AutoCAD Electrical 2011 32bit Zip اتوکد برق
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

AutoCAD Electrical 2011 32bit Zip اتوکد برق
نویسنده : 5040 تاریخ : 17 / 6 / 1392

AutoCAD Electrical 2011 32bit Zip اتوکد برق

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته عمران و نقشه کشی

اتوکد برق و الکترونیک Autodesk AutoCAD Electrical 2011 32bit
نرم افزار اتوکد برق و الکترونیک نرم افزاری تخصصی برای رسم و طراحی مدارهای الکترونیکی و طرح های کنترل الکتریکی می باشد.منظور از تولید و به وجود آوردن این نوع از برنامه طراحی اتوکد تغییر دادن برنامه طراحی به وسیله کامپیوتر اتوکد برای کاربرد تخصصی برق و سیستم های الکتریکی والکترونیکی قدرت کنترل خودرو و ساختمان می باشد.اتوکد الکتریک یا الکترونیک (برق) در برگیرنده تمامی اجزاء طراحی و نقشه کشی الکتریکی و الکترونیکی وابسته به مهندسی برق و الکترونیک در کلیه گرایش ها و تخصص ها مانند تولید ، قدرت، انتقال برق و الکترونیک مخابرات و کامپیوتر می باشد. بعلاوه آن کلیه ابزار های رسم در این رشته ها در آن گردآوری شده است مانند کتابخانه ای از کلیه سمبل ها و نشان های الکتریکی و الکترونیکی مانند خارن، ترانزستور ، مقاومت ،سلف ، رله ،ریموت کنترل ، موتور الکتریکی ، کنتاکتور مورد استفاده در نقشه کشی و طراحی های برق و الکترونیک .همچنین ابزارهایی برای سرعت بخشیدن و سهولت استفاده از این برنامه طراحی توسط مهندسین برق در آن قرار داده شده است . این ابزار ها کمک می کند در استفاده بهینه از وقت و جلوگیری از خطا در نتیجه در واقع زمان تلاش و کوشش چندین ساعته طراحان را کاهش داده و آنان را قادر به طراحی و رسم فنی بسیار ساده تر و آسانترمی کند. با این ابزار و توانایی ها شما می توانید وقت کمتری برای رسم و وقت و زمان بیشتری برای بررسی آن ونوع آوری و اصلاح و تغییر بهتر طرح خود داشته باشید. و مدارهای الکترونیکی خوب و سیستم الکتریکی توزیع برق –برق صنعتی را به خوبی برنامه ریزی و طراحی نمایید. این نرم افزار می تواند به کمک یک اتصال به نرم افزار Inventor با سرعت بالایی طرح های دو بعدی و سه بعدی بسیار دقیقی را خلق کند .ارتباط بین نرم افزار های Electrical و Inventor به تیم ها و گروه های مکانیک ، الکتریک ، معماری و .. این امکان را می دهد تا بر روی طرح های بزرگ و مشترک به صورت هماهنگ کار نمایند . کارگروهی و اشتراکی با به اشتراک قرار دادن یک پروژه در تمام مراحل طراحی برنامه ریزی و اجرا ...

ابزارهای و امکانات ، ویژگی های جدید و بهبود یافته نسخه 2011 نسبت به 2010
راهنمای کامل و پیشرفته در نرم افزار و طرح های رسم اتوکد
توانایی پیشرفته و جالب کنترل پلان ها و پنل ها در لایه های مختلف
نمودار و نمایش رشته سیم های فعال و دارای برق در مدار کامل
استفاده آسان از کتابخانه مواد و سمبل ها با کشیدن به درون طرح
شماره گذاری اتوماتیک و خودکار بر روی خطوط کابل ، اتصال و .. بلافاصله بعد از ایجاد و وارد کردن قطعه
انواع مختلف خروجی و گزارش گیری سبک و روش و فرمت گزارش آماده برای استفاده سریع
چک نمودن آنی و بلافاصله برای درستی وارد نمودن استاندارد یا طرح
چک و بررسی نمودن آنی در خطای اتصال کوتاه ، اتصال غلط و اشتباه و.. گوشزد نمودن آنها
به نوعی هوشمند شده توسط محدودیت های استاندارد و قطعات کتابخانه
ایجاد سریع و آسان لایه های مختلف در طراحی و سیستم کنترل تا چندین لایه ، برد و صفحه بر روی هم و مرتبط
ایجاد و طراحی ساده و سریع و صحیح مدارهای منطقی الکتریکی و الکترونیکی PLC I/O
ایجاد اشتراک و چند استفاده کننده کاربری فایل ها در شبکه و اینترنت کار گروهی
انواع خروجی های مختلف و متناسب برای انواع کاربرد ، نمایش ، پرینت ، موبایل و..
کامل نمودن چرخه طراحی و تولید قطعات تجهیزات و بردهای الکتریکی و..از طرح تا تولید و عرضه
امکان اضافه نمودن رسم شکل و .. که در کتابخانه وجود ندارد ، یا رسم آن
امکان ایجاد محدودیت و چهارچوب کاری اولیه بر پایه استاندارد مورد نظر
باز و بررسی نمودن لایه های مختلف به سهولت وبسیار سریع نمایش و بررسی لایه به لایه
امکان بررسی و نمایش کلی طرح و نقشه رسم شده و..
قابلیت برنامه نویسی و ایجاد کنترل منطقی Programmable Logic Control Tools
قابلیت مدیریت اسناد و گزارش ها



سیستم مورد نیاز برای استفاده از اتوکد برق و الکترونیک AutoCAD Electrical 2011
برای سیستم های عامل ویندوز 32 بیتی x86:
ویندوز ایکس پی خانگی و حرفه ای سرویس پک دو و بالاتر ویندوز ویستا سرویس پک 1 و بالاتر ویندوز سون 7 Enterprise, Business, Ultimate, and Home Premium editions این نسخه بر روی ویندوزهای ویستا و سون 7خانگی ساده که اغلب بر روی سیستم های لب تاپ می باشند اجرا نمی گردد ، قبل از نصب برنامه ویندوز خانگی سیستم خود را ارتقاء داده و تغییر سیستم دهید .
پردازنده CPU کامپیوتر های نسل چهارم اینتل و ای ام دی یا معادل پنتینیوم 4 پردازنده CPU 1.8 گیگا هرتز در ویندوز ایکس پی و 3.0 گیگا هرتز در ویندوز سون و ویستا تک هسته ای و معادل دو هسته ای آن 1.8 و بالاتر
حافظه جانبی رم 2.0 GB Ram
فضای هارد دیسک 4 گیگا بایت در صورت فعال نبودن برنامه مدیریت حافظه ..NET 5 گیگا بایت فضای خالی بر روی هارد دیسک ، 1280 در 1024 کیفیت تصویر با رنگ حقیقی موس دی وی دی رام و..
تذکر : این نرم افزار با رم 1 گیگا بایت و پردازنده تک هسته ای 1.6 به بالا نیز نصب می گردد . سرعت و کیفیت کاربردی آن و ابزارهای خاص آن کاهش یافته و با سرعت کمتری عمل خواهند نمود . اما رسم معمولی و استفاده از آن امکان پذیر خواهد بود .

ملزومات و ابزار مورد نیاز برای مدل نمودن 3D سه بعدی پیشرفته :
پردازنده تک هسته ای بیش از 3.0 گیگا هرتز و دو هسته ای بیش از 2 گیگا هرتز حافظه جانبی رم 2 گیگا بایت و فضای خالی اضافه بر روی هارد دیسک 2 GB خالی و در دسترس بر روی هارد دیسک ، کارت گرافیک سه بعدی ساز حداقل 128 مگا بایت با کیفیت بالا و رنگ حقیقی 32 بیتی و بالاتر .

نام کامل محصول : Autodesk AutoCAD Electrical 2011 32bit
حجم و تعداد : 1DVD 1 DVD 4.5GB کپی و رایت بر روی بهترین انواع DVD ، برای کاهش هزینه و امکان استفاده برای همه انواع DVD_ROM ها فشرده Zip شده بر دی وی دی معمولی ، بعد از Unzip بر روی هارد دیسک به صورت خودکار نصب آغاز می شود .
توضیحات : سیستم نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز این نرم افزار کاملا توضیح داده شده است ، همچنین روش افزایش توانایی سیستم برای استفاده از این نرم افزاربیان شده است ، نرم افزار یا سیستم سخت افزارکامپیوتر خود را با بررسی و هماهنگ با هم تهیه نمایید .

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 3,500 تومان

درصد :11

روش خرید: برای خرید AutoCAD Electrical 2011 32bit Zip اتوکد برق، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید AutoCAD Electrical 2011 32bit Zip اتوکد برق


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: عمران و نقشه کشی، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.