نرم افزار ریاضی-نرم افزار میپل-مپل 16.1-maple 16.1
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

نرم افزار ریاضی-نرم افزار میپل-مپل 16.1-maple 16.1
نویسنده : 5040 تاریخ : 17 / 6 / 1392

نرم افزار ریاضی-نرم افزار میپل-مپل 16.1-maple 16.1

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته ریاضیات و آمار

نرم افزار ریاضی-نرم افزار میپل-مپل 16.1-maple 16.1
نرم افزار میپل چیست ؟ نرم‌افزار جبری مِیْپِل از نرم‌افزارهای مشهور ریاضی است. نام آن به معنی درخت افرا است که عکس برگ آن بر پرچم کانادا وجود دارد. دلیل این نام‌گذاری نوشته‌شدن این نرم‌افزار در دانشگاه‌های کانادا خصوصاً دانشگاه واترلو است. مپل maple نرم‌افزاری بسیار قوی در زمینهٔ ریاضی است که کار عملی ۱۰۰ دانشجو بوده است.
از دیگر خصوصیات این نرم‌افزار راهنمای بسیار قوی آن است که کار کردن با این نرم‌افزار را بسیار راحت می‌کند. جدیدترین نگارش این نرم‌افزار نگارش 16 آن است که در تمام زمینه‌های ریاضی از جمله جبر خطی و ریاضیات گسسته و حسابان و حتی ریاضیات مقدماتی برای دانش‌آموزان دبیرستانی می‌تواند مفید واقع شود.نرم افزار محاسبات ریاضی بسیار قدرتمند برای انواع مختلف محاسبات از مقدماتی تا پیشرفته است. با maple می توانید کلیه محاسبات ریاضی را از اعمال چهارگانه، توان و ریشه گرفتن، محاسبه فاکتوریل اعداد، محاسبات ساده و پیشرفته مثلثاتی و لگاریتمی و غیره گرفته تا محاسبه حد، مشتق و انتگرال توابع، رسم توابع دو بعدی و سه بعدی، انواع محاسبات ماتریسی و حل معادلات معمولی و دیفرانسیلی انجام دهید.
Maple میپل یک مفسر، برای زبان برنامه نویسی پویا است، به طور معمول، عبارات جبری و عبارات منطق در حافظه کامپیوتر، ذخیره می شوند و پس از آن بوسیله این نرم افزار پردازش شده و حل میگردند.
maple میپل یک زبان برنامه نویسی مرکب از زبان های دستوری و زبان های پویا است. همچنین واسطهایی برای کار با دیگر زبان ها مثل C
,Fortran, Java, Matlab, Visual Basic وجود دارند. میپل Maple اولین بار در سال ۱۹۸۱برای انجام مجموعه ای از محاسبات در دانشگاه waterloo طراحی شد. در سال ۱۹۸۸، این نرم افزار توسعه داده شد و به توسط یک کمپانی کانادایی مستقر در دانشگاه به بازار تجاری کامپیوتر عرضه شد. فروش و عرضه این نرم افزار به بازار سود زیادی را نصیب، صاحبان شرکت کرد. Maple کار عملی ۱۰۰ دانشجو بوده است. ولی به وسیله ی مایکروسافت منتشر شده است.
وقتی میپل Maple اجرا می گردد فقط هسته که پایه و اساس سیستم میپل Maple و شامل دستورات بنیادی و اولیه می باشد را به حافظه منتقل می کند. هسته از کدهایی به زبان C تشکیل شده که تقریبا ۱۰ درصد کل سیستم مپل Maple را در بر می گیرد. به منظور سرعت و کارایی بیشتر هسته کوچک نگه داشته شده است. 90 درصد بقیه به زبان Maple نوشته شده است که در کتابخانه های میپل Maple قرار دارد. امروزه بیشتر الگوریتم‌ها توسط رایانه اجرا می‌شوند نرم افزارهایی برای اجرای محاسبات ریاضی طراحی شده اند. از خصوصیات نرم افزار میپل Maple طراحی الگوریتم های ریاضی و به نوعی برنامه نویسی ریاضیات است.
از دیگر خصوصیات این نرم افزار راهنمای بسیار قوی آن است که کار کردن با این نرم‌افزار را بسیار راحت می‌کند. عبارت است از:
- دینامیک محاسباتی سیالات
- مشتق‌گیری عددی
- انتگرال‌گیری عددی
- رسم نمودار های اعم از متحرک و ثابت
- جبر خطی
- ریاضیات گسسته
- حسابان
- محاسبات علمی
- فیزیک محاسباتی
- جبر خطی عددی
این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که شامل بسته بندی زیبا وشیک است . همراه این محصول هدیه دریافت کنید.
محصول خود را کمتر از قیمت پشت جلد خریداری کنید. این محصول حاوی یک عدد DVD می باشد.

فروشنده: پارس دکان

قیمت: 4,400 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید نرم افزار ریاضی-نرم افزار میپل-مپل 16.1-maple 16.1، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار ریاضی-نرم افزار میپل-مپل 16.1-maple 16.1


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: ریاضیات و آمار، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.