آموزش لینوکس ردهت 9 + نرم افزار آن
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

آموزش لینوکس ردهت 9 + نرم افزار آن
نویسنده : 5040 تاریخ : 15 / 3 / 1392

آموزش لینوکس ردهت 9 + نرم افزار آن

آموزش لینوکس ردهت 9 + نرم افزار آن

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

لینوکس چیست؟

لینوکس یک سیستم عامل آزاد و باز متن است که تحت مجوز GNU/GPL منتشر شده است. باز متن به این معنی که هر شخصی آزاد است تا از آن استفاده کند ،‌آن را تغییر دهد و حتی می‌تواند آن را دوباره توزیع کند.

لینوکس در سال ۱۹۹۱ در دانشگاه هلسینکی فنلاند توسط یک دانشجوی جوان به نام لینوس تروالدز نوشته شد. تروالدز در اصل با Minix (که‌یک شبه یونیکس خلاصه شده است.) کار می کرد ،‌اما تصمیم گرفت تا سیستم عاملی دلخواه خود و بر اساس UNIX خلق کند و این ماجرا با انتشار نسخه‌ی 0.02 در سال ۱۹۹۱ توسط او آغاز شد که در زمان نوشتن این مقاله آخرین نسخه‌ی پایدار آن 2.6 می باشد.
لینوس ترووالدز طی یک نامه‌ی الکترونیکی خبر نوشتن سیستم عامل بازمتن خود را اعلام کرد ، طولی نکشید که صدها نفر از سراسر دنیا خواهان کار با این سیستم عامل باز متن (Open Source) که به UNIX شباهت داشت شدند و شروع به توسعه‌ی ان کردند و امروزه سیستم عاملی امن تر از لینوکس وجود ندارد چون که تقریباً هیچ ویروس شناخته شده ای برای آن وجود ندارد کار کردن با آن با محیط گرافیکی زیبایش هر روز آسان تر می شود تقریباً اکثر سرور های قدرتمند دنیا از لینوکس استفاده می کنند و انتظار می رود استفاده از آن فراگیر شود و جای ویندوز را بگیرد از مزایای لینوکس این موارد را می توان ذکر کرد :
1.هزینه
گنو/لینوکس یک سیستم عامل رایگان است
2.امنیت و پایداری
لینوکس با توجه به ساختار خود سیستم عاملیست امن و پایدار ، پایداری لینوکس را مدیون روش صحیح استفاده‌ی آن از سخت افزار است که این خصلت را از UNIX به ارث برده و امنیت آن را علاوه بر ساختار صحیح ان مدیون بازمتن (Open Source) بودن آن هستیم
3.نیاز های سخت افزاری اندک
گنو/لینوکس به دلیل ساختار هسته‌ی مناسب و تعدد توزیع ها می‌تواند با حداقل امکانات سخت افزاری به خوبی کار کند تا جایی که حتی توزیع هایی وجود دارد که بدون وجود هارد دیسک برروی سیستم و یا با حافظه (RAM) معادل 16 مگابایت می‌تواند سیستم شما را راه اندازی کند .
4.تنظیم و شخصی سازی
گنو/لینوکس را می‌توان با رابط خط فرمان (Command Line Interface) همانند MS-DOS و یا با رابط گرافیکی مانند ویندوز مایکروسافت یا Apple Mac اجرا و استفاده کرد.


کاربرد های لینوکس :
گنو/لینوکس را می‌توان از میز کار دانش آموزاندبستان در اسپانیا تا ماهواره‌های کوچک در فضا یافت! از آن جایی که لینوکس یک سیستم عامل ذاتا چند کاربره (Multi User) و چند کاره (Multi Task) است [به این معنی که در یک لحظه بیش از یک کاربر می‌تواند با ان کار کند و بیش از یک برنامه را اجرا می کند.] و در کنار این دو مزیت سیستم عاملی پایدار و امن است می‌تواند گزینه ای مناسب برای سرویس دهنده‌های شبکه باشد .

ما در این مجموعه نحوه نصب و راه اندازی لینوکس رد هت 9 و نحوه کارکردن با آن را با جزئیات آموزش داده ایم و نیز جهت نصب ، خود سیستم عامل لینوکس ردهت 9 را نیز داخل 2 سی دی مجزا گنجانده ایم.

فروشنده: بازار فیروز

قیمت: 9,500 تومان

درصد :45

روش خرید: برای خرید آموزش لینوکس ردهت 9 + نرم افزار آن، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش لینوکس ردهت 9 + نرم افزار آن






.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.