علل کوتاه ماندن قد
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

علل کوتاه ماندن قد
نویسنده : تاریخ : 30 / 7 / 1392

کوتاه ماندن می تواند علل های زیادی داشته باشد.
1-ژنتیک
2-تغذیه غلط
3-ارثی
و علل های ناشناخته ی دیگر . اما بزرگترین و پر تاثیر ترین علت کوتاه ماندن قد انسان خود ارضایی است. افرادی که این عمل را انجام می دهند قدشان کوتاه می ماند.
زمانی که نوجوان دست به چنین کاری میزند در بدن وی فعالیت های پیچیده ای صورت می گیرد که زمان به  بلوغ  رسیدن نوجوان را تسریع می بخشد. بنابراین با پایان بلوغ رشد قدی وی خیلی کند تر میشود. به طوری کلی بدن ما طوری برنامه ریزی شده است که اگر توانایی تولید مثل داشته باشیم رشد قدی ما  خیلی آهسته تر خواهد شد به طوری که در یک سال شاید نیم سانت و به مرور زمان آن هم کمتر خواهد شد تا حدود 40 سالگی به پایان میرسد.
پس افرادی که استمنا نکرده اند همیشه قد بلندی داشته اند.
اما راه های دوری از این کار چیست؟ سایت های زیادی در این باره وجود دارند اما من یک راه آسان و موثر به شما معرفی می کنم که روی خود من جواب داد.
هنگامی که شما به تصاویری نگاه می کنید که شهوت کمی در شما ایجاد می کند کنجکاو می شوید. مخصوصا نوجوانان در این باره آسیب پذیر ترند و با تحریکات کمی که دریافت می کنند آن را در ذهن خود بزرگ ترش میکنند و دست به چنین کار زشتی میزنند در حالی که فکر می کنند کار بزرگی انجام می دهند. در صورتی که اگر به فیلم های پورن یا سوبر نگاه کنند کنجکاوی آن ها کمتر می شود و متوجه می شوند که کاری بیهوده و کثیفی است و از این کار زده می شوند.
بله راه دوری از خودارضایی همین تماشای فیلم های کاملا پورن می باشد. البته مواظب باشد به تصاویر تمیز و تحریک کننده تماشا نکنید. فقط س//////-----ک////////---//س////// باشد نه چیز دیگری.

در ضمن برای جلو گیری از ارضاشدن در خواب مو های بدن را نزنید چون تهویه ایجاد می کند و بیش از حد گرم شدن را دفع میکند.
پس اولین و مهم ترین کار برای افزایش قد ترک این عمل است که بدون ترک آن امکان افزایش قد به هیچ وجه ممکن نیست. 

 





:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: علل کوتاه ماندن قد, علت کوتاهی قد, علت های عدم رشد زیاد, چرا قد من کوتاه است, چرا قد کوتاه می شویم, چرا قدمان کم رشد می کند چرا کوتاه هستیم, کوچکی قد,


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.