Realtim landscaping Pro 5 طراحی فضای سبز
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

Realtim landscaping Pro 5 طراحی فضای سبز
نویسنده : 5040 تاریخ : 16 / 6 / 1392

Realtim landscaping Pro 5 طراحی فضای سبز

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته عمران و نقشه کشی

Realtim landscaping 2009 طراحی خارجی فضای سبز
طراحی و ارائه برنامه های چشم انداز ، فضا سازی و چیدمان خارجی ، طراحی خارجی فضای سبز
ایجاد طرح های مبتنی بر عکس و تصویر ، نقشه و برنامه ریزی طرح ، و تمام آنچه برای طراحی فضای سبز به طور کامل نیاز دارید . به صورت کاملا سه بعدی 3D و با کیفیت عالی ، بدون نیاز به طراحی فنی اتوکد و مشکلات آن .
می توان گفت طراحی به وسیله این نرم افزار چه توسط حرفه ای ها انجام گیرد و چه به دست خود صاحب خانه ، نتیجه یکسان خواهد بود .



این نرم افزار شامل دو برنامه کاربردی درلحظه و فعال می باشد ؛ برنامه مرور و ویرایش عکس و تصویر Realtime Landscaping Photo و نرم افزار ایجاد طرح ها و فضا سازی سه بعدی 3D ، Realtime Landscaping Architect , Realtime Landscaping Pro که یک دنیای مجازی متشکل از خانه و متعلقات آن ، اموال لوازم اسباب و اثاثیه خانه منزل آپارتمان و.. می باشد . این ابزار یک نرم افزار تصویری و بصری است که به شما امکان ایجاد ، به تصویر کشیدن و نمایش قصد و تصویر ذهنی خود از طراحی باغ ، باغچه ، خانه ها ، پارک فضای سبز، حوض و.. استخرهای شنا، باغ آب، طراحی عرشه، نرده ها، و بیشتر. را می دهد . این نرم افزار هیچ نیازی به اتوکد یا دیگر رسم های فنی و مهندسی ندارد و فقط بر مبنای تصاویر و در کنار هم قراردادن آنها عمل می کند . شما با هر سن ، و تخصصی حتما این ایده را داشته اید که محیط خانه ، باغ و.. خود را طراحی کنید یا آنکه ببینید چگونه خواهد بود ، آینده آن را تصویر نمایید زمانیکه گیاهان بزرگ شده و طرح شما کامل گردد و بیشتر از آن می توانید به باغبان ، معمار ، سرایدار و.. نشان دهید که چه می خواهید. و در پایان می توانید در طرح تصویری خود حرکت کنید ، فیلم ، تصاویر با کیفیت بالا ، چاپ های دقیق برای اجرای طرح با اندازه های لازم ، تهیه و منتشر نمایید.
از امکانات منحصر بفرد این نرم افزار آموزش مجانی و رایگان آنلاین ،
امکان تماشا نمودن منظره نهایی به صورت سه بعدی از اطراف و بالا و..
امکان اضافه نمودن انواع گیاهان ، اشکال تصاویر و.. به آن ..
امکان نور پردازی و سوئیچ تغییر روز و شب
و لایه های مختلف تصویر ، با امکانات حرکت و اعمال لایه ها برای دید منظره فضای ایجاد شده
در روز ، باران ، شب ، مهتاب ، آفتاب و ابری و.. می باشد .



این نرم افزار بهترین کمک و دستیار برای طراحی فضا در باغ ها ، باغچه ، فضای سبز شهر ، پارک ، منزل ، خانه ، ویلا و.. می باشد و تمام شرکت ها و اشخاص مرتبط با اینگونه خدمات و خانه دارها از آن به سهولت استفاده می کنند.
این نرم افزارتوست شرکت فضای سبز ، در دو بسته , Realtime Landscaping Architect , Realtime Landscaping Pro تهیه شده است که نسخه آرشیتکت آن مخصوص طراحی منزل و خانه و محیط اطراف آن بیشتر دارای اشکال و ابزار خانه و منازل شهری است ، و نسخه دوم فضا سازی باز محوطه سازی است که بیشتر دارای اشکال و نمادها ابزار طراحی خانه های ویلای ، باغ ، استخر و.. می باشد .


نام کامل محصول : Realtim landscaping Pro 5
حجم و تعداد : 1 DVD رایت ، کپی شده بر روی بهترین انواع DVD
توضیحات : بر روی ویندوزهای جدید و قدیم XP , Seven 7 Vista نصب می گردد . نسخه 32 و 64 بیتی

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 7,000 تومان

درصد :11

روش خرید: برای خرید Realtim landscaping Pro 5 طراحی فضای سبز، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید Realtim landscaping Pro 5 طراحی فضای سبز


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: عمران و نقشه کشی، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.