نرم افزار 3D Album/اورجینال
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

نرم افزار 3D Album/اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 8 / 6 / 1392

 نرم افزار 3D Album/اورجینال

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته میکس و مونتاژ

نرم افزار 3D Album


آیا به عکس علاقه مند هستید ؟ نیاز به دسته بندی تصاویر دارید ؟ آیا نیاز به ارائه گزارش کار خود به صورت حرفه ای دارید ؟ دوست دارید خودتان آلبوم های دیجیتال با قابلیت نمایش در ویدئو پلیر های خانگی ایجاد کنید ؟ آیا میخواهید آلبوم تصاویر ازدواج ، تولد ، مسافرت یا حتی همایش ها و سیمینار های خود را به صورت دیجیتال در بیاورید و بر روی یک دستگاه ویدئو پلیر مشاهده نماید ؟ آیا آتیله گرافیکی دارید و نیاز به تبدیل تصاویر به آلبوم دیجیتال دارید ؟ ما به شما استفاده از نرم افزار حرفه ای و در عین حال بسیار ساده و خوش کاربرد3D Album Commercial Suite پیشنهاد می کنیم ! این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای ساخت آلبوم سه بعدی برای عکس های شماست. این نسخه به همراه بسته کامل کننده و پکیج بی نظیر آلبوم های آماده ارائه می شود .

این نرم افزار قابلیت خلق تصاویر مونتاژ شده به سبک های متنوع را نیز دارا می باشد . همچنین این نرم افزار می تواید از تصاویر شما تقویم های دیواری شکیل ی ایجاد کرده و بهترین خروجی را برای چاپ به شما بدهد .

خصوصیات این نرم افزار ویژه :

- قابلیت ساخت تقویم های دیواری
- قابلیت خلق کارت های دعوت
- قابلیت طراحی لیبل برای CD یا DVD
- قابلیت ایجاد خروجی به صورت CD یا DVD
- شامل بیش از 110 آلبوم تماشایی و حرفه ای
- دارای دستیار چند رسانه ای حرفه ای نرم افزار که کمک می کند تنها با طی کردن تنها سه مرحله آلبوم دیجیتال زیبا و حیرت آوری ایجاد کنید .
- دارای ویرایشگر داخلی برای تدوین عکس ها و تصاویر شما
- قابلیت سازماندهی حرفه ای تصاویر
- قابلیت طراحی صفحات و آلبوم های دیجیتال با قابلیت چاپ
- پشتیبانی از فرم های ویدئویی برای گرفتن خروجی های متنوع

با استفاده از این نرم افزار می توانید سفرشات میکس و مونتاژ آلبوم های عکس های عروس، نمایش های صنعتی، کاتالوگهای سه بعدی محصولات و... را جوابگو باشید و به راحتی از آن کسب درآمد کنید.
شماره مجوز 32-427586

فروشنده: شایان

قیمت: 3,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید نرم افزار 3D Album/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید  نرم افزار 3D Album/اورجینال





:: موضوعات مرتبط: میکس و مونتاژ، ،
:: برچسب‌ها: خرید برنامه نرم افزار آلبوم ساز حرفه ای 3D Album اورجینال, خرید اینترنتی آنلاین برنامه نرم افزار تری دی آلبوم,


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.