و یک عدد کتاب فارسی عرضه می گردد.
اولین قدم برای افزایش قد باور به این کار هست. افرادی که به بلند تر شدن بعد از بلوغ ایمان نداشته باشند هرگز در این امر موفق نخواهند شد. اما داشتن حوصله و پشت کار رمز موفقیت در افزایش قد است.
افزایش قد واقعی
 
با چه روشی قدشما افزایش خواهد یافت؟ 
روش های فراوانی برای این کار وجود دارند که در همه آن ها بر ورزش تاکید دارند یعنی افزایش قد بدون حرکات ورزشی تقریبا غیر ممکن است.
و همچنین داشتن یک برنامه غذایی ایده آل ضروری است. 
ما در این مجموعه سعی کرده ایم که آموزش تمامی حرکات افزایش قد را برایتان محیا سازیم و در ضمن آموزش هایی هم درباره رژیم غذایی و نقش تغذیه در این امر را توضیح دهیم.
داشتن تغذیه سالم برای رشد ،زیاد خوردن نیست بلکه به موقع خوردن غذا و محتوای برنامه غذایی است.
ابتدا در عرض مدتی (بسته به تلاش شما ) بدن شما کشیده خواهد شد در حدود ٢ یا ٣ سانت که این امر به طور قطعی ثابت شده است در این حالت فاصله بین مهره های ستون فقرات شما کمی بیشتر و کشیده تر خواهد شد که گودی کمر شما را از بین می برد که چندان به سن شما بستگی نخواهد داشت. یعنی این اولین قدم برای رشد شماست.
در مرحله دوم اسختوان های بدنتان شروع به رشد می کنند البته به تدریج یعنی اگر عجله کنید مطمعنا شکست خواهید خورد. پس صبور باشد نتایج رشد شما باید حدودا بعد از چند ماه نمایان شود در غیر این صورت باید بدانید که اشکالی در کار است.
شاید رشد ماهانه شما ١ یا نیم سانت باشد که در دراز مدت نتایج قابل قبولی عایدتان خواهد شد.البته سعی کنید در طی روز کمر خود را صاف نگه دارید اما بیش از حد سر پا نیستید.
 
افزایش قد
سایت های خارجی زیادی مشابه این محصول را به فروش می رسانند و ادعا دارند که ١٠٠ درصد تضمینی قدشان چند اینچی افزایش داشته باشد. مانند سایت www.growtaller4idiots.com  که در اینترنت نیز غوغا بر پا کرده اند. اشخاصی نیز در فضای اینترنت که افزایش قد داشته اند اعلام کرده اند که توانستند بعد از سن 23 یا حتی بالاتر تا 10 سانت رشد داشته اند. پس مطمعن باشد که شما هم می توانید فقط کمی زحمت و تلاش می خواهد.
قیمت پکیج همراه با رژیم غذایی : 16,800 تومان که می توانید این پکیج همراه با برنامه غذایی و کتابچه از لینک زیر سفارش دهید.
 خرید جدیدترین و کاملترین پکیج افزایش قد در سال 2010
 
قیمت پکیج بدون تغذیه: 3,700 تومان که می توانید این مجوعه را از لینک زیر سفارش دهید.
 خرید آموزش  حرکات افزایش قد
 
برچسب ها و کلمات کلیدی برای موتور های جستو جو.
X افزایش قد X افزایش قد بعد از بلوغ X راهی برای افزایش قد X افزایش قد با ورزش X حرکات افزایش قد X حرکاتی برای افزایش قد X راه تست شده افزایش قد X خرید سی دی افزایش قد X خرید اینترنتی سی دی های افزایش قد X خرید فیلم آموزش افزایش قد X افزایش دادن قد X راه افزایش قد بعد از بسته شدن صفحات رشد X افزایش قد واقعی X خرید پستی دی وی دی های افزایش قد X خرید پکیج کامل برای افزایش قد X خرید اینترنتی برنامه اموزش افزایش قد X راه های تضمینی افزایش قد X جدید ترین روش افزایش دادن قد X افزایش قد با حرکات ورزشی خاص X افزایش اسان قد X خرید اینترنتی پکیج افزایش قد ارزان X خرید پستی روش های افزایش دادن قد X برنامه غذایی افزایش قد X برنامه تمرین افزایش قد X راه حرفه ای افزایش قد X سفارش مجموعه افزایش قد X سفارش فیلم تصویری اموزش کامل افزایش قد X افزایش قد در منزل X نکات تفزایش قد X افزایش قد برای بالغین X افزایش قد بعد ز18 سالگی X افزایش دادن قد بعد از سن 19 X افزایش قد بعد از سن 20 X افزایش قد بعد از سن 21 X افزایش قد بعد از 22 X افزایش قد بعد از 23 X افزایش قد بعد از 24 X افزایش قد بعد از 25 X افزایش قد بعد از 26 X افزایش قد بعد از 27 X افزایش قد بعد از 28 X افزایش قد بعد از 29 X افزایش قد بعد از 
راه تضمینی افزایش قد/راه آسان افزایش یفتن قد.افزایش قد حتی بعد از بسته شدن صفحات رشد.افزایش قد تا 5 سانت.افزایش دادن قد.افزایش قد تا 10 سانت.راهی برای افزایش دادن قد.درمان کوتاهی قد.نتایج افزایش قد.تحقیقات درباره افزایش قد.بلند تر شدن آسان قد.راه افزایش دادن سریع قد.راه درمان موتاه بودن بدن.روش موثر افزایش قد.افزایش دادن قد به صورت تصویری.فیلم آموزشی افزایش قد.خرید پستی مجموعه افزایش قد.رژیم افزایش قد.غذا های افزایش دهنده قد.تغذیه مناسب برای افزایش قد.تاثیر تغذیه برای رشد قد.رشد دادن قد.بلند کردن قد.غذا های مناسب برای دوره ی افزایش قد.برنامه تمرینی افزایش قد/برنامه غذایی افزایش قد/غذایی برای افزایش قد/افزایش قد بدون نیاز به دراو.افزایش قد بدون مکمل.افزایش قد بعد از سنین رشد.افزایش قد بعد از آغاز دوران بلوغ.افزایش قد بعد از پایان دوران بلوغ.راه افزایش قد نسبی.افزایش قد شدید.افزایش قد بعد از بلوغ زود رس.تاثیر بدنسازی بر رشد قدی.بدنسازی و رشد قد.تاثیر خود ارضایی بر رشد قد منفی است.رشد قد و بدنسازی.افزایش تضمینی قد.افزایش قد
30


:: موضوعات مرتبط: فیلم آموزشی، ورزشی، ،
:: برچسب‌ها: خرید سی دی افزایش قد, راه های مختلف افزایش قد, افزایش قد بعد از بلوغ, حرکات ورزشی مناسب افزایش دادن قد, رژیم غذایی افزایش قد,

آموزش و تعلیم رانندگی به زبان فارسی / اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 25 / 9 / 1392

آموزش و تعلیم رانندگی به زبان فارسی / اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته دانشگاهی

آموزش رانندگی و قبولی تضمینی بصورت تصویری / اورجینال
آموزش و تعلیم رانندگی به زبان فارسی / اورجینال
آموزش عملی و علمی رانندگی /اورجینال





آموزشی صد در صد فارسی و صد در صد اصلی
آیا می خواهید تمام رانندگی را به طور کامل یاد بگیرید؟؟؟
آیا چندین بار پیاپی امتحان رانندگی داده و قبول نشده اید؟؟؟
آموزش قدم به قدم و کاملا تصویری به زبان فارسی و شیوا

بصورت تئوری و عملی ویژه متقاضیان گواهینامه رانندگی پایه دو
بدون صرف هزینه های زیاد در کلاسهای رانندگی , رانندگی را به صورت کاملا اصولی یاد بگیرید
اول رانندگی را یاد بگیرید سپس گواهینامه بگیرید…
بهترین روش آموزش رانندگی در منزل
آیین نامه راهنمایی و رانندگی و آزمون کامپیوتری به کمک این نرمافزار آموزشی می توانید نمونه آزمون راهنمایی و رانندگی را با خاطری آسوده در منزل تجربه نمایید... نرمافزار راهنمائی و رانندگی همراه با آزمون رایانهای نرم افزاری مناسب برای هنرجویان متقاضی گواهینامه ب یک با استفاده از این برنامه میتوانید با نمونه سوالات آزمون راهنمائی و رانندگی آشنا شوید. آشنایی با نمونه سوالات ایین نامه راهنمایی رانندگی، انجام آزمون آزمایشی از سوالات آیین نامه، سنجش سرعت و دقت کاربر در پاسخگویی به سوالات، آشنایی با انواع علایم راهنمایی و رانندگی، آشنایی با قوانین حق تقدم و عبور از تقاطعها توجه به رشد روز افزون معضلات ترافیک بر آن شدیم تا نرم افزاری جهت بالا بردن فرهنگ ترافیک و توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی قرار دهیم.
در این محصول ما به شما آموزش کامل چگونه رانندگی کردن را با تمامی قوانین مربوطه خواهیم داد
تا شما در اولین امتحان گواهینامه بصورت کاملا تضمینی قبول شوید…
با محصول آموزش رانندگی بصورت تصویری و زبان فارسی دیگر هیچ چیز از رانندگی از دیدگان شما مخفی نخواهد ماند…
این آموزش مخصوص تمامی سنین و بصورت کاملا تضمین شده می باشد.




کل آموزش رانندگی شامل پل پارک، پارک دوبل، ایست در تقاطع ها، دنده عقب، همراه با کلیه قوانین درون شهری و برون شهری … و هر آنچه بایدبدانید.
به صورت تصویری
بدون نیاز به صرف وقت و هزینه های گزاف مربی
خودتان در منزل بنشینید و رانندگی را در منزل یاد بگیرید


عناوین مندرج در CD آموزش رانندگی به زبان فارسی:
آشنایی با قطعات داخلی خودرو
بازدید موتور
آشنایی باآمپر
آشنایی با پدالهای گاز,کلاچ,ترمز
آشنایی با دنده
نحوه کنترل فرمان
نحوه استارت زدن
اعمال قبل از حرکت
پارک ۳۰ سانتیمتر
نحوه کنترل کلچ در پیچها و گردشها
نحوه تعویض لاستیک پنچر شده و …

شماره مجوز : 155/12749



- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

فروشنده: ملی ایران 5

قیمت: 16,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش و تعلیم رانندگی به زبان فارسی / اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش و تعلیم رانندگی به زبان فارسی / اورجینال

فیلم آموزش رانندگی.آموزش کامل رانندگی.سد دی موزش رانندگی.خرید سی دی اموزش رانندگی.سی دی راه یادگیری رانندگی.آموزش رانندگی.خرید دی وی دی آموزش رانندگی.آموزش علایم رانندگی.راه آمادگی برای گرفتن گواهی نامه رانندگی


:: موضوعات مرتبط: ورزشی، هنری، ،
:: برچسب‌ها: فیلم آموزش رانندگی, آموزش کامل رانندگی, سی دی راه یادگیری رانندگی, آموزش رانندگی, آموزش علایم رانندگی,

جزوه آموزشی افزایش قد اورجینال + 2DVD
نویسنده : 5040 تاریخ : 23 / 9 / 1392

جزوه آموزشی افزایش قد اورجینال + 2DVD

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

خانم ها و آقایان دیگر نگران کوتاهی قد خود نباشید زیرا فقط با روزی یک ساعت تمرین می توانید به قد دلخواه خود برسید.

* بدون نیاز به جراحی و دارو *

این کیت با ارزش برای گروه سنی بین 10 الی 35 سال مورد استفاده قرار می گیرد و شامل یک کتابچه ترجمه شده به فارسی در 46 صفحه و 2 عدد دی وی دی تصویری (قابل پخش در کامپیوتر و دستگاههای پخش DVD) می باشد.

توضیحات این مجموعه بصورت ورزش طی DVD های تصویری توسط مربیان اروپایی ارائه شده است.دوره درمان 40 روز الی 2 ماه است و میزان افزایش قد بین 5 الی 10 سانتمتر می باشد.

پس از سالها تلاش و تحقیقات توسط محققین و متخصصین و ارائه نظریه های مختلف ، امروزه اثبات شده است که تمرینات مخصوص و مشخص ورزشی بهترین و موثر ترین روش برای افزایش قد می باشد .

بسیاری بر این باورند که افزایش قد تنها و تنها در سنین رشد امکان پذیر است ، البته این موضوع کمی جای بحث دارد . نه تنها در سنین رشد بلکه بعد از آن نیز تا حدود سن 35 سالگی هنوز این امکان وجود دارد که بتوان به میزان قابل ملاحظه ای قد خود را افزایش داد ، اما در این سنین دیگر با حرکات ساده ورزشی چنین مقصودی حاصل نخواهد گشت . تنها و تنها این امر توسط حرکاتی مخصوص و بسیار ساده امکان پذیر است .

بسیاری از مردم وقتی نا امید از افزایش قد خود به بعضی متخصصین مراجعه می نمایند ، با پیشنهاد های بسیار خطرناکی همچون عمل جراحی و .... که نه تنها بسیار خطرناک است بلکه هزینه های بسیار هنگفتی نیز دارد روبرو می شوند .

مشخصات محصول :
دوره تمرین 40 تا 60 روز یا بیشتر
افزایش ۱۰۰٪ تضمینی 5 تا ۱۵ سانتی متری قد
دارای تائیدیه از وزارت بهداشت ژاپن
مجموعه در 2 دی وی دی تصویری با کیفیت بالا و یک کتاب 46 صفحه ایی
همراه با رژیم غذایی مناسب و آموزش کامل به صورت تصویری و کتبی
و نحوه استفاده درست محصول به همراه جدول قد و سایز در افراد مختلف
بدون محدودیت سنی
آموزش حاوی :ایروبیک و شارون و یوگا (حرکات خاص)
بهترین روش برای بلند کردن قد، روشی نوین و قابل استفاده در منزل و بدون نیاز به هیچ وسیله خاص

مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد

در مرحله اول فارغ از میزان سن شما ، رشد قدتان آغاز خواهد شد ! ! ! شاید کمی تعجب کرده باشید ولی 100 % فارغ از سن شما این رشد در قد شما رخ خواهد داد . برای توضیح بیشتر باید گفت ، بیش از 95 % مردم بی آنکه خبر داشته باشند ، خمش و قوسی در ستون فقرات خود دارند و همچنین قسمت کمر آنها نیز دارای گودی و فرو رفتگی بیش از حد طبیعی می باشد . اگر روشی وجود داشته باشد که این خمیدگی در ستون فقرات و گودی کمر اضافه را از بین ببرد وگودی کمر را به حد طبیعی خود برساند ، 100% به میزان قابل توجهی ( حد اقل 3 سانتیمتر ) قد شما بلند تر خواهد شد و این از لحاظ پزشکی به طور قطع تائید شده است . پس حد اقل 3 سانتیمتر رشد قد شما فارغ از سنتان رخ می دهد ! اما در مرحله دوم ، همین حرکات که به طور موضعی انجام خواهد شد و تآثیر بسیار زیادی بر روی مفاصل و استخوانهای خاص دارد ، با تحریک هورمون رشد در قسمتهای خاص و حساسی از بدن ، و تراکم استخوانی در طول ( کشیدگی استخوان در طول ) باعث افزایش قد شما خواهد شد . این اتفاق به سن شما وابسته است . مثلآ ما برای یک فرد 20 ساله ، موفقیت در این روش را حداقل 6سانتیمتر در نظر می گیریم و آن را تضمین می کنیم . چرا که آمار به دست آمده این را نشان می دهد . برای افراد بالای 20 سال و کمتر از 25 سال حد اقل رشد قد 4 سانتیمتر خواهد بود و برای بالاتر از 25 سال ، ما حد اقل رشد 3 سانتیمتر را تضمین خواهیم نمود . البته شاید سوال در ذهن شما این باشد که در سنین نوجوانی چه ؟ باید گفت انجام این حرکات در سنین نوجوانی می تواند تا 10 سانتیمتر در مدت 2 یا 3 سال در میزان رشد قد شما تآثیر بگذارد

شماره مجوز: 155/2086


این مجموعه برای خانمهای باردار هم هیچ ضرری ندارد و از طرف وزارت بهداشت ژاپن تائید شده است.
تهیه مجموعه بالا به تمامی خانمها و آقایانی که برای زیبایی اندام خود تلاش می کنند توصیه می شود.

همراه با یک هدیه

توجه= در صورتی که به صورت سریع افزایش قد نداشته باشید نا امید نشوید و به تمرینات ادامه دهید. در این صورت می توانیید در بلند مدت افزایش قد داشته باشید مثلا یک یا نیم سانت در ماه. در طی این مدت سعی کنید کمر خود را صاف نگه دارید و روزانه از بارفیکس آویزان شوید و هر سوالی داشته باشید با ما از طریق نظر در ارتباط باشید.

مطمعن باشید ضرر نمی کنید.

موفق باشید.

ارسال سریع به سراسر کشور

فروشنده: هنر باران

قیمت: 14,500 تومان

روش خرید: برای خرید جزوه آموزشی افزایش قد اورجینال + 2DVD، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید جزوه آموزشی افزایش قد اورجینال + 2DVD


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

برچسب ها.افزایش قد.افزایش قد بعد از بلوغ.راه های اآسان افزایش قد.رژیم غذایی مناسب برای افزایش قد.افزایش قد بعد از بلوغ.راهی برای بلند شدن قد.قد.مطمعن ترین متد افزایش قد.آسان ترین متد افزایش قد.حرکات افزایش قد. ورزش های افزایش قد.دی وی دی افزایش قد.سی دی های افزایش قد.خرید برنامه افزایش قد.خرید اینترنتی دی وی دی افزایش قد بعد از بلوغ.افزایش قد بعد از بسته شدن صفحات رشد.راهی برای بلندتر شده قد بهد از بلوغ.افزایش قد بعد از 18 سالگی.افزاتیش قد بعد از 19 سالگی.افزایش قد بعد از 20 سالگی.رها افزایش قد بعد از 21 سالگی.راه افزایش قد بعد از 22 سالگی .افزایش قد بعد از 23 سالگی.افزایش قد بعد از 24 25 26 27 28 29 30 و ...



:: موضوعات مرتبط: فیلم آموزشی، ورزشی، لوازم ورزشی، ورزشی، پزشکی و سلامت، ،
:: برچسب‌ها: افزایش قد, افزایش قد بعد از بلوغ, راه های اآسان افزایش قد, رژیم غذایی مناسب برای افزایش قد, افزایش قد بعد از بلوغ, راهی برای بلند شدن قد,

آمادگی جسمانی در فوتبال مدرن و روز دنیا
نویسنده : 5040 تاریخ : 22 / 6 / 1392

آمادگی جسمانی در فوتبال مدرن و روز دنیا

دسته کتاب و مجله زیردسته ورزشی

آرمانی ترین ، بهترین و برترین کیفیت محصول را با محصولات باشگاه فوتبال تجربه کنید !
آیا تا به حال از محصولات این باشگاه دیدن کرده اید ؟
آیا تا به حال از محصولات این باشگاه خرید کرده اید ؟
شما فقط کافی است یکبارازما خرید داشته باشید ، بدون شک مشتری دائم ما خواهید شد !!!
بهترین ، کامل ترین ومتنوع ترین محصولات آموزشی فوتبال را ازما بخواهید !!!
با خرید هریک از محصولات باشگاه فوتبال تفاوت کیفیت ، تنوع مطالب وسرعت درارسال محصولات سفارشی خود را احساس کنید !!!!!

فروشنده: باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان اندیشه

قیمت: 4,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید آمادگی جسمانی در فوتبال مدرن و روز دنیا، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آمادگی جسمانی در فوتبال مدرن و روز دنیا


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: ورزشی، ،

فرم های آنالیز حرفه ای فوتبال
نویسنده : 5040 تاریخ : 22 / 6 / 1392

فرم های آنالیز حرفه ای فوتبال

دسته کتاب و مجله زیردسته ورزشی

آرمانی ترین ، بهترین و برترین کیفیت محصول را با محصولات باشگاه فوتبال تجربه کنید !
آیا تا به حال از محصولات این باشگاه دیدن کرده اید ؟
آیا تا به حال از محصولات این باشگاه خرید کرده اید ؟
شما فقط کافی است یکبارازما خرید داشته باشید ، بدون شک مشتری دائم ما خواهید شد !!!
بهترین ، کامل ترین ومتنوع ترین محصولات آموزشی فوتبال را ازما بخواهید !!!
با خرید هریک از محصولات باشگاه فوتبال تفاوت کیفیت ، تنوع مطالب وسرعت درارسال محصولات سفارشی خود را احساس کنید !!!!!

فروشنده: باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان اندیشه

قیمت: 4,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید فرم های آنالیز حرفه ای فوتبال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید فرم های آنالیز حرفه ای فوتبال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: ورزشی، ،

تمرینات علمی در فوتسال - دوره مقدماتی
نویسنده : 5040 تاریخ : 22 / 6 / 1392

 تمرینات علمی در فوتسال - دوره مقدماتی

دسته کتاب و مجله زیردسته ورزشی

آرمانی ترین ، بهترین و برترین کیفیت محصول را با محصولات باشگاه فوتبال تجربه کنید !
آیا تا به حال از محصولات این باشگاه دیدن کرده اید ؟
آیا تا به حال از محصولات این باشگاه خرید کرده اید ؟
شما فقط کافی است یکبارازما خرید داشته باشید ، بدون شک مشتری دائم ما خواهید شد !!!
بهترین ، کامل ترین ومتنوع ترین محصولات آموزشی فوتبال را ازما بخواهید !!!
با خرید هریک از محصولات باشگاه فوتبال تفاوت کیفیت ، تنوع مطالب وسرعت درارسال محصولات سفارشی خود را احساس کنید !!!!!

فروشنده: باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان اندیشه

قیمت: 4,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید تمرینات علمی در فوتسال - دوره مقدماتی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید  تمرینات علمی در فوتسال - دوره مقدماتی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: ورزشی، ،

تمرینات علمی در فوتسال - دوره پیشرفته
نویسنده : 5040 تاریخ : 22 / 6 / 1392

 تمرینات علمی در فوتسال - دوره پیشرفته

دسته کتاب و مجله زیردسته ورزشی

آرمانی ترین ، بهترین و برترین کیفیت محصول را با محصولات باشگاه فوتبال ستارگان اندیشه تجربه کنید !
آیا تا به حال از محصولات این باشگاه دیدن کرده اید ؟
آیا تا به حال از محصولات این باشگاه خرید کرده اید ؟
شما فقط کافی است یکبارازما خرید داشته باشید ، بدون شک مشتری دائم ما خواهید شد !!!
بهترین ، کامل ترین ومتنوع ترین محصولات آموزشی فوتبال را ازما بخواهید !!!
با خرید هریک از محصولات باشگاه فوتبال ستارگان اندیشه تفاوت کیفیت ، تنوع مطالب وسرعت درارسال محصولات سفارشی خود را احساس کنید !!!!!

فروشنده: باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان اندیشه

قیمت: 5,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید تمرینات علمی در فوتسال - دوره پیشرفته ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید  تمرینات علمی در فوتسال - دوره پیشرفته


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: ورزشی، ،

آموزش روشهای پرس و ضد حمله در فوتبال
نویسنده : 5040 تاریخ : 22 / 6 / 1392

آموزش روشهای پرس و ضد حمله در فوتبال

دسته کتاب و مجله زیردسته ورزشی

آرمانی ترین ، بهترین و برترین کیفیت محصول را با محصولات باشگاه فوتبال تجربه کنید !
آیا تا به حال از محصولات این باشگاه دیدن کرده اید ؟
آیا تا به حال از محصولات این باشگاه خرید کرده اید ؟
شما فقط کافی است یکبارازما خرید داشته باشید ، بدون شک مشتری دائم ما خواهید شد !!!
بهترین ، کامل ترین ومتنوع ترین محصولات آموزشی فوتبال را ازما بخواهید !!!
با خرید هریک از محصولات باشگاه فوتبال تفاوت کیفیت ، تنوع مطالب وسرعت درارسال محصولات سفارشی خود را احساس کنید !!!!!

فروشنده: باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان اندیشه

قیمت: 4,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید آموزش روشهای پرس و ضد حمله در فوتبال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش روشهای پرس و ضد حمله در فوتبال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: ورزشی، ،

دوپینک و دارو های نیروزا
نویسنده : 5040 تاریخ : 22 / 6 / 1392

دوپینک و دارو های نیروزا

دسته کتاب و مجله زیردسته ورزشی




در این کتاب می خوانیم : مطالبی در مورد استروئید ها ،چربی سوز ها ،آنتی استروژن ها ،داروهی کاهش دهنده عوارض ،محرک های سیستم های عصبی و....
نویسنده /ناشر : صادق سلامی /تلاش

فروشنده: انتشارات تلاش

قیمت: 5,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید دوپینک و دارو های نیروزا، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید دوپینک و دارو های نیروزا


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: ورزشی، ،

تناسب اندام
نویسنده : 5040 تاریخ : 22 / 6 / 1392

لاغری و تناسب اندام

دسته کتاب و مجله زیردسته ورزشی




لاغری و تناسب اندام
نویسنده : نسرین علیپور صاحبی
شابک:3-90-5750-964
قطع:رقعی
شما در کتاب لاغری و تناسب اندام به طور کامل با روش های موجود برای دستیابی به وزن مناسب و و رسیدن به تناسب اندام آشنا خواهید شد. در این کتاب شما ابتدا با تعریف چاقی و لاغری آشناخواهید شد و علایم مبتلا شدن به هر کدام از این موارد برای شما به طور کامل تشریح می شود . همچنین در این کتاب تاثیرات رژیم های غذایی بر روی بدن و عوارض آنها و رژیم های مناسب برای شما تشریح می شود . علاوه بر این در این کتاب تمام گروه بندی های مواد غذایی و تاثیرات آنها بر روی چاقی و لاغری بیان شده است . همچنین نقش غدد ، سن ، وراثت ، فاکتور های عصبی و... بر روی چاقی و لاغری به طور کامل توضیح داده می شود . حرکات ورزشی مناسب ، چگونگی سوزاندن چربی ها ، نقش ماساژ در لاغری ،نحوه محاسبه وزن مناسب بدن،معرفی داروهای لاغری مجاز و.. ازجمله مطالبی هستند که شما در این کتاب با آن آشنا خواهید شد .

فروشنده: انتشارات تلاش

قیمت: 8,500 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید لاغری و تناسب اندام ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید لاغری و تناسب اندام


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: ورزشی، ،

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 31 صفحه بعد

.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.