تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

مجموعه از رازهای فتوشاپ (فارسی)orginal
نویسنده : 5040 تاریخ : 10 / 4 / 1392

مجموعه از رازهای فتوشاپ (فارسی)orginal

مجموعه  از رازهای فتوشاپ (فارسی)orginal

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته سیستم عامل

مجموعه ی نفیس Photoshop Top Secret همانگونه که از نامش می توان حدس زد مجموعه ای کم نظیر، حرفه ای و محرمانه است که دریچه ای از اسرار و ترفند های ناشناخته فتوشاپ را پیش روی کاربران قرار می دهد. اکثر کاربران نرم افزار فتوشاپ همیشه دنبال آموزش ها و در واقع یادگیری نکات جدید و ترفندهایی از این نرم افزار در جهت ارتقاء سطح کار و توانائی های خود بوده اند که این امر باعث بوجود آمدن هزاران سایت آموزشی در این زمینه، کتب مختلف آموزش ترفند ها، نکته ها و نیز دوره های آموزشی با هزینه های بالا تحت عناوینی مانند جلوه های ویژه فتوشاپ و ... شده است.



Photoshop Top Secret - AftabShop.com

چگونه در فتوشاپ کمربند مشکی بگیریم؟!
مجموعه ی نفیس Photoshop Top Secret همانگونه که از نامش می توان حدس زد مجموعه ای کم نظیر، حرفه ای و محرمانه است که دریچه ای از اسرار و ترفند های ناشناخته فتوشاپ را پیش روی کاربران قرار می دهد. اکثر کاربران نرم افزار فتوشاپ همیشه دنبال آموزش ها و در واقع یادگیری نکات جدید و ترفندهایی از این نرم افزار در جهت ارتقاء سطح کار و توانائی های خود بوده اند که این امر باعث بوجود آمدن هزاران سایت آموزشی در این زمینه، کتب مختلف آموزش ترفند ها، نکته ها و نیز دوره های آموزشی با هزینه های بالا تحت عناوینی مانند جلوه های ویژه فتوشاپ و ... شده است. این مجموعه گرانبها که شامل بیش از 18 گیگابایت فیلم آموزش است در بردارنده ی آموزش های فوق العاده کاربردی و حرفه ای در زمینه های مختلفی، مانند آموزش ترکیب تصاویر، ساخت پوستر های سینمایی و تبلیغاتی، آموزش های حرفه ای روتوش تصاویر، ایجاد جلوهای ویژه، ساخت افکت های هیجان انگیز و رویایی، کار با متون، گرافیک وب و Digital Painting و موارد دیگری است. که در ادامه تصاویر آنها، به همراه توضیحات اجمالی از هر آموزش قرار داده شده است.

برخی از قابلیت های کلیدی مجموعه ی Photoshop Top Secret :

● مشاهده ی پروژه های آموزشی به صورت مالتی مدیا در محیطی با طراحی زیبا و کاربری آسان.

● بیش 18 گیگابایت فیلم آموزشی در قالب 40پروژه آموزشی مختلف در زمینه های مختلف کاربردی.

● وجود کلیه فایل ها و تصاویر مربوطه به هر پروژه آموزشی جهت تمرین و افزایش مهارت کاربران.

● پروژه های آموزشی که تا کنون مشابه آنها را ندیده اید!.

● بیان نکات کاربردی و اسرار کم نظیر فتوشاپ در حین آموزش.

● پیاده سازی کلیه آموزش ها در نرم افزار Photoshop CS3.
Photoshop Top Secret - AftabShop.com



آقای Mark Monciardini یکی از 40 فتوشاپ کار حرفه ای در دنیا و برنده جوایز متعدد از جمله جایزه Fame که برنده این جایزه، توسط انجمن کاربران حرفه ای فتوشاپ برگزیده می شود و نیز یکی از اساتید بین اللملی در زمینه تدریس فنون کار با فتوشاپ در سطح جهان می باشد.

Photoshop Top Secret - AftabShop.com

خانم Melanie Stimmell فارغ التحصیل از کالج مرکزی هنر در رشته طراحی می باشد و یکی از هنرمندان جهانی شناخته شده می باشد و تنها زنی می باشد که موفق به کسب عنوان Maestro شده است همچنین موفق به کسب چندین مدال طلا در زمینه طراحی از کشورهای آلمان و ایتالیا شده است.


پروژه های آموزشی این مجموعه ی نفیس عبارتند از:

Photoshop Top Secret - AftabShop.com
پروژه های DVD 1

Movie Poster Design I : در این پروژه شما با هنر مونتاژ تصاویر افراد که یکی از بارزترین کارها در ساخت پوستر فیلم های سینمایی می باشد آشنا می شوید.
Movie Poster Design II : دراین آموزش شما مشاهده می کنید که چگونه با تصاویری بسیار ساده و فقط با اعمال افکت ها و ترکیب تصاویر با یکدیگر پوستر فیلم بسیار حرفه ایی طراحی می شود.
Photoshop Top Secret - AftabShop.com

Movie Poster Credits : دراین پروژه شما با نحوه درست نمودن یک بلوک اعتباری یا همان Credit Block واقعی جهت پوستر فیلم های خود آشنا می شوید.

Dark Faces : در این پروژه شما با خلق تصویر ترسناک آشنا می شوید که کاربرد این افکت در شکل های دیگر در مجلات و تصاویر تبلیغاتی زیاد می باشد.
Photoshop Top Secret - AftabShop.com

Breaking Apart : در این پروژه با افکتی که پیش تر آن را در فیلم های هالیوودی مشاهده نموده اید آشنا می شوید با این افکت شما قادر به ایجاد تصویری از صورت فردی هستید که صورتش درحال خُرد شدن به ذارات کوچکتر می باشد.
Dream Scene : در این پروژه شما با نحوه ی مونتاژ و ایجاد یک فیل پرنده در دنیای فوق مدرن مجازی آشنا می شوید که با نکاتی که از نحوه ی مونتاژ در این پروژه و دیگر پروژه های این مجموعه فرا می گیرید هنر مونتاژ را بخوبی فرا می گیرید.
Photoshop Top Secret - AftabShop.com

Stone Portrait : با مشاهده ی این آموزش شما قادرید تصویر هر فردی را تبدیل به مجسمه ی سنگی قدیمی نمایید.

Surreal Images : با استفاده از آموزش این پروژه شما قادرید به روی تصاویر و مناظر خود یک جلوه مه آلود رویایی ایجاد نمایید.
Photoshop Top Secret - AftabShop.com

Dream Skin : دراین پروژه کاربران با نحوه ی ساختن یک زن خیالی با پوست رویایی و زیبا با استفاده از هنر Henna آشنا می شوید و به راحتی قادر به اعمال این هنر زیبا به روی تصاویر دلخواه خود می باشید.
Special Effects : در این پروژه کاربران با ساختن کره ها و شهاب های آتشین موجودات دوست داشتنی و زیبایی مثل چتر دریایی و ترکیب این افکت های تصویری با تصویر دلخواه خود آشنا می شوند.
Photoshop Top Secret - AftabShop.com

Photoshop Top Secret - AftabShop.com
پروژه های DVD 2
Painting a Portrait : در این پروژه شما با هنر نقاشی دیجیتالی از روی تصاویر دلخواه آشنا می شوید که با نحوه ی اعمال رنگ و سایه به زمینه ی نقاشی به صورت کاملاً اصولی آشنا می شوید.

Swapping Faces : با مشاهده این آموزش شما قادر به انتقال و عوض نمودن صورت تصاویر از یک تصویر به تصویر دیگر می شوید به طوری که بیننده اصلاً متوجه این موضوع نمی شود. Photoshop Top Secret - AftabShop.com
Pop Art : این هنر که یک سبک رایج و محبوب در نیمه 1950 بوده و حال شما با ترفند های این آموزش و هنر نرم افزار فتوشاپ قادر به اعمال این سبک هنری بروی تصاویر خود می باشید.

Applying Tattoos : با مشاهده ی این آموزش شما قادر به اعمال خالکوبی و Henna به روی پوست کاراکتر دلخواهتان در تصاویر می شوید. Photoshop Top Secret - AftabShop.com

Masking Fur : در نگاه اول این آموزش به نظر کاربردی نداشته ولی با مشاهده ی فیلم متوجه می شوید که این پروژه یک آموزش پربار و زیبا با کاربرد فراوان جهت عکاسان و آتلیه داران و کلاً افرادی که قصد روتوش نمودن تصاویر خصوصی خود را دارند، می باشد در این آموزش شما با نحوه ی عوض نمودن زمینه تصویر، عکسی که در آن دو حیوان پشمالو وجود دارد آشنا می شوید که با ترفند های این آموزش شما قادر به روتوش تصاویر افراد با حالت موی طبیعی بدون ایجاد بریدگی و نافرمی در حالت موها می شوید.
Vanishing Point : شاید اکثر کاربران با این گزینه در فتوشاپ غریبه باشند و از کاربردهای حیرت آسای Vanishing Point اطلاعی نداشته باشند در این پروژه شما با Vanishing Point و نحوه ویرایش تصاویری که دارای پرسپکتیو می باشند آشنا می شوید.


Photoshop Top Secret - AftabShop.com

Web Graphics : این پروژه نیز همانطور که از نامش پیداست در زمینه گرافیک وب می باشد که شامل چند آموزش مختصر در مورد ساخت دکمه های زیبا و یا ساخت Header سایت و مطالبی در مورد ساخت لوگو و ... می باشد.
Shattered Type : در این پروژه شما با افکت زیبایی که به روی نوشته اعمال می شود آشنا می شوید این افکت به نوشته ی شما حالتی مانند شیشه شکسته شده را می دهد.
Photoshop Top Secret - AftabShop.com

Flower Greeting Card : در این آموزش شما با نحوه ی کار کردن با ابزار وکتور در فتوشاپ آشنا می شوید و که در این آموزش با این ابزار یک کارت تبریک ظریف و زیبا طراحی می شود.
Creating DVD Covers : در این پروژه شما با نحوه ی طراحی اصولی یک قاب DVD آشنا می شوید. که به صورت کاملاً اصولی در مورد نحوه ی چینش نوشته ها و تصاویر و دقت در رعایت فاصله ها بحث می شود.v
Photoshop Top Secret - AftabShop.com

Photoshop Top Secret - AftabShop.com
پروژه های DVD 3

Flying out of Bounds : با مشاهده ی این آموزش شما با عملکرد ماسک ها در فتوشاپ به خوبی آشنا می شوید و ضمناً با یک سبک زیبای تبلیغاتی نیز آشنا می شوید و آن سبکی که شاید داخل پوستر ها زیاد مشاهده کردید که یکی از عناصر از چهارچوب مربوطش خارج شده است مثلا در این آموزش اسکی باز از چهارچوب تعریف شده خارج شده است.
Reaching out of Bounds : در این پروژه سعی شده با ترفندها و اندکی رِندی در طراحی یک اثر فریبکارانه خلق شود طوری که پس از پایان پروژه دیگران تصور می کنند که واقعاً این تصویر واقعی است نه ترکیب چند عکس با یکدیگر!
Photoshop Top Secret - AftabShop.com

Chocolate Milk Frog : در این پروژه و به عبارتی از این آموزش به بعد به قدرت جادویی نرم افزار فتوشاپ با تمام وجود ایمان می آورید! در این آموزش سطح بدن یک قورباقه پوشیده از شکلات می شود به طوری که تصور می کنید از فنجان خارج شده در حالی که این طور نیست این سحر فتوشاپ است! که این تصور را ایجاد می کند.
Covered with Wax : این پروژه در ادامه پروژه قبلی می باشد و شما پس از مشاهده ی این آموزش به راحتی قادرید یک لایه از جنس موم نرم را به هر شیئ-Object ای که مایل بودید اعمال کنید.
Photoshop Top Secret - AftabShop.com

Grunge Look : در این پروژه شما با یکی از مهم ترین کارها در زمینه طراحی آشنا می شوید و آن درست کردن یک زمینه یا همان Back Ground است و مشاهده می کنید که چطور با تصاویری به ظاهر به درد نخور چه پس زمینه های زیبایی ایجاد می شود.
Square Fruit Play : در این پروژه نیز شما کمی غافلگیر می شوید پس از مشاهده این آموزش شما به راحتی قادر به تغییر شکل میوه ها هستید بدون اینکه اصالت و طبیعت مادریشان به هم بخورد! در این آموزش شما مشاهده می کنید که چطور یک سیب از حالت کروی با همان حالات طبیعی تبدیل به حالت مکعبی می شود!
Photoshop Top Secret - AftabShop.com

Invisible Man : در این آموزش با قدرت فتوشاپ، فرد را ناپدید شده و فقط لباس هایش باقی می ماند البته این کار به صورت کاملاً حرفه ای پیاده سازی شده و این آموزش حاوی نکات قابل توجهی می باشد.
Metal Collage : پس از مشاهده آموزش فوق شما قادرید یک ربات ایجاد نموده و در دنیای جدیدی که آن را نیز خودتان خلق کرده اید قرار دهید که این کار نیز از تلفیق تصاویر به ظاهر ناکار آمد به علاوه اندکی خلاقیت امکان پذیر می باشد.
Photoshop Top Secret - AftabShop.com

Morphing Creatures : این پروژه نیز که یکی از جالب ترین آموزش ها را در اختیار کاربران قرار داده در این آموزش با ترکیب یک موجود خزنده با یک حیوان، یک موجود جدید خلق می شود.

Using Layer Comps : احتمالاً شما نیز با این پنل جدید آشنا نیستید و با کارایی این پنل و فواید آن آشنا نیستید در این پروژه توضیحاتی در مورد این پنل داده می شود.
Photoshop Top Secret - AftabShop.com

Photoshop Top Secret - AftabShop.com
پروژه های DVD 4
Vector Art : در این پروژه شما گام به گام با نحوه ی ایجاد تصاویر وکتور و در واقع رسم این گونه تصاویر زیبا آشنا می شوید.

Dreamy Background : این پروژه آموزش ساخت یک پس زمینه - Back Grand زیبا و رویایی به صورت کاملا مختصر و کاربردی بیان شده است. Photoshop Top Secret - AftabShop.com
Liquid Metal : پس از مشاهده ی پروژه فوق شما قادرید به روی متون و اجسام دل خواه خود لایه ای از فلز مذاب براق اعمال نمایید که افکت بسیار زیبا و کم نظیری را به متون و اجسام شما می دهد.
Smoke : یکی از زیبا ترین آموزش های این سری می باشد در این پروژه ابتدا نحوه ساختن دود آموزش داده می شود و سپس نحوه اعمال آن دود به روی تصویر مورد نظر آموزش داده می شود. Photoshop Top Secret - AftabShop.com
Soap Bubbles : در این پروژه شما نحوه ی ایجاد حباب ها زیبا را آموزش دیده و سپس نحوه ی به کار گیری آنها نیز آموزش داده می شود.
Water Bubbles : این پروژه نیز شبیه آموزش قبلی می باشد البته در این پروژه شما با نحوه ی ایجاد حباب هایی که زیر آب تشکیل می شوند آشنا می شوید و در کل با اعمال این حباب ها به پروژه های خود قدرت تخیل را به روح پروژه های خود اضافه می کنید. Photoshop Top Secret - AftabShop.com
Underwater Scene : در این آموزش زیبا شما به راحتی و فقط با ابزار فتوشاپ قادر به خلق دنیای ناشناخته زیر آب، با تمام زیبایی های نهفته در آن خواهید بود. این پروژه حاوی نکات بسیار مهم و کاربردی زیادی بوده است که در حین مشاهده ی فیلم و سپس اجرای آن به این نکات شگرف پی می برید.
Swap Animal Skin : امروزه در دنیای طراحی و تبلیغات همیشه طرح هایی بیشتر جلوه و اثر گذارتر بوده که به نوعی خاص باشند هدف این پروژه نیز غیر از نکات کاربردی نهفته در آن همین می باشد در این پروژه شما با نحوه ی عوض نمودن پوست حیوانات با یکدیگر اشنا می شوید. Photoshop Top Secret - AftabShop.com
Stylized Character : این پروژه برای علاقمندان به نقاشی و رنگ آمیزی با فتوشاپ بسیار کاربردی می باشد در این پروژه نحوه ی رنگ آمیزی یک طرح اولیه یا همان Sketch مرحله به مرحله آموزش داده می شود.
Masking Mastery : در انتها نیز چند آموزش ویژه در مورد نحوه ی انتخاب اشیا با ابزار مختلف در فتوشاپ قرار داده شده است. Photoshop Top Secret - AftabShop.com
پروژه ی DVD 5
Photoshop Top Secret - AftabShop.com


ویژه ی کلیه علاقه مندان به هنرهای دیجیتالی دوره آموزشی FANTACY PORTRAIT
این دوره به همراه نرم افزار Adobe Photoshop CS3 ME در یک دی وی دی گردآوری شده است، که در این پروژه ی آموزشی مالتی مدیا شما به طور کامل با نحوه ی کشیدن و رنگ امیزی یک چهره (همانند تصویر مقابل) مرحله به مرحله آشنا می شوید.

قیمت مجموعه های آموزشی فوق 179 دلار آمریکا می باشد.این نسخه کاملترین نسخه از مجموعه ی Photoshop Top Secret به همراه کلیه تصاویر استفاده شده در هر پروژه (کامل و بی نقص) است که در در ایران به طور کامل معرفی و عرضه شده است.


Photoshop Top Secret - AftabShop.com
پروژه های DVD 6
این دی وی دی به عنوان هدیه برای کاربران ارسال می شود .

این مجموعه با نام Mark's Advanced Photoshop در قالب یک DVD ارائه شده و کلیه آموزش های توسط آقای Mark Monciardini که در ابتدای متن معرفی گردید آموزش داده می شود که شامل آموزش های متنوعی می باشد، کلیه افکت های آموزش داده شده در این مجموعه به دلیل ابتکاری بودن، آن ها را در هیچ کتاب و سایتی این گونه نمی توان یافت که منظور سبک و سیاق و نحوه آموزش و پیاده سازی این افکت ها می باشد. این مجموعه دارای بیش از 7 ساعت فیلم آموزشی در زمینه خلق افکت هایی زیبا و کم نظیر به روی نوشته ها و آموزش نحوه ی خلق اشیاء جالبی مانند: لوله های زیبای فنری شکل، انواع سیم و سطوح چوبی شکل ، دکمه های مورد استفاده در طراحی وب و ... (نمونه ی کار های بالا) می باشد.
کلیه آموزش ها در قالب فایل های ویدئویی Quick Time در محیطی با قابلیت استفاده آسان پیاده سازی شده و کلیه پروژه های آموزشی در دو سایز کوچک و بزرگ قابل مشاهده می باشد.

برخی از ویژگی های مهم این دوره:
● پیاده سازی کلیه پروژه ها به صورت مالتی مدیا در محیطی با کاربری آسان
● بیش از 7 ساعت فیلم آموزشی در قالب 20 پروژه آموزشی جالب و متنوع
● پیاده سازی افکت های زیبا و متنوع به روی نوشته ها و خلق اشیاء جالب

این مجموعه از آن جهت که توسط یکی از اساتید مجموعه Photoshop Top Secret آموزش داده شده و سبک و کاربری آموزش ها متفاوت از مجموعه ی Photoshop Top Secret بوده و به نوعی مکمل برای آن محسوب می شود که به عنوان هدیه تقدیم به کاربران می شود.

قیمت بسته ی فوق به صورت مجزا نیز 47 دلار آمریکا است.

فروشنده: کلبه سیاه

قیمت: 12,600 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید مجموعه از رازهای فتوشاپ (فارسی)orginal، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید مجموعه  از رازهای فتوشاپ (فارسی)orginal



:: موضوعات مرتبط: سیستم عامل و ویندوز، ،

ویندوز 8 اکسترمی
نویسنده : 5040 تاریخ : 10 / 4 / 1392

ویندوز 8 اکسترمی

ویندوز 8 اکسترمی

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته سیستم عامل

ویندوز ۸ اکسترمی برای نصب به سیستمی مشابه ویندوز ۷ نیاز دارد. شما در ویندوز ۸ اکسترمی میتوانید به نرم افزارهای بیشماری دست پیدا کنید و دیگر نگران مشکلات فایل های پرتابل که در ویندوز ۷ مشکل داشتند ، در ویندوز ۸ نباشید.
از لحاظ ظاهری نشانگر موس ، تم ها ، و پس زمینه و خیلی موارد دیگر در ویندوز ۸ به شکل قابل ملاحظه ای تغییر کرده که میتواند به جذابیت این ویندوز بیفزاید.
سرعت بالا در اجرای نرم افزارها بدلیل هسته بکار رفته در ویندوز ۸ اکسترمی از قابلیتهای این ویندو سریع میباشد.
از دیگر قابلیتهای ویندوز ۸ میتوان به افزایش سرعت در زمان خاموش کردن و ری استارت اشاره نمود که سعی شده حداکثر سرعت را بوجود آورد.
تعداد: یک عدد دی وی دی

فروشنده: ایرانی

قیمت: 6,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید ویندوز 8 اکسترمی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید ویندوز 8 اکسترمی



:: موضوعات مرتبط: سیستم عامل و ویندوز، ،
:: برچسب‌ها: خرید ویندوز 8 اورجینال, خرید اینترنتی ویندوز هشت, خرید ماکروسافت ویندوز ایت, خرید microsoft windows eight, خرید آخرین نسخه ی ویندوز شرکت ماکروسافت, خرید پستی windows 8 final, خرید ویندوز 8 اکسترمی, windos 8 extermi خرید, فروش ویندوز و سیستم عامل,

ویندوز 7 نسخه نهایی 2012 SP1
نویسنده : 5040 تاریخ : 10 / 4 / 1392
ویندوز 7 نسخه نهایی 2012 SP1

 ویندوز 7 نسخه نهایی 2012 SP1

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته سیستم عامل

خرید پستی ویندوز 7 نسخه نهایی 2012 SP1





نسخه نهایی ویندوز سون آپدیت شده

سرویس پک یک آپدیت مارس 2012

32 و 64 بیتی

شامل 2 دی وی دی



Microsoft Windows 7 Ultimate نام هفتمین نسخه و جدیدترین ویرایش سیستم عامل محبوب مایکروسافت یعنی ویندوز است که پس از انتشار ویندوز ویستا و سرو صدای بسیاری که آن ویندوز به پا کرد، مایکروسافت با انتشار ویندوز هفت قصد دارد تا تمام ایراد های وارده به ویندوز ویستا را از بین ببرد و این ویندوز را به عنوان نسل نوین سیستم عامل ها برای کاربران منتشر کند.

windows 7فروشگاه آنلاین IranGet همزمان با انتشار نسخه نهایی سرویس پک 1 ویندوز 7 از سوی مایکروسافت، این ویندوز را برای تمامی علاقمندان کامپیوتر که منتظر انتشار نسخه نهایی آن بودند منتشر کرده است .

این نسخه فایلی است که در اختیار کاربران MSDN قرار خواهد گرفت و به صورت کاملا اورجینال می باشد. MSDN مخفف Microsoft Developer Network بوده و در تعریف آن آمده است:

Professional organization for programmers of Microsoft-compatible software



این ویندوز با کرک معتبر به صورت کاملا اکتیو شده در اختیار کاربران قرار می گیرد !

»» محتویات پکیج Microsoft Windows 7 Ultimate Retail متشکل از چیست ؟

lyndawin7- نسخه نهایی و رسمی Ultimate RTM Final سرویس پک یک !
– کرک معتبر با قابلیت آپدیت و به روز رسانی رسمی به همراه آموزش اکتیو کردن ویندوز 7 !

Active

»» ویژگی های این مجموعه :

نسخه نهایی ویندوز 7 سرویس پک 1 همراه با کرک معتبر و قابلیت بروز رسانی
به روز شده تا تاریخ 17 اسفند 90
دارای هر دو نسخه 32 و 64 بیتی به صورت جدا
دارای اینترنت اکسپلورر 9 به همراه آپدیتها
دارای مجموعهی بازیابی ویندوز 7 (Windows Recovery)
همراه داشتن جدیدترین کرک با امکان جنیون سازی واقعی – Daz Crack
اعمال کرک در حین نصب
قابلیت آپدیت از سایت مایکروسافت
قابلیت دانلود هر نرم افزاری از سایت مایکروسافت
دریافت تائیده جنیون از سایت مایکروسافت بعد از اعمال کرک همراه ویندوز
شامل 2 دی وی دی
بسته بندی شکیل و اختصاصی





ویندوز سون سرویس پک یک

تصویر محصولی که شما دریافت خواهید کرد

تعدادی از ویژگی های مطرح جدید ویندوز 7 در یک نگاه :

IE 8- ویژگی های ظاهری جدید همچون Windows Aero به مراتب پیشرفته تر و زیباتر، ویژگی Desktop Slide Show !
– Windows Explorer بسیار تواناتر با قابلیت های آرشیو مجازی و جستجوی باز و …
– Taskbar بسیار پویا با قابلیت های منحصر به فرد جدید که از حالت یک نوار ساده خارج شده است و عمده ترین تغییر خود را از ویندوز 95 تا ویستا در ویندوز 7 کرده است !
– - بهره مندی از ، Internet Explorer 8 و Direct X 11 .0 !
– ویژگی های متعدد مدیریتی پنجره ها و کلید های میانبر متعدد و جدید برای ویندوز 7 .
– ویژگی های متعدد مالتی مدیا و سینمای خانگی به همراه پشتیبانی سیستم عامل از اکثر فرمتهای رایج صوتی و تصویری و حتی High Definition !
– سرعت بالای Boot سیستم و بالا آمدن سریع آن در قیاس با ویندوز ویستا !
– بهبود چشمگیر ویندوز در زمینه Touch Input و همچنین Speech Recognition !
– پشتیبانی عالی از CPU های چند هسته ای و حتی پشتیبانی همزمان از دو کارت گرافیک از دو کمپانی مختلف روی یک سیستم !
– نسخه جدید و تغییر یافته تمامی نرم افزارهای درونی ویندوز از جمله Paint و Wordpad و …
– آیتم های متعددی افزوده شده به Control Panel ویندوز از جمله ClearType Text Tuner, Display Color Calibration Wizard, Gadgets, Infrared, Recovery, Troubleshooting, Workspaces Center, Location and Other Sensors, Credential Manager, Biometric Devices, System Icons, Windows Action Center .
– و …



معرفی کامل برخی ویژگی های جدید افزوده شده به Microsoft Windows 7 تا به امروز :

ویژگی های جدید ظاهری در ویندوز 7

Windows_7_Desktop_Slide_Showدر نمای اولیه ویندوز 7 نیز مانند ویندوز ویستا از ویژگی پیشرفته گرافیکی Windows Aero بهره می برد با این وجود که ویندوز 7 در بسیاری جهات پیشرفت چشمگیری کرده است . دو تا دور پنجره ها تا نسخه بتا به صورت کاملا شفاف است و زیبایی خاصی را به این ویندوز می دهد این پیشرفت ها در حالیست که ویندوز 7 قرار است بسیار نرم تر، راحت تر و بهتر نسبت به ویندوز ویستا اجرا شود و ویژگی دسکتاپ سه بعدی آن در CPU های ضعیف تر نیز عمل کند.

1 – Desktop :
ویژگی جدید Desktop Slideshow که در Windows Explorer گنجانده شده است به زیبایی و سادگی پس زمینه ویندوز را تغییر می دهد .
2 – Windows Explorer :
– ویژگی جدید Libraries یا کتابخانه در این ویندوز موجب می شود که برای فایلها و فرمت های مختلف آرشیو یا کتابخانه. این آرشیو ها به عبارتی یک سری فولدر های مجازی هستند که قادر به جمع آوری فایلهای مختلف از مکان های مختلف هارد در قالب یک پوشه مجازی Explorer می باشند !
بنابراین برای آرشیو و نگهداری فایلها در محیط یک شبکه و یک سیستم به هیچ وجه نیازی نخواهد بود تا حتما فایا ها در کنار هم باشند !
– ویژگی جدید Federated Search یا جستجوی باز که در ویندوز 7 به شما اجازه می دهد نتایج یک جستجوی گسترده خود را با فرمت های جدیدی همچون osdx ذخیره کنید و پس از باز کردن تمامی اطلاعات جستجوی خود را به خوبی مشاهده کنید !

3 – Taskbar

Windows_7_Taskbar-A
– تغییرات عمده Taskbar در ویندوز 7 را می تواند بیشتری و عمده ترین میزان تغییرات در Taskbar از زمان انتشار ویندوز 95 یعنی طی 15 سال گذشته نامید !
Windows_7_Start_Bar_1در ویندوز 7 Taskbar حدود 10 پیکسل در قیاس با ویندوز ویستا بلندتر شده تا بتواند آیکون های بزرگتر منحصر ویندوز 7 را در برگیرد .
نرم افزارهای در حال اجرا به خوبی با Border شفاف و همچنین برجستگی خاص کاملا در Taskbar مشخص هستند. Taskbar کاملا زنده و شفاف و Transparent هست و در قیاس با ویندوز ویستا بسیار زیباتر شده است .
– منو Start و دکمه مربوطه از نظر ظاهری فعلا همانند ویندوز ویستا هستند با این حال که یک افکت هایلایت پویا زمان حرکت موس روی آن ظاهر و مخفی می شود.
– ویژگی Pinned Applications در ویندوز 7 موجب شده تا این ویندوز بیشتر “نرم افزار محور” باشد تا “پنجره محور” ! بلی این ویژگی موجب شده تا عمدتا Title پنجره ها در Taskbar نمایش داده نشود و تنها ضمانی که موس روی آن است و یا ضمانی که انتخاب شده است نمایش داده شوند .
تمامی نرم افزارهای به آسانی می توانند به Taskbar سنجاق شوند یا به اصطلاح ویندوز هفت Pinned Application شوند.
– ویژگی Preview Pane ویندوز ویستا در ویندوز 7 به مراتب پیشرفته تر و کامل تر شده است .
به عنوان مثال اگر یکی از پنجره های باز ویندوز Windows Media Player باشد و شما با موس بر روی بخش Preview Pane بروید، ویژگی جدید به شما امکان Play/Pause و دیگر امکانات را می دهد !
Windows_Media_Player_JumpList- ویژگی Jump List که با راست کلیک بر روی هر یک از آیکون های Taskbar قابل دسترسی است !
این که در نرم افزار های منحصر ویندوز 7 افزوده خواهد شد، تعداد عملیات از پیش تعریف شده نرم افزار را تنها با راست کلیک در Taskbar در اختیار کاربر قرار می دهد . به عنوان مثال در تصویر روبرو شما Jump List در Windows Media Player ویندوز 7 را مشاهده می کنید که امکانات مختلف کنترلی را با یک راست کلیک در اختیار شما می گذارد .
– بخش Notification Area در ویندوز 7 مجددا طراحی شده است . به صورت از پیش تعیین شده بخش های standard Volume, Network, Battery and Security Center در این وجود دارند ولی برای افزودن دیگر امکانات و یا بخش ها به این قسمت باید کاربر خود دست به کار شود. به علاوه امکانات متفاوت و جدیدی نیز به این بخش افزوده شده است .
– بخش Show Desktop و عملکرد آن در ویندوز 7 تغییر کرده و متفاوت با تمامی ویندوز های پیشین شده است .

ویژگی های جدید مدیریتی پنجره ها در ویندوز 7

- قابلیت های مختلف Window Maximizing & Tiling که تنها با درک و دراپ کردن و پرتاب پنجره به یک سو و با کشیدن موس آنها را به سایز های مشخص کنار هم بچینید . همچنین در ویندوز 7 کلید های میانبر PeekAfterمختلفی نیز برای این امر تعبیه شده که از آن جمه می توان به میانبر (WinKey + ArrowKeys) اشاره کرد .
– ویژگی Aero Shake اجازه می دهد تا با تکان دادن و لرزاندن یک پنجره با موس تمامی صفحه مونیتور شما خالی شده و دسکتاپ به همراه پنجره لرزیده شده نمایش داده شود و زمانی که پنجره را مجددا لرزاندید، به حالت قبل باز می گردید.
– ویژگی بسیار جالب Aero Peek که باز هم برای نمایش میز کار کاربرد دارد دکمه مربوطه بر روی Taskbar تمامی پنجره های باز محو شده و شما میز کار به علاوه یک چهارچوب کلی محو از پنجره باز شده می بینید! به تصویر روبرو توجه کنید !



کلید های متعدد میانبر جدید برای مدیریت هرچه بهتر به قرار زیر :

Win+PWindows_7_Action_Center_-_Balloon
Win+Space : یک میانبر برای فعال سازی Aero Peek .
Win+Up and Win+Down : میانبر های جدید برای عملیات Maximize و Restore/Minimize !
Win+Left and Win+Right : بردن پنجره به نیمه چپ یا راست صفحه مونیتور .
Win+Shift+Left and Win+Shift+Right : بردن پنجره به چپ یا راست .
Win+T : تمرکز کیبور را به Taskbar منحصر می کند.
Win+G : تمام Gadget های فعال ویندوز را بالای تمامی صفحات می آورد و به شما نشان می دهد .
Win+ + and Win+ – : زوم کردن Desktop و کوچک کردن آن !
و ….

- مدیریت بهتر فونت ها در ویندوز 7 قابلیت نصب آسان فونتها و حتی مخفی سازی برخی فونتها از جمله ویژگی های جدید است .
ویژگی های جدید Input یا دستور به سیستم عامل
– بنا به گفته Bill Gates ، ویندوز 7 یک قدم بزرگ به جلو در زمینه تشخیص دست خط و دست نوشت و همچنین تشخیص گفتار است !
ویژگی های جدید در هسته سیستم عامل
ویژگی Virtual Hard Disk هارد مجازی
بهره مندی از توانایی های سیستم مجازی مایکروسافت یعنی Microsoft Virtual PC موجب شده تا شما بتوانید هارد مجازی با فرمت VHD را به عنوان درایو Mount کنید !
ویژگی های عملکرد بوت Boot performance
یکی از مشکلات بزرگ ویستا به اقرار بیش از 35 درصد مشتریان مایکروسافت زمان طولانی Boot و یا بالا آمدن ویندوز بوده که در ویندوز 7 این نقیصه تا حد امکان رفع شده است .



ویژگی های متعدد چند رسانه ای ویندوز 7 Multimedia features

Windows_7_Media_Center-A- بهره مندی از جدیدترین نسخه Windows Media Center با پشتیبانی از فرمت های H.264 کیفیت بالا HD که امکانات متعددی را برای داشتن یک سینمای خانگی رایانه ای به شما می دهد . همچنین Gadget مرتبط با Windows Media Center در این ویندوز موجود است .
– پشتیبانی از بعد وسیعی از فرمت های چند رسانه ای از ویژگی های ویندوز 7 است که از آن جمله می توان به داشتن Codec های مورد نیاز درونی برای پخش فرمت های MP4, MOV, 3GP, AVCHD, ADTS, M4A, WTV H.264, MPEG4-SP, ASP/DivX/Xvid, MJPEG, DV, AAC-LC, LPCM, AAC-HE اشاره کرد !

برخی ویژگی های مدیریتی سیستم عامل بر طبق مقاله معتبر مجله Computer World !

Windows_7_graphical_command_shell- DirectAccess, a VPN tunnel technology based on IPv6 and IPsec
– BranchCache, a branch-office cache system for files stored on central file servers
– BitLocker to Go, which brings BitLocker encryption support to removable disks such as USB drives
– AppLocker, a set of Group Policy settings to restrict which applications can run on a corporate network, including the ability to restrict based on the application’s version number
– Support for Domain Name System Security Extensions (DNSSEC)




دیگر ویژگی های برجسته منحصر ویندوز 7 تا به امروز

Devicestage- ویندوز 7 قابلیت پشتیبانی از کارت گرافیک های مختلف بر روی یک سیستم حتی از کمپانی های مختلف (به عنوان مثال دو کارت گرافیک روی یک سیستم یکی nVidia و دیگری Geforce !) را داراست !
– آیتم های متعددی به بخش کنترل پنا Control Panel ویندوز افزودی شده که از آن جمله می توان به ClearType Text Tuner, Display Color Calibration Wizard, Gadgets, Infrared, Recovery, Troubleshooting, Workspaces Center, Location and Other Sensors, Credential Manager, Biometric Devices, System Icons, Windows Action Center, و Display اشاره کرد !
– بهره مندی از الگوریتم ویژگی های نوین ارتباط در شبکه .
WordPad_7_7000- مایکروسافت قصد افزودن یک ویژگی جدید دیگر به نام Device Stage را نیز به ویندوز 7 داراست که این ویژگی به کمپانی های سازنده اجازه آن را می دهد تا اطلاعات خود را در یک پنجره اختصاصی Device افزودی شده به گونه ای شکیل به نمایش گذارند !( شکل روبرو )
– به روز شدن تمامی نرم افزار های ویندوز از جمله Paint و WordPad و … از دیگر ویژگی هاییست که ویندوز 7 را نسبت به سایر ویندوز ها متمایز می کند.
و اما برخی ویژگی هایی که از ویندوز 7 حذف شده اند ….

- برخی نرم افزار های همیشگی ویندوز از جمله Windows Photo Gallery, Windows Movie Maker, و Windows Mail از این سیستم عامل حذف شده اند !

Paint-B- Windows Sidebar از ویندوز 7 حذف شده ولی گجت ها باقی مانده اند و به صورت آزاد در میزکار می توانند قرار گیرند .
– Windows Meeting Space
– InkBall, a game
- The numeric keypad from On-Screen Keyboard
– Microsoft Agent 2.0 Technology
– Windows Ultimate Extras
– Windows Calendar

و ….





برچسب ها: windows 7 sp1, windows 7 sp1 updat خرید, Windows 7 Ultimate SP1 Integrated March 2012, آخرین نسخه ویندوز هفت, خرید, خرید ویندوز, خرید ویندوز جدید, خرید ویندوز سون, خرید ویندوز هفت, سرویس پک یک, سون 2012, سیستم عامل ویندوز 7, قابلیت آپدیت, قانونی, کرک, نسخه نهایی, وبندوز سون بروز شده, ویندوز 7, ویندوز 2012, ویندوز seven 2012, ویندوز آپدیت 2012, ویندوز آپدیت شده, ویندوز آپدیت شده 2012, ویندوز اورجینال, ویندوز سون, ویندوز سون 2012, ویندوز سون بروز شده, ویندوز سون سافت گذر, ویندوز مخصوص بازی, ویندوز هفت 2012, ویندوز هفت قانونی, کرک daz, کرک اصلی ویندوز سون, کرک معتبر

فروشنده: ملی ایران 4

قیمت: 7,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید ویندوز 7 نسخه نهایی 2012 SP1، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید  ویندوز 7 نسخه نهایی 2012 SP1



:: موضوعات مرتبط: سیستم عامل و ویندوز، ،

خرید پستی ویندوز ایکس پی سرویس پک سه 2013 (windows xp)/اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 10 / 4 / 1392

خرید پستی ویندوز ایکس پی سرویس پک سه 2013 (windows xp)/اورجینال

خرید پستی ویندوز ایکس پی سرویس پک سه 2013 (windows xp)/اورجینال

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته سیستم عامل


ویندوز ایکس پی - آپدیت 15 مارس 2012



نسخه دستکاری نشده به همراه SATA

Corporate Student Edition

شامل 1 dvd

خرید ویندوز XP SP3 کاملا Update تا 15 مارس 2012 به همراه کامپوننت های مورد نیاز و درایور SATA برای نصب روی لپ تاپ !

هر چند با عرضه ویندوز سون بسیاری از کاربران به این ویندوز روی آورده اند اما هنوز هستند افرادی که با ویندوز ایکس پس سر و کار دارند و این ویندوز را به ویندوز سون ترجیح میدهند. پس چه بهتر که این افراد از بهترین نسخه ویندوز ایکس پی استفاده نمایند. نسخه ای که به بهترین نحو بروز رسانی شده باشد.

این نسخه از ویندوز XP در واقع همان نسخه Professional و Corporate (بدون نیاز به کرک) می باشد که سازندگان آن به هدف اضافه کردن درایور SATA/AHCI جهت نصب روی لپ تاپهای جدید و همچنین نصب بودن برنامه های کاربری از قبل ارائه کرده اند.
البته اصل این ویندوز به صورت نصب اتوماتیک بوده و دستکاریهای اضافی داشته است که تا حد ممکن از دستکاری ها آن کاسته شده است. بنابراین این نسخه با نسخه های هم نام که سایتهای دیگر ارائه می کنند متفاوت است.

ویژگیهای این ویندوز:

به روز شده تا 15 مارس 2012 (25 اسفند 1390)
بدون هیچ گونه دستکاری در ظاهر ویندوز
در بردارنده Internet Explorer 8.0 و کلیه آپدیتهایش (Internet Explorer 9.0 نسخه تحت ویندوز XP ندارد)
در بردارنده Windows Media Player 11 و کلیه آپدیتهاش (Windows Media Player 12 نسخه قابل نصب روی ویندوز XP ندارد)
نداشتن نصب اتوماتیک و امکان ثبت مشخصات دلخواه در حین نصب
دارا بودن یک سرالو جنیون
عدم نیاز به کرک و فعال سازی به دلیل Corporate بودن
امکان به روز کردن از سایت مایکروسافت
امکان نصب تمامی نرم افزاها و آنتی ویروس مایکروسافت به دلیل جنیون بودن
ارائه شده به صورت Boot
و ….

این ویندوز در حال حاضر بهترین ویندوز موجود است.

نکاتی در مورد این ویندوز:

این ویندوز نصب اتوماتیک نیست و امکان استفاده از آن برای Repair کردن وجود دارد.
این نسخه به حدی دستکاری نشده است که حتی Internet Explorer آن هنوز 6 است.
ویندوز تا حد امکان فشرده شده است.
این ویندوز دارای درایور SATA بوده و روی جدیدترین لپ تاپ ها نصب می شود و هارد آنها را شناسایی می کند.



نرم افزارهای همراه:
Framework all in one 2.0 – 4.0
Internet explorer 8
Windows media player 11
Directx 9 Runtimes June 2011 (32bit only)
Directx Managed Code 1.1.0 (32bit only)
c++ runtimes 2005 & 2008 & 2010
Shockwave 11.6.3.634
Flash activeX 11.2.202.221
Java 7.0 update 4
winrar 4.11


اجزای حذف شده:

Music Samples
Tour
Windows messenger


فولدرهای حذف شده:

SUPPORT , VALUEADD , DOCS , WIN9XMIG , WIN9XUPG , WINNTUPG


درایورهای اضافی:

Driverpacks base 10.06

DRIVERPACKS ADDED

Chipset 12.01
Cpu 10.05
Lan 12.02
MassStorage 12.01 txt mode (sata + raid)
Wlan 11.09
Monitor 10.05

»» ویژگی های این مجموعه :

آخرین نسخه قانونی و دستکاری نشده ویندوز ایکس پی 2012
بسته بندی شکیل و اختصاصی
قابلیت نصب بر روی انواع لپ تاپ ها
شامل 1 dvd

***ارسال سریع به سراسر کشور***

با اطمیـــــــــــنان خاطــــــــــر خریــــــــــد کنیــــــــــد

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشند.


32 بیتی, آخرین ویندوز XP, ایکس پی 2012, ایکس پی بروز شده, خرید ویندوز, خرید ویندوز ارجینال, خرید ویندوز بروز, درایور sata ایکس پی, سرویس پک 3, قابلیت آپدیت, نصب ایکس پی بر روی لپ تاپ, نصب بر روی لپ تاپ, ویندوز XP اورجینال, ویندوز XP دستکاری نشده, ویندوز XP سرویس پک 3 آپدیت شده, ویندوز آپدیت شده, ویندوز اورجینال, ویندوز اکس پی SP3 جنیون, ویندوز ایکس پی, ویندوز ایکس پی 2012, ویندوز ایکس پی اصل, ویندوز با raid, ویندوز برای لپ تاپ, ویندوز دستکاری نشده, ویندوز قانونی
2013


 

فروشنده: ملی ایران 5

قیمت: 4,300 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید خرید پستی ویندوز ایکس پی سرویس پک سه 2013 (windows xp)/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید خرید پستی ویندوز ایکس پی سرویس پک سه 2013 (windows xp)/اورجینال



:: موضوعات مرتبط: سیستم عامل و ویندوز، ،

نسخه نهایی ویندوز 8 به همراه آفیس 2013 /اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 10 / 4 / 1392

نسخه نهایی ویندوز 8 به همراه آفیس 2013 /اورجینال

نسخه نهایی ویندوز 8 به همراه آفیس 2013 /اورجینال

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته سیستم عامل


نسخه نهایی ویندوز 8 - Microsoft Windows8 x86/x64 AIO / اورجینال- به همراه آفیس 2013




ویندوز 8، نسل جدید سیستم عامل شرکت مایکروسافت است که نسبت به نسخه های قبلی ویندوز تغییرات زیادی داشته است . این تغییرات علاوه بر تغییر در ظاهر گرافیکی ، شامل ارایه تکنولوژی های جدید و افزایش سرعت و کارای ویندوز نیز میباشد . ظاهر گرافیکی ویندوز 8 به شکلی است که علاوه بر کامپیوتر های دستکاپ ، قابلیت نصب و اجرا روی تبلیت ها را داراست . همچنین خوشبحتانه ویندوز 8 از سخت افزار های قدیمی تری نیز پشتیبانی میکند و نیاز های سخت افزای بالایی ندارد . در واقع شما میتوانید روی کامپیوتری که ویندوز ویستا یا ویندوز 7 داشتید یا دارید، ویندوز 8 را نیز به راحتی نصب کنید.
این نسخه از ویندوز8، نسخه نهایی (32/64 بیتی) و شامل 35 زبان زنده دنیا و 16 ویرایش مختلف است که در تاریخ 26 اکتبر 2012 منتشر شده و هم اکنون در فروشگاه اینترنتی عرضه شده است.
با خرید این محصول شما علاوه بر دراختیار داشتن نسخه نهایی و اکتیو شده ی Windows 8 که شامل هر 16 ویرایش عرضه شده نسخه ی نهایی میباشد، بسته Microsoft Office Professional Plus 2013 شامل نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی را نیز در اختیار خواهید داشت.
همچنین ما نسخه ی نهایی Microsoft Office Professional Plus 2013 را در این مجموعه به عنوان هدیه برایتان گنجانده ایم.
Microsoft Office برای تمامی کاربران سیستم های کامپیوتری نامی آشنا می باشد. مجموعه ای از ابزارهای کاربردی ساخته شده توسط شرکت مایکروسافت که به منظور رفع نیازهای کاربران در امور مختلف اداری و شخصی می باشد.
نسخه های متفاوتی از این مجموعه ابزارها تاکنون ساخته شده است. مجموعه Office معمولا متشکل از برنامه های Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Frontpage, access بود که البته نرم افزار Frontpage که ابزاری برای طراحی وب بود از چند سال قبل دیگر به همراه Office ارائه نشد و پروژه آن به طور کامل بسته شد و جای خود را به نرم افزار دیگری از شرکت مایکروسافت داد.
بعد از 3 سال انتظار نسخه 2013 این نرم افزار پرطرفدار توسط مایکروسافت آفیس منتشر شد. این مجموعه با ابزارهای مختلف خود بسیاری از نیازهای کاربران را در زمینه های مختلف رفع خواهد کرد.



مایکروسافت نسخه های مختلفی از آفیس 2013 را منتشر خواهد کرد که هریک بسته به نیاز کاربران قابل استفاده خواهند بود. نسخه های خانگی ، اداری ، تجاری و تبلت ها از جمله این موارد خواهند بود. آفیس 2013 با ویندوز 8 نیز سازگار می باشد.

قابلیت های مهم و جدید ویندوز 8 بدین شرح است :
- قابلیت تشخیص چهره برای ورود به ویندوز
- رابط کاربری جدید مترو
- سرعت بالا در بوت شدن یا بالا آمدن ویندوز
- نمایش بهتر و کاربردی تر تسک منیجر
- هماهنگی با کنسول بازی XBOX و قابلیت اجرای بعضی از بازی های این کنسول

- پشتیبانی از USB3، چندین نمایشگر و استفاده از معماری ARM علاوه بر اینتل و AMD
- نصب آسان و سریع
- قابلیت بازیابی آسان و سریع ویندوز به تنظیمات هنگام نصب ( در مواجهه با مشکلات )
- پشتیبانی از فایل های ISO، IMG و VHD
- پشتیبانی از تکنولوژی RAID 1 و RAID 5
- دارای امکان Family Safety جهت کنترل فعالیت فرزندان و در محیط اینترنت

- تغییرات ظاهری مثل تغییر آیکون های سیستم.
- تغییر صفحه ورود.
- امکانات Mobile ARM Processors وSystem-On-a-Chip.
- افزایش توان عملیاتی شبکه.
- قابلیت بازگردانی سیستم عامل به تنظیمات کارخانه (اولیه).
- سیستم پرونده جدید REfs.
- پشتیبانی از ارتباط حوزه نزدیک(NFC).
- و بسیاری از امکانات دیگر

ویرایش های مختلف موجود در این نسخه که می توان نصب کرد :
- Windows 8 x86 -32-bit
- Windows 8 N x86 -32-bit
- Windows 8 Pro x86 -32-bit
- Windows 8 Pro VL x86 -32-bit
- Windows 8 Pro N x86 -32-bit
- Windows 8 Pro with Media Center x86 -32-bit
- Windows 8 Enterprise x86 -32-bit
- Windows 8 Enterprise N x86 -32-bit
- Windows 8 x64 -64-bit
- Windows 8 N x64 -64-bit
- Windows 8 Pro x64 -64-bit
- Windows 8 Pro VL x64 -64-bit
- Windows 8 Pro N x64 -64-bit
- Windows 8 Pro with Media Center x64 -64-bit
- Windows 8 Enterprise x64 -64-bit
- Windows 8 Enterprise N x64 -64-bit

قابلیت های کلیدی Microsoft Office Professional Plus 2013 :
- هماهنگی با سیستم عامل های iOS و Android.
- سازگاری ویژه با سیستم های لمسی.
- هماهنگی کامل با ویندوز 8.
- امکان استفاده از سرویس های آنلاین و سرویس ابری SkyDrive.
- استفاده از حالت Read Mode برای مطالعه کتب الکترونیکی.
- امکان بهره گیری از حالت Web Layout به منظور نشر آنلاین.
- قابلیت به اشتراک گذاری اسناد میان دوستان برای مطالعه و بیان نظرات.
- استفاده از جلوه های بصری جذاب تر که دسترسی به گزینه ها را آسان تر می کند.
- پشتیبانی از فرمت PDF برای ساخت ، ویرایش ، نمایش این فرمت.
- بهینه سازی نسخه ی جدید برای تبلت ها و گوشی های تلفن هوشمند.
- اضافه شدن ویژگی های جدید برای نمایش هرچه بهتر ارائه مطالب در PowerPoint.


 

فروشنده: ملی ایران 6

قیمت: 4,300 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید نسخه نهایی ویندوز 8 به همراه آفیس 2013 /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید نسخه نهایی ویندوز 8 به همراه آفیس 2013 /اورجینال



:: موضوعات مرتبط: سیستم عامل و ویندوز، ،

کامپیوتر را قورت بده ! اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 10 / 4 / 1392

کامپیوتر را قورت بده ! اورجینال

کامپیوتر را قورت بده ! اورجینال

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته سیستم عامل

کامپیوتر را قورت بده ! اورجینال
آموزش ویندوز و کامپیوتر اورجینال
کامل ترین مجموعه آموزش کامپیوتر اورجینال



2 DVD اورجینال
کامل ترین مجموعه آموزش کامپیوتر برای مبتدیان
کامپیوتر را قورت بده !

از سیر تا پیاز کامپیوتر را یکجا بیاموزید !
و براحتی کاربر حرفه ای کامپیوتر شوید ....
آموزش ویندوز XP و ویندوز Seven، آشنایی با فتوشاپ و کرل



آشنایی با سخت افزار کامیپوتر و مونتاژ قطعات
ساخت آلبوم عکس مالتی مدیا، نحوه ویرایش و پخش فیلم و موزیک
نحوه کار و به روز رسالی آنتی ویروس ها

آشنایی با نرم افزارهای میکس و مونتاژ
تدوین فیلم و صداگذاری بر روی فیلم و عکس
تبدیل فرمتهای مختلف و بازیابی اطلاعات

آموزش اینترنت، یاهو و چت ، کپی و رایت CD و DVD
آموزش آفیس و Word
همراه با کلیه نرم افزارهای آموزش داده شده
با اتوران اختصاصی و توضیح کامل فارسی نرم افزارها و نصب آسان آنها !

محتویات آموزش های این مجموعه آموزشی بی نظیر :



بخش اول - ویندوز
کامپیوتر را قورت بدهروشن کردن کامپیوتر - روشهای مختلف برای خاموش کردن اصولی و رفته به حالت آماده باش - حذف و ایجاد یک فولدر جدید - کپی کردن فایل و CD های صوتی بر روی کامپیوتر - ساخت میانبر برای اجرای یک برنامه - تعویض ویندوز - نصب برنامه و بازی و کرک کردن آنها - پارتیشن بندی هارد - زیباسازی ویندوز و نصب تم - تعویض عکس و اسکرین سیور - قراردادن پسورد روی سیستم به روش های مختلف - حذف کردن برنامه های نصب شده - بررسی حجم و فضای خالی هارد دیسک - دریافت فکس - مخفی و آشکار کردن فایلها - نحوه بررسی مشخصات سخت افزاری سیستم - تنظیم دقیق منو Toolbar - بالا بردن سرعت ویندوز - استفاده از ماشین حساب ویندوز

بخش دوم - اینترنت
نصب مودم - ایجاد یک کانکشن - اتصال به اینترنت - معرفی سایتهای مشهور و پرکاربرد - تعیین صفحه پیش فرض IE - کار با برنامه محبوب فایرفاکس - استخراج تحقیق و مقاله - ساخت ایمیل و ID در یاهو - ارسال و دریافت ایمیل - دریافت فایل از اینترنت (دانلود کردن ) - ارسال فایل بدون نیاز به اینترنت

بخش سوم - فیلم و موزیک
کار با برنامه های Media Player و Jet Audio - ضبط صدا با میکروفن - تبدیل های صوتی به MP3 - اجرای فیلم های موبایل - تنظیم حجم صدا - نمایش فیلم های DVD - تبدیل فیلم و تصاوی موبایل به فایلهای قابل اجرا در کامپیوتر و بلعکس - حذف صدا از فیلم - عیب یابی و بررسی کارت صدا

بخش چهارم - آفیس
معرفی دقیق برنامه های آفیس و کاربرد آنها - نصب و آشنایی با محیط برنامه Word - نصب فونت و تنظیمات پاراگراف - ایجاد و زیباسازی کادر و جدول - افزودن فونت به ویندوز

بخش پنجم - فتوشاپ
نحوه نصب و آشنایی با محیط برنامه - کار با ابزارها - رتوش، تغییر سایز و اعمال فیلتر بروی عکس - تنظیمات پیشرفته فتوشاپ و ....

بخش ششم - کپی و رایت دیسک
نصب و آشنایی با محیط برنامه Nero - رایت موزیک به صورت MP3 و Audio - رایت فیلم به صورت VCD و DVD - آشنایی با برنامه و ایمیج گرفتن از CD .

بخش هفتم - برنامه های کاربردی :
نصب برنامه های آنتی ویروس و ویروس یابی - Update کردن آنتی ویروس - آشنایی با نرم افزارهای Winrar (فشرده سازی ) و Corel ، Acrobat Reader , دیکشنری بابیلون - Movie Maker (تدوین فیلم ) - میکس و مونتاژ - گرفتن عکس و فیلم از صفحه دسکتاپ - بازیابی اطلاعات - ساخت آلبوم عکس

بخش هشتم - سخت افزار :
معرفی قطعات - روش اسمبل سیستم - توضیح کاربرد هارد دیسک - کارت گرافیک - CPU و RAM و ....
همراه با مجموعه از کاربردی ترین نرم افزارها و تمام نرم افزارهای آموزش داده شده !

شماره مجوز ارشاد 155/47845



توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

فروشنده: صفر سیصد و یازده دات کام

قیمت: 10,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید کامپیوتر را قورت بده ! اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید کامپیوتر را قورت بده ! اورجینال



:: موضوعات مرتبط: سیستم عامل و ویندوز، ،

mac os x lion/اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 10 / 4 / 1392

mac os x lion/اورجینال

mac os x lion/اورجینال

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته سیستم عامل

سیستم عامل مکینتاش - Mac OS X Lion 10.7

تعداد: 1DVD

سیستم عامل Mac OS کم و بیش آشنایی دارید و در مورد آن چیزهایی شنیده اید. شاید هم از کاربرانی باشید که از سیستم های شرکت Apple استفاده می کنید و این سیستم عامل را کاملا می شناسید و با آن کار می کنید.

این سیستم عامل از لحاظ زیبای یک شاهکار به حساب آمده که آن را از لحاظ محیط کاربری به طور کل از بقیه سیستم عامل ها متمایز میگرداند. از لحاظ امکانات اضافه شده به این ورژن نسبت به ورژن قبل میتوان به ابزار Launchpad اشاره نمود که شبیه سازی شده از سیستم عامل iOS برای دستگاه های قابل حمل اپل میباشد که لیست برنامه ها را همچون دستگاه های قابل حمل اپل در یک اسکرین مجرا نمایش داده میشود. این سیستم عامل به طور کامل بر پایه ۶۴ بیتی طراحی شده و دارای سرعت بسیار بالا مخصوصا در بخش کار های گرافکی میباشد حتما توجه داشته باشید که برای نصب این نرم افزار باید قطعات سیستم جزو جدیدترین قطعات روز بوده و در غیر اینصورت ممکن است در هنگام نصب با مشکلاتی مواجه گردید.
شماره مجوز:511/15261

درخانه خرید کنید در خانه تحویل بگیرید و از خرید اینترنتی خود لذت ببرید !
تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی تعویض می باشد و در صورت بروز هرگونه مشکل در اسرع وقت پاسخگوی شما خریدار محترم خواهیم بود

***ارسال سریع به سراسر کشور***



فروشنده: 913

قیمت: 7,700 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید mac os x lion/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید mac os x lion/اورجینال



:: موضوعات مرتبط: سیستم عامل و ویندوز، ،

نسخه نهایی ویندوز 8 /اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 10 / 4 / 1392

نسخه نهایی ویندوز 8 /اورجینال

نسخه نهایی ویندوز 8 /اورجینال

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته سیستم عامل

نسخه نهایی ویندوز 8 (اورجینال)

انتظارها به پایان رسید !!!

سر انجام نسخه نهایی وینــدوز 8 آمــد !

عرضه رسمی مایکروسافت در مارس 2012 !
شاهـکار جدیـد و رویـایی مایـکروسافت با ویژگی های منحصر به فرد !
خودتان را برای ارتقاء بزرگ به سیستم عامل جدید مایکروسافت آماده کنید !

جزء اولین کسانی باشید که ویندوز 8 جدید را تجربه میکنید!

دنیایی از قابلیت های خاص که همه شما را حیرت زده می کند !

شاهکار جدید و رویایی مایکروسافت

خودتان را برای ارتقاء بزرگ به

سیستم عامل جدید مایکروسافت آماده کنید

جزء اولین کسانی باشید که نسخه نهایی ویندوز 8 را تجربه میکنید!

ویندوزی سریعتر، با پشتیبانی از صفحه های لمسی و تبلت ها

محیط کاربری فوق العاده زیبا و جذاب

نسخه نهایی ویندوز 8

100 درصد اورجینال

سریع تر ... جذاب تر ... کاربردی تر از ویندوز 7

1 DVD

نسخه نهایی ویندوز 8 (اورجینال)

پس از موفقیت ویندوز 7 و محبوبیت بالای آن در میان کاربران از مدتها پیش منتظر عرضه ویندوز 8 مایکروسافت و شاهکاری دیگر از این شرکت بوده ایم و چندی پیش مایکروسافت رسماً در کنفرانس خود از ویندوز 8 پرده برداری کرد. اگر بخواهیم قابلیت های جدید ویندوز 8 را در یک جمله خلاصه کنیم باید بگوییم که با ویندوزی سریعتر، با پشتیبانی از صفحه های لمسی و تبلت ها و همچنین فروشگاه برنامه مواجه هستیم. با توجه به اینکه ویندوز 8 به سخت افزار قوی تری نسبت به ویندوز 7 نیاز ندارد تقریباً همه می توانیم ویندوز 8 را نیز تجربه کنیم برای اجرای این ویندوز به پردازنده 1 گیگاهرتزی، رم 1 گیگابایتی برای 32 بیتی و 2 گیگابایتی برای 64 بیتی نیاز دارید که معمولاً 80 درصد کاربران امروزی از این امکانات بهره مند هستند.
ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده است. تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است. در یک جمله می توان ویندوز ۸ را ویندوزی با سرعت و کیفیت بسیار بالا، امکانات و قابلیت های بیشتر نسبت به ویندوز 7 و البته با نمایی دلپذیرتر در نظر گرفت.
گستردگی امکانات شبکه ای، سازگاری با بلوتوث 3 و USB3 ، قابلیت شناسایی کاربر از طریق چهره وی و دریافت فرامین با تماس دست و سرعت بسیار سریع از جمله ویژگی های مهم ویندوز 8 است.

ویندوز 8 همچنین از شیوه های جدید نمایش اطلاعات پشتیبانی کرده است که از جمله آنها می توان به نمایش سه بعدی اطلاعات به صورت بی سیم و سازگاری با استاندارد HDTV اشاره کرد





ویندوز 8 نسبت به ویندوز 7 بسیار سریع تر و راحت تر نصب می شود و انتقال فایل ها و پوشه ها بسیار سریع تر صورت می گیرد و مراحل نصب نیز ساده و کم کلیک طراحی شده است. در واقع آپدیت به ویندوز جدید در مقایسه با ویندوز 7 حدود ۸۰ درصد سریع تر انجام می شود.
نسخه نهایی ویندوز 8 (اورجینال)

• تمام اپلیکیشن های ویندوز 7، به راحتی روی ویندوز بعدی اجرا خواهند شد.
• تسک منیجر جدید ویندوز اپلیکیشن ها را در زمان اکتیو نبودن، به حالت تعلیق در می آورد. (مصرف رم کمتر)
• ایجاد امکان جدید "Reset and Refresh PC" و ساده شدن پاکسازی و بازگشت به تنظیمات قبلی (Restore)
• پشتیبانی از چند مانیتور، و قابلیت جدید استفاده از یک پس زمینه برای چند مانیتور و اختصاصی کردن تسک بار برای هر مانیتور.
• پشتیبانی از قابلیت چند لمسی برای اینترنت اکسپلورر 10
• استفاده از استایل مترو برای اپلیکیشنهای ایمیل، تصاویر، تقویم و مخاطبین همراه با حساب کاربری Windows Live
• قابلیت هماهنگ سازی تنظیمات، در دستگاه های ویندوز 8
• کاربران نسخه پیش نمایش ویندوز هم آپدیت های جدید را دریافت خواهند کرد.
• حتی کامپیوتری با نسل اول پردازنده های اتم و 1 گیگابایت رم هم قادر به اجرا کردن ویندوز 8 می باشد.
• اپلیکیشن ها می توانند با یک دیگر ارتباط برقرار کرده و هم را درک کنند! البته اگر برای این کار نوشته شده باشند.
• نرم افزار آنتی ویروس داخلی هم در ویندوز 8 قرار خواهد گرفت.
• نسخه ویندوز 8 برای تبلت ها مجزا از نسخه دسکتاپ نیست.
• پشتیبانی از دستگاه های مبتنی بر ARM
• بهبود کپی ، انتقال ، تغییر نام و حذف فایل ها
ویندوز 8 دی همه جا با Windows to Go
با کمک یک فلش درایور محتوی تمام تنظیمات، برنامه ها و فایل های ویندوز، سیستم خود را در هر مکانی راه اندازی کنید
• فروشگاه ویندوز (مشابه فروشگاه اپل، می توانید ابزارها و برنامه ها را بخرید و یا دانلود نمایید)
• رابطه کاربری با METRO Ul (تجربه یک محیط کاملا تعاملی و ساده)
• امنیت بهتر (امنیت در اینترنت بدون آسیب رساندن به اطلاعات همچنین می تواند کلیه ویروس ها و برنامه های مخرب را با استفاده ار آخرین نسخه Windows Defender از بین ببرد)
• اینترنت اکسپلورر 10 (پشتیبانی از CSS3 , HTML5 و شتاب دهنده سخت افزاری برای داشتن یک تجربه خوب از وب)
• بوت شدن بسیار سریع !
• ابزارهای همیشه فعال (بدون از دست دادن و اتلاف منابع و زمان در هنگام راه اندازی ابزارها و برنامه ها همیشه فعال و در حال اجرا هستند)
• حداقل استفاده از رم (می توانید ویندوز 8 را با کمتر 300 مگابایت رم به بهترین شکل استفاده و مدیریت کنید)
• پلت فرم واحد (می توانید از این سیستم عامل، بر روی تمامی پلت فرم های موجود نظیر رایانه شخصی، لپ تاپ، تبلت و گوشی های موبایل استفاده کنید)
• Task Manager تغییر یافته با نمایش اطلاعات کامل از برنامه های در حال اجرا
• حفظ اطلاعات کامل سیستم در هنگام اجبار به ریستارت سیستم
• پشتیبانی از طیف وسیعی از دستگاه های جانبی
• ساپورت GPS و سنسورهای نوری و مادون قرمز
• اسکن صورت کاربران برای لاگین کردن در سرویس های مختلف
• نمایش تصاویر و ویدئوهای سه بعدی بدون نیاز به عینک مخصوص
• دارای 10ها تم مختلف و زیبا
مجوز محصول : 12-896525845

*** ارسال سریع به سراسر کشور***

بـا اطمینان خاطر خرید کنید

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشند

فروشنده: آسان خرید

قیمت: 8,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید نسخه نهایی ویندوز 8 /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید نسخه نهایی ویندوز 8 /اورجینال



:: موضوعات مرتبط: سیستم عامل و ویندوز، ،

ویندوز ایکس پی فارسی
نویسنده : 5040 تاریخ : 10 / 4 / 1392

ویندوز ایکس پی فارسی

ویندوز ایکس پی فارسی

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته سیستم عامل

ویندوزی که تمامی منوهای آن فارسی می باشد و مناسب برای افرادیست که به زبان انگلیسی تسلط نداشته و تازه قصد فراگیری ویندوز XP را دارند.این ویندوز اغاز یادگیری را برای شما شیرین تر می کند چراکه همزمان نیاز ندارید هم زبان انگلیسی یاد بگیرید هم ویندوز! البته ذکر این نکته هم ضرورریست که اخرین ویندوزی که به زبان انگلیسی منتشر شد همین ویندوز می باشد و بعد از آن ویندوزی به این صورت کامل به زبان فارسی ارائه نشد.

فروشنده: آسان خرید

قیمت: 6,900 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید ویندوز ایکس پی فارسی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید ویندوز ایکس پی فارسی



:: موضوعات مرتبط: سیستم عامل و ویندوز، ،

ویندوز ایکس پی فارسی
نویسنده : 5040 تاریخ : 10 / 4 / 1392

ویندوز ایکس پی فارسی

ویندوز ایکس پی فارسی

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته سیستم عامل

ویندوزی که تمامی منوهای آن فارسی می باشد و مناسب برای افرادیست که به زبان انگلیسی تسلط نداشته و تازه قصد فراگیری ویندوز XP را دارند.این ویندوز اغاز یادگیری را برای شما شیرین تر می کند چراکه همزمان نیاز ندارید هم زبان انگلیسی یاد بگیرید هم ویندوز! البته ذکر این نکته هم ضرورریست که اخرین ویندوزی که به زبان انگلیسی منتشر شد همین ویندوز می باشد و بعد از آن ویندوزی به این صورت کامل به زبان فارسی ارائه نشد.

فروشنده: آسان خرید

قیمت: 6,900 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید ویندوز ایکس پی فارسی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید ویندوز ایکس پی فارسی



:: موضوعات مرتبط: سیستم عامل و ویندوز، ،

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.