مجموعه نرم افزارهای ssa
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

مجموعه نرم افزارهای ssa
نویسنده : 5040 تاریخ : 16 / 6 / 1392

مجموعه نرم افزارهای ssa

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته عمران و نقشه کشی

این مجموعه شامل ۳ نرم افزار است که عبارتند از:

SAP 2000 ver14

SAFE ver12

Etabes ver9.50

که کاربرد و مزیت هر کدام به شرح زیر است:


آشنایی با برنامه SAP 2000 ver14



یک نرم افزار رایانه ای برای تحلیل و طراحی سازه است که مصارف زیادی در رشته عمران دارد و حتی میتوان گفت که کاربردی ترین نرم افزار مهندسی عمران است.
مدلسازی در محیط گرافیکی sap2000 با استفاده از انواع المانها و الگوهای آماده موجود در نرم افزار و چگونگی بارگذاری استاتیکی، دینامیکی، و متحرک در انواع سازه ها و ……… از کاربرد های این نرم افزارند
ساختار نرم افزاری SAP بسیار ساده است و از سه لایه تشکیل شده است:
۱٫ بانک های اطلاعاتی که وظیفه ی دخیره سازی داده ها را بر عهده دارند.
۲٫ فرآیندها: داده ها را از بانک های اطلاعاتی دریافت کرده و بعد از انجام محاسبات تعریف شده، خروجی را تولید می کنند و به لایه ی بعدی تحویل می دهند.
۳٫ ماژول ها: مجموعه ای از فرآیندهای مرتبط را در هر ماژول جمع کرده (مانند ماژول MM که در بالا ذکر شد) و بعد از دریافت هر دستور از کاربر، فرآیندهای لازم را فعال میکند


آشنایی با برنامه SAFE ver12
از قابلیت های مهم برنامه می توان به الگوریتم های جدید تحلیل مدل ، تولید خودکار شبکه اجزائ محدود ، روش حل سریع معادلات و سیستم مدیریت حجم زیاد اطلاعات اشاره کرد . همچنین بکارگیری المانهای خمش صفحه ای دقیق ، استفاده از تنشهای کل که نتایج قابل قبولی را بدون نیاز به یک شبکه اجزائ محدود ریز بوجود می آورد و همچنین امکان طراحی بر اساس آئین نامه طراحی بتنی آمریکا سایر آئین نامه های معتبر از دیگر قابلیت های برنامه است . .


آشنایی با برنامه Etabes ver9.50

نرم افزار ETABS مهمترین و کاربردی ترین نرم افزار در محاسبه انواع سازه های ساختمانی بوده و امکانات بسیار خوبی را دارا می باشد . امروزه به طور تقریبی ۹۰% محاسبات ساختمانها به کمک این نرم افزار قدرتمند صورت می گیرد .
امکاناتی از قبیل ساده بودن مدلسازی ، دسترسی به آیین نامه های معتبر ، امکان ورود تنظیمات آیین نامه هایی که در نرم افزار وجود ندارد و امکان اعمال نیرو و بارگذاری ، تعیین و طراحی اسکلت فولادی و بتنی ، آرماتورگذاری دلخواه ، امکان تحلیل و طراحی دایوارهای حایل و برشی ، امکان تحلیل و طراحی سقفهای مرکب ، اعمال بارگذاری باد و زلزله به صورت خودکار و محاسبه مراکز سختی و جرم ساختمان ، تحلیل و طراحی دال های بتنی و … باعث گردیده که این نرم افزار به عنوان یکی از قدرتمندترین نر م افزارهای تحلیل و طراحی ساختمان باشد.
این نرم افزار نسخه Full Version بوده و محدودیت زمانی ندارد.همچنین این نسخه از نرم افزار تست گردیده و بدون مشکل اجرا شده و تحلیل و طراحی را انجام می دهد.


اورجینال
شماره مجوز 1023065

فروشنده: سافت گذر

قیمت: 8,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید مجموعه نرم افزارهای ssa، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه نرم افزارهای ssa


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: عمران و نقشه کشی، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.