AutoCAD P&ID 2012 اتوکد لوله کشی
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

AutoCAD P&ID 2012 اتوکد لوله کشی
نویسنده : 5040 تاریخ : 15 / 6 / 1392

AutoCAD P&ID 2012 اتوکد لوله کشی

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته شیمی

AutoCAD P&ID 2012 اتوکد لوله کشی 32 و 64 بیتی
سریعتر و آسانتر طراحی نمودن لوله کشی و طراحی تاسیسات با استفاده از AutoCAD P&ID که P&ID یعنی piping and instrumentation diagrams این نرم افزار از آخرین طراحی های شرکت اتودسک اتوکد می باشد که به مهندسان شیمی پتروشیمی و صنایع این امکان را می دهد که سریعتر ، آسانتر تاسیسات لوله کشی صنعتی در کارخانه ها و فرایند های بزرگ را مانند گاز رسانی ، انتقال آب و سوخت و .. طراحی کنند . از ویژگی های بارز و مفید این نرم افزار محیط آشنای اتوکد می باشد که باعث می شود مهندس ها، طراحی سریع و آسان با کمترین آموزش این نرم افزار را بکار بگیرند . این نرم افزار با ایجاد و استفاده از ابزار و روش های سازماندهی شده و استاندارد انواع خدمات و توانایی ها را در طراحی ، انواع گزارش ، اسناد و .. در اختیار مهندسان صنایع شیمی و پتروشیمی و خدمات انتقال آب و گاز و نفت و.. خدمات شهری قرار داده و باعث می شود که پروژه های این گونه تاسیسات و فرایندها سریع تر ، دقیق تر ، بسیار بهتر و زودتر انجام و به اتمام برسد . همچنین باعث استفاده بهینه از تاسیسات و تعمیر و نگهداری آنها می شود .

توانایی ها و قابلیت های این نرم افزار AutoCAD P&ID 2012 :
مدیریت اطلاعات و اسناد : می توان در کار گروهی و پروژه ها چند کاربری ، مرور و بازدید طرح ، امکان اعمال تغییرات ، ویرایش و .. را محدود و مدیریت نمود .
خطوط و اجزاء دینامیک و پویا : این امکان تغییرات پارامتریک را آسان و سریع می کند و در تغییرات بسیار سودمند است . به عنوان مثال با انتقال یک اتصال و حرکت آن در طرح خطوط مابین آنها اتوماتیک اتصال را همچنان برقرار می کند . در نسخه های قبل با هر تغییر می بایست خطوط اتصال و لوله ها مجدد طراحی می شد .
کتابخانه علائم و سمبل و نشان های استاندارد صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و..کل استاندارهای جهانی standard symbols PIP, ISA, JIS, ISO/DIN استاندارد خطوط انتقال نفت و گاز ، استاندارد ملی آمریکا ، استاندارد ژاپن ، استاندارد متریک بین المللی استاندارد دین آلمان و خطوط و لوله بریتانیا و.. را شامل می شود و امکان افزایش و اضافه نمودن نیز وجود دارد .
امکان دادن ویژگی ها و خصوصیات و محدودیت ها به اجزاء طرح ، قابلیت دادن خصوصیات با استفاده از کشیدن از کتابخانه ، کپی و .. از جزء به جزء دیگر و اتوماتیک خودکار آسان و ساده .
امکان مدیریت تغییرات ، ذخیره تغییرات ، گزارش ها ، پا نویس ، امکان یادداشت محدودیت و توجه در کنار طرح در کنار اجزاء ، و اطلاعات بیشتر بر روی طرح
امکان بررسی و راهنمایی ، مغایرت ها با استانداردها و قوانین طراحی ، یافتن و گوشزد نمودن پاره ای از موارد و معایب ، نمایش خوب و گسترده طرح ، شبیه سازی ، یافتن و رفع مشکل های مسئله طراحی و طرح ریزی بهتر



سیستم مورد نیاز برای استفاده از نرم افزار AutoCAD P&ID 2012
کلیه ویندوز های ایکس پی و سون و ویستا 32 و 64 بیتی Windows XP SP3 , x64 Edition SP2 , Seven 7 , Vista بر روی ویندوزهای خانگی Home Edition نصب نمی گردد . ویندوزهای Professional , Business , Ultimate , Enterprise می توانید با تعویض ویندوز خود به وندوز مخصوص Windows XP 64Edition Superior توان سیستم خود را افزایش دهید .
پردازنده CPU: برای ویندوز ایکس پی و سیستم 32 بیت حداقل 1.6 دو هسته ای و 2.6 گیگا هرتز تک هسته ای و برای ویندوز های نسل جدید ویستا و سون حداقل 1.8 و بالاتر دو هسته ای و تک هسته ای بالاتر از 3.0 GHz لازم است .
حافظه جانبی رم ، 2 GB RAM برای پروژه های حجیم و ویندوزهای نسل جدید سون 7 ویستا حداقل 4 گیگابایت رم حافظه نیاز است .
کارت گرافیک حداقل 128 مگابایت با کیفیت خوب و رنگ پردازی حقیقی البته تونایی 1600 در 1200 بهتر می باشد .
فضای مورد نیاز برای نصب و استفاده 4 گیگابایت که حداقل 3.3 گیگابایت فضای نصب کپی نرم افزار خواهد بود.

نام کامل محصول : Autodesk AutoCAD P&ID 2012
حجم و تعداد : 1 DVD کپی و رایت بر روی بهترین انواع DVD
توضیحات : سیستم نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز این نرم افزار کاملا توضیح داده شده است ، همچنین روش افزایش توانایی سیستم برای استفاده از این نرم افزاربیان شده است ، نرم افزار یا سیستم سخت افزارکامپیوتر خود را با بررسی و هماهنگ با هم تهیه نمایید

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 5,500 تومان

درصد :11

روش خرید: برای خرید AutoCAD P&ID 2012 اتوکد لوله کشی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید AutoCAD P&ID 2012 اتوکد لوله کشی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: شیمی، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.