نمونه مثال زیمنس UGS SIEMENS NX 7.0 CAST
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

نمونه مثال زیمنس UGS SIEMENS NX 7.0 CAST
نویسنده : 5040 تاریخ : 17 / 6 / 1392

نمونه مثال زیمنس UGS SIEMENS NX 7.0 CAST

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته صنایع

NX 7.0 CAST Online Library
راهنمای آموزشی داخلی نرم افزار، یک تور ساده و آموزشی است که بسیاری از محیط ها و ابزارهای نرم افزار NX را آموزش داده و توضیح می دهد . شما می توانید از نمونه فایل ها و نمایش های این راهنمای آموزشی در بیشتر فرا گرفتن نرم افزاربه صورت خود آموز استفاده نمایید . نیازهای نرم افزاری این نرم افزار همان نیازهای نرم افزار راهنما NX Doc بوده و این قسمت به راهنمای نرم افزار اضافه می شود . CAST Computer Assisted Self is a library of self-paced tutorials covering all the major applications of the NX CAD, CAM and CAE software. CAST is an accessible and affordable way to gain the fundamental NX skills you need





نرم افزار مدیریت کامل چرخه تولید طراحی تحلیل ساخت و تولید و بازبینی شرکت زیمنس

نرم افزار UGS NX 7.0 Unigraphics محصول شرکت زیمنس وارد بازار گردید . این نرم افزار نرم افزار کامل چرخه تولید PLM
Product Lifecycle Management مدیریت چرخه تولید محصول می باشد. البته همه با نرم افزار ماشینکاری و تراشکاری Solid Edge این شرکت آشنا هستند اما با رویکردهای جدید دنیا و رقابت اقتصادی اکنون مدیریت چرخه تولید ، مدیریت اطلاعات و فرایند های پروژه تولید و اقتصاد مهندسی نیز تاثیر گذار بوده و بر نرم افزارها نیز اعمال می شوند . قبل از این ، نقص با بسته های نرم افزاری PDM مدیریت داده ها و اطلاعات یک تولید و پروژه Product data management و امروزه معنی و مفهوم PLM برابربا CAD +CAM +CAE+PDM شده است . نرم افزار جدید این شرکت طراحی به وسیله کامپیوتر ، آزمایش و آنالیز به وسیله کامپیوتر و در نهایت تولید به وسیله کامپیوتر را با رویکردهای ثبت و مدیریت نقشه ها و اسناد را به صورت کامل پوشش می دهد . این نرم افزار سعی نموده محصول خود را بر پایه مشترکات اکثر و متحد ماشین ها و تجهیزات مورد مصرف عمومی مانند ماشین ها و روباتهای جوشکاری ، تراشکاری ، CNC , و دیگر ماشین های کنترل عددی قرار داده و ابزار و راهکارهای تولید قطعات و محصولات با مشخصات پیچیده و تکنولوژی و فن آوری بالا را امکانپذیر و آسانتر نماید . بر همین اساس این نرم افزر کمک قابل توجهی به هر تولید کننده می نماید تا محصول با کیفیت و مرغوب را در کمترین زمان و هزینه تولید عرضه نماید . تغییرات ویرایش های آن را سریعتر انجام و محصول خود را به روز Update نماید .
ر واقعیت این نرم افزار کمک بسیاری در فروش Market محصول و بازگشت سرمایه در زمان کوتاه و درنتیجه کمترین ریسک و خطر در کار را می کند . بسیاری از شرکت ها و مهندسین در سراسر دنیا از فن آوری و تکنولوژی شرکت زیمنس استفاده می کنند – توجه داشته باشید این شرکت در سال 2010 افزایش 20 درصدی صادرات محصول کامل و قطعات محصول به ایالات متحده داشته است – و همه بسیار از این تکنولوژی و فرایند های آن راضی و متشکر بوده اند . اکثر مهندسین و متخصصین این شرکت را الگو قرار داده اند ، اکنون نرم افزار و ابزار مورد استفاده این شرکت در اختیار شما قرار گرفته است می توانید به سوی مدرن شدن و پیشرفت قدم بردارید به شرط آنکه در ابتدا و پایه مسئله و شبیه ساز ، حل مسئله بر مبنای اطلاعات درست ، - مسئله را با تمام عوامل موثر سنجیده ، طرح و پاسخ بهینه را محاسبه پیدا کنید – را درست و خوب حل نموده باشید . این ابزار قدرت تولید پیشرفته و به روز را به شما می دهد . این نرم افزار را می توان در محیط های کوچک و کارگاهی تا مجموعه های بزرگ و گسترده بکار گرفت .

سیستم مورد نیاز استفاده از این نرم افزار Unigraphics NX 7.0 :
این نرم افزارهای با سیستم های بسیار ساده و ابتدایی نیز قابل استفاده می باشند ، با توجه به حجم و نوع مصرف و طراحی نیاز به رم ، پردازنده ، حافظه فضای خالی هارد دیسک مشخص می گردد . هرچه طرح شما دارای سطوح و جزئیات بیشتر و پیشرفته تر ، تعداد قطعات بیشتر در یک محصول مونتاژی ، تحلیل های پیشرفته یا نمایش سه بعدی و متحرک سازی باشد نیاز به فضای هارددیسک و رم افزایش می یابد .
حداقل پردازنده 2.0 گیگاهرتز ، 2 گیگا بایت رم ، و کارت گرافیک 256 ، با رنگ و کیفیت حقیقی و خوب پیشنهاد می گردد .
برای استفاده بهتر از این نرم افزار و محیط آن و نمایش بهتر ، نصب ابزارهای آدوبی Adobe Plug-in , Flash , Acrobat Reader توصیه می شود آخرین نسخه های آن باشد .

نام کامل محصول : Unigraphics NX 7.0 CAST
حجم و تعداد : DVD 1 کپی و رایت بر روی بهترین انواع DVD
توضیحات : این نسخه تنها قابل نصب و استفاده در کنار Unigraphics NX 7.0 می باشد.

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 5,000 تومان

درصد :11

روش خرید: برای خرید نمونه مثال زیمنس UGS SIEMENS NX 7.0 CAST، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نمونه مثال زیمنس UGS SIEMENS NX 7.0 CAST


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: کشاورزی دام صنایع، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.