آخرین نسخه اس پی اس اس،اس پی اس اس 19،SPSS 19
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

آخرین نسخه اس پی اس اس،اس پی اس اس 19،SPSS 19
نویسنده : 5040 تاریخ : 17 / 6 / 1392

آخرین نسخه اس پی اس اس،اس پی اس اس 19،SPSS 19

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته ریاضیات و آمار

آخرین نسخه اس پی اس اس،اس پی اس اس 19،SPSS 19
اس پی اس اس SPSS 19 از جملهٔ نرم‌افزارهایی است که برای تحلیل‌های آماری در علوم اجتماعی،به صورت بسیار گسترده‌ای استفاده می‌شود. این نرم‌افزار توسط پژوهشگران بازار و داد و ستد، پژوهشگران سلامتی،شرکت‌های نقشه‌برداری،دولتی،پژوهشگران آموزشی،سازمان‌های بازاریابی و غیره به کار می‌رود.افزون بر تحلیل‌های آماری،مدیریت داده‌ها و مستندسازی داده‌ها نیز از ویژگی‌های نرم‌افزار هستند.آماری که نرم‌افزار پایه شامل می‌شود:آمار توصیفی: جدول‌بندی شطرنجی، بسامدها، توصیفات، کاوش، آمار توصیفی نسبی . آمار دومتغیری: میانه‌ها، آزمون تی، تحلیل پراکنش، همبستگی، آزمون‌های غیرپارامتری .پیش‌بینی برآمدهای عددی: برگشت خطی.پیش‌بینی برای تشخیص گروه‌ها: تحلیل عاملی، تحلیل خوشه‌ای، جداکنندهانواع تحلیل آماری
در تحلیل داده ها با استفاده از اس‌پی‌اس‌اس SPSS 19،سه مرحلهٔ اساسی وجود دارد. نخست باید داده‌های خام را وارد کنید و آن‌ها را در یک پرونده ذخیره نمایید. دوم باید تحلیل مورد نیاز را برگزینید و آن را مشخص کنید. سوم برونداد را وارسی کنید.
پس از خریداری شدن شرکت سازنده این نرم افزار توسط IBM در ۲۸ جولای ۲۰۰۹ این نرم افزار با نام PASW که مخفف Predictive Analytics SoftWare است منتشر شد. اما در نسخه ۱۹ دوباره نام SPSS Statistics را اختیار کرد. نخستین نسخهٔ این نرم‌افزار در سال ۱۹۶۸ پس از تاسیس «نرمن نی» منتشر شد، که سپس به یک کارشناس ارشد علوم سیاسی در در دانشگاه استانفورد،و اکنون استاد محقق در دانشکدهٔ علوم سیاسی دانشگاه استانفورد و استاد بازنشستهٔ علوم سیاسی در دانشگاه شیکاگو بوده‌است.

این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که شامل بسته بندی زیبا وشیک است .
همانند سایر محصولات پارس دکان همراه این محصول هدیه دریافت کنید.
محصول خود را کمتر از قیمت پشت جلد خریداری کنید. این محصول حاوی یک عدد CD می باشد.

سیستم عامل های سازگار با این نرم افزار :

ویندوز اکس پی 32&64 bit
ویندوز ویستا 32 bit
ویندوز7 32&64 bit

فروشنده: پارس دکان

قیمت: 2,400 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید آخرین نسخه اس پی اس اس،اس پی اس اس 19،SPSS 19، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آخرین نسخه اس پی اس اس،اس پی اس اس 19،SPSS 19


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: ریاضیات و آمار، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.