طراحی معکوس Geomagic Studio 2012 x64 + Qualify
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

طراحی معکوس Geomagic Studio 2012 x64 + Qualify
نویسنده : 5040 تاریخ : 17 / 6 / 1392

طراحی معکوس Geomagic Studio 2012 x64 + Qualify

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته صنایع

مهندسی معکوس Geomagic Studio 2012 + Qualify
نسخه 64 بیتی ، این نرم افزار 64 بیتی بوده و قابل نصب بر سیستم ها ی فقط 64 بیتی را دارد . شرکت سازنده نسخه ای 64 بیتی را از نسخه 32 بیتی آنبرای هماهنگی بیشتر و سرعت بهتر فقط برای ویندوزهای 64 بیتی ویرایش و آماده نموده است .
نرم افزار صنعتی استودیو جئو مجیک آسانترین و راحت ترین نرم افزار کاربردی می باشد که می تواند به صورتی هوشمند و دقیق شبیه سازی نموده و برای برگرداندن یک اسکن سه بعدی 3D Scanning به اطلاعات و داده های دقیق اضلاع و اندازه های آن ، بکار رود . این داده ها قابل استفاده نرم افزارهای پیشرفته طراحی در برگرداندن و طراحی به روش مهندسی معکوس جهت استفاده در تولید نمونه یا تحلیل محصول تولید شده می باشد .
یکی دیگر از توانایی های بسیار مهم این نرم افزار Geomagic قابلیت بازیابی و ویرایش اطلاعات و داده های اسکن سه بعدی به داده ها و اطلاعات طراحی های پارامتریک ، طرح پارامتریک هماهنگ و دقیق برای استفاده در اکثر نرم افزار های طراحی مکانیک سیستم MCAD مانند اتودسک اتوکد ها Autodesk AutoCAD و اینونتور یا اتوکد مخترع Autodesk Inventor و کتیا CATIA ، پرو انجینییر Cero Element Pro , Pro Engineer ، Solidworks سالیدورک می باشد . با استفاده از ابزارهای و پلاگین های ارتباطی و انتقالی بسیار آسان و سریع می توان طرحی را به صورت شکل و نمونه سه بعدی مدل شده دقیق در این نرم افزار ها تبدیل نمود .
جئومجیک استودیو اولین و معروفترین و بیشترین انتخاب کاربران نرم افزارهای دیگر در طراحی ، شبیه سازی و تجزیه تحلیل می باشد و کاربردهای بسیار متنوعی با استفاده از ابزارهای خود در ارتباط با این نرم افزارها دارد . در رشته هایی مانند کیهانشناسی ، هواشناسی ، جئوفیزیک و زمین شناسی ، عمران و شهرسازی ، صنایع خودرو حمل و نقل ، اتومبیل ، قطار کشتی و..هوافضا و کشتی ایرودینامیک ، دانش پزشکی مهندسی پزشکی و شبیه سازی فعالیت های بدن ، فیزیو تراپی ، اعضائ مصنوعی ، برق و الکترونیک و بسیاری کاربردهای دیگر می تواند به عنوان ابزاری بسیار مفید و سودمند استفاده شود .
Geomagic Studio معروف ترین ، پرکاربرد ترین و قدرتمندترین نرم افزار طراحی و مهندسی معکوس می باشد که علاقه مندان بسیاری را به استفاده از محیط کاربری دوست داشتنی خود جلب نموده است . و بسیاری از طراحان و علاقه مندان مانند اتوکد عمران ، Civil 3d , Map 3d نیز با استفاده از روش ابر نقاط از این نرم افزار استفاده می کنند . استفاده از تکنیک ابر نقاط Point Clouds در بازسازی اجسام در نرم افزارهای طراحی معماری دکور نقشه کشی و.. قابلیتی که در اکثر نرم افزارها قابل استفاده است . و در ابعادی بسیار دقیق تر و پیشرفته تر در طراحی های پارامتریک MCAD قابلیت ایجاد و بازسازی Sketch در نرم افزارهای پیشرفته مهندسی مکانیک و تحلیل مکانیک مانند آنسی ANSYS می باشد .



ویژگی های اصلی Geomagic Studio 2012
اصلی ترین تغییر این نسخه نسبت به نسخه 12 در سال 2011 بهینه و بهبود ، آماده سازی اختصاصی و جداگانه 32 و 64 بیتی برای نسخه های ویندوز های جدید می باشد . در منوها و ابزارها تغییر چندانی صورت نگرفته و همراه با 12 + Geomagic Qualify عرضه می گردد .
1. پشتیبانی از بسیاری از تولیدات ابزارهای اندازه گیری غیرتماسی ، اندازه گیری اپتیکال نوری و..اسکن سه بعدی 3D Scanning
2. بهترین ، کاملتری و اولین نرم افزار پردازش اطلاعات ، اسکن سه بعدی و تبدیل به داده های قابل استفاده در دیگر نرم افزارهای طراحی
3. قابلیت انتقال داده ها به صورت پارامتری به نرم افزارهای طراحی پیشرفته پارامتری مانند پرواینجینیرر و کتیا و.. CATIA , Pro/Engineer
4. دارای ابزارهای پیشرفته و امکانات توسعه یافته استفاده از ابر نقاط ، ویرایش ابر نقاط ، مش بندی و شبکه بندی ، اماده سازی جهت آنالیز ، تعمیر و باز سازی هندسی ، باز گرداندن مش و بهینه سازی آن و..است .
5. شامل خط فرمان و دستورات رسم هندسی ، برنامه نویسی فرمانی Python ، برای طراحی و رسم های بسیار پیشرفته تر ، این برنامه Python در نرم افزارهای MSC Software نیز استفاده می شود .
6. بهینه شده برای انعطاف پذیری بیشتر و سرعت بیشتر نسبت به نسخه قبل 12 سال 2011 ، بسیاری از سخت افزارها و نرم افزارهای استفاده کننده از فرمت های STL, OBJ, VRML, DXF, PLY and 3DS را پشتیبانی می کند .
7. افزایش توانایی همکارای با نرم افزارهای پارامتریک ، طراحی پارامتری Autodesk® Inventor CREO® Elements/Pro™ (Pro/ENGINEER 5.0 ), CATIA® and SolidWorks


سیستم سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز این نرم افزار Geomagic Studio 2012
انواع ویندوز 32 و 64 بیتی سون 7 ، ویستا سرویس پک 1 ، ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 Windows 7 Windows Vista SP1 , Windows XP SP3 , Windows .NET Framework 3.5 SP1 ,
کارت گرافیک ، دارای کیفیت رنگ خوب و سه بعدی ساز پیشرفته Open GL 1.1 compliance
پردازنده CPU 2 گیگاهرتز و بیشتر ، یا معادل دو هسته ای آن به حداقل توان 2 گیگاهرتز برای پردازش نیاز دارد .
حافضه جانبی رم 1 گیگابایت برای سیستم های 32 بیتی و 2 گیگابایت برای سیستم های 64 بیتی در حداقل کاربرد


نام کامل محصول :12 Geomagic Studio 2012 + Geomagic Qualify
حجم و تعداد : 1 DVD کپی و رایت بر روی بهترین انواع DVD ،
توضیحات : ابزار Qualify جهت استفاده و مدیریت کاربر در استفاده از دستگاه های اسکن سه بعدی استفاده می شود و در کاربرد شخصی و .. چندان استفاده نمی گردد

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 6,000 تومان

درصد :11

روش خرید: برای خرید طراحی معکوس Geomagic Studio 2012 x64 + Qualify، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید طراحی معکوس Geomagic Studio 2012 x64 + Qualify


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: کشاورزی دام صنایع، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.