آخرین نسخه کتیا 5R21 /اورجینال
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

آخرین نسخه کتیا 5R21 /اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 11 / 6 / 1392

 آخرین نسخه کتیا 5R21 /اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته مکانیک

قدرتمندترین نرم افزار طراحی ، مهندسی و ساخت با کمک کامپیوتر در صنایع هوافضا ، خودروئی و دریائی.در عصر تکنولوژی اطلاعات ، با روشهای سنتی نمی توان جوابگوی نیازهای طراحی و ساخت بود و نمی توان توانمندی های کامپیوتر را در این زمینه نادیده گرفت. مخصوصاً در میدان رقابت که پارامترهائی چون : هزینه ، زمان ، کیفیت و سود مطرح می باشند.سیستمهای طراحی با کمک کامپیوتر ( CAD ) ، مهندسی با کمک کامپیوتر ( CAE ) و ساخت با کمک کامپیوتر ( CAM ) از سیستمهای مطرح روز دنیا در صنایع هوافضا ، دریائی و خودروئی می باشند.از نتایج استفاده این سیستم ها میتوان کاهش زمان طراحی ، کاهش خطا در طراحی ، بهینه کردن طرح کاهش زمان تولید ، افزایش کیفیت محصول و افزایش سود دهی را نام برد. در این راستا نرم افزارهای زیادی به بازار ارائه شده است.اما استفاده از یک نرم افزار جامع ، در یک مجموعه از اهمیت خاصی برخوردار میباشد که نرم افزار CATIA یکی از این نرم افزارهای جامع می باشد.کتیا ویرایش 5 ( CATIA V.5 ) یک یکپارچگی مناسب و قدرتمندی بین منابع انسانی و ابزارها و روشها و منابع های طراحی ، مهندسی و ساخت در یک فرآیند کامل را ایجاد می کند. از توانمندی های برجسته دیگر این نرم افزار:
پرورش خلاقیت و نوآوری ، به اشتراک گذاشتن دانش فنی در فرآیندها ارتباط مستقیم بین طرح سه بعدی مجازی و محصول واقعی و کاهش حلقه های طراحی و ساخت را نام برد.قابلیت های دیگر این نرم افزار در ذیل آمده است:

- طراحی و مدلسازی سه بعدی قطعات
- طراحی و مدلسازی سطوح پیشرفته
- طراحی و ترسیم نقشه های اجرائی قطعات
- مونتاژ قطعات و طراحی ماشین آلات
- طراحی و مدلسازی گام به گام دسته شاتون و میل لنگ
- طراحی و مدلسازی گام به گام قاب فوقانی چراغ خیابانی
- طراحی و مدلسازی گام به گام گیرباکس
- طراحی پیشرفته سازه
- طراحی پیشرفته جوش
- و....

مجوز:9845361

***ارسال سریع به سراسر کشور***

فروشنده: باران شاپ

قیمت: 7,900 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آخرین نسخه کتیا 5R21 /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید  آخرین نسخه کتیا 5R21 /اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان




:: موضوعات مرتبط: مکانیک، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.