فرهنگ آکسفورد گویا Oxford Talking Dictionary
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

فرهنگ آکسفورد گویا Oxford Talking Dictionary
نویسنده : 5040 تاریخ : 7 / 7 / 1392

فرهنگ آکسفورد گویا Oxford Talking Dictionary

دسته آموزش زبان زیردسته انگلیسی

فرهنگ آکسفورد گویا Oxford Talking Dictionary
با تلفظ صحیح و واقعی کلمات زیر نظر استادان ادبیات انگلستان
این نسخه دارای بیش از 117000 یکصد و هفده هزار لغت و 3000 بیش از 3 هزار تصویر همراه با تلفظ خوب آنها می باشد .

فرهنگ لغات اکسفورد ، ویرایش ها و نسخه های بسیار زیادی دارد ، نسخه سریع ، کوچک شده ، لغات اختصار و.. اما ویرایش های خاص و مهم آن بسیار نادر و کمیاب هستند مانند نسخه مصور فنی و مهندسی اکسفورد دودن ، فرهنگ مصور کامل ، .. یکی از این نسخه های بسیار مهم نسخه فرهنگ گویای اکسفورد است که بر اساس کتاب های فرهنگ لغات اکسفورد 1994-2002 تهیه گردیده است . این نسخه با همکاری استادان و اعضائ هیئات علمی و ادبیات انگلستان تهیه گردیده است ، در این نسخه تلفظ لغات و اصطلاحات به صورت الکترونیک ، فنوتیک نبوده و در آن از اصوات اصلی استفاده شده است . در این نسخه تلفط به صورت صدای ذخیره شده و زیر نظر استادان بوده و کیفیت بسیاری برخوردار است . این ویژگی منحصر بفرد این نسخه می باشد . علاوه بر آن قابلیت جستجو ، معنی و توضیح انگلیسی به انگلیسی ، و مشخصات لغات مانند قید صفت و.. آورده شده است .



یکی از ویژگی های این نسخه قرار دادن نام بزرگان است زیرا یکی از مشکلات اصلی آموختگان زبان انگلیسی درست ادا نمودن نام اشخاص می باشد . بنابراین در تهیه این نسخه اسامی و توضیح زندگی تعدادی از دانشمندان ، رمان نویسان و بزرگان انگلستان و جهان آورده شده که کمک بسیاری در تلفظ و ادای اسم اشخاص می باشد . همچنین این نسخه دارای تصاویر برخی اشیاء ابزار و حیوانات نیز است . کیفیت تلفظ در این نسخه که اولین نسخه با تلفظ نیز می باشد بهتر از نسخه های فشرده و صدای الکترونیک جدید می باشد .





نام کامل محصول : Oxford Talking Dictionary
حجم و تعداد : 1 CD
توضیحات : ین نسخه دارای بیش از 117000 یکصد و هفده هزار لغت و 3000 بیش از 3 هزار تصویر همراه با تلفظ خوب آنها می باشد .

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 5,000 تومان

درصد :7

روش خرید: برای خرید فرهنگ آکسفورد گویا Oxford Talking Dictionary، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید فرهنگ آکسفورد گویا Oxford Talking Dictionary


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: انگلیسی، ،
:: برچسب‌ها: فرهنگ آکسفورد صحبت کننده, خرید اینترنتی فرهنگ آکسفورد گویا اصل, خرید پستی Oxford Talking Dictionary, دانشگاه اکسفورد,


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.