آموزش تضمینی الکترونیک
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

آموزش تضمینی الکترونیک
نویسنده : 5040 تاریخ : 1 / 6 / 1392

آموزش تضمینی الکترونیک

آموزش تضمینی الکترونیک

دسته کتاب و مجله زیردسته فنی و مهندسی





در کتابهای دانشگاهی برق الکترونیک مفاهیم به شیرینی تدریس نمی شوند و معمولا مفاهیم را بسیار نا مفهوم و پیچیده تشریح می کنند یکی از مهم ترین دلایل این پیچیدگی و نا مفهومی مباحث، ترجمه نا درست کتاب می باشد چرا که مترجم ها اغلب نه تنها با رشته تخصصی برق الکترونیک آشنایی ندارند بلکه حتی در برگردان واژه های تخصصی دقت کافی به خرج نمی دهند و همین امر باعث می شود که مفاهیم بسیار ساده و شیرین در لفافه های زبان و واژه های نا مانوس گم شوند و در نهایت تمام اینها به ضرر دانشجو می شود و به مرور از جذابیت مطالب کاسته شده و دانشجویان تنها در حاشیه درگیر خواهند شد بی آنکه به درک درستی برسند.

کتابی که به شما پیشنهاد کرده ایم حاصل چندین سال تدریس کاربردی در آموزشگاههای خصوصی مدارات الکترونیک و تعمیرات تلویزیون و رادیو بوده است و از نظر کاربردی کاملا تضمینی می باشد و بر خلاف کتابهای دانشگاهی مطالب را با مثالهای ساده و شهودی تشریح می کند و شما را درگیر حاشیه های بی مورد نمی کند.

برای بهره گیری بهتر از کتاب کافی است که مثالهای آن را که در واقع آزمایشهای کوچک هستند با حوصله انجام دهید و در درون این آزمایشها تمام مفاهیم را به صورت عملی فرا خواهید گرفت و با درک کاملی که پیدا خواهید کرد فهم تئوری مفاهیم بسیار شیرین و ساده خواهد شد.

فروشنده: مدار سبز

قیمت: 15,000 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید آموزش تضمینی الکترونیک، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش تضمینی الکترونیک





:: برچسب‌ها: آموزش الکترونیک,


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.