mac os x lion/اورجینال
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

mac os x lion/اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 10 / 4 / 1392

mac os x lion/اورجینال

mac os x lion/اورجینال

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته سیستم عامل

سیستم عامل مکینتاش - Mac OS X Lion 10.7

تعداد: 1DVD

سیستم عامل Mac OS کم و بیش آشنایی دارید و در مورد آن چیزهایی شنیده اید. شاید هم از کاربرانی باشید که از سیستم های شرکت Apple استفاده می کنید و این سیستم عامل را کاملا می شناسید و با آن کار می کنید.

این سیستم عامل از لحاظ زیبای یک شاهکار به حساب آمده که آن را از لحاظ محیط کاربری به طور کل از بقیه سیستم عامل ها متمایز میگرداند. از لحاظ امکانات اضافه شده به این ورژن نسبت به ورژن قبل میتوان به ابزار Launchpad اشاره نمود که شبیه سازی شده از سیستم عامل iOS برای دستگاه های قابل حمل اپل میباشد که لیست برنامه ها را همچون دستگاه های قابل حمل اپل در یک اسکرین مجرا نمایش داده میشود. این سیستم عامل به طور کامل بر پایه ۶۴ بیتی طراحی شده و دارای سرعت بسیار بالا مخصوصا در بخش کار های گرافکی میباشد حتما توجه داشته باشید که برای نصب این نرم افزار باید قطعات سیستم جزو جدیدترین قطعات روز بوده و در غیر اینصورت ممکن است در هنگام نصب با مشکلاتی مواجه گردید.
شماره مجوز:511/15261

درخانه خرید کنید در خانه تحویل بگیرید و از خرید اینترنتی خود لذت ببرید !
تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی تعویض می باشد و در صورت بروز هرگونه مشکل در اسرع وقت پاسخگوی شما خریدار محترم خواهیم بود

***ارسال سریع به سراسر کشور***



فروشنده: 913

قیمت: 7,700 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید mac os x lion/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید mac os x lion/اورجینال





:: موضوعات مرتبط: سیستم عامل و ویندوز، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.