stemsport
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

stemsport
نویسنده : 5040 تاریخ : 11 / 4 / 1392

stemsport

stemsport

دسته پزشکی و سلامت زیردسته مکملهای غذایی و دارویی

*محصولی شگفت انگیز برای ورزشکاران حرفه ای
Stem Sport ترکیبی از Stem Enhance و Stem Flo می باشد که با D-Ribose غنی شده است. نقش D-Ribose تهیه انرژی برای سلول های بدن و به طور خاص سلول های ماهیچه ای می باشد. این مطلب به بدن در طول تمرینات و فعالیت های شدید ورزشی کمک می رساند. با Stem Sport ورزشکاران حرفه ای از تمرکز بهتر، بازده و کارایی بالاتر و زمان ترمیم، بهبود و ریکاوری سریع تر بهره خواهد برد.
تمرکز بهتر، زمان ریکاوری کمتر، بازده بالاتر
فعالیت های بدنی و فیزیکی در ورزش حرفه ای به طور طبیعی باعث آسیب دیدگی فیبرهای ماهیچه ای (سلول های ماهیچه ای) در سراسر بدن می گردند. با آزاد سازی طبیعی سلول های بنیادی و جاری شدن آنها در جریان خون Stem Sport به بدن شما کمک می نماید تا یه طور طبیعی، خود را در زمان بسیار کوتاه تری تعمیر، بازسازی و ترمیم نماید تا ورزشکار بتواند با سلامت و آمادگی کامل به فعالیت حرفه ای خود بازگردد.
ترکیبات موجود در Stem Flo همچنین به تمرکز بهتر ورزشکار در طول مسابقات و تمرینات فشرده کمک می نماید.
* Stem Sport و مسئله دوپینگ ورزشی
Stem Sport شامل هیچ گونه ترکیبی که در لیست مواد ممنوعه سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ ورزشی world anti doping association) wada ) قید شده نمی باشد.
Stem Sport
مهمترین دغدغه ورزشکاران حرفه ای بازیابی نیروی بدنی است. هرچه زمان این بازیابی کمتر باشد ورزشکار با آمادگی و تاثیر بیشتری به فرم ایده آل باز می گردد. متاسفانه شناخته شده ترین داروهایی که این امر را تسهیل می نماید در فهرست مواد نیروزای سازمان مبارزه با دوپینگ قرار دارند اما این محصول فرآورده ای طبیعی است که ضمن آنکه کلیه خواص و ویژگی های داروهای تکمیلی و نیروزا را به همراه دارد به هیچ وجه خصلت دوپینگی نداشته و عاری از مواد نیروزای ممنوعه است.

*نمایندگی فروش در ایران شرکت سبلان طلائی آسیا (سطا تک ) به شماره ثبت 430765
*برای توضیحات بیشتر در مورد ترکیبات این محصول یعنی Stem Enhance و Stem Flo می توانید به آدرس وب سایت کمپانی تولیدکننده www.stemtech.com در کشور کانادا مراجعه نمائید.

فروشنده: سطا تک

قیمت: 480,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید stemsport، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید stemsport





:: موضوعات مرتبط: مکملهای غذایی و دارویی، ،
:: برچسب‌ها: خرید پستی مکمل تسریع کننده ریکاوری, مکمل افزایش ریکاوری, خرید اینترنتی مکمل بدنسازی, مکمل بازسازی عضله, مکمل اورجینال, خرید اینترنتی داروی افزایش توان بدنی, خرید کاهش دهنده زمان بازیافت عضله, مکمل افزایش وزن, مکمل افزایش حجم,


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.