تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

SPSS 21 Collection نرم افزار آماری اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 17 / 6 / 1392

SPSS 21 Collection نرم افزار آماری اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته ریاضیات و آمار

SPSS 21 Collection نرم افزار آماری اورجینال
قدرتمند ترین نرم افزار تجزیه و تحلیل آماری, 32bit , 20 64bit , 21 32bit , 21 64bit20 SPSS 19 ,
همراه با فیلم آموزشی نصب و فعالسازی به زبان فارسی برای همه برنامه ها

شماره مجوزها: شماره شناسنامه اثر 027756-0117-6 شماره هالوگرام S1000661173

در تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزاز SPSS ای پی اس اس سه مرحله اساسی اصلی وجود دارد
نخست باید داده های خام را وارد کنید و آنها را در یک پرونده ذخیره کنید ، دوم باید تحلیل مورد نیاز را برگزینید و آن را مشخص کنید . و سوم خروجی را بررسی نمایید .
قدرتمند ترین نرم افزار تحلیلی آماری قابل استفاده در علوم اجتماعی به صورت گسترده و..
مورد استفاده شرکت های نقشه برداری ، دولتی ، پژوهشگران و محققان و آموزشی و..
قابلیت مدیریت داده ها و مستند سازی داده ها و..
امکان آمار توضیفی ، جدول بندی شطرنجی ، بسامد ، توصیفات ، کاوش و..
آمار دو متغییری ، میانه ها ، آزمون تی ، تحلیلی پراکنش ، همبستگی ، و وو
پیش بینی برآمدهای عددی ، برگشت خطی
پیش بینی تشخیص گروه ها ، تحلیل عاملی ، تحلیل خوشه ای ، جدا کننده ، ..
سازگاری نسخه های جدید با ویندوز ویستا و 7 در نکارش های 32 و 64 بیتی Seven 7 Vista XP
بدون محدودیت زمانی و محدودیت نصب
به همراه فیلم آموزشی روش نصب و فعال سازی به زبان فارسی


نام کامل محصول : SPSS 21 Collection 4rd اورجینال
حجم و تعداد : 1 SILVER DVD با چاپ تمام رنگی
توضیحات : نسخه اصل با هولوگرام نقره ای و خدمات و گارانتی شرکت تولید کننده، ما تنها توزیع کننده آن به قیمت روی کالاهستیم. محصول تهیه شده ، تنها برای ارسال پستی دوباره در قابهای مقاوم ومخصوص DVD بسته بندی می شود.

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 6,500 تومان

درصد :9

روش خرید: برای خرید SPSS 21 Collection نرم افزار آماری اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید SPSS 21 Collection نرم افزار آماری اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: ریاضیات و آمار، ،

آموزش میپل.آموزش جامع Maple+نرم افزار Maple.اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 17 / 6 / 1392

آموزش میپل.آموزش جامع Maple+نرم افزار Maple.اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته ریاضیات و آمار

آموزش میپل.آموزش جامع Maple+نرم افزار Maple

19 ساعت آموزش کاربردی 64 & 32 bit تحلیل و محاسبات میپل Maple
به همراه نرم افزار میپل Maple شامل 2 عدد DVD
آموزش میپل Maple به شیوه مالتی مدیا و اینتراکتیو

نرم افزار میپل چیست ؟ نرم‌افزار جبری مِیْپِل از نرم‌افزارهای مشهور ریاضی است. نام آن به معنی درخت افرا است که عکس برگ آن بر پرچم کانادا وجود دارد. دلیل این نام‌گذاری نوشته‌شدن این نرم‌افزار در دانشگاه‌های کانادا خصوصاً دانشگاه واترلو است. مپل maple نرم‌افزاری بسیار قوی در زمینهٔ ریاضی است که کار عملی ۱۰۰ دانشجو بوده است.
از دیگر خصوصیات نرم افزار میپل آن است که در تمام زمینه‌های ریاضی از جمله جبر خطی و ریاضیات گسسته و حسابان و حتی ریاضیات مقدماتی برای دانش‌آموزان دبیرستانی می‌تواند مفید واقع شود.نرم افزار محاسبات ریاضی بسیار قدرتمند برای انواع مختلف محاسبات از مقدماتی تا پیشرفته است. با maple می توانید کلیه محاسبات ریاضی را از اعمال چهارگانه، توان و ریشه گرفتن، محاسبه فاکتوریل اعداد، محاسبات ساده و پیشرفته مثلثاتی و لگاریتمی و غیره گرفته تا محاسبه حد، مشتق و انتگرال توابع، رسم توابع دو بعدی و سه بعدی، انواع محاسبات ماتریسی و حل معادلات معمولی و دیفرانسیلی انجام دهید.
Maple میپل یک مفسر، برای زبان برنامه نویسی پویا است، به طور معمول، عبارات جبری و عبارات منطق در حافظه کامپیوتر، ذخیره می شوند و پس از آن بوسیله این نرم افزار پردازش شده و حل میگردند.
maple میپل یک زبان برنامه نویسی مرکب از زبان های دستوری و زبان های پویا است. همچنین واسطهایی برای کار با دیگر زبان ها مثل C
,Fortran, Java, Matlab, Visual Basic وجود دارند. میپل Maple اولین بار در سال ۱۹۸۱برای انجام مجموعه ای از محاسبات در دانشگاه waterloo طراحی شد. در سال ۱۹۸۸، این نرم افزار توسعه داده شد و به توسط یک کمپانی کانادایی مستقر در دانشگاه به بازار تجاری کامپیوتر عرضه شد. فروش و عرضه این نرم افزار به بازار سود زیادی را نصیب، صاحبان شرکت کرد. Maple کار عملی ۱۰۰ دانشجو بوده است. ولی به وسیله ی مایکروسافت منتشر شده است.
وقتی میپل Maple اجرا می گردد فقط هسته که پایه و اساس سیستم میپل Maple و شامل دستورات بنیادی و اولیه می باشد را به حافظه منتقل می کند. هسته از کدهایی به زبان C تشکیل شده که تقریبا ۱۰ درصد کل سیستم مپل Maple را در بر می گیرد. به منظور سرعت و کارایی بیشتر هسته کوچک نگه داشته شده است. 90 درصد بقیه به زبان Maple نوشته شده است که در کتابخانه های میپل Maple قرار دارد. امروزه بیشتر الگوریتم‌ها توسط رایانه اجرا می‌شوند نرم افزارهایی برای اجرای محاسبات ریاضی طراحی شده اند. از خصوصیات نرم افزار میپل Mapleطراحی الگوریتم های ریاضی و به نوعی برنامه نویسی ریاضیات است.
از دیگر خصوصیات این نرم افزار راهنمای بسیار قوی آن است که کار کردن با این نرم‌افزار را بسیار راحت می‌کند. عبارت است از:
- دینامیک محاسباتی سیالات
- مشتق‌گیری عددی
- انتگرال‌گیری عددی
- رسم نمودار های اعم از متحرک و ثابت
- جبر خطی
- ریاضیات گسسته
- حسابان
- محاسبات علمی
- فیزیک محاسباتی
- جبر خطی عددی

آنچه در این بسته آموزش می آموزید :
طریقه نصب : راهنمای نصب نرم افزار میپل Maple
فصل اول : آشنایی با نرم افزار میپل Maple
فصل دوم : حسابان
فصل سوم : برنامه نویسی در نرم افزار میپل Maple
فصل چهارم : رسم نمودارهای دوبعدی و سه بعدی
فصل پنجم : حل معادلات دیفرانسیل معمولی و جزئی
فصل ششم : جبر خطی و ماتریس ها
فصل هفتم : کار کردن با عبارت های چند متغیره
فصل هشتم : محاسبات عددی
فصل نهم : حساب بردارها
فصل دهم : رسم نمودارهای ختص
فصل یازدهم : تبدیلات انتگرالی
فصل دوازدهم : تبدیلات گسسته

این نرم افزار اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که شامل بسته بندی زیبا وشیک است.هولوگرام : A19048775
همانند سایر محصولات همراه این محصول هدیه دریافت کنید.محصول خود را کمتر از قیمت پشت جلد خریداری کنید. پس از ثبت سفارش با شما تماس گرفته خواهد شد

فروشنده: پارس دکان

قیمت: 11,600 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید آموزش میپل.آموزش جامع Maple+نرم افزار Maple.اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش میپل.آموزش جامع Maple+نرم افزار Maple.اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: ریاضیات و آمار، ،

نرم افزار ریاضی و آمار SAS 9.0
نویسنده : 5040 تاریخ : 17 / 6 / 1392

نرم افزار ریاضی و آمار SAS 9.0

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته ریاضیات و آمار

نرم افزار ریاضی و آمار SAS 9.0
SAS مخفف Statistical Analysis System ، یک نرم افزار قدرتمند آماری است. این نرم افزار بیشتر روشهای رایج آماری را پوشش می دهد و کاربر می‌تواند فرمانهای خاصی را که متناسب با نیازهایش باشد انتخاب نموده و به‌کار گیرد. تا این قسمت را در همه سایتها و.. دیده اید که درست است و اما مطالب تخصصی برای شما کاربران علوم پایه خاصه ریاضی وآمار و رشته ای وابشته به عنوان نمونه اقتصاد و.. SAS تنها یک نرم افزار محاسبات آماری نیست بلکه یک زبان و روش برنامه ریزی و برنامه نویسی جهت استفاده بهتر داده های ریاضی و آماری می باشد . به عنوان مثال شما می توانید با استفاده از نرم افزار های Minitab و Spss داده های آماری را ذخیره و محاسبات آماری را انجام دهید . سوال اول داده ها و اطلاعات غلط را چگونه حذف می کنید؟ سوال دوم چه مقدار خطای محاسباتی در نتیجه های شما وجود دارد ؟ در نرم افزارهای معمول محاسبات ازطریق منو ها و ابزار ها انجام می گیرد و تغییرات در آنها بسیار جزئی می باشد اما در نرم افزارSAS شما با برنامه نویسی و محاسبات پیشرفته سیستمی را در برنامه نویسی خود پیاده می کنید تا به نتایجی بسیار دقیق تر و مناسب تر دست یابیید . فرق این نرم افزار سبب شده است از این نرم افزار در علوم پایه ومحاسبات پیشرفته و حساس استفاده شود و در سازمانهای پیشرفته بکار گرفته شود مانند ناسا ، علوم تحقیقات فضایی اروپا، وزارت کشاوزی استرالیا ، شرکت توپلوف ؛ ایرباس و.. و در علومی چون هواشناسی ، اقیانوس شناسی ، ژئوفیزیک و..نیز بکارگرفته شود. استقراء ریاضی یک روش منطقی و علمی جهت شناخت ناشناخته ها، معادله ها و رفتارهای ریاضی می باشد . معادلات بزرگ و تعداد بالای معادلات تنها به وسیله ماتریس های بزرگ حل می شوند که مهمترین استفاده این نرم افزار می باشد. . انواع تجزیه و تحلیلهای سریهای ،‌انواع مدلهای خطی و غیر خطی ،روشهای چند متغیره پیوسته و گسسته ،‌کنترل کیفیت ،‌آمار توصیفی، انواع تحلیلهای گرافیکی و نموداری ،‌انواع تحلیلهای ماتریسی و … را می‌توان در سطوح مختلفی از نظر پیچیدگی و جزئیات توسط این نرم افزار انجام داد. در انجام اعمال روش ها و خطاها نیز مانند گوس، نیوتنی؛ میانگین ، و..به وسیله شما بنا به احتیاج شما متغییر و استفاده می شود. این برنامه اززبان برنامه نویسی SQL استفاده میکند ، به مانند بانک اطلاعاتی اکسس Access بنابراین نصب این برنامه ها و ابزار Data Access Components (MDAC) 2.6 مفید خواهد بود. این نرم افزار به صورت نسخه کامل 6 سی دی به دلیل کپی رایت و قفل بالای آن عرضه میگردد. این نرم افزار جهت نصب و استفاده کامل از آن در ویندوزهای ایکس پی تضمین میگردد . تذکر مهم : این برنامه جهت استفاده در سیستم های امنیت بالای ویستا، سون ، 2008 سرورVista , Seven 7, server پیشنهاد و تضمین نمیگردد.



حداقل سیستم مورد نیاز:
پردازنده نصل چهار Pentium 4 اینتل و مشابه آن حافظه رم 512 برای ویندوزهای ایکس پی و پایین ترو 1گیگا بایت حافظه برای ویندوز های ویستا، سون ، 2008 سرور و 64 بیتی .گرافیک و کیفیت تصویر 800*600 این برنامه از نظر گرافیکی ضعیف تر از برنامه های دیگر است. این برنامه بر روی تمام ویندوزهای 32و 64 بیتی تست شده وکرک و نصب ان در ویندوز ایکس پی 32 و 64 بیتی کاملا تضمین شده می باشد.
تذکر مهم : این برنامه جهت استفاده در سیستم های امنیت بالای ویستا، سون ، 2008 سرورVista , Seven 7, server پیشنهاد و تضمین نمیگردد.

نام محصول : نرم افزار ریاضی و آمار SAS 9.0
حجم وتعداد : 6 CD
تذکر مهم : این برنامه جهت استفاده در سیستم های امنیت بالای ویستا، سون ، 2008 سرورVista , Seven 7, server پیشنهاد و تضمین نمیگردد.

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 6,000 تومان

درصد :11

روش خرید: برای خرید نرم افزار ریاضی و آمار SAS 9.0، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار ریاضی و آمار SAS 9.0


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: ریاضیات و آمار، ،

کتاب و نرم افزار ریاضی و آمار SAS 9.2
نویسنده : 5040 تاریخ : 17 / 6 / 1392

کتاب و نرم افزار ریاضی و آمار SAS 9.2

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته ریاضیات و آمار

SAS 9.2 مخصوص استفاده در ویندوز 7 Seven و Vista ویستا 64 بیتی
SAS مخفف Statistical Analysis System ، یک نرم افزار قدرتمند آماری است. این نرم افزار بیشتر روشهای رایج آماری را پوشش می دهد و کاربر می‌تواند فرمانهای خاصی را که متناسب با نیازهایش باشد انتخاب نموده و به‌کار گیرد. تخصصی ترین نرم افزار کاربران علوم پایه خاصه ریاضی وآمار و رشته ای وابسته به عنوان نمونه اقتصاد و.. همچنین فیزیک و الکترونیک ..SAS تنها یک نرم افزار محاسبات آماری نیست بلکه یک زبان و روش برنامه ریزی و برنامه نویسی جهت استفاده بهتر داده های ریاضی و آماری می باشد . فرق این نرم افزار سبب شده است از این نرم افزار در علوم پایه ومحاسبات پیشرفته و حساس استفاده شود و در سازمانهای پیشرفته بکار گرفته شود مانند ناسا ، علوم تحقیقات فضایی اروپا، وزارت کشاوزی استرالیا ، شرکت توپلوف ؛ ایرباس و.. و در علومی چون هواشناسی ، اقیانوس شناسی ، ژئوفیزیک و..نیز بکارگرفته شود. استقراء ریاضی یک روش منطقی و علمی جهت شناخت ناشناخته ها، معادله ها و رفتارهای ریاضی می باشد . معادلات بزرگ و تعداد بالای معادلات تنها به وسیله ماتریس های بزرگ حل می شوند که مهمترین استفاده این نرم افزار می باشد. انواع تجزیه و تحلیلهای سریهای ،‌انواع مدلهای خطی و غیر خطی ،روشهای چند متغیره پیوسته و گسسته ،‌کنترل کیفیت ،‌آمار توصیفی، انواع تحلیلهای گرافیکی و نموداری ،‌انواع تحلیلهای ماتریسی و … را می‌توان در سطوح مختلفی از نظر پیچیدگی و جزئیات توسط این نرم افزار انجام داد. در انجام اعمال روش ها و خطاها نیز مانند گوس، نیوتنی؛ میانگین ، و..به وسیله شما بنا به احتیاج شما متغییر و استفاده می شود. این برنامه اززبان برنامه نویسی SQL استفاده میکند ، به مانند بانک اطلاعاتی اکسس Access بنابراین نصب این برنامه ها و ابزار Data Access Components (MDAC) 2.6 مفید خواهد بود.



تذکر : این نسخه از این نرم افزار در ویندوز سون Seven 7 و ویستا VISTA 64 بیتی نیز آزمایش و به صورت عالی مورد استفاده قرار گرفته است.
همراه بااین نسخه کتاب راهنمای کامل استفاده از آن SAS/STAT 9.2 User Guideبه عنوان هدیه دری دی وی دی قرار داده شده است . با بیش از 95 فصل مجزا ، تمرینات و نمونه های انجام شده و توضیحات آنها در این کتاب ، 7876 صفحه کاملترین مرجع این نرم افزار سه بخش ابتدایی آن در مورد نرم افزار ابزار ها و محیط آن و 92 بخش و فصل دیگر هر فصل توضیح کامل یک روش حل ریاضی مانند روش گوس ، شبکه ، ماتریس ، منطقی ، استقراء ریاضی و.. می باشد. راهنمای نصب کامل و تصویری قدم به قدم ..



حداقل سیستم مورد نیاز:
پردازنده نصل چهار Pentium 4 اینتل و مشابه آن حافظه رم 512 برای ویندوزهای ایکس پی و پایین ترو 1گیگا بایت حافظه برای ویندوز های ویستا، سون ، 2008 سرور و 64 بیتی .گرافیک و کیفیت تصویر 800*600 این برنامه از نظر گرافیکی ضعیف تر از برنامه های دیگر است. این برنامه بر روی تمام ویندوزهای 32و 64 بیتی تست شده وکرک و نصب آن در ویندوز ایکس پی ویستا، سون ، 2008 سرورVista , Seven 7, server 32 و 64 بیتی آزمایش شده است.


نام محصول : نرم افزار ریاضی و آمار SAS 9.2
حجم وتعداد : 1 DVD کپی و رایت بر بهترین انواع DVD
توضیحات : این نسخه کاملترین و بهترین نسخه این نرم افزار می باشد . زمان و استفاده از آن محدود به بازه زمانی 2009-2011 دو سال بوده و استفاده کننده از آن ، در ابتدا قبل از کلیک بر روی نرم افزار جهت استفاده باید تاریخ کامپیوتر را تغییر دهد . به جهت مصارف علمی و تحقیقاتی و توسعه این نسخه همچنان قابل استفاده ترین و بهترین است و سعی در دریافت مجوز جدید آن خواهد شد .

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 6,000 تومان

درصد :11

روش خرید: برای خرید کتاب و نرم افزار ریاضی و آمار SAS 9.2، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کتاب و نرم افزار ریاضی و آمار SAS 9.2


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: ریاضیات و آمار، ،

راهنما و ابزار JMP v8 & 7 for SAS 9.2
نویسنده : 5040 تاریخ : 17 / 6 / 1392

راهنما و ابزار JMP v8 & 7 for SAS 9.2

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته ریاضیات و آمار

JMP v8 & 7 for SAS ابزاری برای نمایش بهتر داده های آماری ودرک و نتایج بهتر
در همه نرم افزار های آماری داده های آماری ، نمونه ها و..بسیار زیاد هستند . به طوری که انبوهی از اطلاعات برای تجزیه و تحلیل وجود دارد که ابتدا باید آنها را صحیح و غلط پرت جدا نمود سپس دسته بندی نمود و به روشی تجزیه تحلیل نمود. عملیات های ساده ای چون معدل و میانگین ، واریانس ، تجمع و انباشتگی ، شدت و ضریب زاویه تغییرات ...همگی وابسته به شناخت و درک این آمار ها و داده های عددی می باشند. و بدون گذراندن از صافی و غربال مناسب نمی توان به درستی یافته ها اطمینان داشت. فرض کنید در نمودار پراکندگی چند منطقه دارای انباشتگی باشند؟ یا نقاط تجمع بر روی هم یکی شوند؟ می بینید که حتی دست یافتن به یک نتیجه درست از یک نمودار پراکندگی و یافتن منطقه تجمع بسیار مشکل می گردد. ابزار JMP v8 & 7 for SAS ابزاری برای نمایش و قابل تفکیک نمودن نتایج حاصل و پنهان در داده های آماری می باشد. این نرم افزار به سهولت بر نرم افزار آماری SAS , و اکسل و اکسس قابل استفاده می باشد . با استفاده اززبان برنامه نویسی SQLتهیه شده و می توان و خواص انتقال و استفاده از داده ها در مایکروسافت Microsoft Query در آنها استفاده نمود. شکل زیر نشان دهنده چگونگی نمایش و نشان دادن داده ها در شکلی صحیح تر از نمودار های پراکندگی را نمایش می دهد و در تحقیقات علمی ، اجتماعی ، اقتصادی و جغرافیایی بسیار استفاده میگردد .



کاربردهای نرم افزار و این ابزار:
اکتشاف بهتر در داده های آماری، تجزیه و تحلیل پایدار و صحیح تر، پیش بینی و بررسی بهتر، رگرسیون دقیقتر، طراحی آزمایشات و آزمون و خطا به روش مناسب، تصاویر و گرافیک بهتر از داده های عددی ..از مشخصه های نسخه 8 نسبت به نسخه 7 منو، گرافیک ، نواشتار بهتر و بهسازی شده، آنالیز ،نمایش ، انتگرال و جمع بندی سری ها بهتر، راهنما و کمک نرم افزار، انتخاب و منطبق نمودن بهتر توزیع عای آماری و احتمالی و..


نام محصول : ابزارJMP v8 & 7 for SAS
حجم و تعداد: CD 1 کپی و رایت بر بهترین انواع CD
توضیحات : کاربرانی که نرم افزار اصلی SAS 9.2 را از این فروشگاه کاسپین 1 خریداری نموده اند نیازی به خرید این ابزار ندارند ، در لوح نرم افزار ساس 9.2 به صورت هدیه قرار داده شده است . کتاب های الکترونیک و آموزشی این نرم افزار به زبان انگلیسی بسیار مصور و گویا

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 4,500 تومان

درصد :11

روش خرید: برای خرید راهنما و ابزار JMP v8 & 7 for SAS 9.2، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید راهنما و ابزار JMP v8 & 7 for SAS 9.2


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: ریاضیات و آمار، ،

مجموعه نرم افزارهای کاربردی ریاضیات و آمار
نویسنده : 5040 تاریخ : 17 / 6 / 1392

مجموعه نرم افزارهای کاربردی ریاضیات و آمار

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته ریاضیات و آمار

مجموعه نرم افزارهای کاربردی ریاضیات و آمار Statics & Mathematics Collection
نرم افزار قدرتند تحلیل های اماری و مدیریت پروژه های عمرانی و صنعتی ، ریاضیات پیشرفته ، نرم افزارهای محاسبات عددی و نمادی و حل مسائل و معادلات ریاضی خطی و غیر خطی و..
به همراه نرم افزارهای محاسباتی و مدیریتی
به همراه آموزش تصویری نصب و فعالسازی به زبان فارسی
دارای اتوران اختصاصی و پیشرفته شرکت مهندسی پرنیان

فهرست نرم افزارها به شرح زیر است :
Algebra Equation Solver 7.31
Algebrator 4.2 Build 20420
Aptech GAUSS 9.0.0.1108
Basic Math Solved! 2008
Casio FX9860 Emulator 1.03
Compact Calculator CompactCalc 4.2.3
Crocodile Mathematics 401
DeltaGraph 5.6.3
Derive 6.10
Desktop Calculator DesktopCalc 2.1.3
Dream Calc Pro 4.4.1
Equation Graph Plotter EqPlot 1.3.3
Equation Grapher 5.70
EViews 6.0 Enterprise Edition
Fathom Dynamic Data Software
FlexPDE Professional 3D 5.0.22
Flow Charting 6.11
FX Draw 3.201.8
FX Equation 4.003.1
FX Graph 3.210.3
FX Stat 2.002.7
GeoGebra 3.2.0.0
Golden Software Grapher 8.0.278
GraphNow Complex Grapher 1.0.1
GraphNow Function Grapher 3.1.7
GraphNow Math Calculator 2.1.9
GraphNow Math Studio 2.0
GraphNow Visual Fractal 1.0.1
HydeSoft Computing DPlot 2.2.7.5
Machinist`s Calculator 5.0.44
Maple 13.0
Math Grapher 2.0
Math Resource Studio 4.4.0.3
Math Solver 5.0.1.3
Math Suares 1.2.4.1
Math Success Deluxe 2007
MathCAD 14.0
Mathematica 7.0
MathMagic Personal Edition 3.64.41
MathMagic Pro 4.0
MathSol Equation Graph Plotter 1.3
MathType 6.6
MathWave EasyFit Professional 5.20
Microsoft Math 3.0.1184
MiniTab 15.1.30
Moodle Math
Multipurpose Calculator MultiplexCalc 5.4.3
Multivariable Calculator SimplexCalc 4.1.3
Nonlinear Regression Analysis CurveFitter 4.5.3
Nonlinear Regression Analysis DataFitting 1.7.3
Oak Systems Maths Trainer 1.1
ProKalc 7.9C
Scientific Calculator ScienCalc 1.3.3
SigmaPlot 11.0
SPSS 17
SPSS 18
Stata 10.0
Systat 12.02
UniPlot 5.11.1
Universal Math Solver 7.0.0.5
ViCalc 3.3.17.32
VSNI GenStat 12.1.0.3338
**Requirement Software

نام کامل محصول : مجموعه نرم افزارهای کاربردی ریاضیات و آمار
حجم و تعداد : 1 DVD کپی شده بر روی بهترین انواع DVD
توضیحات : این نرم افزارها نسخه قدیمی بوده، کپی رایت آن گذشته و توسط شرکت های تولید کننده ، تولید اورجینال نقره ای و عرضه نمی شود . به دلایل متعدد کاربرانی هنوز از این نرم افزار استفاده می کنند . این محصول تکثیر و کپی شده از آخرین لوح فشرده موجود در بایگانی می باشد .

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 7,000 تومان

درصد :11

روش خرید: برای خرید مجموعه نرم افزارهای کاربردی ریاضیات و آمار، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه نرم افزارهای کاربردی ریاضیات و آمار


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: ریاضیات و آمار، ،

آخرین نسخه اس پی اس اس،اس پی اس اس 19،SPSS 19
نویسنده : 5040 تاریخ : 17 / 6 / 1392

آخرین نسخه اس پی اس اس،اس پی اس اس 19،SPSS 19

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته ریاضیات و آمار

آخرین نسخه اس پی اس اس،اس پی اس اس 19،SPSS 19
اس پی اس اس SPSS 19 از جملهٔ نرم‌افزارهایی است که برای تحلیل‌های آماری در علوم اجتماعی،به صورت بسیار گسترده‌ای استفاده می‌شود. این نرم‌افزار توسط پژوهشگران بازار و داد و ستد، پژوهشگران سلامتی،شرکت‌های نقشه‌برداری،دولتی،پژوهشگران آموزشی،سازمان‌های بازاریابی و غیره به کار می‌رود.افزون بر تحلیل‌های آماری،مدیریت داده‌ها و مستندسازی داده‌ها نیز از ویژگی‌های نرم‌افزار هستند.آماری که نرم‌افزار پایه شامل می‌شود:آمار توصیفی: جدول‌بندی شطرنجی، بسامدها، توصیفات، کاوش، آمار توصیفی نسبی . آمار دومتغیری: میانه‌ها، آزمون تی، تحلیل پراکنش، همبستگی، آزمون‌های غیرپارامتری .پیش‌بینی برآمدهای عددی: برگشت خطی.پیش‌بینی برای تشخیص گروه‌ها: تحلیل عاملی، تحلیل خوشه‌ای، جداکنندهانواع تحلیل آماری
در تحلیل داده ها با استفاده از اس‌پی‌اس‌اس SPSS 19،سه مرحلهٔ اساسی وجود دارد. نخست باید داده‌های خام را وارد کنید و آن‌ها را در یک پرونده ذخیره نمایید. دوم باید تحلیل مورد نیاز را برگزینید و آن را مشخص کنید. سوم برونداد را وارسی کنید.
پس از خریداری شدن شرکت سازنده این نرم افزار توسط IBM در ۲۸ جولای ۲۰۰۹ این نرم افزار با نام PASW که مخفف Predictive Analytics SoftWare است منتشر شد. اما در نسخه ۱۹ دوباره نام SPSS Statistics را اختیار کرد. نخستین نسخهٔ این نرم‌افزار در سال ۱۹۶۸ پس از تاسیس «نرمن نی» منتشر شد، که سپس به یک کارشناس ارشد علوم سیاسی در در دانشگاه استانفورد،و اکنون استاد محقق در دانشکدهٔ علوم سیاسی دانشگاه استانفورد و استاد بازنشستهٔ علوم سیاسی در دانشگاه شیکاگو بوده‌است.

این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که شامل بسته بندی زیبا وشیک است .
همانند سایر محصولات پارس دکان همراه این محصول هدیه دریافت کنید.
محصول خود را کمتر از قیمت پشت جلد خریداری کنید. این محصول حاوی یک عدد CD می باشد.

سیستم عامل های سازگار با این نرم افزار :

ویندوز اکس پی 32&64 bit
ویندوز ویستا 32 bit
ویندوز7 32&64 bit

فروشنده: پارس دکان

قیمت: 2,400 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید آخرین نسخه اس پی اس اس،اس پی اس اس 19،SPSS 19، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آخرین نسخه اس پی اس اس،اس پی اس اس 19،SPSS 19


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: ریاضیات و آمار، ،

نرم افزار آمار-مینی تب 16.1-Minitab 16.1
نویسنده : 5040 تاریخ : 17 / 6 / 1392

نرم افزار آمار-مینی تب 16.1-Minitab 16.1

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته ریاضیات و آمار

نرم افزار آمار-مینی تب 16.1-Minitab 16.1
نرم افزار مینی تب Minitab چیست؟ نرم افزار مینی تب Minitabبرای نخستین بار در پنسیلوانیای آمریکا نوشته شده است که دارای قابلیتهای شگفت انگیز در تجزیه و تحلیل داده‌هاست. استفاده ساده و کاربرد زیاد و اجرای فرمانها از طریق منوها و نوشتن دستورات در محیط session از خصوصیات آن می‌باشد.نرم افزار مینی تب Minitab یکی از نرم افزارهای مطرح آماری می‌باشد که در برخی زمینه های علم آمار،از جمله کاربرد آمار در صنعت و در اقتصاد از قابلیت های خاصی برخوردار می‌باشد. تحلیل های سری زمانی با گستردگی و دقت بیشتری در نرم افزار مینی تب Minitab ارائه شده است. مبحث کنترل کیفیت آماری (SPC) که رشته آمار را به صنعت و مقوله کنترل کیفیت پیوند می‌دهد نیز از جمله موضوعات آماری است که به تفضیل درنرم افزار مینی تب Minitab به آن پرداخته شده است. همچنین طرحهای عاملی و آنالیز واریانس (ANOVA) به طور کامل مد نظر قرار گرفته است.

محیط کار نرم افزار مینی تب Minitab تفاوتهایی با نرم افزار اس پی اس اس SPSS دارد. اما قابل ذکر است که انجام برخی عملیاتها مانند تولید اعداد تصادفی که از توزیعهای آماری خاصی مانند توزیع نرمال، کی دو، گاما، اف، برنولی، پواسن، بتا، وایبل و . . . پیروی کنند به راحتی و سهولت خاصی در نرم افزار مینی تب Minitab امکان پذیر است.از نظر قابلیت های گرافیکی در رسم نمودارهای آماری نیز این نرم افزار در سطح نرمالی قرار دارد. رسم نمودارهای سه بعدی از مشاهدات به آسانی در آن امکان پذیر است.

انجام تحلیل سری های زمانی به کمک نرم افزار مینی تب Minitab: با توجه به ویژگی های این نرم افزار در بسیاری موارد از آن برای تحلیل سری های زمانی و پیاده سازی مدلهای ARMAو ARIMA استفاده می گردد.

انجام تحلیل کنترل کیفیت آماری به کمک نرم افزار مینی تب: قابلیت های نرم افزار مینی تب minitab و منوهای مفصلی که در زمینه کنترل کیفیت آماری دارد، باعث شده است که این نرم افزار در زمینه کنترل کیفیت بسیار مورد بهره برداری قرار گیرد.
Minitab مینی تب با داشتن خروجی‌های بسیار دقیق و مناسب (در حد هزارم اعشار) در زمینه‌هایی از قبیل آمار توصیفی، رگرسیون، روشهای چند متغیره پیوسته و گسسته، طرح آزمایشها،سریهای زمانی،کنترل‌کیفیت آماری و …. کاربرد دارد و از همه مهمتر مینی تب Minitab دارای یک ویژگی است که با داشتن یک راهنمای قوی و مناسب امکان دستیابی به منوها را تسهیل می‌سازد. همچنین می‌توان برای اجرای فرمانهایی که در منو موجود نیست، یک ماکروی کوچک نوشت و آن را اجرا کرد.

امکانات نرم افزار مینی تب :
- احتمالات و توزیع‌های گسسته و پیوسته
- شبیه‌سازی داده‌های تصادفی بر پایه توزیع‌های مختلف
- آمار توصیفی
- روش‌های گرافیکی جهت تشریح داده‌ها
- تخمین‌های نقطه‌ای و فاصله ای و برآورد اماره‌های مربوطه
- آنالیز واریانس و تجزیه و تحلیل مقادیر باقیمانده و بررسی اثرپذیری حاصله از عوامل مختلف بر نمونه‌های جمع‌آوری شده
- ابزارهای تجزیه و تحلیل سیستم‌های اندازه‌گیری
- آزمون‌های ناپارامتری حول جوامع با پارامترها و توزیع نامشخص
- پیش‌بینی و پیش‌گیری بر پایه رگرسیون خطی و سری‌های زمانی ابزارهای کنترل کیفیت آماری شامل نمودار پارتو، نمودار علت و معلول ،نمودار دنباله، نمودار چند متغیر، نمودار متقارن و نمودارهای کنترل
- ابزارهای طراحی و تحلیل طرح‌های آزمایشی
- ابزار تعیین اندازه نمونه و قدرت آزمون
- ابزارهای آنالیز بقا و قابلیت اطمینان
- آنالیزهای چند متغیره
این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که شامل بسته بندی زیبا وشیک است .
همراه این محصول خودکار سایت را دریافت کنید.
محصول خود را کمتر از قیمت پشت جلد خریداری کنید. این محصول حاوی یک عدد CD می باشد.

فروشنده: پارس دکان

قیمت: 2,400 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید نرم افزار آمار-مینی تب 16.1-Minitab 16.1، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار آمار-مینی تب 16.1-Minitab 16.1


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: ریاضیات و آمار، ،

نرم افزار ریاضی و آمار-مجموعه نرم افزارهای ریاضیات و آمار 2011-Math& Statistic 2011
نویسنده : 5040 تاریخ : 17 / 6 / 1392

نرم افزار ریاضی و آمار-مجموعه نرم افزارهای ریاضیات و آمار 2011-Math& Statistic 2011

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته ریاضیات و آمار

نرم افزار ریاضی و آمار-مجموعه نرم افزارهای ریاضیات و آمار 2011-Math& Statistic 2011
با مجموعه نرم افزارهای ریاضیات و آمار دری تازه از دانش ریاضیات و آمار برای شما گشوده خواهد شد.در این مجموعه نرم افزار های کاربردی و اختصاصی رشته های ریاضیات و آمار گرد آوری شده است. لیست نرم افزارهای موجود :
- آلگبرا ایکولیشن Algebra Equations 3.0
- ابتچ گووزAptech GAUSS 8.0.0.910
- کلک پرو Calc Pro 1.6.7
- کسیو ام یو لیتر Casio FX9860 Emulator 1.03
- کورو اکسپرت Curve Expert 1.3
- سیب رد الکوبرا ای کو لی ژن سولورCyberEd Algebra Equation Solver 7.3
- دسینگ ساینس مت تیپ Design Science MathType 6.7a
- دریم کل کیو لیترDream Calculator 1.3
- درایوDerive 6.10
- اکس EQS 6.1
- ای کو ای شین ویزارت فول Eqution Wizard v1.2 Full
- ای وی یو انتریپس ادیشنEViews Enterprise Edition 7.0.0.1
- پلک پی دی اف پرفشونال PlexPDF Professional 3D 5.0.18
- فلوو چارتینگ Flow Charting 6.10
- اف اکس اچ ای ام FX CHEM 2.104
- اف اکس دراو FX Draw v3.203
- اف اکس گراف FX Graph 4.00
- اف اکس فیزیکولیت FX PhysEquate 1.002ی
- گرف نو فوکش گرافرGraphNow Fuction Grapher 3.1.7
- هدز سافت دی پلات Hydesoft DPlot 2.2.4.6
- لیندو سیستم لینگ Lindo Systems Lingo 11.0
- لو آن کلک Loan Calc 2.4
- Machinist`s Calculator 5.0.44ماشینیست کل کیو لیتر
- مپل Maple 14
- مت گرافر Math Grapher 2.0
- مت رسورس استدیوMath Resource Studio 4.3.11
- مز ود Mathvad 15.0
- مسماتیک Mathematica 8.0
- مزسول اکیوشن پلوترMathSol Equation Plotter 1.3
- مینی تب MiniTab 16.0
- پسستر اج دای گرامر Pacestar EDGE Diagrammer 5.09
- پی جی کل کیو لیتر PG Calculator 2.29
- پرو کالک ProKalc 7.9a
- اس پلاس S-Plus 8.0.14
- سیگما پلات Sigma Plot 11
- اس پگ مزمتگ پرتابل SpeQ.Mathematics Portable 3.4
- اس پی اس اس SPSS 19
- اس تا تا Stata 10.0
- استاتیس تیکا STATISTICA 8.0.55
- یو نی پلات UniPlot 5.6
- یو نیورسال مس سولورUniversal Math Solver 7 .0.0.5

این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که شامل بسته بندی زیبا وشیک است .
همراه این محصول تقویم و خودکار دریافت کنید.
محصول خود را کمتر از قیمت پشت جلد خریداری کنید. این محصول حاوی یک عدد DVD می باشد.

فروشنده: پارس دکان

قیمت: 4,400 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید نرم افزار ریاضی و آمار-مجموعه نرم افزارهای ریاضیات و آمار 2011-Math& Statistic 2011، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار ریاضی و آمار-مجموعه نرم افزارهای ریاضیات و آمار 2011-Math& Statistic 2011


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: ریاضیات و آمار، ،

نرم افزار ریاضی-مطلب آر 2011-Matlab R2011
نویسنده : 5040 تاریخ : 17 / 6 / 1392

نرم افزار ریاضی-مطلب آر 2011-Matlab R2011

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته ریاضیات و آمار

نرم افزار ریاضی-مطلب آر 2011-Matlab R2011
نرم افزار مطلب چیست؟مطلب یک سیستم محاوره ای است که عنصر اساسی اطلاعات در آن رشته ای است که نیاز به تعریف ابعاد ندارد.این امر به شما اجازه می دهد بسیاری از مسائل وتکنیک های محاسباتی،بخصوص آن هایی که با فرمولهای برداری و ماتریسی سر و کار دارند را بسیار سریعتر از آنچه در زبان های غیر محاوره ای نظیر C و فرترن مقدور است،در کسر کوچکی از زمان حل کند.
نام متلب MATLAB از Matrix laboratory کتابخانه عملیات ماتریسی. گرفته شده است.نرم افزار مطلب MATLAB اساساً برای دستیابی آسان به نرم افزاری ماتریسی و بر مبنای پروژه های EIPACK وLINPACK شکل گرفت.امروزه، مطلب MATLAB به معجونی از کتابخانه های BLAS و LAPACK تبدیل شده و جا پای خود را در فضای نرم افزار های محاسبات ماتریسی باز کرده است.
MATLAB مطلب در یک دوره زمانی طولانی با وارد کردن کاربرد های کاربران مختلف و متنوع،زمینه های کاربری خود را توسعه داده است.در محیط های دانشگاهی ، به ابزار پایه و استانداردی برای درس های مقدماتی وپیشرفته در زمینه های ریاضی،مهندسی و علوم تبدیل شده است و در صنعت،به عنوان ابزارهایی برای جستجوهای تحقیقاتی با قابلیت های بالای آنالیز و توسعه،شناخته شده است.
از خصوصیات برجسته نرم افزار متلب MATLAB دارا بودن خانواده های وسیع از پاسخ های کاربری های خاص علمی است که با نام جعبه ابزار Toolbox. از آن یاد می شود.برای بسیاری ازکاربران مطلب MATLAB،جعبه ابزارها امکان یادگیری و به کاربردن تکنولوژی های خاص را فراهم کرده است.جعبه ابزارها،مجموعه ای از توابع مطلب MATLAB هستند که محیط مطلب MATLAB را برای کاربرد درحل کلاسهای خاصی از مسائل توسعه می دهند.نرم افزار متلب MATLAB برنامه کامپیوتری است که برای کسانی که با محاسبات عددی،وبویژه جبر خطی سر و کار دارند، تهیه شده است.
نام این نرم افزار از عبارت انگلیسی MATrix LABoratory اقتباس شده و هدف اولیه آن قادر ساختن مهندسین و دانشمندان به حل مسائل شامل عملیات ماتریسی بدون نیاز به نوشتن برنامه در زبانهای برنامه نویسی متداول همچون FORTRAN و C بود. با گذشت زمان قابلیتهای بسیار بیشتری به این نرم افزار افزوده شده اند بطوری که در حال حاضر مطلب MATLAB به ابزار پر قدرتی برای ترسیم داده ها، برنامه نویسی و انجام محاسبات مهندسی و پژوهشی تبدیل شده است.
کار کردن با ماتریس‌ها در مطلب Matlab بسیار ساده است. در حقیقت تمام داده‌ها در مطلب Matlabبه شکل یک ماتریس ذخیره می‌شوند.برای مثال یک عدد اسکالر. به شکل یک ماتریس ۱۱ ذخیره می‌شود. یک رشته مانند Whale is the biggest animal به شکل ماتریسی با یک سطر و چندین ستون که تعداد ستون‌ها به تعداد کاراکترهاست.ذخیره می‌شود. حتی یک تصویر به شکل یک ماتریس سه بعدی ذخیره می‌گردد که بُعد اول و دوم آن برای تعیین مختصات نقاط و بُعد سوم آن برای تعیین رنگ نقاط استفاده می‌شود. فایل‌های صوتی نیز در مطلب Matlab به شکل ماتریس‌های تک ستون بردارهای ستونی. ذخیره می‌شوند. بنابراین جای تعجب نیست که مطلب Matlab مخفف عبارت Matrix Laboratory باشد. علاوه بر توابع فراوانی که خود مطلب Matlab دارد، برنامه‏نویس نیز می‏تواند توابع جدید تعریف کند.

استفاده از توابع مطلب Matlabبرای نمایش داده‏ها بسیار راحت و لذت بخش است. ساخت رابط‌های گرافیکی یا Graphical User Interfaces مانند دیالوگ‌هایی که در محیط‌های ویژوال مانند بیسیک و C وجود دارند،در مطلب Matlab امکان‌پذیر است.این قابلیت،ارتباط بهتری را میان برنامه‏های کاربردی نوشته‏شده با مطلب Matlab و کاربران برقرار می‌کند.
متلب که از محصولات شرکت مت‌ورکس The MathWorks. است،برای گروه‌های مختلف مهندسان رشته‌های مختلف از جمله مهندسی برق، مکانیک، رایانه و… کاربرد بسیاری دارد.
هسته متلب برای سرعت و کارایی بالا به زبان سی نوشته شده‌است ولی رابط گرافیکی آن به زبان جاوا پیاده سازی گشته‌است.
برنامه‌های متلب اکثراً متن‌باز هستند و در واقع متلب مانند بیسیک. مفسر است نه کامپایلر. قدرت متلب از انعطاف‌پذیری آن و راحت بودن کار با آن ناشی می‌شود، همچنین شرکت سازنده و گروه‌های مختلف،از جمله دانشگاه‌های سرتاسر جهان و برخی شرکت‌های مهندسی هر ساله جعبه‌ابزارهای خاص-کاربردی به آن می‌افزایند که باعث افزایش کارآیی و محبوبیت آن شده‌است.

با توجه به قابلیت هایی که این نرم افزار دارد می تواند در هر رشته دانشگاهی در زمینه هایی نظیر جبر خطی،مخابرات،ریاضیات پیشرفته و... مورد استفاده قرار گیرد. متلب MATLAB نرم افزار تخصصی رشته ریاضی و علوم مرتبط با رشته ریاضی و سایر رشته های مهندسی است.با توجه به قابلیت هایی که این نرم افزار دارد می تواند در هر رشته دانشگاهی در زمینه هایی نظیر جبر خطی،مخابرات،ریاضیات پیشرفته و... مورد استفاده قرار گیرد.
مطلب MATLAB یکی از زبانهای برنامه نویسی سطح بالا با تمرکز بر روی تکنیکهای محاسباتی است. این نرم افزار محیطی مناسب برای انجام عملیاتهای ریاضی،ایجاد محیطهای ویژوال و برنامه نویسی آسان را همزمان فراهم کرده است. در این نرم افزار تلاش بر آن است که مسائل ریاضی و راه حلهای آنها به همان صورتیکه در ریاضیات رایج دانشگاهی وجود دارد ارائه شوند.

این نرم افزار به صورت اختصاصی در موارد زیر کاربرد دارد :
۱. ریاضیات و محاسبات
۲. ساخت و پیاده سازی الگوریتم های ریاضی
۳. جمع آوری داده ها.
۴. مدلسازی، شبیه سازی و تحلیل مدل
۵. آنالیز، استخراج مشخصه های آماری، رسم و نمایش دیتا
۶. رسم گرافهای مهندسی و علوم منحنی های دو بعدی و سه بعدی، منحنی های آماری و . . . .
۷. تولید نرم افزارهای کاربردی دارای واسط گرافیکی

نرم افزار مطلب دارای سیستمی بوده که در آن تمامی داده ها به صورت آرایه های بدون تعیین بعد معین و مشخص ذخیره می شوند. این خاصیت این امکان را به شما می دهد که مسائل محاسباتی بسیاری را با استفاده از فرمولهای برداری و ماتریسی برای طیف وسیعی از داده ها بنویسید. این نحوه برنامه نویسی در حقیقت کسری از زمانی است که در یک زبان سطح متوسط غیر دینامیک چون C و FORTRAN صرف می شود.

این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که شامل بسته بندی زیبا وشیک است .
همراه این محصول تقویم و خودکار دریافت کنید.
محصول خود را کمتر از قیمت پشت جلد خریداری کنید. این محصول حاوی یک عدد DVD می باشد.
سیستم عامل سازگار با این نرم افزار :
ویندوز اکس پی 32 bit
ویندوز ویستا 32 bit
ویندوز 7 32 bit

فروشنده: پارس دکان

قیمت: 4,400 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید نرم افزار ریاضی-مطلب آر 2011-Matlab R2011، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار ریاضی-مطلب آر 2011-Matlab R2011


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: ریاضیات و آمار، ،

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.