AutoCAD 2011 for MAC اتوکد مکینتاش اپل
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

AutoCAD 2011 for MAC اتوکد مکینتاش اپل
نویسنده : 5040 تاریخ : 17 / 6 / 1392

AutoCAD 2011 for MAC اتوکد مکینتاش اپل

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته عمران و نقشه کشی

Autodesk AutoCAD 2011 for MAC
اتودسک اتوکد برای مکینتاش اپلApple Mac Pro و Mac OS X v10.6
اگر شما کاربرحرفه ای و کارشناس نرم افزار اتوکد هستید ، بهتر است نسخه اتوکد برای مکیناش شرکت اپل را نیز در بایگانی نرم افزارهای خود داشته باشید . از این نرم افزار برای لپ تاب ، سیستم های اپل و مکینتش می توانید استفاده نمایید . در آن تغییرات لازم را داده یا فایل های طراحی خود را در سیستم مکینتاش ذخیره نمایید . این نسخه از اتوکد برای کاربران سیستم مکیناش واپل .. طراحی شده تا بتوانند از فایل های اتوکد استفاده نمایند . شرکت اتودسک برای نمایش انواع فرمت های اتودسک این نرم افزار را به ابزار و توانایی هایی مجهز ساخته تا تمام انواع فرمت های اتودسک را باز نموده و نمایش دهد و ویرایش نماید . نکته لازم و ضروری این است که در صورتی که قصد دارید فایل هایی خاص مانند مکانیک و.. را که در سیستم های پیشرفته تر اتوکد مکانیک و معماری و.. طراحی شده اند را در این نرم افزار مورد استفاده و بازبینی قرار دهید توجه داشته باشید این نرم افزار رسم اتوکد بوده و دارای کتابچه مواد اختصاصی نمی باشد بنابراین فایل خود را به صورت کامل همراه اشیاء و .. ذخیره و به سیستم مکینتاش اپل انتقال دهید .



سیستم مورد نیاز اتوکد مکینتاش اپل Autodesk AutoCAD 2011 MAC
سیستم مکینتاش 4 یا او اس 10 و بالاتر ، پردازنده 64 بیتی ، 3 گیگابایت حافظه جانبی رم هلبته چهار گیگابایت بهتر است ، 2.5 گیگابایت فضای خالی بر روی هارد برای نصب نرم افزار ، البته در کل 3 گیگابایت لازم است ، هر نوع کارت گرافیک و موس و صفحه کلید استاندارد اپل مکینتاش .

System Requirements
Apple Mac Pro 4,1 or later; MacBook Pro 5,1 or later _MacBook Pro 6,1 or later recommended_; iMac 8,1 or later _iMac 11,1 or later recommended_; Mac mini 3,1 or later _Mac mini 4,1 or later recommended_; MacBook Air 2,1 or later; MacBook 5,1 or later _MacBook 7,1 or later recommended_
Mac OS X v10.6.4 or later; Mac OS X v10.5.8 or later
64-bit Intel processor
3 GB of RAM _4 GB recommended_
2.5 GB free disk space for download and installation _3 GB recommended_
All graphics cards on supported hardware
1,280 x 800 display with true color _1,600 x 1,200 with true color recommended_
U.S., U.K., or France keyboard layout
Apple® Mouse, Apple Magic Mouse, Magic Trackpad, MacBook Pro trackpad, or Microsoft-compliant mouse. Mac OS X-compliant printer

نام کامل محصول : Autodesk AutoCAD 2011 for MAC
حجم و تعداد : 1 CD کپی و رایت بر روی بهترین انواع CD ، یک CD کپی اصل نرم افزار ، همراه راهنمای نصب و کرک برنامه ، توسط متخصص بر روی سیتم Lion , Tiger , Leopard 10.5 , 10.6 ,.. آزمایش شده است .
توضیحات : سیستم نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز این نرم افزار کاملا توضیح داده شده است ، سیستم های مکینتاش اپل بیشتر بر سخت افزار اینتل و گیگابایت و اپل پشتیبانی می شوند . نرم افزار یا سیستم سخت افزارکامپیوتر خود را با بررسی و هماهنگ با هم تهیه نمایید .

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 4,000 تومان

درصد :11

روش خرید: برای خرید AutoCAD 2011 for MAC اتوکد مکینتاش اپل، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید AutoCAD 2011 for MAC اتوکد مکینتاش اپل


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: عمران و نقشه کشی، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.