فتوشاپ 8 فارسی ( امکان تایپ مستقیم فارسی در فتوشاپ)
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

فتوشاپ 8 فارسی ( امکان تایپ مستقیم فارسی در فتوشاپ)
نویسنده : 5040 تاریخ : 4 / 6 / 1392

فتوشاپ 8 فارسی ( امکان تایپ مستقیم فارسی در فتوشاپ)

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته انیمیشن طراحی و گرافیک

فتوشاپ یکی از معروف ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار ویرایش تصویر در دنیای نرم افزاری می باشد. در جهان روزانه میلیونها کاربر از این نرم افزار قدرتمند برای ویرایش تصاویر و خلق تصاویر جدید استفاده میکنند. Adobe Photoshop CS ME Version 8 یکی از بهترین نسخه های این نرم افزار محبوب می باشد که در آن ویژگی های بسیار متنوع و زیادی را می توان یافت . در این نسخه ابزارهای متعدد زیادی برای استفاده کاربران قرار داده شده است که به وسیله آن ها کاربران به راحتی قادر به طراحی و ساخت تصاویر مختلف گرافیکی خواهند بود. از بهترین ابزارهای موجود در این نرم افزار می توان به فیلترهای مختلف تصویری اشاره نمود که در انجام امور طراحی بسیار پرکاربرد می باشد و به کمک آن ها کاربران می توانند افکت های مختلف تصویری را بر روی تصاویرشان ایجاد نمایند. همچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت ساخت تصاویر دو بعدی و سه بعدی نیز اشاره نمود.
مهترین و بارزترین ویژگی Adobe Photoshop CS ME Version 8 امکان تایپ مستقیم در خود نرم افزار می باشد و بی نیاز به هرگونه نرم افزار فارسی نویس جانبی مانند فارسی نویس مریم و ... می باشد. همچنین نصب نرم افزار فوق العاده آسان می باشد و در ابتدای نصب از شما سریال نامبر می خواهد که با ورد کردن سریال نامبری که در CD موجود می باشد به راحتی می توانید نرم افزار را نصب نمایید.

ویژگی های نرم افزار Adobe Photoshop CS ME Version 8 :
- امکان تایپ مستقیم درون نرم افزار (بی نیاز به فارسی نویس های جانبی مانند مریم)
- فیلترهای مختلف تصویری
- افکت های مختلف تصویری
- نرم افزار جانبی Adobe Image Ready CS به همراه نرم افزار فوق
- دارای Autorun و نصب آسان

فروشنده: خرگوش دات آي آر

قیمت: 4,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید فتوشاپ 8 فارسی ( امکان تایپ مستقیم فارسی در فتوشاپ)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید فتوشاپ 8 فارسی ( امکان تایپ مستقیم فارسی در فتوشاپ)






.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.