تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

آموزش تصویری ساز کیبورد اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 22 / 6 / 1392

آموزش تصویری ساز کیبورد  اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته موسیقی

محصولی بسیار عالی برای یاد گیری ساز کیبورد

آموزش هایی شامل:

معرفی و نام نت ها، خطوط حامل، معرفی ناحیه ها، کلید سل و فا، خطوط میزان، کششها، شستی ها، طرز صحیح ایستادن، آموزش دو میانی، سکوتها، علامتهای تکرار، آموزش چنگ، خط اتحاد، علامت دیز، علامت بعل، تنالیته، علامت بکار، فرازها، الگوها، کنتراست، نیم پرده، پرده ها، خط اتصال، استکاتو، گامها، گام دو ماژور، گام ماژور، گام فاماژور، آکورد، آرپژ گام فاماژور، قطعاتی برای نواختن و…





این اموزش به 21 قسمت تقسیم میشود که شما با دیدن ان و تمرین کردن به سطح پیشرفته ساز کیبورد دست پیدا می کنین


1) اکورد شناسی
2)ارتباط اکورد و ملودی
3)قطعات اموزشی
4)اشنایی با اکورد های کاسته
5)اشنایی با اکورد های افزوده و معکوس
6) اشنایی با اکورد های M7 و 7+
7) قطعات نمونه در بحث گام شناسی
و کلی قسمت های اموزشی دیگر





قابل پخش در کامپیوتر و پلیرهای خانگی

کیفیت:عالی

ش.م : 65464866

فروشنده: فرا تحصیل

قیمت: 14,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش تصویری ساز کیبورد اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش تصویری ساز کیبورد  اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: موسیقی، ،

نرم افزار نت نویسی موسیقی Finale 2011 /اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 22 / 6 / 1392

نرم افزار نت نویسی موسیقی Finale 2011 /اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته موسیقی

نرم افزار نت نویسی موسیقی Finale 2011 هر چیزی که برای ساختن ، تنظیم ، اجرا و انتشار موسیقی به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. بسیاری از موسیقیدانان در سراسر دنیا ازین برنامه ی قدرتمند استفاده می کنند.Finale یک برنامه با استاندارد جهانی نت نویسی موسیقی می باشد که بیش از 2.5 میلیون موسیقی دان حرفه ای ، آهنگ ساز ، تنظیم کننده و معلم نت نویسی از آن استفاده می کنند. اخرین نسخه ی این نرم افزار یعنی finale 2011 در ساخت هر نوع موسیقی که فکرش را می کنید ، انعطاف پذیری ، آزادی عمل و قدرت بی نهایت را برای شما به ارمغان می آورد. نت دلخواه خود را با صفحه کلید و موس کامپیوتر خود بنویسید و همزمان موسیقی ایجاد شده در صفحه را بشنوید. این برنامه قابلیت اجرای فایل های ورودی MIDI ، MusicXML ، Smartscore و یا Finale family Notation را دارد.
قرار دادن متن شعر در این نسخه بسیار بهینه تر از نسخه های قبلی می باشد و به شما اجازه می دهد تعداد نامحدودی از ورس های متن شعر با فاصله گذاری اتوماتیک برای هماهنگ شدن با نت را در اختیار شما قرار می دهد. وارد کردن داینامیک ها ،نشان های تمپو و دیگر متون در این نسخه بسیار قدرتمند تر از نسخه های پیشین می باشد. همچنین می توانید با وارد کردن نام آکورد یا اجرا کردن آن با یک صفحه کلید MIDI ، آکورد دلخواه خود را وارد کنید. نت نویسی برای پرکاشن یکی از بی نظیر ترین امکانات این برنامه است که در این نسخه بسیار ساده تر و با کیفیت تر در دسترس شماست.
این نرم افزار مالتی مدیا در سال 1988 یک انقلاب در زمینه ی صرفه جویی در زمان ایجاد کرد که تا کنون ادامه داشته. Cut / Copy / Paste بسیار مفید در این برنامه جای گرفته که همیشه به شما این اطمینان را می دهد تا به نتیجه ای که می خواهید برسید. ابزار انتخاب ، صفحات ویرایش چندلایه ، جستجوی هوشمند ، تغییر آنی بندها ، و برگشت به مراحل قبل مضاعف شده برای شما محیط کاری آسان و حرفه ای را به ارمغان می آورد. Finale دارای مجموعه ابزارهای موسیقی با کیفیت جهانیست که ایجاد کیفیت واقع گرایانه ای در موسیقی شما و نتیجه دلخواه شما را برایتان فراهم می کند . در نهایت تمامی آرشیو صوتی با هم تزکیب شده و موسیقی مورد نظر شما با نهایت کیفیت ساخته می شود.
با این نرم افزار خارق العاده فایل های Mp3 و wav تولید کرده، یا به صورت MIDI و MusicXML در آورده و در کامپیوتر خود ذخیره کنید. با قرار دادن این صفحات ایجاد شده به صورت یک فایل گرافیکی در برنامه های ویرایش متن یک رساله ، کاربرگ یا صفحات پرسش و آزمون ایجاد کنید. این نرم افزار بسیاری از امکانات مورد نیاز موسیقیدانان و افراد اهل موسیقی را به صورت جامعی ارایه می کند و می توان آنرا جزء اولین ها در بین نرم افزارهای نت نویسی قرار داد.
مجوز:68312256

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشند.

فروشنده: آسان خرید

قیمت: 6,900 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید نرم افزار نت نویسی موسیقی Finale 2011 /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار نت نویسی موسیقی Finale 2011 /اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: موسیقی، ،

مستند گردشگری ترکیه اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 22 / 6 / 1392

مستند  گردشگری  ترکیه   اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته موسیقی

یشینه تاریخی: ترکیه کشوری است با فرهنگی غنی، مردمی اصیل و طبیعتی زیبا و متنوع. این سرزمین زیبا همچنین به‌عنوان مهد بسیاری از تمدن‌ها در طول تاریخ شناخته شده است. در نتیجۀ موقعیت جغرافیایی این کشور، ترکیه در واقع به‌عنوان پل ارتباطی شرق و غرب ایفای نقش نموده است و ملت ترکیه دائماً با فرهنگ‌های بسیاری در ارتباط بوده‌اند. در طی قرون، سلاطین بسیاری آمده……..
پیشینه تاریخی: ترکیه کشوری است با فرهنگی غنی، مردمی اصیل و طبیعتی زیبا و متنوع. این سرزمین زیبا همچنین به‌عنوان مهد بسیاری از تمدن‌ها در طول تاریخ شناخته شده است. در نتیجۀ موقعیت جغرافیایی این کشور، ترکیه در واقع به‌عنوان پل ارتباطی شرق و غرب ایفای نقش نموده است و ملت ترکیه دائماً با فرهنگ‌های بسیاری در ارتباط بوده‌اند. در طی قرون، سلاطین بسیاری آمده و رفته‌اند و هر کدام از خود ردّی در این کشور بر جای نهاده‌اند. یک بخش فوق‌العاده و بسیار مهم تاریخ ترکیه مربوط به‌مرحلۀ رشد ‌کلیسای اولیه در این کشور است. در دوران امپراتوری روم، پولس رسول سفرهای بشارتی زیادی به‌سرزمینی که اکنون ترکیه خوانده ‌می‌شود داشت. حتی هفت کلیسای ذکر شده در کتاب مکاشفه در ترکیه امروزی واقع شده‌اند.






کنستانتین در سال ۳۲۵ میلادی، امپراتوری رو به‌زوال روم را متحد و نیرومند ساخت. وی پایتخت روم نوین را به‌نام کنستانتینوپل که همان استانبول امروزی است بنیاد نهاد. چند صده پس از کنستانتین، وقایع بسیاری در ترکیه رخ داد که هویت امروزی این ملت را شکل داد. ترک‌های سلجوقی با زور کنستانتینوپل را تسخیر نموده و اسلام را به‌ این منطقه معرفی کردند. پس از امپراتوری سلجوقی، امپراتوری عثمانی قدرت را در ترکیه به‌دست گرفت. امپراتوری عثمانی بزرگترین و مقتدرترین امپراتوری اسلامی در طول تاریخ بوده است. این امپراتوری تا اوایل دهۀ ۱۹۰۰ ترکیه را تحت کنترل خود داشت. در بحبوحۀ آشوب‌های جهانی و داخلی، به رهبری مصطفی کمال یا آتاتورک (‌به‌معنای لغوی پدر ترک)، ترکیه ‌به‌سوی دوران پیشرفت نوینی هدایت شد. نفوذ و ایده‌های وی آنچه را ما امروزه به‌نام ترکیه می‌شناسیم شکل بخشید.

موقعیت جغرافیایی :

ترکیه نقطه تلاقی دو قاره مهم آسیا و اروپایی می باشد. ترکیه در جنوب شرقی اروپا و جنوب غربی آسیا واقع شده است و بین 5/36 و 42 درجه عرض شمالی و 26 و 45 درجه طول شرقی در نیمکره شمالی قرار گرفته است ، سرزمین ترکیه بصورت مستطیلی قابل تصور است که طول آن از شرق تا غرب 1660 کیلومتر و عرض آن بطور متوسط 550 کیلومتر می باشد. ترکیه از سه طرف به وسیله دریا احاطه شده است. از وسعت ترکیه با 578/814 کیلومتر مربع مساحت (کمتر از نصف مساحت ایران) سی و پنجمین کشور جهان محسوب می گردد.. ترکیه در همسایه اروپایی و شش همسایه آسیای دارد. از شمال با کشورهای مشترک المنافع با 610 کیلومتر ، در شرق با جمهوری اسلامی ایران 454 کیلومتر ، با عراق 331 کیلومتر در جنوب با سوریه 877 کیلومتر در قسمت غربی با یونان 212 کیلومتر با بلغارستان 269 کیلومتر مرزهای مشترک دارد.





سواحل ودریاچه ها :

ترکیه از سه طرف توسط دریای سیاه در شمال ، دریای مدیترانه درجنوب ، دریای ازه در غرب احاطه شده است. در شمال غربی دریای داخلی مهمی بنام دریای مرمره وجود دارد که این دریا از سمت شمال به وسیله تنگه بسفر به دریای سیاه واز طریق تنگه داردانل به دریای ازه متصل می گردد. این دو تنگه دریای سیاه را به دریای آزاد متصل می نمایند. دریای مرمره منطقه ای در حدود 11350 کیلومتر را در بر می گیرد..

در دریاهای مرمره و ازه جزایر متعددی وجود دارند که متعلق به ترکیه میباشند . بعضی از آنها عبارتند از : جزایر مرمره در دریای مرمره و ایمیرس در در دریای ازه و … در ترکیه در حدود 65 دریاچه کوچک و بزرگ جمعا با 9000 کیلومتر مربع مساحت وجود دارد ، از جمله دریاچه وان ( با مساحت 3713 کیلومتر) در شرق ، دریاچه نمک ( با مساحت 1620 کیلومتر) در آناطولی مرکزی و دریاچه توز (با مساحت 1500 کیلومتر) در قونیه و ….

شهرها و بنادر مهم :

پایتخت ترکیه شهر آنکارا میباشد و از شهرهای مهم آن میتوان از استانبول ، ازمیر ، آدانا ، بورسا، ارزروم، قونیه، آنتالیا ، اورفا ، وان و… نام برد.

استانبول و تکیرداغ در قسمت اروپایی ترکیه وزنگولداق ، سینوپ و طرابوزان در بخش آسیایی از بنادر مهم ترکیه محسوب میشوند . بنادر …… در ساحل دریای سیاه ، مرسین و آلانیا و انطاکیه درساحل دریای مرمره، ازمیر؛ آنتالیا در ساحل دریای مدیترانه وایرالیک در ساحل دریای ازه از دیگربنادر ترکیه می باشند.

ش.م : 34613594

فروشنده: فرا تحصیل

قیمت: 16,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید مستند گردشگری ترکیه اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مستند  گردشگری  ترکیه   اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: موسیقی، ،

مجموعه آثار بزرگان ایران زمین سعدی اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 22 / 6 / 1392

مجموعه آثار بزرگان ایران زمین سعدی اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته موسیقی

شعر ها همگی دارای صدا میباشد که گوییندگان مشهور اشعار استاد را میخوانند
زندگی نامه و شرح حال شیخ اجل سعدی
شامل هزار و یک دو بیتی زیبا از گلستان
شامل غزلیات
شامل قصاید
شامل ربعیات
شامل هزلیات
شامل ترجیحات
و مجموعه ای از پند و اندرزها
لطایف
اداب صحبت
اخلاق
نکته و نصیحت
و...................

از امکانات این مجموعه میتوان به موارد زیر اشاره کرد

چاپ با زمینه های مختلف
جستجو
موسیقی متن
تعویض موسیقی متن
تعویض فضای محیط
موسیقی و تصنیف
راهنمای کامل
و .... اشاره کرد
ش.م : 65947122
2DVD

فروشنده: فرا تحصیل

قیمت: 12,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید مجموعه آثار بزرگان ایران زمین سعدی اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه آثار بزرگان ایران زمین سعدی اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: پاپ ایرانی، موسیقی، ،

مجموعه آثار بزرگان ایران پروین اعتصامی اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 22 / 6 / 1392

مجموعه آثار بزرگان ایران پروین اعتصامی اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته موسیقی

18 ساعت صدا (شعر خوانی ،زندگی نامه و...) به همراه تصویر و موسیقی

چاپ با نقوش مختلف

تغییر فضای محیط و موزیک متن

فهرست بندی و معنی واژگان

پخش اتوماتیک

موسیقی و تصنیف

راهنمای کامل

با امکانات جستجو

زندگی نامه پروین اعتصامی – زنی مردانه در قلمرو شعر و عرفان – نظر اساتید نسبت به پروین اعتصامی

اشعار با صدا و موزیک متن – قصائد – مقطعات – صحیفه – سنگ مزار
ش.م : 489789545645
2DVD

فروشنده: فرا تحصیل

قیمت: 12,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید مجموعه آثار بزرگان ایران پروین اعتصامی اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه آثار بزرگان ایران پروین اعتصامی اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: موسیقی، ،

مجموعه آثار بزرگان ایران زمین شهریاراورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 22 / 6 / 1392

مجموعه آثار بزرگان ایران زمین شهریاراورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته موسیقی

کلیه شعرهای شهریار
شعر ها همگی دارای صدا میباشد که گوییندگان مشهور اشعار استاد را میخوانند

زنگی نامه به قلم استاد زاهدی دوست و شهرزاد فرزند استاد
دیوان شعر استاد
دست نوشته های استاد شهریار
بزرداشت نودمین سال تولد استاد
بزرداشت صدمین سال تولد استاد
بزرداشت در ترکیه
بزرداشت در تاجیکستان
گالری صدای استاد
از امکانات این مجموعه میتوان به موارد زیر اشاره کرد
چاپ با زمینه های مختلف
جستجو
موسیقی متن
تعویض موسیقی متن
تعویض فضای محیط
موسیقی و تصنیف
راهنمای کامل
و .... اشاره کرد
ش.م : 549878156
1dvd

فروشنده: فرا تحصیل

قیمت: 12,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید مجموعه آثار بزرگان ایران زمین شهریاراورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه آثار بزرگان ایران زمین شهریاراورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: موسیقی، ،

مجموعه اثار بزرگان ایران زمین جمع مستان اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 22 / 6 / 1392

مجموعه اثار بزرگان ایران زمین جمع مستان اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته موسیقی

26 ساعت صدا به همراه موسیقی

چاپ با نقوش مختلف

فهرست بندی و معنی واژگان

موسیقی و تصنیف

گالری عکس

ایرج میرزا

فروغ فرخزاد

سیمین بهبهانی

بابا طاهر

فرهاد

وحشی

نظامی

هروی

نیما

بهار

رحمانی

نواب

و اثار دیگر شاعران
ش.م : 6497415215
2DVD

فروشنده: فرا تحصیل

قیمت: 16,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید مجموعه اثار بزرگان ایران زمین جمع مستان اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه اثار بزرگان ایران زمین جمع مستان اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: موسیقی، ،

آموزش تصویری ساز کمانچه اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 22 / 6 / 1392

آموزش تصویری ساز کمانچه اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته موسیقی

محصولی بسیار عالی برای یاد گیری کمانچه
که شما با دیدن آن و تمرین کردن به سطح پیشرفته کمانچه دست پیدا می کنین
و.....





آموزش ها شامل

فصل اول


1 ) تئوری موسیقی : نت ها و خطوط حامل
2 ) تاریخچه ساز و استیل نوازندگی
3 ) معرفی کلید های موسیقی و گسترده صدایی ساز
4 ) تمرین کوک کردن ساز توسط تیونر
5 ) تمرین آرشه کشی روی سیم دو ” لا ”
6 ) تمرین آرشه کشی روی سیم سوم ” ر ”
7 ) تمرین آرشه کشی روی سیم های دوم و سوم ” لا ر ”
8 ) تمرین آرشی کشی اول ” می ” و ترکیب سیم ها
9 ) تمرین آرشه کشی روی سیم چهارم ” سل ” و ترکیب سیم ها
10 ) اجرای نمونه شماره یک

فصل دوم


11 ) تمرین آرشه کشی با کششهای مختلف
12 ) انگشت گذاری روی سیم ها با انگشت 1
13 ) انگشت گذاری روی 4 سیم ها با انگشت 1
14 ) انگشت گذاری روی سیم با انگشت 2
15 ) انگشت گذاری روی سیم با انگشت 3
16 ) اجرای اتود هایی برای انگشت ها
17 ) آشنایی با علایم ” دیز بمل بکار ”
18 ) آشنایی با سر کلید ها
19 ) اجرای نمونه شماره 2
20 ) اجرای اتود با 2 دیز شماره1





فصل سوم


21 ) اجرای اتود با 2 دیز شماره 2
22 ) اجرای قطعه ای در حالت بیس بکار
23 ) اجرای قطعات : هیراتی ماهور محله
24 ) آموزش تکنیک : ویبره و تکیه
25 ) اجرای اتود های یک بمل دار
26 ) اجرای قطعه محلی کردی یک بمل دار
27 ) اجرای تصنیف : مشکا پسند
28 ) اجرای نمونه شماره 3
29 ) آشنایی با ربع پرده
30 ) آشنایی با : سری

فصل چهارم


31 ) اجرای اتود هایی با : سری و کرن
32 ) آموزش تکنیک تریل در قطعه رنگ قهر و آشتی
33 ) آموزش فواصل سه گانه
34 ) تغییر پوزیسیون
35 ) اجرای نمونه شماره چهار
36 ) آشنایی با کوک های مختلف کمانچه
37 ) اجرای قسمت هایی از رنگ شهر آشوب شماره 1
38 ) پیش در آمد شور
39 ) چهار مضراب شور
40 ) اجزای قسمت هایی از رنگ شهر آشوب شماره



مجموعه ای بسیار عالی برای یادگیری شما


قابل پخش در کامپیوتر و پلیرهای خانگی

کیفیت:عالی

ش.م : 64978456

فروشنده: فرا تحصیل

قیمت: 13,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش تصویری ساز کمانچه اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش تصویری ساز کمانچه اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: موسیقی، ،

آموزش تصویری ساز سنتور اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 22 / 6 / 1392

آموزش تصویری ساز سنتور اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته موسیقی

عناوین ساز سنتور :
آموزش سنتور
اجرای درس 1-2 . علامت دو خط تکرار
اجرای درس 3-5 علائم عرضی
اجرای درس 6-9 اجرای نت ها با کشش های متفاوت
اجرای شماره 1
اجرای درس 10-11
اجرای درس 12- 14 مضراب های جفت
اجرای درس 15 - 18 ضد ضرب یا سنکوپ
اجرای درس 19 - 20 اجرای نت چنگ
اجرای درس 21- 23 . تمرینات چنگ
اجرای شماره 2





اجرای درس 24 - 26 تمرینات دو لا چنگ
اجرای درس 27 - 28
اجرای درس 29 - 30 نت های نقطه دار و میزان های ترکیبی
اجرای درس 31
اجرای درس 32 - 34
اجرای درس35 - 36 مضراب های ریز چهار تایی و شانزده تایی
اجرای درس 37 - 39 مضراب های ریز هشتایی و شانزده تایی
تمرین قطعه گل مریم
تمرین مزرع سبز فلک
اجرای تمرینات انواع تکیه و نت های زینت
تمرین قطعه رقص چوبی
آشنایی با استاد







قابل پخش در کامپیوتر و پلیرهای خانگی

کیفیت:عالی

ش.م : 5487845

فروشنده: فرا تحصیل

قیمت: 14,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش تصویری ساز سنتور اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش تصویری ساز سنتور اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: موسیقی، ،

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 10 صفحه بعد

.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.