تحلیل های مکانیکی MSC Nastran 2007r1
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

تحلیل های مکانیکی MSC Nastran 2007r1
نویسنده : 5040 تاریخ : 17 / 6 / 1392

تحلیل های مکانیکی  MSC Nastran 2007r1

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته صنایع

MSC Nastran 2007r1
MSC NASTRAN حاصل دوازده سال همکاری مستمر بین مهندسین حرفه ای و نویسندگان نرم افزارها ی شرکت MSC بوده است و منحصرا توسط این شرکت به صورت مجموعه ای از ابزارهای این شرکت تولید شده است .هدف اصلی از تولید این نرم افزار ، ساد کردن کار در استفاده از نرم افزارهای مهندسی و کاهش وقت و هزینه مصرفی در تست کردن و طراحی مجدد هر نوع مکانیزم بوده است .

توانایی ها و قابلیت های MSC NASTRAN
این نرم افزار قادر به تحلیل استاتیکی و دینامیکی ، سینتیکی و سینماتیکی کامل هر نوع مکانیزم مدل شده بوده و می تواند مقدار و نمودار هر نوع کمیت دلخواهی مثل موقعیت ، سرعت ، شتاب ، نیروی بین دو عضو ، توان موتور و.. را برحسب زمان استخراج کند . ویژگی منحصر بفرد این نرم افزار آن است که علاوه بر توانایی تحلیل دینامیکی بسیار قدرتمند قادر است با دارا بودن چهار نوع قابلیت مختلف بر مبنای روش المان محدود Thermal Stress , H-Adaptively , Buckling , Vibration تحلیل المان محدود FEA مکانیزم مورد نظر را همزمان ارائه نماید . این تحلیل به صورت دینامیکی بوده و به گونه ای که مکانیزم در حین حرکت و در هر Frame جداگانه تحلیل شده و کمیت هایی چون کانتورهای تنش و مقادیر آنها به صورت دینامیکی در محیطی بسیار زیبا و جذاب قابل مشاهده می باشند . علاوه بر آن با تعریف کردن جنس قطعات می توان ضریب ایمنی قطعه در طول سیکل کاری ، طول عمر مفید محصول ، مکانیزم را نیز استخراج کرد.
از جمله ویژگی های دیگر این نرم افزار ارتباط بسیار گسترده با انواع نرم افزارهای مدل سازی چون Mechanical Desktop , MDT , Autodesk Inventor , Solidworks , CATIA ,UGS SolidEdge , Siemens NX , Pro/Engineer ,.. می باشد .

تذکر لازم و مهم :
تذکر لازم در مورد نرم افزارهای تحلیلی فنی و مهندسی ، مکانیک عمران و معماری ، شیمی و..
نرم افزارهای تحلیلی با نرم افزارهای دیگر تفاوت های اساسی دارند. اول شما چه هدفی از تحلیل دارید ؟ بنا به جواب خود باید مسئله ای را طراحی نمایید که با حل آن بتوانید به نتیجه خود از تحلیل برسید . در طرح هر مسئله ، فرموله کردن مشکل یا تحلیل و.. نکاتی اساسی وجود دارند، 1 عوامل و فاکتورها ، 2 جزئیات و شرایط عوامل ، 3 نسبت و تاثیر عوامل نسبت به هم 4 محدوده های متغییر عوامل و فاکتورهای موثر بر هر تحلیل ... می بینید که تنها طرح صورت مسئله بسیار پیچیده است . حال در صورتیکه مسئله دارای جوابهای متعدد یا بیشمار باشد شما محدوده ای از جواب های صحیح را خواهید داشت . نرم افزارهای تحلیلی به شما نمی گویند قالب طراحی شما برای قرار گرفتن در خط تولید مناسب است ، نرم افزارهای تحلیلی مجموعه ای از ابزارها و الگوریتم ها و روش های از قبل تهیه شده است که در تحلیل به شما کمک می کنند در یافتن حدود ، مجموع سری های نامتنهاهی ، جواب عددی انتگرالها ، تقریبهای بالا ، محاسبات ریاضی و عددی جلوگیری از خطاهای محاسباتی ، روش های وتری ، نیوتن چند جمله ای های خیام نیوتن پاسکال حل ، ماتریس ها ، دترمینالها ، ضرب چلیپایی ، محاسبات لاگرانژ و.. که شما نیازمند آنها هستید و در پایان مجموعه چارت نمودار یا جدول اعدادی را به عنوان خروجی تحویل می دهد که تحلیل ، انتخاب گزینه درست ، بهتر و بهینه به عهده متخصص می باشد . وارد نمودن اطلاعات و جزئیات مسئله به سادگی باز نمودن یک عکس یا نقشه اتوکد نیست ، تنظیم و تعیین جزئیات ، نیروها و جنس و خواص مواد و عوامل نیز بر اساس دانش و تخصص می باشد. ما سعی نموده ایم تا حدودی با ارائه مطالب بیشتر در کنار نرم افزار مانند راهنما و کتاب زبان اصلی ، برخی جزوه ها و یادداشت های متخصصین انگلیسی و.. فایل نمونه ، عکس و معرفی منابع انگلیسی و فارسی تا اندازه ای به کاربران این نرم افزارها کمک کنیم .
* نرم افزار و کرک آن کاملا تایید شده و توسط متخصصین ، آموزش دهنده گان کتابها و .. استفاده می گردد و هیچ گونه مشکلی ندارد.
** فروشگاه مسئولیتی در قبال عدم توانایی خریداران در استفاده از نرم افزار ، سیستم عامل ویندوز 7 ، مدیریت محافظ سیستم و آنتی ویروس ، زبان انگلیسی در پیغام ها و اخطارها ندارد.
*** پشتیبانی : راهنمای فارسی نصب ، کرک ، و فعالسازی به صورت استاندارد در لوح نرم افزار قرار دارد . خدمات و مشاوره و راهنمایی جهت نصب ، کرک ، فعالسازی و راه اندازی نرم افزار به صورت کامل نیز صورت می گیرد .





سیستم مورد نیاز برای MSC Nastran 2007r1 :
تنها برای نسخه های 32 بیتی و ایکس پی Windows XP 32bit گارانتی و تایید می گردد .
این نرم افزار به صورت 32 بیتی تهیه شده است . در سالهای 2007 و 2008 ویرایش های مختلفی برای هماهنگی با ویندوزهای جدید ویستا و 64 بیتی تهیه شده است که قابل استفاده در ویندوزهای سون 7 ، 64 بیتی می باشد . در خود این نرم افزارها نیز برنامه 32-64it معرفی شده است . اما به دلیل مشکلات و عدم توانایی در استفاده از سیستم عامل های جدید ویندوز سون 7 64 بیتی ، این نرم افزار فقط برای ویندوز ایکس پی XP نسخه 32 بیتی توسط این فروشگاه گارانتی می گردد. کاربران ویندوزهای سون 7 ، 64 و.. به دو روش می توانند از این نرم افزار استفاده نمایند ابزار Compatibility Setting یا هماهنگی سیستم به گونه ای که نرم افزار را در محیط شبیه سازی شده ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 Windows XP 32bit نصب و اجرا نماید . راه حل دوم نصب نرم افزارهای سیستم مجازی یا مدیریت راه انداز سیستم و نصب یک ویندوز ایکس پی 32 بیتی در خود ویندوز سون 7 یا در کنار آن .


نام کامل محصول : MSC Nastran 2007r1
حجم و تعداد : 1 CD کپی و رایت بر روی بهترین انواع CD
توضیحات : مجموعه ای با نام مجموعه آموزش و تمرین تحلیل مکانیکی و دینامیکی MSC Software نیز عرضه شده است . مجموعه سه سی دی شامل نرم افزارهای تحلیلی ، فقط نسترنNastran , فقط Patran

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 4,000 تومان

درصد :11

روش خرید: برای خرید تحلیل های مکانیکی MSC Nastran 2007r1، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید تحلیل های مکانیکی  MSC Nastran 2007r1


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: کشاورزی دام صنایع، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.