MSC Patran 2010 32bit تحلیل مکانیک و دینامیک
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

MSC Patran 2010 32bit تحلیل مکانیک و دینامیک
نویسنده : 5040 تاریخ : 17 / 6 / 1392

MSC Patran 2010 32bit  تحلیل مکانیک و دینامیک

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته صنایع

MSC Patran 2010 32bit تحلیل مکانیکی دینامیکی
نرم افزار تحلیل خطی وغیرخطی پیشرفته دینامیک حرارت و سیالات به روش المان محدود نسخه 32 بیتی

*** پشتیبانی : راهنمای فارسی نصب ، کرک ، و فعالسازی به صورت استاندارد در لوح نرم افزار قرار دارد . خدمات و مشاوره و راهنمایی جهت نصب ، کرک ، فعالسازی و راه اندازی نرم افزار به صورت کامل نیز صورت می گیرد.

نرم افزار پاتران MSC Patran کاملترین نرم افزارحل مسئله ، تحلیل المان های محدود است . نرم افزار Patran معروفترین و پرکاربرترین نرم افزار پیش پردازش و تحلیل محصولات مکانیکی و .. به روش المان های محدودFinite Element Analysis می باشد . مدل نمودن جسم جامد ، صلب ، مش بندی ، شبکه بندی ، تحلیل مرحله به مرحله فرایندها مانند نورد و آهنکاری و.. ، شبیه سازی ، حل و یافتن بهینه یک مسئله تحلیلی ، آنالیز و تحلیل مکانیکی ، دینامیکی ، حرارت و سیالات و.. می باشد . این نرم افزار شامل تحلیل و روش های حل مسئله ، الگوریتم های تحلیل نرم افزارهای MSC Nastran, Marc, Abaqus, LS-DYNA, ANSYS, and Pam-Crash می باشد در واقع این نرم افزار تمام تحلیل های نرم افزار های زیر را در خود انجام می دهد . این تفاوتی است که از نظر متخصصان و مهندسین به دور مانده است ؟!! با استفاده از نرم افزار Patran نیازی به استفاده از دیگر نرم افزارهای مارک ، اتوفرم یا سوپر فورج در نورد و آهنگری ، نسترن در تحلیل سازه ها شکست و برخورد ، تحلیل مکانیکی و دینامیکی حرکت و .. ندارید . نرم افزارهای مارک ، Marc , Dytan , Nastran ,.. قسمت ها و اجزاء این نرم افزار می باشند . نرم افزار تحلیلی Partran نرم افزار گرانقیمت ، قدرتمند و توانا در تحلیل های جامع و کامل می باشد و تحلیل تمام جزئیات یک طراحی توسط آن امکان پذیر است . تحلیل در این نرم افزار جاده ای طولانی و مسیری بسیار حرفه ای و تخصصی می باشد . ساخت و ایجاد مدل مناسب برای تحلیل و آنالیز به روش های خطی ، غیر خطی و دینامیک ، عملیات حرارتی ، حرارت و سیالات و ..دیگر مسائل حل به روش المان محدود به صورت بسیار عالی در این نرم افزار امکانپذیر است . ابزارهای هندسی موجود در این نرم افزار geometry برای مش بندی و استفاده راحت وپیشرفته در ایجاد مدلی تمیز ، یا استفاده از مدل های طراحی کد CAD توسط مهندسین و طراحان این نرم افزار را بسیار مورد توجه و علاقه کاربران قرار داده است . در این نرم افزار روش های اتوماتیک و دستی مش بندی و آماده سازی مدل جهت تحلیل وجود دارد ، مش بندی سطحی و حجمی جسم جامد و یا به صورت ترکیبی به روش اتوماتیک خودکار و دستی ، قابل ویرایش و بهتر و پیشرفته نمودن استفاده از این نرم افزار را بسیار آسان نموده است . روش های تحلیل و الگوریتم های تحلیل نیز به صورت آماده موجود است که با انتخاب آنها می توانید به روش ها و طرق مختلف ، آزمایش ها و تحلیل های گوناگون را انجام دهید و طوری تهیه شده اند که کمترین نیاز به ویرایش دستی و تغییر داشته باشند ، البته مهندسین و متخصصین ماهرمی توانند آن را به صورت حرفه ای و تخصیی ویرایش و مورد استفاده قرار دهند . این نرم افزار علاوه بر خروجی اطلاعات تحلیل و آنالیز به صورت عددی قابلیت نمایش تصویری و شبیه سازی را برای درک بهتر به صورت های نمودار ، گرافیک بالا و یا شبیه سازی جسم برای درک بهتر و بهتر نمون طراحی ها دارد . در این نرم افزار با کمترین دردسر و زمان می توان حالت بهینه و جواب مسئله را بدست آورد .



به صورت خلاصه توانایی های نرم افزار MSC Patran 2010 به صورت زیر است :
Geometry Access and Creation Tools for Efficient Modeling
امکان استفاده از اطلاعات و داده های هندسی ، ابزارای ایجاد مش و .. برای تحلیل به روش المان محدود
General Purpose FE Solver Support
مبنای اصلی ، حل مسئله ؛ یافتن جواب ها ، و بهینه نمودن با پشتیبانی روش های حل مسئله به روش المان های محدود
Post-processing and Reporting Tools for Easy Results Evaluation
ابزارهای پیش پردازش و پس پردازش ، برای آماده سازی بهترقبل تحلیل ؛ و بهبود طرح بعد از تحلیل وابزار گزارش های گویا عددی و گرافیکی
Scripting for Pre-/Post-processing Automation
قابلیت ویرایش و برنامه نویسی و ویرایش های حرفه ای و تخصصی در الگوریتم ها ، برنامه و جزئیات تحلیل به روش المان محدود ، مناسب برای اتوماسیون صنعتی و بررسی های سریع متداول برنامه ریزی شده
و...

تذکر ، به دلیل وجود داشتن کتاب ، راهنما و آموزش ، جزوه و فایل های نمونه و.. نسخه های قدیمی تر2005-2008 این فروشگاه اقدام به تهیه و عرضه نسخه های گذشته ،32bit , 64bit 2007 r1 , r2 , 2008 r1 , r2 , r3 for Windows Vista , Linux x86 x64 نیز نموده است . مجموعه تمرین ها و فایل های PowerPoint پاورپوینت آموزش زبان اصلی روسی و انگلیسی نیز عرضه شده است.



نیاز های سخت افزاری و نرم افزاری نرم افزارهای تحلیلی MSC Software
MSC Patran 2010.1 32-64bit نیاز به مدیریت مجوزها نسخه 11 و بالاتر دارد که در لوح فشرده قرار داده شده و توضیح و آموزش کاملا فارسی و مناسب داده شده است . خدمات مشاوره و راهنمایی نصب و تنظیمات مدیریت مجوزها نیزبه صورت کامل ارائه می گردد.
ویندوزهای 32 و 64 بیتی ایکس پی سرویس پک 2 و 3 ویستا و سون 7 Windows XP SP3 , SP2 , Vista , Seven ، لینوکس رد هت4 , 5 Linux RedHate و ویندوز های سرور 32 و 64 بیتی 2000 و 2003 و 2008 و.
به اندازه حجم برنامه این نرم افزارها فضای نصب نیاز دارند ، حدود 500 الی 2000 مگابایت
حافظه مجازی رم در حداقل حالت مدل های ساده 128 مگابایت رم ، 300 مگابایت فضای خالی انتهای هارد ، در حالت استاندارد و معمول ، 256 مگابایت رم و 500 مگابایت فضای خالی انتهای هارد دیسک ، و در حالت های مدل های بزرگ و پیچیده حداقل 512 مگابایت رم و 1 گیگا بایت فضای خالی انتهای هارد دیسک لازم است .
پردازنده ، CPU سری چهارم P4 ، اینتل و ای ام دی 1.0 گیگاهرتز و بالاتر ، 1.0 GHz هرچه مدل بزرگتر باشد پردازنده سریعتر مناسب تر و هر چه پردازنده بالاتر و پر سرعت تر باشد جواب دهی و حل مسئله سریعتر انجام می گیرد .
کارت گرافیک ، حداقل 128 الی 256 مگابایت با رنگ پردازی خوب و سه بعدی ساز مناسب
این نرم افزار درحالت کامل مانند نصب کامل Patran ، برای استفاده شبیه سازی و مدل های بزرگ ، حداقل 2.0 گیگابایت فضای نصب ، 2.0 تا 4.0 گیگابایت حافظه رم و 1.5 گیگابایت فضای آزاد عملیاتی انتهای درایو نیاز دارد . و بیشتر بهتر


نام کامل محصول : MSC Patran 2010 32bit
حجم و تعداد : 1 DVD کپی و رایت بر روی بهترین انواع DVD ، لوح فشرده دوم Documentation همراه می باشد .
توضیحات : مجموعه ای با نام مجموعه آموزش و تمرین تحلیل مکانیکی و دینامیکی MSC Software نیز عرضه شده است . مجموعه سه سی دی شامل نرم افزارهای تحلیلی ، فقط نسترنNastran , فقط Patran

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 8,000 تومان

درصد :11

روش خرید: برای خرید MSC Patran 2010 32bit تحلیل مکانیک و دینامیک، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید MSC Patran 2010 32bit  تحلیل مکانیک و دینامیک


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: کشاورزی دام صنایع، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.