stemenhance
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

stemenhance
نویسنده : 5040 تاریخ : 11 / 4 / 1392

stemenhance

stemenhance

دسته پزشکی و سلامت زیردسته مکملهای غذایی و دارویی

*ساخته طبیعت
Stem Enhance اولین مکمل کاملاً طبیعی در دنیا می باشد که توانایی آن در آزاد سازی سلولهای بنیادی از مغز استخوان به ثبت رسیده است.
این محصول ترکیبی از دو عصاره طبیعی می باشد که از غلیظ سازی یک گیاه دریایی به نام Aphanizomenon Flos-Aqua یا AFA تهیه می گردند .
*نقش سلول های بنیادی بالغ در بدن
سلول های بنیادی بالغ قابلیت تبدیل به هر نوع سلولی از بدن را دارا می باشند. آنها به عنوان هسته سیستم ترمیم طبیعی بدن شناخته می شوند.
ترمیم طبیعی بدن فرآیندی است که در آن بدن ما بافت ها و اعضای خود را تعمیر و نگهداری می کند. برخورداری از یک سیستم ترمیم سالم و قوی مساوی با سلامت و طراوت روحی و بدنی بهینه می باشد.
عواملی همچون افزایش سن، فعالیت های شدید بدنی، استرس های روحی و امراض شدید، باعث ضعیف شدن سیستم ترمیم بدنی ما می گردند که متعاقباً سلامت بدنی ما را در معرض خطر قرارداده و کاهش طراوت و شادابی آن می گردند. در این موارد، بدن برای بهبود نیاز به آزادسازی سلولهای بنیادی بیشتری از مغز استخوان را دارد.
Stem Enhance دقیقا برای چنین منظوری ساخته شده است و به بدن کمک می کند تا به خود کمک کند.
* Stem Enhance و شما
به طور سنتی مکمل های غذایی تنها برای تهیه و رساندن ویتامین ها و مواد معدنی به بدن ساخته می شوند. اما Stem Enhance عملکردی کاملاً متفاوت دارد. این محصول در فرآیندی طبیعی به بدن در آزادسازی سلولهای بنیادی کمک می کند. این سلول ها قابلیت تبدیل به سلولهای سالم هر نوع بافت آسیب دیده ای از بدن را دارا می باشند، فرآیندی که سلامتی و طراوت بدن را به همراه دارد.
*سلول های بنیادی و سلامتی
بر طبق مطالعات متعدد انجام شده تعداد بیشتر سلول های بنیادی جاری در جریان خون مساوی با سلامت و طراوت کلی بهتر بدن می باشد.
نتایج یک تحقیق منتشر شده در Cardiovascular Revascularization Medicine Journal (Aug-sept.2007) نشان داد که مصرف فقط یک گرم ( 2کپسول) از Stem Enhance تعداد سلول های بنیادی جاری در جریان خون را به طور متوسط در حدود 3 میلیون واحد افزایش می دهد.
*این محصول با تحریک مغز استخوان افراد بالغ میزان تولید سلول بنیادی را تا 3 میلیون واحد افزایش داده و این افزایش طبیعی ترین و موثر ترین راه برای درمان و ترمیم سلول های مورد نیاز سایر اندام های بدن است.
این محصول می تواند در درمان بیماری هایی همچون دیابت، درد مفاصل، بیماری خود ایمنی، MS و...که تاکنون درمان قطعی برای آن پیدا نشده موثر باشد.
از دیگر موارد موثر و تاثیر گذار این محصول درمان پیری پوست و جلوگیری از چین و چروک پوست ناشی از پیری و افزایش سن است. همچنین این ترکیبات در بازیابی نیروی جوانی و تقویت قوای جنسی در مردان و زنان موثر می باشد.
مصرف مداوم و مستمر داروی Stem Enhance بدن را در شکلی ایده آل و در بهترین شرایط بازدهی قرار می دهد. کلیه اندام های حیاتی بهترین عملکرد خود را بروز داده و حس سرخوشی و آرامش را به ارمغان خواهد آورد.
سلول های بنیادی ، سلول های اولیه ای هستند که توانایی تبدیل و تمایز به انواع مختلف سلول های دیگر را دارند و از آنها می توان در تولید سلول ها و نهایتاً بافت های مختلف دیگر استفاده کرد.
منابع اصلی سلول های بنیادی شامل : مغز استخوان، بند ناف و جفت می باشد. امروزه استفاده از این سلول ها جهت ترمیم بافت های آسیب دیده در حال گسترش است.
ویژگی های سلول های بنیادی
توان سازی : سلول های بنیادی، سلول های منحصر بفردی هستند که توانایی تکثیر نامحدود خود را دارند و در حالت نامتمایز باقی بمانند.
پرتوانی: سلول های بنیادی قادر به ایجاد هر نوع سلولی در بدن هستند. آنها می توانند تحت تاثیر عامل های رشد مختلف در محیط کشت به سلول هایی با عملکرد های اختصاصی مانند سلول های ماهیچه ای قلب با سلول های تولید کننده انسولین در پانکراس و ... تبدیل شوند.
سلول های بنیادی بالغین: سلول های بنیادی بالغین، سلول های نامتمایزی هستند که در بین سلول های تمایز یافته بافت ها و اندام های بدن یافت می شوند و توانایی نوسازی و تمایز به انواع سلول های اختصاصی اصلی بافت یا اندام را دارند. نقش های اولیه این سلول ها در یک جاندار شامل حمایت کردن و تعمیر بافت هایی است که از آنها به دست می آیند .
*نمایندگی فروش در ایران شرکت سبلان طلائی آسیا (سطا تک ) به شماره ثبت 430765
*برای توضیحات بیشتر می توانید به آدرس وب سایت کمپانی تولیدکننده www.stemtech.com در کشور کانادا مراجعه نمائید.

فروشنده: سطا تک

قیمت: 270,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید stemenhance، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید stemenhance





:: موضوعات مرتبط: مکملهای غذایی و دارویی، ،
:: برچسب‌ها: خرید پستی مکمل سریع کننده ترمیم بدن, خرید مکمل آزاد کننده سلول بنیادی در بدن, بدن, مکمل تقویت کننده قوای جنسی زنان, مکمل تقویت کننده قوای جنسی مردان, مکمل درمان پیری پوست, مکمل درمان کننده چروک دست و صورت,


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.