سری داستانهای سطح بندی شده English Leveled Stories..اورجینال
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

سری داستانهای سطح بندی شده English Leveled Stories..اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 7 / 7 / 1392

سری داستانهای سطح بندی شده English Leveled Stories..اورجینال

دسته آموزش زبان زیردسته انگلیسی

English Leveled Stories نام یکی از مجموعه های مطرح در عرصه یادگیری سطح بندی شده زبان انگلیسی می باشد. سری کتاب های داستان کتاب های سطح بندی شده ای هستند که با همکاری انتشارات لانگمن منتشر شده است.
کتاب داستان های English Leveled Stories دارای هفت سطح می باشند که سطوح آن به ترتیب از 200 لغت تا 3000 لغت اساسی را در بر دارد. در پایان کتاب ها، تمرین های متنوعی نیز آورده شده است تا زبان آموز پس از مطالعه به تثبیت آموخته های خود بپردازد.



سری کتاب های پنگوئن که برای تقویت مهارت Reading زبان انگلیسی طراحی شده است، کتاب های خود را به هر دو لهجه بریتیش و امریکن منتشر می نماید که بر روی جلد پایانی کتاب سطح و تلفظ آن، مشخص شده است.
سطح: مقدماتی، متوسط و پیشرفته
لهجه: بریتیش و امریکن
ش م:1239-12898

فروشنده: تهران بی زد

قیمت: 13,800 تومان

درصد :5

روش خرید: برای خرید سری داستانهای سطح بندی شده English Leveled Stories..اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سری داستانهای سطح بندی شده English Leveled Stories..اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: انگلیسی، ،
:: برچسب‌ها: آموزش انگلیسی بریتانیایی, انگلیس, بریتانیا, بریتانیای کبیر, آموزش زبان بریتانییایی, خریدپستی, سفارش آنلاین آموزش انگلیسی, مجموعه داستان های انگلیسی, خرید English Leveled stories, خرید اینگلیش لولد ستوریز, خرید داستان آموزش انگلیسی,


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.