AutoCAD Plant 3D 2013 اتوکد طراحی پالایشگاه
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

AutoCAD Plant 3D 2013 اتوکد طراحی پالایشگاه
نویسنده : 5040 تاریخ : 15 / 6 / 1392

AutoCAD Plant 3D 2013 اتوکد طراحی پالایشگاه

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته شیمی

AutoCAD Plant 3D 2013 اتوکد طرح ریزی 32 و 64 بیتی
تفاوت این نسخه با نسخه 2012 بهبود عملکردها و قابلیت استفاده از فایل های اینونتور Inventor است . قابلیت خواندن و مرور فایل های اینونتور توانایی است که به تمام اتوکدهای سال 2013 ، بر پایه اتومد 2013 پایه آنها داده شده است . امکانی که همه کاربران محصولات اتودسک 2012 آن را از شرکت اتودسک اتوکد درخواست نموده بودند

اتوکد طراحی و طرح ریزی سه بعدی ، که به دلیل استفاده عمومی در طراحی واحد های صنعتی نفت و گاز و پتروشیمی به اتوکد پتروشیمی یا اتوکد صنایع نفت و گاز معروف شده است . این نرم افزار ابزار طراحی تاسیسات فرایندی و انتقال صنایع شیمیایی می باشد . . از ویژگی های بارز و مفید این نرم افزار محیط آشنای اتوکد می باشد که باعث می شود مهندسین سریع و آسان با کمترین آموزش این نرم افزار را بکار گیرند . این نرم افزار با ایجاد و استفاده از ابزار و روش های سازماندهی شده و استاندارد انواع خدمات و توانایی ها را در طراحی ، انواع گزارش ، اسناد و .. در اختیار مهندسان صنایع شیمی و پتروشیمی و خدمات انتقال آب و گاز و نفت و.. خدمات شهری قرار داده و باعث می شود که پروژه های این گونه تاسیسات و فرایندها سریع تر ، دقیق تر ، بسیار بهتر و زودتر انجام و به اتمام برسد . همچنین باعث استفاده بهینه از تاسیسات و تعمیر و نگهداری آنها می شود . این نرم افزار کلیه امکانات اتوکد طراحی لوله کشی از AutoCAD P&ID که P&ID یعنی piping and instrumentation diagrams را در خود دارد . و افزوده بر آن ابزار های نقشه کشی ، نمایش سه بعدی و مکانیابی ، فضا سازی جغرافیایی وابسته به تاسیسات و خطوط انتقال نفت و گاز را برای کامل نمودن طرح ریزی ها دارد .

توانایی های این نرم افزار AutoCAD Plant 3D 2013
فضا سازی ، نمایش و تعیین محل های لازم برای تاسیسات ، انبار ها و..
کتابخانه مخصوص استاندارد ها و تجهیزات لوله پمپ و خطوط نفت و گاز مانند ANSI/ASME B16 DIN/ISO استاندارد ملی آمریکا ، استاندارد انسی ، استاندارد ایزومتریک بین المللی ، استاندارد آلمان دین استاندارد بی 16 ، استاندارد خطوط و لوله های انتقال نفت و گاز انگلیس ، خطوط لوله زیر آب و..
امکان طراحی لوله کشی ، لوله بندی ، لوله گذاری ، تاسیسات ، پمپ و انشعاب ، سازه های لازم ، سازه های نگهدارنده و لازم در تاسیسات ، سازه های فولادی و بتن و موارد لازم دیگر
قابلیت ارائه اسناد مواد و قطعات با توجه به استاندارد و قطعات کتابخانه ، ارائه فهرست مواد و مصالح و ..
گزارش های متنوع ، مرور و بررسی با قابلیت جستجوی مختلف ، لوله گرم ، لوله فشار پایین ، یا شماره و نوع قطعه تجهیزات در کل طرح و..
کلیه خصوصیات و توانایی های اتوکد لوله کشی AutoCAD P&ID
در نسخه جدید امکانات مدیریت کار و زمان و هزینه ، توانایی کنترل و مدیریت پروژه با ابزار و امکانات Autodesk Navisworks به صورت محدود .
فضا سازی ، فضا سازی پارامتریک و پویا در توسعه فضا و محیط ها ، امکانات تغییرات و توسعه خودکار بستر و طول لوله ها و .. با افزایش تاسیسات





سیستم مورد نیاز برای استفاده از نرم افزار AutoCAD Plant 3D 2013
کلیه ویندوز های ایکس پی و سون و ویستا 32 و 64 بیتی Windows XP SP3 , x64 Edition SP2 , Seven 7 , Vista بر روی ویندوزهای خانگی Home Edition نصب نمی گردد . ویندوزهای Professional , Business , Ultimate , Enterprise می توانید با تعویض ویندوز خود به وندوز مخصوص Windows XP 64Edition Superior توان سیستم خود را افزایش دهید .
به دلیل استفاده از جدول ، بانک اطلاعاتی و.. نیاز به برنامه اکسل 2003 و بالاتر ، برنامه SQL و برنامه آفیس دارد . بهتر است و توصیه می شود حداقل MS Excel , MS Access نسخه 2003 و بالاتر قبل از نصب برنامه بر روی سیستم نصب گردد. البته برنامه کوچک شده حداقل آن در لوح نرم افزار موجود است .
پردازنده CPU: برای ویندوز ایکس پی و سیستم 32 بیت حداقل 1.6 دو هسته ای و 2.6 گیگا هرتز تک هسته ای و برای ویندوز های نسل جدید ویستا و سون حداقل 1.8 و بالاتر دو هسته ای و تک هسته ای بالاتر از 3.0 GHz لازم است .
حافظه جانبی رم ، 2 GB RAM برای پروژه های حجیم و ویندوزهای نسل جدید سون 7 ویستا حداقل 4 گیگابایت رم حافظه نیاز است .
کارت گرافیک حداقل 128 مگابایت با کیفیت خوب و رنگ پردازی حقیقی البته تونایی 1600 در 1200 بهتر می باشد .
فضای مورد نیاز برای نصب و استفاده 4 گیگابایت که حداقل 3.7 گیگابایت فضای نصب کپی نرم افزار خواهد بود.


نام کامل محصول : Autodesk AutoCAD Plant 3D 2013
حجم و تعداد : 1 DVD کپی و رایت بر روی بهترین انواع DVD
توضیحات : سیستم نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز این نرم افزار کاملا توضیح داده شده است ، همچنین روش افزایش توانایی سیستم برای استفاده از این نرم افزاربیان شده است ، نرم افزار یا سیستم سخت افزارکامپیوتر خود را با بررسی و هماهنگ با هم تهیه نمایی

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 6,000 تومان

درصد :11

روش خرید: برای خرید AutoCAD Plant 3D 2013 اتوکد طراحی پالایشگاه، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید AutoCAD Plant 3D 2013 اتوکد طراحی پالایشگاه


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: شیمی، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.