آیفون 5 طرح اصلی
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

آیفون 5 طرح اصلی
نویسنده : 5040 تاریخ : 10 / 10 / 1392

گوشی های آیفون بسیار با کیفیت و منحصر به فرد طراحی می شوند. این گوشی‌ها توسط شرکت اپل با سیستم عامل انحصاری این شرکت یعنی iOS عرضه می‌شوند، که امکان استفاده از سخت افزارهای بسیار باکیفیت این گوشی را می‌دهد. اما قیمت بالای بسیار زیاد آیفون 5 باعث شده است که بیشتر افراد رو به سمت نسخه طرح اصل آیفون 5 بیاورند. این آیفون دارای کیفیت بسیار بالا و درجه یک ساخت کشور چین است. از انجایی که بسیاری از افراد ترجیح می دهند که یک آیفون داشته باشند ولی بودجه آنها برای خرید آیفون 5، که آخرین و جدیدترین نسخه آیفون است، نمی رسد، بنابراین از این فرصت استفاده کرده و آیفون 5 طرح اصل با آندروید 4 را خریداری می کنند که کوچکترین تفاوتی از نظر ظاهر و حتی برنامه های داخلی با آیفون 5 اصلی نمی کند. این گوشی به دلیل این که نسخه کپی شده آیفون 5 شرکت اپل می باشد، دیگر امکان استفاده از سیستم عامل iOS درون آن وجود ندارد. ولی شما می توانید سیستم عامل بسیار هوشمند اندروید گوگل را در آن ببینید. طوری که از کیفیت ان و همچنین ظاهری بسیار شبیه iOS شگفت زده خواهید شد. در ادامه با آیفون 5 طرح اصل با آندروید 4 بیشتر آشنا خواهید شد.

 

گوشی های آیفون به موبایل های شناخته می شوند که فقط افراد خاصی قادر به خرید آنها هستند. آن هم به دلیل قیمت چند میلیونی آن است. اما شما در اینجا می توانید یک نسخه ارزان قیمت آن را که به طرح اصل شناخته می شود را خریداری کنید و از داشتن یک آیفون 5 لذت ببرید. فراموش نکنید که این گوشی از بهترین موبایل های آیفون طرح اصل این فروشگاه است که از نظر سخت افزاری و نرم افزاری بسیار پر قدرت ظاهر شده است. پس اگر قصد خرید آیفون را دارید، روی این مورد هم می توانید حساب باز کنید.

خرید آیفون 5 طرح اصل با آندروید 4

هر نوع نرم افزار آندرویدی که خواستید نصب کنید!

این گوشی آیفون 5، به دلیل دارا بودن ظاهری دقیقاً شبیه نسخه‌ی اصلی، به هیچ عنوان کوچکترین اختلافی با نوع اصلی آن ندارد. همانطور که می دانید، سیستم عامل گوشی های هوشمند شرکت گوگل، به نام آندروید به کاربران خود اجازه نصب هر نوع نرم افزار پیشرفته ای را میدهد. این سیستم عامل به دلیل این که از طرف شرکت سازنده، یعنی گوگل به صورت بازمتن و رایگان ارائه می‌شود، از چند سال پیش بسیار در دنیا فراگیر شده است. حتی شما در کشور خودمان هم خواهید دید، گوشی هایی که با این سیستم عامل هوشمند و پرکاربرد کار می کنند.

امروزه نرم افزارهای بسیاری برای Android نوشته می شوند. نسخه آندروید این گوشی آیفون طرح اصل 5 هم 4 می باشد که از آخرین نسخه آندروید می باشد. به همین دلیل شما هر نوع نرم افزاری را که می خواهید را میتوانید بروی گوشی خود نصب کنید. این گوشی با سخت افزاری بسیار قدرمتند به شما اجازه داشتن یک گوشی آیفون 5 با قیمتی بسیار پایین را می دهد. فقط کافی است که آن را از طریق همین صفحه تهیه کنید.

نرم افزار، سخت افزار 100% مشابه اصلی، بدون کوچکترین تفاوت

زمانی که شما این گوشی موبایل آیفون 5 طرح اصل را در دستان خود می گیرید، اطرافیان شما هیچ شکی از نظر طرح اصل بودن آن نمی کنند. به این دلیل که از نظر ظاهری، سخت افزاری بسیار شبیه نسخه اصلی آیفون 5 است و هیچ تفاوتی از نقطه نظر ظرایف آن نمی کند. بنابراین اگر قصد خرید یک آیفون 5 را دارید، با خرید این گوشی به راحتی در چند میلیون تومان خود صرفه جویی کنید.

از این گوشی شاید ارزان تر هم وجود داشته باشد، ولی این گوشی دارای Grade و کیفیت A می باشد. به طوری که به هیچ عنوان شما نگران این نباید باشید که مشکلی برای آن پیش آید. به راحتی می توانید با خیال راحتی خریداری کرده و از آن استفاده کنید.

مشخصات گوشی آیفون 5 چینی

در زیر شما مشخصات آیفون 5 طرح اصل با آندروید 4 را مشاهده می کنید:

  • دارای سیستم فوق العاده محبوب آندروید 4 واقعی
  • دوربین فیلم برداری و عکس برداری 5 مگاپیکسل واقعی
  • تشخیص لبخند چهره در دوربین پیشرفته این گوشی آیفون طرح اصل
  • دارای منوی تمام فارسی
  • دارای تاچ حرارتی - جیوه ای (کاملاً لمسی و نرم)
  • پردازنده 1 گیگاهرتز
  • دارای پک کامل برنامه های اینترنتی، بازی، گرافیکی، برنامه های کاربردی
  • دارای اینترنتی بی سیم
  • دارای بلوتوث نسخه 4
  • دارای رادیو و برنامه های تفریحی و سرگرمی دیگر
  • دارای AutoRotate
  • دارای بازی های اندروید نصب شده
  • دارای نقشه یاب GPS
  • پشتیبانی از حافظه خارجی تا 32 گیگ
  • دارای شارژر، هندزفری، کابل USB فابریک اپل
  • با کیفیت فوق العاده عالی (Grade A+)
  • کاملا مشابه گوشی اصل iPohone 5، بدون کوچک ترین تفاوت ظاهری و باطنی

آیفون 5 طرح اصل با آندروید 4

شما با خرید آیفون 5 طرح اصل با سیستم عامل آندروید 4 در پرداخت چند میلیون تومان صرفه جویی می کنید. این را بدانید که سیستم عامل آندرویدی که بروی این گوشی نصب شده، شما را قادر می سازد که با استفاده از نرم افزارهای رایگانی که برای این سیستم عامل موجود است، هر کاری که بخواهید را انجام دهید. با کمی جستجو از نظر قابلیت خواهید دید که Android بسیار پیشرفته تر از آن چیزی است که تصور می کنید.

 

آیفون 5 فول کپی

دسته موبایل زیردسته گوشیهای موبایل

جدید ترین محصول موجود در بازار گوشی آیفون 5 طرح اصلی سفارشی می باشد . با بهره گیری از کیفیت بی نظیر کاری مشابه به اصل انرا به شما دوستان عزیز ارائه می نماییم .
قابل ذکر می باشد که نمونه این محصول را در سایت های مشابه با قیمت هایی بسیار بالا مشاهده مینمایید که ما این پیشنهاد را به شما میکنیم که گران نخرید - مستقیم از وارد کننده خرید نمایید تا خریدی آسان و مطمئن را تجربه نماییید.


ارسال به سرتاسر ایران - بعد از تحویل کالا پول را به مامور پست تحویل دهید .


2 سیمکارت همزمان فعال

شخصات عمومی
شبکه ۲G Network: GSM 850 /
معرفی سال ۲۰۱۲
اندازه
ابعاد ۱۲۳٫۸ × ۵۸٫۶ × ۷٫۶ mm
وزن ۱۱۲ گرم
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش لمسی،
اندازه ۱ ۴ اینچ


دفتر تلفن دارد
ثبت تماس ها دارد


بلوتوث

بازی ها انگری برد و کلی بازی مهیج دیگر
رنگ ها سفید، سیاه
دوربین نوع: 2مگا پیکسل

دوربین فیلمبرداری دارد

پیشنهاد ویژه فروشگاه


قیمت: 189,000 تومان

روش خرید: برای خرید آیفون 5 فول کپی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آیفون 5 فول کپی

برچسب های موتور های جستو جو. خرید پستی گوشی طرح اصلی ایفون 5.خرید آیفون 5.خرید گوشی طرح اصلی شرکا اپل آیفون 5.خرید طرح اصلی گوشی موبایل  iphone خرید آنلاین گوشی طرح اصلی اپل iphone 5.خرید اپل iphone.خرید گوشی اپل ارزان و با کیفیت.خرید اینترنتی apple iphone 5 خرید ارزان apple iphone 5.خرید کپی apple iphone 5 خرید اینترنتی گوشی apple iphone 5 طرح اصلی سفارش موبایل apple iphone 5





:: موضوعات مرتبط: گوشی های موبایل، ،
:: برچسب‌ها: خرید آیفون 5 طرح اصلی, خرید اینترنتی گوشی طرح اصلی, خرید گوشی موبایل آیفون 5 چینی,


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.