تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

فلیپ کاور Caller ID سامسونگ S4
نویسنده : 5040 تاریخ : 25 / 9 / 1392

فلیپ کاور Caller ID سامسونگ S4

دسته موبایل زیردسته لوازم جانبی موبایل





فروش ویژه

این فلیپ کاور اورجینال سامسونگ میباشد که علاوه بر زیبایی و ظرافت خاص قابلیت نمایش شماره های تماس بدون باز کردن جلد رویه را دارد

فروشنده: آرش شاپ

قیمت: 22,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید فلیپ کاور Caller ID سامسونگ S4، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید فلیپ کاور Caller ID سامسونگ S4

خرید کاور سامسونگ.خرید اینترنتی کاور برای گوشی مدا سامسونگ اس 4.خرید کاور کالر آی دی سامسونگ اس فور.خرید پستی کاور برای موبایل سامسونگ s4.خرید پستی کاور ضد خش گوشی سامسونگ اس چهار.کاور.کاور گوشی تلفن همراه.کاور


:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی موبایل، ،
:: برچسب‌ها: خرید کاور سامسونگ, خرید اینترنتی کاور برای گوشی مدا سامسونگ اس 4, خرید کاور کالر آی دی سامسونگ اس فور, خرید پستی کاور برای موبایل سامسونگ s4,

کابل تبدیل میکرو یو اس بی Micro USB OTG
نویسنده : 5040 تاریخ : 25 / 9 / 1392

کابل تبدیل میکرو یو اس بی Micro USB OTG

دسته موبایل زیردسته لوازم جانبی موبایل

بهترین راه برای استفاده از اطلاعات موجود بر روی فلش مموری (کول دیسک) در گوشی های هوشمند و تبلت هایی که دارای درگاه میکرو یو اس بی Micro USB هستند، استفاده از همین تبدیل می باشد.

بعد از اتصال این تبدیل به پورت MicroUSB تبلت خود و متصل کردن فلش به درگاه اون، بعد از چند ثانیه پنجره ی مدیریت فایل محتویات فلش مموری بر روی صفحه ظاهر میشود .

همچنین با استفاده از این تبدیل می تونید به راحتی ماوس و صفحه کلید رو هم به تبلت خودتون متصل کرده و به راحتی از اونها استفاده کنید.

فروشنده: زرین شاپ

قیمت: 12,000 تومان

درصد :25

روش خرید: برای خرید کابل تبدیل میکرو یو اس بی Micro USB OTG، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کابل تبدیل میکرو یو اس بی Micro USB OTG

خرید کابل تبدیل میکرو یو اس بی به یو اس بی.خرید اینترنتی تبدیل یو اس بی به میکرو یو اس بی.میکرو یو اس بی.usb .خرید کابل تبدیل میکرو یو اس بی Micro USB OTG


:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی موبایل، لوازم جانبی، ،
:: برچسب‌ها: خرید کابل تبدیل میکرو یو اس بی به یو اس بی, خرید اینترنتی تبدیل یو اس بی به میکرو یو اس بی, میکرو یو اس بی, usb , خرید کابل تبدیل میکرو یو اس بی Micro USB OTG,

هندزفری بلوتوث جبرا استون T820
نویسنده : 5040 تاریخ : 25 / 9 / 1392

هندزفری بلوتوث جبرا استون T820

دسته موبایل زیردسته لوازم جانبی موبایل

طراحی زیبا و شیک هندزفری بلوتوث جبرا استون T820 اولین چیزی است که باعث رضایت از تهیه آن می شود. با انحنای ارگونومیک که کاملا در گوش راحت است، روکش چرم و کیفیت بالای ساخت بدنه جبرا استون 2 باید این هندزفری بلوتوث را یکی از زیباترین های بازار دانست.



هدست بلوتوث استون جبرا Jabra Stone آسایش بالایی را در استفاده از 1 هندزفری خلق میکند. دیگر نیاز نیست که برای پاسخ به تماس‌های دریافتی هدست لمس شود، بلکه فقط بایدصحبت کرد؛ به همین سادگی!
کنترل صدا به کاربر اجازه می‌دهد با صدای خود به تماس‌های دریافتی پاسخ دهد ، ضمن اینکه راهنمای هوشمند صوتی جبرا استون ، میتواند شماره فرد تماس گیرنده، وضعیت شارژ باتری، وضعیت اتصال بلوتوث و غیره را گزارش دهد.
هدست Jabra Stone شماره تماس گیرنده را اعلام خواهد کرد و با تائید کاربر (گفتن کلمات بله Yes ) تماس برقرار می شود و در صورت نیاز به رد تماس با گفتن کلمه نه No تماس قطع میشود.
دیگر نیاز نیست مرتب هدست بلوتوث جبرا استون چک شود تا مقدار شارژ باتری یا قدرت اتصال به تلفن همراه بدانید، زیرا هدست بلوتوث Stone در صورت نیاز به کاربر اخطار صوتی خواهد داد.



میکروفون دوتایی استون جبرا هرگونه نویز پس‌زمینه و صدای مزاحم را حذف میکند تا صدای طبیعی و شفافی را برای شنونده ارسال کند.
وزن کم، کیفیت بالای انتقال صدا، شارژر بیسیم، طراحی ارگونومیک و کیفیت ساخت بالای جبرا توانسته هدست بلوتوث Stone جبرا Jabra را به یکی از بهترین هندزفری های بازار تبدیل کند. تجربه نو در زمینه استفاده فرمان‌های صوتی هدست بلوتوث جبرا استون باعث خواهد شد تا از تهیه این هندزفری کارآ و کامل لذت بیشتری ببرید.




توضیحات فارسی مربوط به هندزفری بلوتوث جبرا یا هندزفری بلوتوث jabra :
پشتیبانی از بلوتوث نسخه 2.1
فناوری بالای حذف صداهای مزاحم
زمان استفاده مداوم بیش از 10 ساعت
دارای دو میکروفون برای تجربه صدای عالی‌
پخش موسیقی
با 4 ژل داخل گوش
مجهز به شارژر بی سیم
در دو رنگ سفید و مشکی
پاسخگویی به تماس با صدای شما
قابل استفاده برای موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و ...
مناسب در سفر های شهری و یا در هنگام رانندگی
پخش فایل‌های مولتی مدیا از تلفن همراه با تکنولوژی A2DP
طراحی متناسب با بدن انسان برای راحتی بیشتر در طول روز





مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

فروشنده: جشنواره

قیمت: 100,000 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید هندزفری بلوتوث جبرا استون T820، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید هندزفری بلوتوث جبرا استون T820

خرید پستی هدفن بی سیم.هدفن بدون سیم.خرید اینترنتی هدفن.خرید پستی هدفن حرفه ای.خرید هدفن 100 هزار تومنی.خرید هدفن جبرا استون تی 820.خرید اینترنتی هدفن.خرید هدفن.خرید هدفن گران.خرید هندسفری بی سیم.خرید هندزفری بلوتوث.خرید هندسفری بولوتوس بی سیم.خرید هدندس فری بی سیم.هندسفری بدون سیم.خرید هندزفری jabre.jabre head phone.خرید پخش کننده موسیقی.خرید هدفن اصل.خرید هدفن خارجی.خرید هدفن بلوتوس.خرید جبرا.خرید هندسفری مدرن گوشی و موبایل.خرید آنلاین هندسفری بسیار شیک.سفارش آنلاین هندزفری بلوتوث جبرا استون


:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی موبایل، لوازم جانبی، ،
:: برچسب‌ها: خرید پستی هدفن بی سیمخرید هدفن جبرا استون تی 820, خرید اینترنتی هدفن, خرید هدفن, خرید هدفن گران, خرید هندسفری بی سیم, خرید هندزفری بلوتوث, خرید هندسفری بولوتوس بی سیم, خرید خرید هندزفری jabre, jabre head phone,

خرید کاورهای ضد اشعه تلفن همراه آیلین2013
نویسنده : 5040 تاریخ : 24 / 9 / 1392

خرید کاورهای ضد اشعه تلفن همراه آیلین2013

دسته موبایل زیردسته لوازم جانبی موبایل

آیا می دانید امواج تلفن همراه شانس ابتلا به دو نوع تومور مغزی را تا 50% افزایش می دهد؟
آیا می دانید توسط پژوهشگران عوارض زیر توسط تلفن همراه به اثبات رسیده است:
1- افزایش احتمال ایجاد و گسترش تومورهای سرطانی و آسیب پذیری بدن در برابر عوامل بیماری زا
2- اختلالات خواب، فراموشی، سردرد و افسردگی
3- احساس داغی ناشی از انرژی حرارتی امواج الکترو مغناطیس در داخل سر (پدیده ای موسوم به S.A.R.
4- افزایش احتمال ابتلا به آلزایمر و پارکینسون
5- مسمومیت خونی و احساس خستگی
6- پارگی رشته DNA و بروز مشکلات ژنتیک
7- این مواد با تغییر ساختار پروتئینی سلول های غشایی موجب ورود مواد مسموم از طری مویرگ ها به مغز می شود.
8- بروز اختلالات جنسی و کاهش توان باروری و نهایتاً ناباروری
و ...

ولی دیگر جای هیچ نگرانی نیست..

-----------هم اکنون مفید ترین اختراع قرن را معرفی می نماییم--------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------- کاور ضد اشعه تلفن همراه آیلین ------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------
کاور ضد اشعه تلفن همراه آیلین در ظاهر یک کیف موبایل ساده و شیک با رنگ های شاد و پر انرژی است که در یک سمت آن یک لایه ویژه غیر قابل نفوذ امواج ماکروویو تلفن همراه جا داده شده است که باعث می شود این امواج به داخل مغز نفوذ نکنند و به این صورت از عوارض و خطرات بالقوه و جبران ناپذیر مجاورت نزدیک باتلفن همراه در هنگام مکالمه جلوگیری می شود.
امواج تلفن همراه در هنگاه مکالمه به شدت افزایش یافته و در همه جهات در فضا منتشر می شوند. هر چه به تلفن همراه نزدیک تر شویم دامنه انرژی و شدت امواج افزایش می یابد که این امواج می توانند آثار بسیار خطرناک و جبران ناپذیری به بافت های حساس بدن علی الخصوص مویرگ های مغزی داشته باشند.
کاور ضد اشعه آیلین با استفاده از پوشش غیرقابل نفوذ خود امواج تلفن همراه را به سمت مخالف بدن منعکس می کند و برای شما یک مکالمه سالم و بی خطر را به ارمغان می آورد.
کاور ضد اشعه آیلین با دستگاه انرژی سنج امواج الکترومغناطیس CellSensor تست شده و ثابت گردید که این وسیله 99/99% در پیشگیری از ورود امواج خطرناک و سرطان زای تلفن همراه به مغز موثر می باشد. فیلم تست این کاورها همراه با محصول سفارش داده شده برای شما ارسال می گردد که از لحاظ ضد اشعه بودن آن اطمینان حاصل نمایید.
در مدل های شفاف کاور ضد اشعه آیلین امکان کار باشی درون کاور و در هنگام مکالمه وجود دارد و نیازی به درآوردن گوشی نیست.
این اختراع در اداره کل مالکیت صنعتی ایران به شماره 51783 به ثبت رسیده است و با نام تجاری آیلین در ایران و جهان در حال عرضه می باشد.
تولید کاور ضد اشعه آیلن به دلیل حساسیت عملی و زیبایی آن، به صورت دست ساز انجام می گیرد و در فرآیند ساخت آن نهایت دقت و ظرافت لحاظ می شود.

آیلین = یک مکالمه سالم با تلفن همراه

آیلین مناسب ترین هدیه برای شما و آنان که دوستشان دارید.

این محصول با گارانتی ( ضمانتنامه ضد اشعه بودن) به فروش می رسد..

این روزها همه با کاور ضد اشعه آیلین مکالمه می کنند.. شما چطور؟

آیلین پدیده ای که هرگز از خرید آن پشیمان نخواهید شد..
تمامی مشتریان ما از سراسر ایران پس از اولین سفارش و مشاهده فیلمی که در یک CD همراه کاور ضد اشعه آیلین ارسال می گردد، (که شامل تست کاور آیلین با دستگاه و کلیپ های مستند و باور نکردنی زیادی در مورد عوارض تلفن همراه) تعداد زیادی از آن را برای تمامی اعضای خانواده سفارش می دهند..

شرکت ما (شرکت مهندسی مبتکران آریایی اسپادانا) به خاطر اختراع و تولید این پدیده، از سازمان یونسکو و وزارت علوم و تحقیقات و فناوری لوح تقدیر و تندیس جشنواره ملی حرکت را دریافت نموده است.

ما به کار خود ایمان داریم. شما نیز پس از استفاده از کاور ضد اشعه آیلین به آن ایمان خواهید آورد و برای همه عزیزان خود سفارش خواهید داد.

راهنمای سفارش: این محصول در رنگ های سورمه ای، عنابی، آبی آسمانی، شکلاتی، کرمی، نارنجی، قرمز یاقوتی، صورتی، مشکی، سبز و... موجود می باشد. پس از فشردن دگمه خرید در بخش پیغام، رنگ مورد نظر خود و همچنین نوع گوشی (تخت - تاشو - کشویی) را بنویسید تا مدل مناسب گوشی شما برایتان ارسال گردد. در صورتی که سایز گوشی شما بزرگتر از حد معمول است به این موضوع اشاره نمایید (یا مدل آن را ذکر نمایید) تا آیلین سایز بزرگ برای شما ارسال شود.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد زیان های امواج موبایل و نحوه عملکرد کاورهای ضد اشعه آیلین می توانید در گوگل جستجو نمایید تا از خطرات این همراه همیشگی و محبوب خود آگاه شوید!

فروشنده: خرگوش دات آي آر

قیمت: 34,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید خرید کاورهای ضد اشعه تلفن همراه آیلین2013، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید خرید کاورهای ضد اشعه تلفن همراه آیلین2013


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی موبایل، ،
:: برچسب‌ها: خرید کاور ضد اشعه برای موبایل, کاور ضد امواج گوشی تلفن همراه, کاور ضد اشعه سونی, کاور ضد اشعه سامسونگ,

خرید کیف ضد اشعه آیلین مدل کتابی2012
نویسنده : 5040 تاریخ : 24 / 9 / 1392

خرید کیف ضد اشعه آیلین مدل کتابی2012

دسته موبایل زیردسته لوازم جانبی موبایل

آیا می دانید امواج تلفن همراه شانس ابتلا به دو نوع تومور مغزی را تا 50% افزایش می دهد؟
آیا می دانید توسط پژوهشگران عوارض زیر توسط تلفن همراه به اثبات رسیده است:
1- افزایش احتمال ایجاد و گسترش تومورهای سرطانی و آسیب پذیری بدن در برابر عوامل بیماری زا
2- اختلالات خواب، فراموشی، سردرد و افسردگی
3- احساس داغی ناشی از انرژی حرارتی امواج الکترو مغناطیس در داخل سر (پدیده ای موسوم به S.A.R.
4- افزایش احتمال ابتلا به آلزایمر و پارکینسون
5- مسمومیت خونی و احساس خستگی
6- پارگی رشته DNA و بروز مشکلات ژنتیک
7- این مواد با تغییر ساختار پروتئینی سلول های غشایی موجب ورود مواد مسموم از طری مویرگ ها به مغز می شود.
8- بروز اختلالات جنسی و کاهش توان باروری و نهایتاً ناباروری
و ...

ولی دیگر جای هیچ نگرانی نیست..

-----------هم اکنون مفید ترین اختراع قرن را معرفی می نماییم--------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------- کاور ضد اشعه تلفن همراه آیلین ------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------
کاور ضد اشعه تلفن همراه آیلین در ظاهر یک کیف موبایل ساده و شیک با رنگ های شاد و پر انرژی است که در یک سمت آن یک لایه ویژه غیر قابل نفوذ امواج ماکروویو تلفن همراه جا داده شده است که باعث می شود این امواج به داخل مغز نفوذ نکنند و به این صورت از عوارض و خطرات بالقوه و جبران ناپذیر مجاورت نزدیک باتلفن همراه در هنگام مکالمه جلوگیری می شود.
امواج تلفن همراه در هنگاه مکالمه به شدت افزایش یافته و در همه جهات در فضا منتشر می شوند. هر چه به تلفن همراه نزدیک تر شویم دامنه انرژی و شدت امواج افزایش می یابد که این امواج می توانند آثار بسیار خطرناک و جبران ناپذیری به بافت های حساس بدن علی الخصوص مویرگ های مغزی داشته باشند.
کاور ضد اشعه آیلین با استفاده از پوشش غیرقابل نفوذ خود امواج تلفن همراه را به سمت مخالف بدن منعکس می کند و برای شما یک مکالمه سالم و بی خطر را به ارمغان می آورد.
کاور ضد اشعه آیلین با دستگاه انرژی سنج امواج الکترومغناطیس CellSensor تست شده و ثابت گردید که این وسیله 99/99% در پیشگیری از ورود امواج خطرناک و سرطان زای تلفن همراه به مغز موثر می باشد. فیلم تست این کاورها همراه با محصول سفارش داده شده برای شما ارسال می گردد که از لحاظ ضد اشعه بودن آن اطمینان حاصل نمایید.
در مدل های شفاف کاور ضد اشعه آیلین امکان کار باشی درون کاور و در هنگام مکالمه وجود دارد و نیازی به درآوردن گوشی نیست.
این اختراع در اداره کل مالکیت صنعتی ایران به شماره 51783 به ثبت رسیده است و با نام تجاری آیلین در ایران و جهان در حال عرضه می باشد.
تولید کاور ضد اشعه آیلن به دلیل حساسیت عملی و زیبایی آن، به صورت دست ساز انجام می گیرد و در فرآیند ساخت آن نهایت دقت و ظرافت لحاظ می شود.

آیلین = یک مکالمه سالم با تلفن همراه

آیلین مناسب ترین هدیه برای شما و آنان که دوستشان دارید.

این محصول با گارانتی ( ضمانتنامه ضد اشعه بودن) به فروش می رسد..

این روزها همه با کاور ضد اشعه آیلین مکالمه می کنند.. شما چطور؟

آیلین پدیده ای که هرگز از خرید آن پشیمان نخواهید شد..
تمامی مشتریان ما از سراسر ایران پس از اولین سفارش و مشاهده فیلمی که در یک CD همراه کاور ضد اشعه آیلین ارسال می گردد، (که شامل تست کاور آیلین با دستگاه و کلیپ های مستند و باور نکردنی زیادی در مورد عوارض تلفن همراه) تعداد زیادی از آن را برای تمامی اعضای خانواده سفارش می دهند..

شرکت ما (شرکت مهندسی مبتکران آریایی اسپادانا) به خاطر اختراع و تولید این پدیده، از سازمان یونسکو و وزارت علوم و تحقیقات و فناوری لوح تقدیر و تندیس جشنواره ملی حرکت را دریافت نموده است.

ما به کار خود ایمان داریم. شما نیز پس از استفاده از کاور ضد اشعه آیلین به آن ایمان خواهید آورد و برای همه عزیزان خود سفارش خواهید داد.

راهنمای سفارش: این محصول در رنگ های سورمه ای، عنابی، آبی آسمانی، شکلاتی، کرمی، نارنجی، قرمز یاقوتی، صورتی، مشکی، سبز و... موجود می باشد. پس از فشردن دگمه خرید در بخش پیغام، رنگ مورد نظر خود و همچنین نوع گوشی (تخت - تاشو - کشویی) را بنویسید تا مدل مناسب گوشی شما برایتان ارسال گردد. در صورتی که سایز گوشی شما بزرگتر از حد معمول است به این موضوع اشاره نمایید (یا مدل آن را ذکر نمایید) تا آیلین سایز بزرگ برای شما ارسال شود.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد زیان های امواج موبایل و نحوه عملکرد کاورهای ضد اشعه آیلین می توانید در گوگل جستجو نمایید تا از خطرات این همراه همیشگی و محبوب خود آگاه شوید!

فروشنده: خرگوش دات آي آر

قیمت: 34,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید خرید کیف ضد اشعه آیلین مدل کتابی2012، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید خرید کیف ضد اشعه آیلین مدل کتابی2012


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی موبایل، ،
:: برچسب‌ها: خرید کاور ضد اشعه برای نوکیا و انواع گوشی, کاور ضد اشعه,

خرید کاور ضد اشعه موبایل آیلین 2015
نویسنده : 5040 تاریخ : 24 / 9 / 1392

خرید کاور ضد اشعه موبایل آیلین 2015

دسته موبایل زیردسته لوازم جانبی موبایل

آیا می دانید امواج تلفن همراه شانس ابتلا به دو نوع تومور مغزی را تا 50% افزایش می دهد؟
آیا می دانید توسط پژوهشگران عوارض زیر توسط تلفن همراه به اثبات رسیده است:
1- افزایش احتمال ایجاد و گسترش تومورهای سرطانی و آسیب پذیری بدن در برابر عوامل بیماری زا
2- اختلالات خواب، فراموشی، سردرد و افسردگی
3- احساس داغی ناشی از انرژی حرارتی امواج الکترو مغناطیس در داخل سر (پدیده ای موسوم به S.A.R.
4- افزایش احتمال ابتلا به آلزایمر و پارکینسون
5- مسمومیت خونی و احساس خستگی
6- پارگی رشته DNA و بروز مشکلات ژنتیک
7- این مواد با تغییر ساختار پروتئینی سلول های غشایی موجب ورود مواد مسموم از طری مویرگ ها به مغز می شود.
8- بروز اختلالات جنسی و کاهش توان باروری و نهایتاً ناباروری
و ...

ولی دیگر جای هیچ نگرانی نیست..

-----------هم اکنون مفید ترین اختراع قرن را معرفی می نماییم--------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------- کاور ضد اشعه تلفن همراه آیلین ------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------
کاور ضد اشعه تلفن همراه آیلین در ظاهر یک کیف موبایل ساده و شیک با رنگ های شاد و پر انرژی است که در یک سمت آن یک لایه ویژه غیر قابل نفوذ امواج ماکروویو تلفن همراه جا داده شده است که باعث می شود این امواج به داخل مغز نفوذ نکنند و به این صورت از عوارض و خطرات بالقوه و جبران ناپذیر مجاورت نزدیک باتلفن همراه در هنگام مکالمه جلوگیری می شود.
امواج تلفن همراه در هنگاه مکالمه به شدت افزایش یافته و در همه جهات در فضا منتشر می شوند. هر چه به تلفن همراه نزدیک تر شویم دامنه انرژی و شدت امواج افزایش می یابد که این امواج می توانند آثار بسیار خطرناک و جبران ناپذیری به بافت های حساس بدن علی الخصوص مویرگ های مغزی داشته باشند.
کاور ضد اشعه آیلین با استفاده از پوشش غیرقابل نفوذ خود امواج تلفن همراه را به سمت مخالف بدن منعکس می کند و برای شما یک مکالمه سالم و بی خطر را به ارمغان می آورد.
کاور ضد اشعه آیلین با دستگاه انرژی سنج امواج الکترومغناطیس CellSensor تست شده و ثابت گردید که این وسیله 99/99% در پیشگیری از ورود امواج خطرناک و سرطان زای تلفن همراه به مغز موثر می باشد. فیلم تست این کاورها همراه با محصول سفارش داده شده برای شما ارسال می گردد که از لحاظ ضد اشعه بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

در مدل های جدید کاور ضد اشعه آیلین امکان کار با گوشی درون کاور و در هنگام مکالمه وجود دارد و نیازی به درآوردن گوشی نیست. و این تنها یکی از مزایای کاور ضد اشعه تلفن همراه آیلین به مشابه های داخلی ( تقلبی و اصلی!) می باشد.

این اختراع در اداره کل مالکیت صنعتی ایران به ثبت رسیده است و با نام تجاری آیلین در ایران و جهان در حال عرضه می باشد.
تولید کاور ضد اشعه آیلن به دلیل حساسیت عملی و زیبایی آن، به صورت دست ساز انجام می گیرد و در فرآیند ساخت آن نهایت دقت و ظرافت لحاظ می شود.

آیلین = یک مکالمه سالم با تلفن همراه

آیلین مناسب ترین هدیه برای شما و آنان که دوستشان دارید.

این محصول با گارانتی ( ضمانتنامه ضد اشعه بودن) به فروش می رسد..

این روزها همه با کاور ضد اشعه آیلین مکالمه می کنند.. شما چطور؟

آیلین پدیده ای که هرگز از خرید آن پشیمان نخواهید شد..

تمامی مشتریان ما از سراسر ایران پس از اولین سفارش و مشاهده فیلمی که در یک CD همراه کاور ضد اشعه آیلین ارسال می گردد، (که شامل تست کاور آیلین با دستگاه و کلیپ های مستند و باور نکردنی زیادی در مورد عوارض تلفن همراه) تعداد زیادی از آن را برای تمامی اعضای خانواده سفارش می دهند..

شرکت ما به خاطر اختراع و تولید این پدیده، از سازمان یونسکو و وزارت علوم و تحقیقات و فناوری لوح تقدیر و تندیس جشنواره ملی حرکت را دریافت نموده است.

ما به کار خود ایمان داریم. شما نیز پس از استفاده از کاور ضد اشعه آیلین به آن ایمان خواهید آورد و برای همه عزیزان خود سفارش خواهید داد.

راهنمای سفارش: پس از فشردن دکمه خرید در بخش پیام سفارش، مدل گوشی خود و همچنین رنگ مورد نظر را بنویسید تا مناسب ترین آیلین مطابق درخواست شما برایتان ارسال شود.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد زیان های امواج موبایل می توانید در گوگل جستجو نمایید تا از خطرات این همراه همیشگی و محبوب خود آگاه شوید!!

همیشه شاد و سلامت باشید.

فروشنده: خرگوش دات آي آر

قیمت: 34,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید خرید کاور ضد اشعه موبایل آیلین 2015، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید خرید کاور ضد اشعه موبایل آیلین 2015


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

خرید کیف ضد اشعه موبایل.خرید کیف ضد اشعه گوشی.خرید محافظ ضداواج گوشی.خرید اینترنتی کاور ضد اشعه برای موبایل.خرید کاور ضد اشعه برای موبایل.خرید اینترنتی کاور ضد اشعه ایلین.خرید پستی اشعه گیر موبایل.امواج مضرر موبایل.خرید اینترنتی کیف آیلین.کاور ضد اشعه تلفن همراه.خرید کاور آیلین 2015 گوشی.خرید کاور ضد اشعه گوشی موبایل.خرید کاور ضد اشعه مضرر گوشی موبایل.خرید قاب ضد اشعه برای گوشی تلفن همراه.خرید کیف آیلین موبایل.موبایل.کیف ضد اشعه ی امواج گوشی تلفن.خرید کاور ضد اشعه برای گوشی های همراه.کیف ضد اشعه



:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی موبایل، ،
:: برچسب‌ها: خرید کیف ضد اشعه موبایل, خرید کیف ضد اشعه گوشی, خرید محافظ ضد, خرید کیف ضد اشعه موبایل, خرید کیف ضد اشعه گوشی, خرید محافظ ضداواج گوشی, خرید اینترنتی کاور ضد اشعه برای موبایل, خرید کاور ضد اشعه برای موبایل, خرید اینترنتی کاور ضد اشعه ایلین, خرید پستی اشعه گیر موبایل, امواج مضرر موبایل, خرید اینترنتی کیف آیلین, کاور ضد اشعه تلفن همراه, خرید کاور آیلین 2015 گوشی, خرید کاور ضد اشعه گوشی موبایل, خرید کاور ضد اشعه مضرر گوشی موبایل, خرید قاب ضد اشعه برای گوشی تلفن همراه, خرید کیف آیلین موبایل, موبایل, کیف ضد اشعه ی امواج گوشی تلفن, خرید کاور ضد اشعه برای گوشی های همراه, کیف ضد اشعه,

شارژر موبایل همه کاره
نویسنده : 5040 تاریخ : 23 / 6 / 1392

 

آیا از تمام شدن باتری خود در بدترین زمان ممکن خسته شده اید؟!

 

آیا نیاز به یک شارژر فندکی رو احساس می کنید؟!

 

آیا دوست دارید بتونید همه گوشی ها رو با فندک اتومبیل خود شارژ کنید؟!

 

دیگر نگران تمام شدن شارژ موبایل خود نباشید!

 


شارژر همه کاره بلو استار قابل استفاده برای تمام گوشی ها، حتی گوشی های جدید چینی که شارژرهایی متفاوت دارند . این شارژر حتی در ماشین هم قابل استفاده می باشد شما می توانید با سیستم فندکی اتومبیل خود هر نوع موبایلی را شارژ کنید.
با خرید شارژر همه کاره بلو استار دیگر نگران تمام شدن شارژ موبایل خود نباشید. حتما تا به حال شده که شارژر موبایل های جدید شما در بعضی از مغازه های موبایل فروشی وجود نداشته باشد! یا دارای چند گوشی هستید و می خواهید فقط از یک شارژر استفاده نمایید!
ما به شما شارژر همه کاره بلو استار را پیشنهاد می کنیم شارژری که تمام مشکلات شارژ گوشی شما را حل می کند
.

 

قیمت فقط 17500 تومان

 

http://elikan.ir/upload/uc_739.png

خرید پستی--> ابتدا درب منزل تحویل بگیرید و سپس هزینه آن را به مامور پست پردازید!

 

دارای 11 مدل سوکت متفاوت برای انواع گوشی ها

 

دارای شارژر مخصوص فندک خودرو

 

دیگر نگران تمام شدن شارژ موبایل خود نباشید

 

با شارژر همه کاره بلو استار

 

در همه جا می توانید انواع گوشی ها را شارژ نمایید

 

همراه با قابلیت شارژ تلفن همراه با استفاده از فندک خودرو

 

شارژر برتر سال 2013

 

مناسب برای شارژ تمام گوشیهای تلفن همراه

 

شارژرهمه کاره یعنی نهایت تکنولوژی.....

 

جدیدترین شارژر همه کاره سال

 

در این محصول علاوه بر آداپتور معمولی ، آداپتور ویژه فندک ماشین نیز قرار دارد و با استفاده از فندک ماشین می توانید تلفن همراه خود را شارژ نمایید.

 

11 نوع سوکت موجود برای گوشی های زیر قابل استفاده هستند :

 

Nokia

Sonyericsson

Samsung

LG

انواع موبایل های چینی

 

قیمت : 17,500 تومان
  • برچسب ها :


:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی موبایل، ،
:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی شارژر همه کاره اصل, خرید شارژر گوشی نوکیا, خرید شارژر گوشی نوکیا با فندک ماشین, شارژ گوشی با جای فندک ماشین, شارژر مناسب همه گوشی های موبایل,

هـدفـون استثنـایی Beats Solo HD اصلی
نویسنده : 5040 تاریخ : 29 / 3 / 1392

 

هـدفـون استثنـایی  Beats Solo HD اصلی

دسته موبایل زیردسته لوازم جانبی موبایل

هدفون بیتس SOLO HD

یک هدفون بی نظیر با برند معروف بیتس همراه با ویژگی های منحصربفرد

فروش فوق العاده محبوب ترین هدفون دنیا در بین طرفداران موسیقی

سبک، بسیار مستحکم و با طراحی بی نظیر در 4 رنگ مختلف

لذت موسیقی را با هدفونهای بسیار سبک و راحت Beats by Dr. Dre Solo HD تجربه کنید

برای اولین بار در ایران و با بسته بندی اورجینال و شیک

اما Beats Solo HD یک هدفون معمولی نیست !

این هدفون بسیار کارامد بوده و ویژگی های منحصربفردی دارد که آنرا با دیگر هدفونها متمایز میکند!


توجه : قیمت این محصول در بازار و پاساژهای تهران بالای 500 هزار تومان است ولی بدلیل واردات عمده این محصول، طرح آن
با تخفیف باورنکردنی بقیمت تنها 128000 تومان (به همراه لوازم جانبی) باکیفیت بالا و گارانتی تعویض بشما عرضه میگردد.

این محصول در سایت اصلی شرکت بیتس به قیمت 200 $ بفروش میرسد.

بسیار شیک و با طراحی خیره کننده

کیفیت فوق العاده هدفون بیتس شما را شگفت زده خواهد کرد

طبق نظر سازندگان Beats SOLO HD نه تنها یک هدفون شگفت انگیز است، تکنولوژی پیشرفته اختصاصی درایور روکش شده با تیتانیوم، اطمینان میدهد که این هدفون، هر ذره از باس باشکوه، جزئیات حیاتی و انرژی بالایی که هنرمندان محبوب شما برای طرفدارانشان خلق کردهاند را حفظ میکند و پردازش سه برابر دقیق تر و کیفیت بی نظیری را برای استفاده کنندگان ارائه میدهد !
این هدفون بسیار کارامد بوده و ویژگی های منحصربفردی دارد که آنرا با دیگر هدفون ها متمایز میکند ! از جمله اینکه دارای کیفیت شگفت انگیز بوده و طراحی مبتکرانه خم شدن سهگانه، نگهداری آسان در زمانی که از هدفون استفاده نمیشود را ممکن میسازد و همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز دارد


این هدفون استثنایی با پخش صدای کاملا HD و وضوع صدای بسیار عالی،
شما را برای شنیدن مجدد تمام آهنگ هایتان وسوسه خواهد کرد !



• قابلیت های هدفون Beats Solo HD :

- پخش صدای کاملا HD
تکنولوژی پیشرفته اختصاصی درایور روکش شده با تیتانیوم، اطمینان میدهد که این هدفون، هر ذره از باس باشکوه، جزئیات حیاتی و انرژی بالایی که هنرمندان محبوب شما برای طرفدارانشان خلق کردهاند، را حفظ میکند !

- هدبند جدید و فوقالعاده بادوام
ساخته شده از ماده انعطافپذیر و فوقالعاده بادوام برای غلبه با هر گونه ترک خوردگی و شکستگی.

- طراحی خمشونده و محفظه مسافرتی
طراحی خمشونده سهگانه Beats by Dr. Dre Solo HD امکان نگهداری آن را به راحتی فراهم میکند. این هدفون را میتوانید فشرده کنید و حتی در کیف خود جا داده براحتی حمل کنید. به علاوه، کیف مسافرتی همراه هدفون، ساختاری سخت برای محافظتی مضاعف از هدفون شما را دارد.

- بدنه درخشان و ضد خش
هدفون Beats by Dr. Dre Solo HD بدنهای بسیار درخشان، زیبا و خیره کننده دارد.

- وزن سبک و بسیار مقاوم
طراحی ارگونومی این محصول بگونه ایست که با توجه به استحکام بسیار زیاد آن وزن قابل توجهی ندارد و استفاده از SOLO HD نه تنها برای سر شما سنگین نیست بلکه احساس بسیار لذت بخشی در شما به وجود می آورد.

- پارچه تمیز کردن Monster
با پارچه بسیار نرم و مخصوص، درخشندگی هدفون را بالا نگه دارید که ویژگی محافظت در برابر میکروبها را دارد.

با خرید این هدفون حس تازه ای را از موسیقی تجربه خواهید کرد ...
و هرگز از خرید آن پشیمان نخواهید شد





• لوازم جانبی همراه هدفون Beats Solo HD :

- کیف برزنتی جا دار برای هدفون و کابل
- کابل قرمر ۳٫۵ میلیمتری
- دستمال مخصوص آنتی باکتریال جهت تمیز کردن
- راهنما و کاتالوگ

طراحی فوق العاده و زیبا همراه با رعایت استانداردها باعث شده تا بسیاری از
اشخاص مشهور و معروف آنرا انتخاب کنند. این هدفون با دارا بودن کنترلر از روی سیم
به کاربران موبایل این امکان را میدهد تا صدا و میکروفن را از روی سیم کنترل کنند !



این هدفون حتی برای مسافرت، دانشگاه، ورزش، گوش دادن به زبان خارجه هم مناسب میباشد

طراحی هوشمندانه این محصول در جمع شدن برای اینکه فضای کمتری اشغال کند هم بی نظیر است بطوریکه
این طراحی باعث شده در زمانی که شما از این محصول استفاده نمی کنید فضایی یک سوم فضای اصلی را اشغال کند.

رنج صدای باورنکردنی با هدفون استثنایی و برند معروف Beats Solo HD !

و همچنین رنج میانی صدای فوق العاده شفاف و با کیفیت بی نظیر ...

فروشنده: چاره

قیمت: 128,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید هـدفـون استثنـایی Beats Solo HD اصلی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید هـدفـون استثنـایی  Beats Solo HD اصلی



:: موضوعات مرتبط: موبایل، لوازم جانبی موبایل، ،
:: برچسب‌ها: خرید هدفن بیتس اورجینال, خرید هدفن کامپیوتر, خرید گوشی برای کامپیوتر,

هندزفری تغییر صدا اصل و ارزان
نویسنده : 5040 تاریخ : 29 / 3 / 1392

هندزفری تغییر صدا اصل و ارزان

هندزفری تغییر صدا اصل و ارزان

دسته موبایل زیردسته لوازم جانبی موبایل

هندز فری تغییر صدای موبایل

تغییر صدای شما با قابلیت های جالب …

تبدیل صدای مرد به زن و بالعکس هنگام صحبت با موبایل

توانایی ایجاد تغییرات کلی در صدا.…






قابل استفاده برای انواع گوشیهای نوکیا، سونی اریکسون، ال جی، سامسونگ و …

توجه: لطفاً در هنگام سفارش مدل سوکت گوشی خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید.

این هندزفری با تغییر صدای پسر به دختر و بالعکس، در هنگام برقراری ارتباط تلفنی لحظات شادی را برای شما به ارمغان می آورد.این هندزفری علاوه بر اینکه قابلیت تغییر صدا را دارد به شما این امکان را می دهد تا در صورت تمایل از آن به عنوان یک هندزفری معمولی استفاده کنید .
ازامکانات جالب این هندزفری می توان به موارد زیر اشاره کرد :

۱- قابل اتصال به تمام گوشی های نوکیا

۲- قابل اتصال به گوشی های سونی اریکسون

۳- قابل اتصال به گوشی های سامسونگ و ال جی

۴-قابل اتصال به خط تلفن (خط ثابت)

۵-قابل اتصال به کامپیوتر

۶- در صورت تمایل می توانید بصورت یک هندزفری معمولی از آن استفاده کنید.
توجه: لطفا در هنگام سفارش مدل سوکت گوشی خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید.





خوشت میاد دوستاتو سر کار بزاری و با صدای دختر یا پسر با آنها صحبت کنی؟!
می خوای زنگ بزنی خونه یکی که می خوای صدای شما رو تشخیص نده!

واقعاً که این محصول باور نکردنیه !

تبدیل صدای شما به مرد یا زن هنگام صحبت با موبایل

کافیست این هندزفری را به گوشی خود وصل کنید و صدای خود را تغییر دهید

دستگاهی برای تغییر صدا در مکالمات

شما می توانید حتی در هنگام مکالمه حالت صدا را تغییر داده

و حالت مرد یا زن را حین مکالمه انتخاب کنید…






توانایی ایجاد تغییرات کلی در صدا و تبدیل صدای کاربر به صدای مرد و زن شما می توانید در هنگام مکالمه حالت صدا را تغییر داده و حالت مرد یا زن را حین مکالمه انتخاب کنید…
هیچ کس نمی داند شما چه کسی هستید
تغییر همزمان صدا بعد از صحبت کردن … شما با صدای متفاوت می توانید صحبت کنید همچنین شما برای دریافت تماس نیز می توانید از این دستگاه استفاده و قبل از بر قراری ارتباط دکمه lift/hang-up را فشار دهید و با صدای متفاوت تلفن خود را پاسخ دهید.

دستگاه تغییر صدا در مکالمات

تغییر صدا با قابلیت های جالب
تبدیل صدای شما به مرد یا زن هنگام صحبت با موبایل … کافیست این هندزفری را به گوشی خود وصل کنید و صدای خود را تغییر دهید
دستگاهی برای تغییر صدا در مکالمات … دارای قابلیت اکو (برگشت ) که در هنگام مکالمه شما علاوه بر صدای مخاطب صدای تغییر یافته خودتان را نیز خواهید شنید.

فروشنده: حجره

قیمت: 26,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید هندزفری تغییر صدا اصل و ارزان، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید هندزفری تغییر صدا اصل و ارزان



:: موضوعات مرتبط: موبایل، لوازم جانبی موبایل، ،
:: برچسب‌ها: خرید هدفن میکروفن تغییر دهنده صدا, هندسفری تغیر صدا ارزان, خرید اینترنتی میکرو فت تغییر صدا,

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.