تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

نویسنده : 5040 تاریخ : 10 / 6 / 1392

آموزش شبکه-مجموعه آموزشی جامع شبکه-Network Training-اورجینال

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته اینترنت

آموزش شبکه-مجموعه آموزشی جامع شبکه-Network Training

زندگی در دنیایی بدون اینترنت و شبکهبرای مردم امروز غیرقابل تصور است. نقش شبکه در دنیای امروز بر هیچ کسی پوشیده نیست. امروزه در هرکجا از این دنیای بزرگ که باشیم با استفاده از اینترنت می توانیم بخشی از نیازهای خودرا رفع کنیم . در کشورهای پیشرفته که سابقه بیشتری در استفاده از شبکه دارند وسرمایه گذاری بیشتری در این بخش انجام داده اند به همان نسبت نیز استفاده بیشتری از اینترنت می کنند. در کشور ما نیز اینترنت دیگر جزیی از زندگی روزمره شده است. از ثبت نام کنکور،کارت سوخت و نظایر آن گرفته تا مرور اخبار روزانه و چک کردن حساب بانکی واخذ صورتحساب و انجام عملیات بانکی و ارسال ودریافت نامه های الکترونیکی و... همه فقط از طریق اینترنت امکان پذیر می باشد.

شبکه شبکه‌ای است که در آن میلیون‌ها کامپیوتر از سراسر جهان به هم متصل شده‌اند. این کامپیوترها یا برای شرکت‌های بزرگ می باشند و یا از جمله کامپیوترهایی هستند که در خانه مورد استفاده قرار می گیرند.از شبکه برای ارتباط و تبادل اطلاعات در فرم‌های مختلف استفاده می‌شود.با استفاده از ایمیل Email می توانید نامه ها و انواع مختلف فایل‌ها را برای کاربر دیگری در هر نقطه از جهان بفرستید. در Forumها افراد مختلف در مورد موضوع یا موضوعات خاصی بحث می‌کنند. با استفاده از نرم‌افزارهای Messenger،می‌توان همانند تلفن نوشتاری،گفتاری و تصویری،با افراد دیگر ارتباط بر قرار کرد و البته هزینه‌ای بسیار کمتر پرداخت. شناخت دنیای اینترنت،شناختی بی پایان است،‌اما نباید به آن بصورت دنیای دست نیافتنی نگاه کرد. امروزه بسیاری از کارهای روزمره نیز وابسته به این شبکه است و دیگر حتی برای خرید‌های شخصی نیز می‌توان بدون خارج شدن از منزل، از طریق اینترنت خرید را انجام داد. کارهای بانکی،ارتباطات،اخبار،برنامه های تلویزیونی،کارهای دانشگاهی و تحقیقاتی،مدیریت تیم‌های عملیاتی و تقریبا تمام نیازهای و کارهای روزمره انسان از طریق اینترنت قابل انجام است. آشنایی با این دنیای پیشرفته نیازی است که نمی‌توان آنرا در دنیای امروز و آینده نادیده گرفت. آشنایی با شبکه در واقع شناخت دنیای امروز و نیم نگاهی به آینده است.

این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که شامل بسته بندی بسیار زیبا ومنحنصر به فرد است .
همانند سایر محصولات به همراه این محصول به جز هدیه ای که همراه این محصول می باشد هدیه دیگری دریافت کنید.
محصول خود را کمتر از قیمت پشت جلد خریداری کنید.

فروشنده: پارس دکان

قیمت: 9,200 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید آموزش شبکه-مجموعه آموزشی جامع شبکه-Network Training-اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش شبکه-مجموعه آموزشی جامع شبکه-Network Training-اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان





.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.