iranteb
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

iranteb
نویسنده : تاریخ : 2 / 8 / 1392
   

مقدمه:

موجودات زنده همگی قابلیت تولید مثل دارند و همین موضوع عامل بقای نسل آنهاست. دستگاه تناسلی به همین منظور در بدن موجودات زنده تعبیه شده است. دستگاه تناسلی تنها دستگاهی از بدن است که برای زندگی خود فرد حیاتی نیست امّا برای بقای نسل لازم است. در فرآیند تولید مثل انسان دو سلول جنسی یا گامت نقش دارند: گامت مردانه که اسپرم نامیده می‌شود و گامت زنانه که تخمک نام دارد.

 

اسپرم : توسط دستگاه تناسلی مردانه و تخمک توسط دستگاه تناسلی زنانه تولید می‌شوند. اسپرم در حین فعالیت جنسی در اثر انزال از طریق آلت مردانه وارد دستگاه تناسلی زنانه می‌شود. اسپرم از داخل واژن شنا کرده و وارد رحم می‌شود و خود را به لوله‌های فالوپ یا لوله‌های رحمی می‌رساند. تخمک نیز از تخمدان زن آزاد می‌شود و وارد لوله های فالوپ می شود. اسپرم و تخمک در این محل با یکدیگر برخورد می کنند. اسپرم وارد تخمک می شود و آنرا بارور می کند و لقاح حاصل می شود که نتیجة آن تشکیل سلول تخم است که می‌تواند به یک نوزاد تبدیل شود. بنابراین همکاری مرد و زن برای تشکیل تخم و در نتیجه حامله شدن زن لازم است. زن با وجود اینکه سلول تخم را تا بزرگ شدن و تبدیل شدن به یک نوزاد کامل در درون رحم نگه می‌دارد ولی همانطور که گفته شد برای باردار شدن نیازمند اسپرم مردانه است.

دستگاه تناسلی مردانه

در اکثر موجودات دو جنس مذکر و مؤنث وجود دارد و هر جنس دستگاه تناسلی مخصوص خود دارد. دستگاه تناسلی در هر جنس شکل و ساختار خاص خود را دارد. امّا وظیفة آنها در هر حال تولید، تغذیه و انتقال تخمک (در زن) و اسپرم (در مرد) است. وجود این دو سلول برای تشکیل سلول اول جنین یعنی تخم لازم است. بر خلاف دستگاه تناسلی زنان که همة اجزاء آن در داخل لگن قرار گرفته است، اجزاء دستگاه تناسلی مردان هم در داخل و هم در خارج لگن قرار دارند. دستگاه تناسلی مردانه شامل قسمتهای زیر است:



ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه سی ام بهمن 1386ساعت 3:19  توسط رضا عباسی  |  آرشیو نظرات

 

   

نازایی تنها یک مشکل زنانه نیست و بلکه فاکتورهای مردانه نیز در این امر دخالت دارند و حدود ۵۰ درصد موارد را شامل می شوند. عوامل زیر از جمله فاکتورهای خطر در ارتباط با نازایی مردان می باشند.

 

 وجود سابقه عفونت پروستات یا ناحیه تناسلی

 سابقه ضربه به بیضه ها یا چرخش بیضه ها، سابقه بلوغ زودرس یا دیررس

تماس با مواد سمی در حین کار نظیر مس، کادمیوم و جیوه، اکسید اتیلن، کلرید وینیل، مواد رادیو اکتیو و اشعه

 مصرف دخانیات

 مصرف الکل به مقدار زیاد

 تماس ناحیه های تناسلی با دماهای بالا

 ترمیم فتق

بیضه نزول نکرده

داروهای مورد استفاده در دوران زخمها یا پسویازیس

سابقه مصرف دی استیل بسترول توسط مادر در حین بارداری و سابقه ابتلا به اوریون بعد از بلوغ

·  علل نازایی مردانه چیست ؟


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه سی ام بهمن 1386ساعت 3:17  توسط رضا عباسی  |  آرشیو نظرات

 

   

دارو جهت رفع کم خونی           Anemia

 

نكته خيلي مهم :   ذكر  مورد استعمال داروهاي گياهي تنها بر اساس وظيفه اطلاع رساني اين وبلاگ ميباشد و به هيچ عنوان به معناي تجويز يا تكذيب مورد درماني ذكر شده نمي باشد .

 

 

    نسخه هاي مركب

 

 

نسخه شماره 1-دارو جهت رفع کم خونی

برگ گزنه                                  یک قسمت 

قنطوریون                                 یک قسمت

افسنطین                                 یک قسمت

میوه گل سرخ وحشی               یک قسمت

طرز تهیه و مقدار مصرف :

مقدار یک قاشق  غذا خوری از  داروی فوق را که قبلا کوبیده شده باشد با 250 میلی لیتر آب سرد مخلوط كرده و به مدت سه ساعت باقی بگذارید . سپس آنرا به مدت کوتاهی جوشانیده و دوباره به مدت ده دقیقه بگذارید دم بکشد . در خاتمه حاصل را صاف كرده و با عسل شیرین نموده و در طول روز جرعه جرعه میل می کنند .

 

+ نوشته شده در  سه شنبه سی ام بهمن 1386ساعت 3:1  توسط رضا عباسی  |  آرشیو نظرات

 

   

دارو جهت رفع چاقی و چربی زیاد     Fat burner 

 

نكته خيلي مهم :   ذكر  مورد استعمال داروهاي گياهي تنها بر اساس وظيفه اطلاع رساني اين وبلاگ  ميباشد و به هيچ عنوان به معناي تجويز يا تكذيب مورد درماني ذكر شده نمي باشد .

 

 

    نسخه هاي مركب

 

 

نسخه شماره 1- دارو جهت رفع چاقی و چربی زیاد

برگ و ریشه گل قاصد                یک قسمت

برگ نعناع                              هفت قسمت

برگ سنا                               بیست قسمت

طرز تهیه و مقدار مصرف :

مقدار یک قاشق  غذا خوری از  داروی فوق را که قبلا کوبیده شده باشد با 250 میلی لیتر آب جوش مخلوط كرده و به مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دم بکشد  .  سپس آنرا صاف كرده روزی سه بار هر بار یک فنجان میل کنید .

+ نوشته شده در  سه شنبه سی ام بهمن 1386ساعت 2:58  توسط رضا عباسی  |  آرشیو نظرات

 

   

داروي  محرک متابولیسم  و اضافه كردن سوخت وساز  بدن        Anabolic

 

نكته خيلي مهم :   ذكر  مورد استعمال داروهاي گياهي تنها بر اساس وظيفه اطلاع رساني اين وبلاگ  ميباشد و به هيچ عنوان به معناي تجويز يا تكذيب مورد درماني ذكر شده نمي باشد .

 

 

   نسخه هاي مركب

 

 

نسخه شماره 1- داروي  محرک متابولیسم

برگ سنا                        دو قسمت

ریشه شیرین بیان            دو قسمت

برگ و ریشه گل قاصد       سه قسمت

برگ بنفشه                   سه قسمت

طرز تهیه و مقدار مصرف :

مقدار یک قاشق  غذا خوری از  داروی فوق را که قبلا کوبیده شده باشد با نیم لیتر آب  سرد مخلوط كرده و به مدت سه ساعت باقی بگذارید .  بعد آنرا جوشانیده و بگذارید به مدت پانزده دقیقه دم بکشد سپس حاصل را صاف نموده و میل کنید .

+ نوشته شده در  سه شنبه سی ام بهمن 1386ساعت 2:57  توسط رضا عباسی  |  آرشیو نظرات

 

     

 فقط خانوم هابخوانند

در اینجا شما چهار نکته اساسی را یاد خواهید گرفت که هر زنی باید آنها را بداند و هیچ مردی
نیست که بتواند در مقابل چنین رفتاری از جانب یک زن مقاومت کند . مطمئن باشید از نتایج بکار
بردن این نکات شگفت زده خواهید شد و همچنین شوهرتان!


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و چهارم بهمن 1386ساعت 5:18  توسط رضا عباسی  |  آرشیو نظرات

 

   
زنانی كه هر روز چیپس یا سیب‌زمینی سرخ كرده می‌خورند، احتمال ابتلا آنان به سرطان رحم یا تخمدان دو برابر می‌شود.
به گزارش بی بی سی ، محققان دریافته اند این تاثیر به آكریل‌آمیدها، تركیبات شیمیایی كه هنگام سرخ كردن غذاها ایجاد می‌شود، ارتباط دارد و زنانی كه آكریل‌آمید بیشتری از طریق مصرف غذاهای سرخ شده دریافت می‌كنند، بیشتر در معرض خطر سرطان قرار می‌گیرند.
احتمال وجود آكریل‌آمیدها در غذاهای دارای مواد رنگی یا سرخ شده بیشتر است.
به هر حال حذف كامل این تركیبات از غذا كار ‌آسانی نیست، می‌توان مصرف غذاهای حاوی مقادیر زیاد آنها را كاهش داد. یكی از اقدامات توصیه شده از سوی متخصصان كمتر سرخ كردن مواد غذایی از جمله سیب‌زمینی است به طوری كه به جای آن كه به رنگ طلایی مایل به قهوه‌ای درآیند، رنگشان در حد زرد طلایی حفظ شود.
+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و چهارم بهمن 1386ساعت 4:54  توسط رضا عباسی  |  آرشیو نظرات

 

   

 

مطالعه انجام شده توسط محققان آمریكایی نشان میدهد مصرف نوشیدنی های حاوی سویا از تجمع چربی شكمی در زنان جلوگیری می كند.
به گزارش ساینس دیلی ، مطالعه محققان دانشگاه آلاباما به گروهی از زنان نوشیدنی های حاوی تركیبات ایزوفلاون دادند.
این تركیبات مفید ترین بخش تغذیه ای سویا را تشكیل می دهند. در این مطالعه مشخص شد افزایش چربی دور شكمی در زنان دریافت كننده این تركیبات كمتر بود.
در صورت تایید یافته های فوق در جمعیت های بزرگ تر شاید امكان توصیه مصرف دزهای بیشتر سویا وجود داشته باشد.



 

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و چهارم بهمن 1386ساعت 4:54  توسط رضا عباسی  |  آرشیو نظرات

 

   
یک محقق کشاورزی در دانشگاه کارولینای شمالی فرآیند ساده ای را برای عاری ساختن بادام زمینی از مواد آلرژی زا ابداع کرده است.
پروسه جدید که برای اولین بار در صنایع غذایی بکار رفته می تواند در رفع حساسیت میلیونها فرد به بادام زمینی موثر باشد و مزایای زیادی برای صنعت تولید فرآورده های این محصول دارد.
به گزارش ساینس دیلی رکت های غذایی تمایل زیادی برای بکار گیری روش فوق نشان داده اند چرا که پروسه فوق آسیبی به طعم و کیفیت محصول بادام زمینی وارد نمی کند و حتی ممکن است پردازش آن به عنوان افزودنی غذایی را تسهیل کند.
آلرژی به بادام زمینی و انواع مشابه آن شدیدترین نوع حسایت های غذایی هستند که گاهی در اثر شوک آنافیلاکتیک منجر به مرگ افراد می شود. این حساسیت به دلائل نامشخص خیلی زود بین کودکان افزایش یافته وو الدین این کودکان همواره باید مراقب باشند فرزندانشان بادام زمینی یا محصولات آن را به هیچ شکلی مصرف نکنند.

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و چهارم بهمن 1386ساعت 4:52  توسط رضا عباسی  |  آرشیو نظرات

 

   

مصرف روغن ماهی بیش ازروغن گیاهی به کنترل میزان مواد شیمیایی التهابی به نام پروستانوئیدها در بدن کمک می کند.
به گزارش هلث سنترز محققان دانشگاه میشیگان می گویند شناخت چگونگی عملکرد روغن ماهی می تواند به ایجاد داروهای جدید ضد التهابی کمک کند.
پروستانوئیدها در کنترل فشار خون ، مقابله با حساسیت ها و تعدیل التهاب موثرند اما مقادیر زیاد آنها بویژه انواع بدست آمده از روغن های گیاهی می توانند منجر به افزایش درد ، تورم و قرمزی بافت های مختلف نیز شوند.
محققان در این مطالعه دریافتند پروستانوئیدها ی روغن ماهی کمتر از نوع موجود در روغن های گیاهی درایجاد درد و تورم موثرند و افزودن آنها به رژیم غذایی باعث کاهش پروستانوئیدهای حاصل از روغن گیاهی هستند.
به گفته محققان شناخت بهتر تفاوت بین دو آنزیم می تواند راه تولید داروهای ضد التهابی موثر در کاهش تولید پروستانوئیدها از روغن گیاهی را باز کند.
داروهای فعلی علائم و درد ناشی از التهاب را کاهش می دهند اما همچنان عوارض جانبی خود را اعمال می کنند. این محققان امیدوارند روش های جدیدی برای تنظیم التهاب و ایجاد داروهای ضدالتهابی بهتر بیابند.

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و چهارم بهمن 1386ساعت 4:51  توسط رضا عباسی  |  آرشیو نظرات

 

   
برخی افراد تصور می کنند در صورت مصرف داروهایی که کلسترول خون را پایین می آورند یا همان استاتین ها ، دیگر نیازی به رعایت رژیم غذایی ندارند و می توانند هر آنچه را مایلند بخورند.
اما به گزارش ساینس دیلی محققان می گویند چنین بیمارانی نباید به علت مصرف دارو از داشتن غذای سالم غفلت کنند.
برخی بیماران پیش از آنکه تغییر مثبتی در شیوه زندگی و رژیم غذایی خود بدهند اقدام به مصرف دارو می کنند.
به گفته محققان لازم است پزشکان با برقراری ارتباط مناسب با بیمار و اعتماد دو طرفه از عملکرد بیماران آگاهی داشته باشند تا با تحت نظر داشتن شیوه زندگی و برنامه غذائیشان ، به آنها در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی بهتر کمک کنند.
+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و چهارم بهمن 1386ساعت 4:46  توسط رضا عباسی  |  آرشیو نظرات

 

   

 

مردمان - دکـتر رات متـخـصـص و مشـاور جنـسـی در آمریکا اطلاعات مفیدی در مورد چگونگی مقابله با این بیماری و نحوه لذت بردن مجدد از زندگی را در اختیار شما قرار می دهد.

واکـنــش افـراد به هـنــگام تشخیص بیماری تبخال ژنتیکی چیست؟

رایـج تـرین احسـاسـی که بـه افـراد دست می دهد چیزی نیست جز ترس و عصبانیت. آنها معمولا با خود می گویند:
"وای، خـدای من! زندگی ام به پایان رسید!" اما یک لحظه صبر کنید. شاید آگاهی از این قضیه که شما دارای نوعی بیماری هستید که باید تا پایان زندگی آنرا تحمل کنید قدری ناراحت کننده باشد. اما در عین حال باید بدانید که دنیا برای مبتلایان به این بیماری به آخر نمی رسد. تا به حال هیچ کس از این بیماری جان نسپارده است. افرادی بودند که در تمام طول عمر خود با این بیماری زندگی کرده و با آن کنار آمده اند. خانم هایی که به این بیماری مبتلا هستند، می توانند به راحتی باردار شده و صاحب فرزند شوند. این بیماری به راحتی قابل کنترل است. فقط کافی است به محظ رویت تبخال به یک پزشک متخصص مراجعه کنید تا او شما را به طور کامل با تمام معظلات این شرایط آگاه کند.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و دوم بهمن 1386ساعت 1:18  توسط رضا عباسی  |  آرشیو نظرات

 

   
گروهي از زوج‌ها از لحاظ جنسي فعال و بارور هستند، ولي تمايلي به بچه‌دار شدن ندارند. اين گروه بايد از روش‌هاي مؤثر پيشگيري از بارداري استفاده كنند. تحقيقات نشان داده است كه اگر زوجين از هيچ‌گونه روش پيشگيري از بارداري استفاده نكنند، حدود 90 درصد زنان در طي مدت يك سال حامله مي‌شوند. در كشور ما نيز، با وجود دسترسي آسان به وسايل پيشگيري از بارداري، سالانه حدود 400 تا 500 هزار حاملگي ناخواسته اتفاق مي‌افتد كه به‌طور عمده ناشي از استفاده نكردن از وسايل پيشگيري از حاملگي است.

در اينجا تمام كارها در امتداد خطي سبز انجام مي‌شود. خواه ناخواه توجهت به افراد حاضر جلب مي‌شود. مردان و زنان در كنار يكديگر خط سبز را دنبال مي‌كنند. صحبت‌هايي مي‌شنوي. آنها از مسائلي حرف مي‌زنند كه هرگز بيرون از اين خط نمي‌توان به آساني بيانشان كرد.
ـ شما چند فرزند داريد؟

ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و دوم بهمن 1386ساعت 1:16  توسط رضا عباسی  |  آرشیو نظرات

 

   

پرده بكارت بدون منفذ (Imperforated hymen) يك رويداد نادر مي‌باشد و شيوع آن تقريباً 1/. % در نوزادان مؤنث مي‌باشد. اگرچه ممكن است اين ناهنجاري در دوران شيرخواري تشخيص داده شود،اما اغلب در سنين 15-9 سالگي تظاهر مي‌نمايد.

اين ناهنجاري مادرزادي، هميشه يك يافته مجزا نيست و بايد با استفاده از سونوگرافي، سيستم ادراري را نيز مد نظر داشت.  

هيدرومتروكولپوس ممكن است سبب ايجاد اثرات فشاري بر روي مثانه، حالب، روده و وريدهاي لگني شود و باعث احتباس ادراري، يبوست، ادم و يا سيانوز اندام تحتاني شود.

در اين مطالعه 9 مورد پرده بكارت بدون منفذ گزارش مي‌شود كه از اين تعداد 5 مورد دچار احتباس ادراري شده بودند.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و دوم بهمن 1386ساعت 0:55  توسط رضا عباسی  |  آرشیو نظرات

 

   

طبق آمار در آمريكا از هر ده نفر مرد سه نفر و از هر ده نفر زن چهار نفر داراي مشكلات جنسي هستند  

مشكلات مردان شامل  : انزال زودرس ، اختلال در نعوظ ، فقدان و يا كاهش ميل جنسي و انزال ديررس.

موارد بحث و آموزش اين مقاله :

 

Erectile dysfunction    اختلالات  نعوظ

Premature ejaculation   انزال زودرس

stop-start technique    تكنيك توقف و شروع

squeeze technique   تكنيك فشردن

فقدان و يا كاهش ميل جنسي

اختلالات هورموني

Retarded Ejaculation    انزال ديررس

فقدان ارگاسم در زنان

Sexual Trauma    سواستفاده جنسي

Vaginismus   انقباض ماهيجه هاي اطراف واژن

Painful Intercourse/Dysparenia   مقاربت دردناك

داروهاي جنسي

در اين مقاله راههاي درمان و عوامل ايجاد كننده ناراحتي هاي فوق نيز بيان شده اند.

 

((ياد آوري به دوستاني كه با پيام هاي زننده خود من رو به خاطر درج چنين مقاله هايي سرزنش ميكنن : بياد داشته باشيد كه شناختن جنس مخالف و فراگيري چگونگي برقراي ارتباط با وي از نيازهاي اساسي هر انسان است.))

 

مشكلات زنان شامل   فقدان و يا كاهش ميل جنسي  ، مقاربت دردناك ، اسپاسم عضلات صاف دهانه واژن ، سابقه سواستفاده جنسي و  فقدان ارگاسم .

 

Erectile dysfunction    اختلالات  نعوظ :

در امريكا بيست ميليون نفر مشكلات نعوظ را تجربه كرده اند. اختلال نعوض عبارت است : از عدم توانائي آالت تناسلي در ايجاد نعوظ يا حفظ نعوظ به مدت كافي جهت انجام عمل مقاربت .

در اغلب مردها گاه گاهي اشكالات در نعوظ تجربه مي شود ولي اگر مكررا اتفاق افتد احتياج به درمان دارد عوامل پزشكي  كه احتمال اختلالات نعوظ را  افزايش ميدهد عبارتند از :

ديابت بالا بودن فشار خون ، مشكلات قلبي، عدم تعادل هورموني ، مسائل پروستات وعوارض بعضي از داروها مخصوصا داروهاي ضد فشار خون و روانگردان .

 

عوامل روانشناسي كه باعث اشكلات نعوظ مي شوند عبارتند از:

اضطراب   افسردگي ، عدم اعتماد به نفس ، سابقه سواستفاده جنسي ،  اعتقادات مذهبي كه ارتباط جنسي را گناه مي دانند   ترس از حاملگي و غيره .

مشكل نعوظ در حقيقت مشكل هر دو جنس محسوب مي شود چون مي تواند از لحاظ رواني و احساسي روي شريك جنسي نيز تاثير بگذارد و زن احساس كند كه شايد براي مرد جذاب نيست و در طول زمان تبديل به  اضطراب گردد .

 

درمان :

در مرحله اول درمان شامل كشف علت اختلال  و برطرف نمودن علل زمينه اي است . در مرحله دوم استفاده از داروهاي گشاد كننده عروق جهت افزايش جريان خون در بافت اسفنجي آلت تناسلي و در نتيجه ايجاد نعوظ مانند سيلدنافيل و يوهمبين و غيره .نهايتا استفاده از  وسايل ايجاد كننده نعوظ و استفاده از تزريقات داخل آلت .


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و دوم بهمن 1386ساعت 0:54  توسط رضا عباسی  |  آرشیو نظرات

 

   

پندارهای غلط ———HIV Myths


فرزندان ما با شناختن مسايل جنسی به راه فساد کشيده می شوند!!
در جامعه ما عرف نيست که با فرزندان مان درباره اين مسايل گفتگو کنيم!!
فرزندان ما اجازه ندارند که پيش از ازدواج با مسايل جنسی آشنا شوند!!

 دانش صحيح — ———HIV Facts


فرزندان شما پس از گرفتن آموزش با آگاهی بهتری در محيط جامعه رشد می کنند.
شما با صلاحيت ترين شخصی هستيد که می توانيد اين مسايل را به آنان آموزش دهيد.
اگر شما به آن ها آموزش ندهيد ممکن است از طريق اشخاص ناباب با اين مسايل آشنا شوند.

 

 

تماس جنسی از راه دهان (سکس دهانی)

Oral Sex Is Not Considered Safe Sex 

تماس جنسی و تحريک از راه دهان با واژن (عضو جنسی زنانه) و يا با آلت تناسلی مرد را تماس جنسی امن نمی شناسند. تحقيقات تاکنون ثابت کرده اند که تماس از راه دهان می تواند ويروس اچ. آی. وی. و علاوه بر آن ديگر بيماری های مقاربتی سرايتی را انتقال دهد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و دوم بهمن 1386ساعت 0:49  توسط رضا عباسی  |  آرشیو نظرات

 

   

 

حفظ وزن متعادل با محدود کردن قرار گرفتن مغز در معرض انسولین به افزایش طول عمر کمک می کند. به گزارش شبکه BBC مطالعه در موش نشان داده است کاهش سیگنال های انسولین داخل سلول های مغز موجب افزایش طول عمر دراین حیوان می شود.
محققان می گویند شیوه زندگی سالم و کاهش وزن در انسان نیز موجب کاهش سطوح انسولین شده همان اثرات را اعمال می کند.
به گفته سرپرست این تحقیق دکتر موریس وایت ساده ترین راه افزایش طول عمر محدود کردن سطوح انسولین از طریق ورزش و داشتن رژیم غذایی سالم است. آنچه این محققان دریافته اند این است که برنامه غذایی ، ورزش و وزن مناسب بافت های محیطی را نسبت به انسولین حساس نگه می دارد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و دوم بهمن 1386ساعت 0:21  توسط رضا عباسی  |  آرشیو نظرات

 

   

 

تحقيق نشان داد مادراني كه در دوران بارداري و شيردادن از غذاهاي آماده استفاده مي كنند ، كودكان خود را در معرض ابتلا به چاقي قرار مي دهند.
به گزارش پايگاه اينترنتي الجزيره ، محلقان دانشكده سلطنتي لندن گفتند زنان باردار و زناني كه به كودكان خود شير مي دهند بايد از خوردن غذاهاي چرب، قندي و شور پرهيز كنند.
محققان با بررسي موش هاي آزمايشگاهي و دادن كيك هاي آماده ، بيسكويت ، سيب زميني سرخ شده ، ذرت بوداده ، شيريني جات در دوران بارداري و شيردادن دريافتند اين مواد براي نوزادن آن ها مضر است.
محققان گفتند كودكان اين مادران به مرور به خوردن غذاهاي چرب و قندي و شور عادت مي كنند واين موضوع باعث چاقي آن ها مي شود.
 
+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و دوم بهمن 1386ساعت 0:17  توسط رضا عباسی  |  آرشیو نظرات

 

   

 

ترکیبات رنگی به نام آنتوسیانیدها که رنگ های قرمز ، ارغوانی و آبی میوه ها و سبزیجات را سبب می شوند به حفاظت در برابر سرطان کولون کمک می کنند.
بررسی ها در موش آزمایشگاهی و نیز در سلول های سرطانی کولون انسان نشان داده است آنتوسیانین ها به میزان قابل ملاحظه ای از رشد سلول های سرطانی روده مي کاهند.
همچنین محققان دریافته اند در برخی موارد کمی تغییر ساختار ملکول های آنتوسیانین ، خواص ضد سرطانی آن را افزایش می دهد.
محققان در تلاشند این ترکیبات را شناسایی کرده و دریابند کدامیک بهترین اثرات را بر سلامت اعمال می کنند.

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و دوم بهمن 1386ساعت 0:15  توسط رضا عباسی  |  آرشیو نظرات

 

   

منظوراز آموزش های جنسی چيست؟
    
آموزش های جنسی که گاه آموزش درباره مسايل سکسی و يا آموزش روابط جنسی ناميده می شوند. برای جوانان، روندی ازفراگيری و تحصيل مجموعه ای ازاطلاعات و دانش لازم و ضروری است. اين آموزه ها برای شکل دادن به طرز برخورد و روش رفتاری آنان و باورهايشان درباره موضوع سکس است. همچنين آنان را از ازهويت جنسيتی شان آگاه خواهد کرد و به آنها آموزش خواهد داد که روابط جنسی صحيح چيست وچه روابطی برای جنسيت آنان نادرست است.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه بیستم بهمن 1386ساعت 3:37  توسط رضا عباسی  |  آرشیو نظرات

 

   

متاسفانه هنوز آمار دقیقی از بیماران سرطانی در ایران وجود ندارد، در حالی که برخی از انواع سرطان ها از شیوع بالایی در کشور برخوردار است.
دکتر همایون صادقیان، متخصص بیماریهای سرطان در گفتگو با مهر ،


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه نوزدهم بهمن 1386ساعت 4:20  توسط رضا عباسی  |  آرشیو نظرات

 

   

 

دانشمندان انگليسي موفق به توليد ژلي شده اند كه سرعت بهبود زخم را افزايش داده به كاهش اثر جاي زخم يا اسكار نيز كمك مي كند. اين ژل با مهار يك ژن مهم ، افزايش ذخيره خون و تغيير روش شكل گيري بافت جديد عمل مي كند. ايجاد جاي زخم معمولا يكي اژ بخش هاي اجتناب ناپذير روند بهبود آن است. اين اثر نه فقط در سطح پوست بلكه در بافت هاي ديگر بدن نيز ممكن است ايجاد شود كه پيامدهاي جدي را در پي خواهد داشت.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه نوزدهم بهمن 1386ساعت 4:18  توسط رضا عباسی  |  آرشیو نظرات

 


   

به نام او كه نامش دوا و يادش شفاست

با عرض سلام خدمت همه عزيزان 

با توكل به خدا ، تصميم گرفتم يك پايگاه اطلاع رساني در مورد مسائل و مشكلات واطلاعات

پزشكي  بنا كنم . اميدوارم اين پايگاه اطلاع رساني بتواند نيازهاي شما عزيزان را رفع كند .  

ما را از نظرات  و پيشنهادات خود محروم نكنيد . 

با آرزوي تني سالم و زندگي سرشار از خوشي براي همه عزيزان  


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.