تحلیل دینامیک آدامزMSC MD ADAMS 2010 32bit
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

تحلیل دینامیک آدامزMSC MD ADAMS 2010 32bit
نویسنده : 5040 تاریخ : 17 / 6 / 1392

تحلیل دینامیک آدامزMSC MD ADAMS 2010 32bit

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته صنایع

آدامزتحلیل دینامیک حرکت MSC MD ADAMS 2010
تحلیل دینامیک حرکت ، نیروهای استاتیکی و دینامیکی و سنتیکی و.. 32 بیتی

*** پشتیبانی : راهنمای فارسی نصب ، کرک ، و فعالسازی به صورت استاندارد در لوح نرم افزار قرار دارد . خدمات و مشاوره و راهنمایی جهت نصب ، کرک ، فعالسازی و راه اندازی نرم افزار به صورت کامل نیز صورت می گیرد.

نرم افزار آدامز MSC Adams از معروفترین و پرکاربردترین نرم فزارهای تحلیل دینامیکی حرکت ، تحلیل دینامیک و حرکت سازه های چند تکه Multibody در دنیا می باشد . نرم افزار آدامز به مهندسین و طراحان کمک بسیار مفیدی در مطالعه و بررسی دینامیک حرکت قطعه ها و تکه های متصل و مرتبط به هم و نیروهای وارد بر آنها می نماید . با استفاده از این تحلیل از چگونگی بارگذاری و انتشار ، توزیع نیرو و عملکرد آن در سیستم های مکانیکی نتایج مطلوب و شبیه سازی بدست می آید . با استفاده از نتایج این تحلیل و مشاهده شبیه سازی های انجام شده توسط این نرم افزار در بهتر و پیشرفته تر نمودن طرح ها و بهینه نمودن آنها استفاده می گردد تا محصولاتی با عملکرد و کارایی بالاتر عرضه گردد .
روش های گذشته و سنتی تولید مبنی بر طراحی و ساخت نمونه اولیه و آزمایش بوده و سپس می بایست طرح اولیه مورد بازبینی و تغییر قرار می گرفت ،این روش بسیار گران و زمان بر بوده است و با پیشرفت های سریع تکنولوژی و رقابت بازار قابل استفاده نبوده و فرصت های تولید ، عرضه و رقابت را از تولید کننده سلب می نمود . همچنین امکان تداخل و عدم ناسازگاری ، عیوب در طراحی نیز وجود داشت که باعث عدم کارائی و قابل استفاده بودن طرح می گردید . در طراحی های ساده بر مبنای اتوکد CAD بر اصول و پایه های فیزیکی و دینامیکی تاکید نمی گردد و تنها رسم بوده و مهندسین به صورت ذهنی عملکردها را بررسی می نمودند . اما امروزه با استفاده از این نرم افزار می تواند طراحی های اولیه خود را بر پایه و اصول اساسی و حقیقی مکانیک و دینامیک ، واقعیت های فیزیکی بررسی و طراحی بدون عیب نماییند . تحلیل و بررسی فیزیکی مکانیکی و دینامیکی اتفاقات FEA عملکرد حرکت و نیروهای وارد ، توسط این نرم افزار به صورت مطلوب صورت می گیرد . عملکردها و تحلیل های خطی ، غیر خطی ، لرزش و حرکت خطی ، حدود گذار، حد گذرا ، نیروهای حدی دینامیک ، لرزش های خطی در تغییرات پایین ، چرخش و حرکت های بزرگ ، تغییرات بالا غیر خطی بزرگ و.. .
این نرم افزارAdams امکان به وجود آوردن یک مدل ، نمونه مجازی و آزمایش آن در تحلیل سیستم های مکانیکی را به مهندسین و طراحان می دهد . با این تحلیل ها وآزمایش ها زمان کاهش می یابد و هزینه های لازم برای ساخت نمونه فیزیکی و حقیقی اولیه صرفه جویی می شود . این نرم افزار به مانند ابزاری در کنار طراحی می تواند طراحی ها را شبیه سازی نموده و همزمان با شبیه سازی آن را بهبود و بهینه نمود . می توان بررسی های آماری ، خطی و غیرخطی و دینامیک را انجام و مقادیر بهینه را یافته و در طراحی نهایی اعمال نمود .
ابزار سودمند و کمکی برای بهینه نمودن عملکرد سیستم بر مبنای عملکرد هر جزئ به صورت دینامیک ، بررسی غیر خطی عملکرد دینامیکی نیروها در حرکت و توانایی سیستم ، ..می باشد . در بررسی حرکت و حد تحمل فشار نیروهای لازم بر یک دستگاه بسار مفید بوده است .
یکی از بیشترین کاربردهای این نرم افزار بررسی سیستم مکانیک ، پنوماتیک ، هیدرولیک ، الکترو مغناطیس و .. در حرکت و عملکرد یک دستگاه ، خودرو مکانیکی می باشد. چگونگی کنترل ، اعمال نیریو و استفاده مفید از یک ماشین با سیستم چندگانه مکانیکی و دینامیکی و زیر مجموعه های آن ، اجزائ اسمبل شده و زیر مجموعه ها ، به صورت کل دستگاه یا هر جزء ،بسیار مفید و توانایی شبیه سازی و بررسی جهت بهبود و بهینه سازی را دارد.



استفاده های اصلی و عمومی این نرم افزار در بررسی و تحلیل های زیر می باشد .
تحلیل و شبیه سازی و در نهایت بهینه نمودن سیستم مکانیکی و کنترل ، مقاومت سازه ها ، ارتباط و نظم اجزاء اسمبل و مونتاژ شده ، تحلیل حرکت ها و برخورد ، لرزش و صدا ، بهبود و بهینه نمودن یک طراحی ، اتوماتیک نمودن فرایندها ، عملکردها ، هیدرولیک و پنوماتیک و.. Related Applications: Systems & Controls, Structural, Multidiscipline, Motion Analysis, Noise & Vibration, Design Improvement & Optimization, Process Automation

تذکر ، به دلیل وجود داشتن کتاب ، راهنما و آموزش ، جزوه و فایل های نمونه و.. نسخه های قدیمی تر2005-2008 این فروشگاه اقدام به تهیه و عرضه نسخه های گذشته ،32bit , 64bit 2007 r1 , r2 , 2008 r1 , r2 , r3 for Windows Vista , Linux x86 x64 نیز نموده است . مجموعه تمرین ها و فایل های PowerPoint پاورپوینت آموزش زبان اصلی روسی و انگلیسی نیز عرضه شده است.



نیاز های سخت افزاری و نرم افزاری نرم افزارهای تحلیلی MSC Software
MSC MD ADAMS 2010.1 32-64bit نیاز به مدیریت مجوزها نسخه 11 و بالاتر دارد که در لوح فشرده قرار داده شده و توضیح و آموزش کاملا فارسی و مناسب داده شده است . خدمات مشاوره و راهنمایی نصب و تنظیمات مدیریت مجوزها نیزبه صورت کامل ارائه می گردد.
ویندوزهای 32 و 64 بیتی ایکس پی سرویس پک 2 و 3 ویستا و سون 7 Windows XP SP3 , SP2 , Vista , Seven ، لینوکس رد هت4 , 5 Linux RedHate و ویندوز های سرور 32 و 64 بیتی 2000 و 2003 و 2008 و.
به اندازه حجم برنامه این نرم افزارها فضای نصب نیاز دارند ، حدود 500 الی 2000 مگابایت
حافظه مجازی رم در حداقل حالت مدل های ساده 128 مگابایت رم ، 300 مگابایت فضای خالی انتهای هارد ، در حالت استاندارد و معمول ، 256 مگابایت رم و 500 مگابایت فضای خالی انتهای هارد دیسک ، و در حالت های مدل های بزرگ و پیچیده حداقل 512 مگابایت رم و 1 گیگا بایت فضای خالی انتهای هارد دیسک لازم است .
پردازنده ، CPU سری چهارم P4 ، اینتل و ای ام دی 1.0 گیگاهرتز و بالاتر ، 1.0 GHz هرچه مدل بزرگتر باشد پردازنده سریعتر مناسب تر و هر چه پردازنده بالاتر و پر سرعت تر باشد جواب دهی و حل مسئله سریعتر انجام می گیرد .
کارت گرافیک ، حداقل 128 الی 256 مگابایت با رنگ پردازی خوب و سه بعدی ساز مناسب
این نرم افزار درحالت کامل مانند نصب کامل Patran ، برای استفاده شبیه سازی و مدل های بزرگ ، حداقل 2.0 گیگابایت فضای نصب ، 2.0 تا 4.0 گیگابایت حافظه رم و 1.5 گیگابایت فضای آزاد عملیاتی انتهای درایو نیاز دارد . و بیشتر بهتر


نام کامل محصول : MSC MD ADAMS 2010 32bit
حجم و تعداد : 1 CD کپی و رایت بر روی بهترین انواع CD
توضیحات : مجموعه ای با نام مجموعه آموزش و تمرین تحلیل مکانیکی و دینامیکی MSC Software نیز عرضه شده است . مجموعه سه سی دی شامل نرم افزارهای تحلیلی ، فقط نسترنNastran , فقط Patran

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 5,000 تومان

درصد :11

روش خرید: برای خرید تحلیل دینامیک آدامزMSC MD ADAMS 2010 32bit، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید تحلیل دینامیک آدامزMSC MD ADAMS 2010 32bit


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: کشاورزی دام صنایع، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.