call of duty 8
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

call of duty 8
نویسنده : 5040 تاریخ : 10 / 4 / 1392

call of duty 8

call of duty 8

دسته بازی سرگرمی زیردسته حادثه ای

http://www.ircg.ir/sn/foreignerGames?sn=foreignerGames&search[title]=Call+of+duty+%3A+world+at+war&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88

Battle Los Angeles 2011 بازی جدید و اکشن نبرد در لس آنجلس برگرفته شده از فیلمی به همین نام که به تازگی اکران شده منتشر شد.. یک بازی اکشن با گرافیکی بالا برای کسانی که سبک بازی ندای وظیفه را میپسندند.در روزی آرام و به نظر عادی در چند کیلومتری از ساحل لس آنجلس بارانی از چند ده شهاب سنگ باریدن می گیرد.لحظاتی بعد بیگانگانی عجیب و بزرگ مانند ارتشی مجهز و قوی از دریا خارج می شوند و به سرعت زیاد به شهر یورش می برند و شروع به نابودی هر آنچه در سر راه است می کنند.اکنون گروهبان نانتز و گروه تحت امرش که یک نیروی واکنش سریع و مستقر در لس آنجلس هستند در تلاش برای نجات جان ساکنین و مبارزه با حمله ی بیگانگان هستند.نبرد با بیگانگان به صورت حماسی آغاز می شود در حالی که همه چیز در حال نابودی است و شهرهای بزرگ دنیا یک به یک سقوط کرده و از بین می رونددر لس آنجلس هنوز امید برای پیروزی وجود دارد.

فروشنده: جدید کالا

قیمت: 7,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید call of duty 8، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید call of duty 8





:: موضوعات مرتبط: اکشن، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.