آموزش زبان در سفر (دور دنیا با 10 زبان)
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

آموزش زبان در سفر (دور دنیا با 10 زبان)
نویسنده : 5040 تاریخ : 8 / 7 / 1392

آموزش زبان در سفر (دور دنیا با 10 زبان)

دسته آموزش زبان زیردسته انگلیسی

این مجموعه شامل 2 دی وی دی آموزشی زبان ، از سطح مبتدی تا پیشرفته ، برای افراد بالای 10 سال می باشد که شما را در امر یادگیری و تقویت مهارت های شنوایی ، درک مطلب و مکالمه یاری می رساند .

این مجموعه ،شامل آموزش 10 زبان پرکاربرد اروپایی و آسیایی " انگلیسی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، آلمانی ، عربی ، ژاپنی ، مالزیایی ، تایلندی و فارسی" میباشد .

با تنظیمات موجود در این نرم افزار می توانید برای درک بیشتر و آموزش سریع زبان مورد نظر ، محیط نرم افزار را به صورت فارسی تنظیم کرده تا معنی کلمات به کار رفته را به فارسی مشاهده نمایید .

این گزینه برای کسانی که جهت مسافرت نیاز به یادگیری زبان دارند بسیار ایده ال است .

این مجموعه در 9 فصل ، شامل مباحث کلمات اولیه و احوال پرسی ، غذا ، اصطلاحات و جملات کلیدی ، خرید کردن ، آشنای با رنگ ها ، اعضای بدن ، اعداد ، زمان و آشنایی با کشورها طراحی گردیده است .


همچنین این برنامه از روش های صوتی و تصویری و تلفظ لغات و امکان ضبط صدای کاربر و مقایسه آن با تلفظ نرم افزار ، برای کمک به یادگیری شما بهره می گیرد


2dvd

فروشنده: امین1

قیمت: 4,500 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید آموزش زبان در سفر (دور دنیا با 10 زبان)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش زبان در سفر (دور دنیا با 10 زبان)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: انگلیسی، ،
:: برچسب‌ها: راه یادگیری سریع زبان انگلیسی برای سفر, آموزش زبان برای سفر, آموزش زبان فرانسوی برای سفر, آموزش زبان ایتالیایی در سفر, آموزش زبان عربی برای سفر, آموزش زبان های خارجی,


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.