فیلم مستند 50 شعبده بازی برتر جهان/اورجینال
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

فیلم مستند 50 شعبده بازی برتر جهان/اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 20 / 9 / 1392

فیلم مستند 50 شعبده بازی برتر جهان/اورجینال

دسته فیلم و سریال و کارتون زیردسته فیلم مستند

در این فیلم 50 شعبده بازی بزرگ دنیا که توسط شعبده بازان نامی و مشهور دنیا اجرا شده است را نمایش میدهد . شاید شما تاکنون فقط اسم شعبده بازانی چون دیوید کاپرفیلد ، کریس آنجل ، دیوید بلین و دیگر شعبده بازهای دنیا را شنیده باشید و یا بازیهای بزرگی چون عبور از دیوار چین ، پرواز بر فراز آسمان و اره شدن انسان و صدها بازی معروف دیگر را از تلویزیون و سایت های اینترنتی دیده باشید ، اما در این فیلم شما شعبده بازان و اجراهای خاصی را خواهید دید که در هیچ شبکه تلویزیونی و هیچ سایتی ندیده اید .

این مجموعه دارای هیچ آموزشی نیست اما نمایش های اجرا شده در آن بی نظیر و جیرت آور هستند . 50 شعبده بازی بسیار بزرگ و حیرت انگیز دنیا در این مجموعه نمایش داده میشود . گمان نکنید در این فیلم 50 شعبده فقط از بزرگانی چون دیویدکاپرفیلد یا کریس آنجل هست . خیر اینطور نیست . بلکه بازی ها و اجراهای شعبده بازان معروفی در آن نمایش داده میشود که شاید شما یکبار هم اسم او را نشنیده و یا هیچ اجرایی از او ندیده باشید و جالب هست بدانید هیچ کاری از کریس آنجل داخل این مجموعه نبوده و فقط 1 نمایش از دیوید بلین و کاپرفیلد جزء بازی های برگزیده دنیا هست .

در این مجموعه اجراهای بزرگی چون غیب کردن یک شاتل ، ناپدید شدن انسان در هوا ، ظاهر سازی پرندگان به سبکی عجیب ، غیب شدن اجسام بزرگ ، عبور تریلی 18 چرخ از روی انسان ، ناپدید کردن انگشتان دست و دهها بازی حیرت انگیز دیگر که به اندازه زیبایی و شگفت انگیز بودن آنها جزء 50 شعبده بزرگ دنیا قرار گرفته اند .


شماره مجوز155/7890625

فروشنده: جوانه ها

قیمت: 9,800 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید فیلم مستند 50 شعبده بازی برتر جهان/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید فیلم مستند 50 شعبده بازی برتر جهان/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: مستند، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.