خرید نرم افزار رویت استراکچر|نرم افزار Revit Structure.اورجینال
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

خرید نرم افزار رویت استراکچر|نرم افزار Revit Structure.اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 16 / 6 / 1392

خرید نرم افزار رویت استراکچر|نرم افزار Revit Structure.اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته عمران و نقشه کشی

خرید نرم افزار رویت استراکچر|نرم افزار Revit Structure.اورجینال

Revit Structure 2014 نرم افزار رویت استراکچر نرم افزار مدلسازی و تحلیل اطلاعات ساختمانی

نرم افزار مهندسی Autodesk Revit Structure ابزاری فوق العاده و بسیار مفید برای مهندسین عمران و معماری و به طور کلی افرادی است که به نحوی در پروژه های ساخت و ساز فعالیت دارند. نرم افزار Revit Structure دارای ابزارهای دقیقی برای طراحی و ساخت سازه های کارآمدتر می باشد. Autodesk Revit Structure با پشتیبانی از جدیدترین متدهای ساخت و ساز و مدل سازی از طریق اطلاعات موجود درباره ساختمان (BIM) و همچنین اطلاعات مربوط به استقامت مصالح، ترکیب ساخت و ساز، روش های به روز معماری ساختمان و ارائه راه حل های نوین در زمینه بهینه سازی در استفاده از مواد درساخت، انرژی و ... به عنوان یک دستیار تخصصی مهندسین به شمار خواهد آمد.

نرم افزار Revit Structure 2014 مصالح و میزان مقاومت آن ها که یکی از اساسی ترین و مهمترین بخش های مربوط به ساخت و ساز است آن ها را یاری می نماید.

یکی از مهمترین کاربردهای نرم افزار Revit Structure ترکیب مصالح گوناگون و مختلف نظیر تیرهای آهنی ، انواع ستون های فلزی ، انواع سیمان و شن با درجات مختلف و محاسبه مقاومت احتمالی آنهاست. این ویژگی متخصصان گرامی را در کاهش خطای محاسباتی مقاومت ساختمان بسیار یاری می کند.

هدر رفتن انرژی از جمله ی مشکلات جدی برای هر ساختمان به شمار می رود که با استفاده از روش های درست و بهره وری صحیح می توان از آن جلوگیری نمود. یکی دیگر از کاربردهای نرم افزار Revit Structure محاسبه ی برودت و میزان انرژی مورد نیاز ساختمان می باشد. همچنین منافذ و راه های هدر روی انرژی را بررسی می کند و با ارائه راهکارهای موجود کاربر را یاری می کند. استقامت ساختمان از جمله فاکتورهایی است که این روزها بیش از پیش مورد بررسی قرار می گیرد و علت آن را می توان در بروز حوادث طبیعی مانند زلزله جستجو کرد. یکی از کاربردهای نرم افزار Revit Structure قدرتمند چیدمان و مدل های مختلف اسکلت ساختمان می باشد که بسته به نوع و موقعیت ساختمان، بهترین را به شما معرفی می نماید.

- سازگار با ویندوزهای 32بیتی 7 و 64بیتی 7 و 8

مجموعه نرم افزار Revit Structure اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که شامل بسته بندی شیک و زیبایی است. شامل 1 عدد دی وی دی است.

پس از ثبت سفارش با شما تماس گرفته خواهد شد.
در صورت نیاز سفارش دهید در صورت برگشت محصول هزینه توسط شرکت پرداخت می گردد و حق الناس به عهده شما خواهد بود.

فروشنده: پارس دکان

قیمت: 8,500 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید خرید نرم افزار رویت استراکچر|نرم افزار Revit Structure.اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید خرید نرم افزار رویت استراکچر|نرم افزار Revit Structure.اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: عمران و نقشه کشی، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.