آموزش مای اس کیو ال-آموزش جامع مای اس کیو ال به همراه پی اچ پی-PHP with MySQL Training
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

آموزش مای اس کیو ال-آموزش جامع مای اس کیو ال به همراه پی اچ پی-PHP with MySQL Training
نویسنده : 5040 تاریخ : 18 / 5 / 1387

آموزش مای اس کیو ال-آموزش جامع مای اس کیو ال به همراه پی اچ پی-PHP with MySQL Training

آموزش مای اس کیو ال-آموزش جامع مای اس کیو ال به همراه پی اچ پی-PHP with MySQL Training

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

آموزش مای اس کیو ال-آموزش جامع مای اس کیو ال به همراه پی اچ پی-PHP with MySQL Training

تعــداد فصل : 13 فصل تعــداد درس : 63 درس نوع و تعداد : 3 عدد DVD

مدت زمان آمـوزش : 13 ساعت هدیه ویژه همراه : آموزش مقدماتی Photoshop CS5

مای اس کیو ال چیست؟مای‌اس‌کیوال MySQL یک سیستم مدیریت پایگاه داده رابطه‌ای است که امکان ذخیره سازی،جستجو، مرتب کردن و بازیابی داده‌ها را فراهم می‌کند. سرور مای‌اس‌کیوال MySQL به چندین کاربر اجازه استفاده همزمان از داده‌ها را می‌دهد و دسترسی افراد معتبر به داده‌ها را تسریع می‌کند. بنابراین مای‌اس‌کیوال MySQL یک سرورچند کاربره و چند ریسمانه است.این سیستم مدیریتی پایگاه داده، رایج‌ترین پایگاه داده متن‌باز محسوب می‌شود . با جمع آوری اطلاعات و افزوده شدن مطالب و عنوان ها نیاز به مدیریت فایل ها و داده ها اولیت اول هر کاربر خواهد شد. مای اس کیو ال نرم افزاری برای بایگانی و مدیریت دیتا بیس است که توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است .طیف مخاطبان این برنامه از کاربر مبتدی تا برنامه نویس حرفه ای را شامل می شود.

پی اچ پی چیست؟پی‌اچ‌پی PHP یکی از پر طرفدارترین زبان‌های پردازه‌نویسی متن باز است که بیشتر برای طراحی برنامه‌های سمت سرور در وب‌گاه‌های پویا (Dynamic) مورد استفاده قرار می‌گیرد.پی اچ پی مخفف Hypertext Preprocessor(پیش‌پردازنده فرامتن) می‌باشد. پی‌اچ‌پی PHP از زبان‌های پردازه‌نویسی تحت وب است. ساختار این زبان بسیار شبیه زبان سی (C) و زبان برنامه‌نویسی پرل (Perl) می‌باشد. شکل پذیری فوق العاده آن و نیز همگونی با اغلب بانک‌های اطلاعاتی از قبیل مای اس کیو ال MySQL قدرت آن را افزایش داده است:مای اس کیو ال MySQL. یک سامانه مدیریت پایگاه داده‌ها (DBMS) است که به دلیل سادگی نصب و مدیریت، و متن‌بازبودن از محبوبیت زیادی برخوردار است.اس کیو ال SQL محبوبترین زبان کامپیوتری است که برای ایجاد، تغییر و بازیابی و عملیات بر روی داده‌ها در مدل رابطه‌ای می‌باشد. این زبان به سمت مدل شی گرا- رابطه‌ای پیشرفت کرده ‌است.پی اچ پی PHP و مای اس کیو ال MySQL روی بیشتر سیستم‌عامل‌های معروف از جمله لینوکس، یونیکس، ویندوز و Mac OSX و با اغلب کارگزارهای وب (Web Server) معروف، قابل اجرمیباشند.

درواقع پی اچ پی PHP یک زبان تحت وب ساده به شمار می‌رود، زیرا نیاز به یادگیری هیچ پیش نیازی نیست، همچنین پی اچ پی PHP به زبان‌های دیگری وابسته نیست.اغلب دستورات آن مشابه زبانهای محاوره‌ای بوده و یادگیری آن ساده است. از ساختارهای دستوری پیچیده اثری در HTML دیده نمی‌شود.

از ویژگیهای مای اس کیو ال MySQL نیز می توان به این نکات اشاره داشت :

- کارائی بالا

- هزینه پائین

- سهولت پیکربندی و یادگیری

- قابلیت حمل

- در دسترس بودن کد اصلی

این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که شامل بسته بندی بسیار زیبا ومنحنصر به فرد است .

به جز هدیه ویژه ای که همراه این محصول می باشد هدیه دیگری دریافت کنید.

محصول خود را کمتر از قیمت پشت جلد خریداری کنید.

فروشنده: پارس دکان

قیمت: 11,400 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید آموزش مای اس کیو ال-آموزش جامع مای اس کیو ال به همراه پی اچ پی-PHP with MySQL Training، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش مای اس کیو ال-آموزش جامع مای اس کیو ال به همراه پی اچ پی-PHP with MySQL Training


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.





:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: آموزش مای اس کیو,


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.