نرم افزار تحلیلی COMSOL Multiphysics 3.5 FEMLAB
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

نرم افزار تحلیلی COMSOL Multiphysics 3.5 FEMLAB
نویسنده : 5040 تاریخ : 15 / 6 / 1392

نرم افزار تحلیلی  COMSOL Multiphysics 3.5 FEMLAB

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته شیمی

نرم افزار تحلیلی COMSOL Multiphysics 3.5 FEMLAB
نرم افزار کاربردی رشته های مهندسی مکانیک حرارت و سیالات ، ، مهندسی شیمی محض و کاربردی و فیزیک محض و کاربردی ،
نرم افزار تحلیلی کامسول مالتی فیزیک ، فیزیک و مهندسی برای داده پردازی و شبیه سازی کامپیوتری در مهندسی مکانیک ، شیمی ، پتروشیمی و علوم فیزیک و شیمی ..

یکی از قوی ترین نرم افزارهای موجود در زمینه شبیه سازی نرم افزار FEMLAB می باشد که تاکنون بررسی و کار چندانی با آن در کشور صورت نگرفته است . این نرم افزار توسط شرکت COMSOL که یکی از نامدارترین شرکت ها در زمینه تولید نرم افزارهای شبیه سازی می باشد به بازار آمده است و دارای قابلیت لینک شدن و ارتباط با نرم افزارهای دیگری از جمله Autodesk AutoCAD , MATLAB Simulink و نظایر آن می باشد . بخش های مختلف COMSOL که شامل COMSOL Multiphysics یا همان محیط شبیه سازی FEMLAB ، COMSOL Script و COMSOL Engineering LAB می باشد ، برای انجام هرچه بهتر و دقیق تر شبیه سازی طراحی شده اند . در این نرم افزار می توان مدل فرآیند یا سیستم مورد نظر را شبیه سازی کرد و با نتایج حاصل رفتار سیستم مورد نظر را مورد بررسی قرار داد . با این نرم افزار می توان با تغییر اندازه سیستم ، شرایط عملیاتی و شرایط مرزی ، حدود فرایند به تجزیه و تحلیل رفتار سیستم پرداخت و رفتار سیستم را برای حالت بهتر پیش بینی نمود . شبیه سازی به شما اجازه پیش بینی رفتار یک سیستم یا فرآیند را به وسیله روابط پایه ای از قبیل موازنه جرم و انرژی و مومنتوم ، معادلات حالت فیزیکی و شیمیایی می دهد . شما می توانید با استفاده از داده های ترمودینامیکی قابل اطمینان ، شرایط عملیاتی واقعی و تجهیزات ، رفتار واقعی را شبیه سازی نمایید . فرایند شبیه سازی شده به شما اجازه اجرای واحد ، تجزیه و تحلیل ، مطالعه حساسیت و بهینه سازی فریند مورد نظر را می دهد . با استفاده از شبیه سازی شما می توانید جهت راندمان و سوددهی بهتر فرایند را طراحی نمایید .



ویژگی های برجسته COMSOL Multiphysics
COMSOL Multiphysics ویژگی های جدیدی را برای تمام مراحل مدل سازی دارا می باشد از آن جمله می توان فراخوانی فایل های CAD ، ترسیم مدل هندسی ، مشخص سازی فیزیک مدل ، ایجاد شبکه ، حل مدل و پیش پردازش و پس پردازش اشاره کرد.
فراخوانی فایل های CAD و رسم هندسی مدل ؛ این نرم افزار قابلیت وارد کردن هندسه های مورد نظر با استفاده از داده های CAD ورودی با فرمت های ذیل را دارا می بشد : IGES , SAT , ACIS , Step , Parasolid ... همچنین امکان وارد کردن فایل هایی با پشتیبانی CATIA v5 , CATIA v4 , Pro/Engineer , Autodesk Inventor , VDA-FS در این نرم افزار وجود دارد .
ویژگی های مدل و مشخصه های فیزیکی ؛ در این نرم افزار مدل های فیزیکی مختلفی به صورت پیش فرض جهت بررسی انواع مسائل در اختیار کاربر قرار دارد . همچنین در مواردی که مدل سیستم مورد بررسی در پیش فرض های نرم افزار وجود نداشته باشد امکان وارد نمودن مدل جدید برای کاربر فراهم کردیده است . از دیگر ویژگی های برجسته این نرم افزار در این زمینه می توان به امکان بررسی همزمان چند مدل که بسیار در سیستم های مهندسی پرکاربرد است ، وجود دارد .
قابلیت ایجاد شبکه ، مش بندی ؛ قابلیت ایجاد شبکه هندسه های پیچیده و کارایی برای خم ها و سطوح تخت در این نرم افزار فراهم آمده است . به منظور دستیابی به دقت بالا برای شارش عمودی به مرز ، شما می توانید از ویژگی های جدید Boundary Layer استفاده کنید . این امر شما را قادر می سازد تا تعداد المان های لازم برای حل با حفظ دقت بالا در هنگام کار با جریان های سیالاتی ، انتقال جرم و حرارت را کاهش دهید .
حل مدل ، بهینه سازی مسئله ؛ در این نرم افزار حل کننده Solver یا به معنای بهتر آن یافتن حالت و مقدار بهینه ، مستقیم و تکراری برای فرآیندهای مرکب به طور موازی عمل می کند و این امر نتایج را به طور قابل توجه ای بهبود می دهد . فرایند حل همزمان معادلات حاکم بر مدل به طور کاملاً موازی انجام می شود . حل کننده تفکیکی Segregated Solver با یک واسطه بسیار آسان به شما اجازه کنترل فرآیند و حل را برای کاهش میزان حافظه مورد نیاز و افزایش پایداری در مسائل جفت شده را می دهد . همچنین شما می توانید از حل کننده تفکیکی برای دادن حدس اولیه مناسب در هنگام حل مسائل غیرخطی درجه بالا استفاده کنید . یا استفاده از تابع حداقل مربعات یا تفاضل مربعات GLS می توانید کارایی حل کننده تکراری را برای مسائل شامل جریان های غیر تراکم پذیر ، غیر همدما و کم تراکم پذیر به طور چشمگیری افزایش دهید .
پس پردازش ، امکان رسم نمودارهای مختلف در نتایج نرم افزار COMSOL Multiphysics فراهم آمده است . علاوه بر ویژگی های موجود برای انواع نمودارها و نقشه ها ، در منوی پس پردازش امکانات دیگری شامل محاسبات مربوط به خصوصیات هندسی مانند سطح و حجم و مرکز جرم و.. نیز اضافه شده است . برخی محاسبات هندسی و فنی و مهندسی لازم و امکانات پردازش بر نتایج آزمایش ها چون میانگین ، خطا ، پردازش نمودار مانند مساحت یا حجم زیر نمودار و.. فراهم آمده است .



سخت افزار و سیستم مورد نیاز استفاده از نرم افزار COMSOL Multiphysics 3.5
ویندوز 2000 سرویس پک 4 و بالاتر ، ویندوز ایکس پی 32 و 64 بیتی ، ویندوز های سرور Server 2000 , Server 2003 SP2 ..
حافضه جانبی رم 128 مگابایت و بیشتر ، برای ویندوزهای نسل جدید ویستا و سون 7 بیش از 1گیگابایت
کارت گرافیک ، حداقل 64 مگابایت با سه بعدی ساز معمول OpenLG 1.1
فضای هارد دیسک حداکثر برای نصب کامل نرم افزاربیش از 5 گیگابایت فضای نیاز دارد .


نام کامل محصول :نرم افزار تحلیلی COMSOL Multiphysics 3.5
حجم و تعداد : 1 DVD کپی و رایت بر روی بهترین انواع DVD
توضیحات : این نرم افزار قابلیت نصب و استفاده در سیستم عامل های ویندوز ، مکینتاش اپل ، لینوکس و یونیکس و ویندوز را دارد . Windows , Linux , Unix , Mac OS .SUN. و سخت افزار های معمول برای استفاده از آن کفایت می کند .

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 7,000 تومان

درصد :12

روش خرید: برای خرید نرم افزار تحلیلی COMSOL Multiphysics 3.5 FEMLAB، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار تحلیلی  COMSOL Multiphysics 3.5 FEMLAB


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: شیمی، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.