کتاب داستان های کوتاه
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

کتاب داستان های کوتاه
نویسنده : 5040 تاریخ : 23 / 6 / 1392

کتاب داستان های کوتاه

دسته کتاب و مجله زیردسته ادبیات

مجموعه داستان های کوتاه به زبان انگلیسی (داستان های انگیزشی وتاثیرگذار / موفقیت و روانشناسی)
عناوین داستان ها :
انتخاب / ملاقات با عشق / و چکاوک آواز سر داد / آفرینش مادر / مهر مادری / جهان را دگرگون کن / بهای معجزه / زن نظافتچی / همراهم باش / معلم / اعتماد / قطرات باران و چکمه های لاستیکی / جسارت / آنگاه که او بخواهد / آیا شما خدا هستید؟ / ملکه باش / چهار همسر پادشاه / فرشته / یک رفتار ساده / عجیب است که...! / نیش عقرب / کاسه چوبی / گردنبند زیبا / زمانی که خداوند پدرها را خلق کرد / داستان زندگی / سه آرزو / داستان اینجا خاتمه نمی یابد / تله موش


خلاصه یکی از داستان های این مجموعه :

موش از شکاف دیوار کشاورز و همسرش را دید که بسته ای را باز می کردند " یعنی چه ؟غذایی داخلش بود؟" وقتی فهمید که محتوی جعبه چیزی نیست به جز تله موش ترس وجودش را فرا گرفت.
به سمت حیاط مزرعه که می رفت داد می زد " تله موش تو خونه است " تا به همه اخطار بدهد.
مرغک قدقد کرد و پنجه ای به زمین کشید. سرش را بلند کرد و گفت: آقا موش بیچاره این تویی که باید نگران باشی ، این قضیه هیچ ربطی به من نداره ، من که توی تله نمی افتم"
موش رو به خوک کرد و گفت : " تله موش تو خونه است "خوک از سر همدردی گفت " واقعا متاسفم آقای موش . اما کاری به جز دعا از دست من برنمی آید . مطمئن باشید در دعاهام شما را فراموش نخواهم کرد "
موش سراغ گاو رفت و در پاسخ گفت " عجب آقا موشه ، یه تله موش ، به نظرت خطری من رو تهدید می کنه ، احمق جون؟ "
موش سرافکنده و غمگین به خانه برگشت تا یکه و تنها با تله موش کشاورز روبرو شود . همان شب صدایی در خانه به گوش رسید ، مثل....

فروشنده: لوح مثبت

قیمت: 1,600 تومان

درصد :15

روش خرید: برای خرید کتاب داستان های کوتاه، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کتاب داستان های کوتاه


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان





.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.