تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

راهنمای پرورش ونگهداری اسب به صورت تصویری + طرح توجیهی / اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 18 / 6 / 1392

راهنمای پرورش ونگهداری اسب به صورت تصویری + طرح توجیهی  / اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته متفرقه

بسته آموزشی ( راهنمای پرورش اسب ) صورت تصویری + طرح توجیهی / اورجینال
راهنمای پرورش ونگهداری اسب به صورت تصویری + طرح توجیهی / اورجینال


پرورش اسب در ایران

اسب را که به احتمال قوی می توان زیستگاه و برخاستگاهش را ایران بدانیم در تمام ادوار تاریخی همواره در زندگی و در کار و در جنگ یار و یاور ما بوده و هنوز هم هست. کشور ما با وجود وضعیت اقلیمی، اجتماعی و اقتصادی و بنا بر اقتضای وضع و هدف پرورش دهندگان اسب دارای اشکال گوناگون مدیریت پرورش اسب و اسبداری می باشد.



در حال حاضر مدیریتهای ناظر بر تولید، اقتصاد، نگهداری و پرورش اسب به شرح زیر است:
الف) پرورش اسب به شیوه عشایری: عشایر کشور ما بنا به اقتضای وضع و به لحاظ سنت آبا و اجدادی به نگهداری و پرورش اسب اقدام و معمولا بسته به وابستگیهای آبا و اجدادی خود به ایل، عشیره و طایفه، نژاد و تیره، اسب خاصی را پرورش می دهند، همانگونه که در خوزستان در نژاد برخی از قبایل عرب منطقه و از جمله میرها، سنجابی ها و جافها در مناطق اسب کردی (کردستان، کرمانشاه و ...) و تراکمه در ترکمن صحرا.
ب) پرورش اسب در روستاهای کشور: روستاییان کشور ما از چند جنبه اقدام به پرورش اسب می نمایند، از جمله آنها:
۱- پرورش اسب به منظور سواری: عده ای از روستاییان کشور ما از چند جنبه اقدام به پرورش یک و یا دو یا سه سر اسب جهت سواری پرورش می دهند.
۲- پرورش اسب به منظور کره کشی و فروش مازاد تولید برای کسب درآمد: این شیوه پرورش بیشتر در روستاهای کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، خوزستان، گرگان و گنبد رایج بوده و در این شیوه معمولاروستاییان برای کره کشی و تکثیر، اسبی را از نژاد خالص نگهداشته و از مادیانها کره کشی کرده و مازاد تولید خود را به معرض فروش می گذارند.
۳- پرورش اسب به منظور تولید استر، قاطر و خرپوزگی: در این شیوه که معمولا پرورش اسب توام با پرورش الاغ می باشد معمولا روستایی و به عبارتی مدیر تولید اقدام به قاطرکشی نموده و تولیدات خود را در مناطق مختلف کشور به فروش می رساند. از نمونه های بارز این نوع مدیریتهای پرورشی روستایی (کره بند) برازجان واقع در استان بوشهر، مناطق قاطر کشی استانهای آذربایجان، خراسان، لرستان، کردستان و اشگورات مازندران و گیلان می باشد.


۴- پرورش اسب به منظور کار: در بعضی از روستاهای کشور که داشتن خودرو برای روستایی مستلزم تخصیص سرمایه و هزینه بالا می باشد از کار این حیوان و نتاج آن برای:
- حمل محصول غله، شالی و دیگر تولیدات از مزرعه به سر جاده.
- به منظور شخم در مزارع کوچک و مزارعی که ماشین آلات قابلیت انعطاف و کفایت مانور اسب را ندارند.
- برای حمل کود، بذر و نشا به مزرعه و شالیزار که به علت عدم وجود راه ارتباطی ماشین رو و یا علل دیگر منجمله گل و لای، رفت و آمد خودرو به مزرعه غیر ممکن است.
- برای حمل محصول از مراتع و مزارع و جنگلهایی که راه ماشین رو نداشته و یا حمل محصول با ماشین به لحاظ قیمت گران تمام می شود.
برای حمل و نقل وسایل معیشتی روستاییان به مرکز دهستان، به ویژه در مواردی که هزینه حمل با ماشین مقرون به صرفه نیست.
- به منظور حمل بیمار در فصول سرد یا شبانگاه که روستاییان دسترسی به خودرو نداشته و فوریت مداوای بیمار ایجاد می کند.


ج) پرورش اسب در شهرها و شهرستانها: در حال حاضر در شهرها پرورش دهندگان اسب به منظورهای ذیل اقدام به پرورش و نگهداری اسب می نمایند.





۱- پرورش اسب به وسیله موسسات و نهادهای دولتی: ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نیروهای انتظامی کشور، اداره کل سوارکاری و پرورش اسب و دیگر نهادها و موسسات دولتی پرورش دهندگان اسب می باشند.


۲- صاحبان اصطبلها و باشگاههای خصوصی:
اهداف این مدیریتها عبارتند از: شرکت در مسابقات ورزشی مانند کورس، درساژ، پرش، چوگان، سوارکاری و صحرانوردی. بدیهی است شرکت در مسابقات در انحصار این گروه نبوده و دیگر پرورش دهندگان و صاحبان اسب نیز در این مسابقات شرکت می کنند.
آموزش سوارکاری به اشخاص مبتدی و تامین سرویس سوارکاری برای سوارکارانی که عاری از اسب شخصی می باشند.
پانسیون کردن اسبهای اسبدارانی که فاقد اصطبل بوده و برای نگهداری اسب خود نیاز به اصطبل دارند.
پرورش اسب به صورت تک اسبی، دو اسبی و یا چند اسبی در باغات و اصطبلهای شخصی و خصوصی افراد به منظور سواری، شکار، سرگرمی، تفریح و مسابقه
ایجاد تفریحات سالم در پارکها و تفرج گاهها
کره کشی و ازدیاد و تولید اسب و فروش آن
تلفیقی از موارد یاد شده به ویژه خرید و فروش و دلالی اسب

د) پرورش اسب به منظور تحقیقات و اصلاح نژاد: این شیوه پرورش اسب که طبق برنامه مشخص اصلاح نژادی و به نژادی و حفظ ژنهای مطلوب نژادی و تکثیر آن انجام میگیرد. برای حفظ کفایت علمی و فنی در صلاحیت مدیریتی مراکز تحقیقات و اداره کل پرورش و اصلاح نژاد دام، معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی بوده و یا با نظارت مستقیم این اداره کل به وسیله بخش تعاونی و خصوصی اداره انجام می گیرد.

با این مجموعه تمام مطالب مربوط به پرورش اسب را یاد بگیرید .
ش.م. 90815465241



- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.


اسب , اسب مورگان, اسب نژاد مورگان. اسب اندلوزین, اسب نژاد اندلوسی (خالص اسپانیا). اسب هانوورین, تصاویر زیبا از اسب نژاد هانووری. اسب پالومینو, اسب زیبای نژاد پالومینو نگهداری اسب , پرورش اسب , خرید اسب نژاد اسب ها عکس اسب ها , عکس اسب ترکمن , درباره اسب ها , انواع اسب , انواع نژاد اسب ها , توضیح درمورد اسب , اسب عرب , ویژگی اندام شناسی اسب , استانداردهای محل نگهداری اسب, اسب , اصطبل , مزرعه اسب , نگهداری اسب , پرورش اسب, بیماری اسب , تاریخچه اسب , جایگاه اسب , قوانین پرورش اسب , مزرعه اسب , پرورش اسب , پرورش اسب در ایران بلدرچین ، شتر مرغ ، شتر ، برنج ، اسب ، شترمرغ ، جوجه کشی ، سبوس ، دامپروری دانلود کتاب رمان اسب سرخ, کتاب رمان اسب سرخ, رمان اسب سرخ, کتاب اسب سرخ, دانلود کتاب, دانلود رمان, دانلود رمان خارجی, داستانآنلی بیتون, اسب سواری, اسب سواری در خواب, اسب سواری کردن, اسب سواری کردن در خواب, تعبیر خواب, تعبیر خواب آنلاین, تعبیر خواب اینترنتی، ماهی ، علوفه ، دامداری ، دام ، فروش شترمرغ ، جوجه ، بوقلمون ، مادیان ، اسب عرب ، فیبر ، فسفر ، دام و طیور ، پرورش شترمرغ ، خوراک دام و طیور ، فروش شتر مرغ ، خرید و فروش اسب ، ماشین آلات خوراک دام و طیور ، سبوس برنج ، واردات اسب ، فروش لوازم اسب ، فروش لوازم زیبایی اسب ، آردک برنج ، کلسیم ، فروش جوجه ، شترمرغ کشتاری ،

فروشنده: ملی ایران 2

قیمت: 20,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید راهنمای پرورش ونگهداری اسب به صورت تصویری + طرح توجیهی / اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید راهنمای پرورش ونگهداری اسب به صورت تصویری + طرح توجیهی  / اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: کشاورزی دام صنایع، ،

فیلم آموزش پرورش بوقلمون گوشتی به صورت اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 18 / 6 / 1392

فیلم آموزش پرورش بوقلمون گوشتی به صورت اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته متفرقه

مجموعه فیلم آموزشی پرورش بوقلمون به صورت اورجینال


آیا میدانید پرورش بوقلمون یک شغل پرسود همراه با تسهیلات بانکی عالی است؟
خرید پستی آموزش کامل و جامع پرورش بوقلمون گوشتی به زبان فارسی

قابل نمایش در پلیرهای خانگی و کامپیوتر



نخستین بار بوقلمون در مکزیک توسط جهانگردان اروپایی مشاهده شد. آن ها این پرنده را با خود به اروپا بردند. پس از آن در ایتالیا، فرانسه و انگلستان بوقلمون پرورش داده شد. با کشف آمریکا مهاجران به خوبی با این پرنده و مزه آن آشنایی داشتند بنابراین به سرعت پرورش و مصرف بوقلمون در آمریکا گسترش یافت به طوری که هم اکنون ایالات متحده و اتحادیه اروپا به ترتیب اولین و دومین تولیدکننده و نیز مصرف کننده گوشت بوقلمون در دنیا هستند.
در ایران نیز تا پیش از دوره صفویه بوقلمون یافت نمی شد و اولین بار ارامنه ای که برای تجارت از ایران به اروپا رفتند، بوقلمون اهلی را با خود به ایران آوردند و آن را به شاه عباس تقدیم کردند و بعد به دستور شاه، تخم بوقلمون در خانه های ارامنه تقسیم شد تا آن ها به پرورش این پرنده بپردازند.
امروزه با گذشت سال ها با پیشرفت علوم ژنتیک، تغذیه و مدیریت و تاثیر آن ها بر پرورش بوقلمون سبب شد تا پرورش بوقلمون از حالت سنتی خارج شده و نوع جدیدی از بوقلمون های صنعتی به وجود آید که گوشت آن حاوی پروتیین زیاد و چربی و کلسترول کم تری است.
مدیریت پرورش بوقلمون
مساحت کف آشیانه:تا 8 هفتگی برای هر 10جوجه بوقلمون یک متر مربع کافی است . از هشت هفتگی تا دوازده هفتگی برای هر 10 جوجه بوقلمون 2 متر مربع و از دوازده هفتگی تا شانزده هفتگی برای هر 10 بوقلمون جوان 5/2 متر مربع باید در نظر گرفته شود . برای بوقلمون های جوان ( نروماده ) در حال رشد در محیط محدود هر بوقلمون 4/0متر مربع لازم است . اگر افراد گله تماما نر باشند برای هر بوقلمون 5/0 متر مربع و چنانچه تماما ماده باشند برای هر بوقلمون 3/0 متر مربع کافی خواهد بود . برای بوقلمون های سبک وزن و بوقلمون هایی که در سیستم بسته ( با شرایط تحت کنترل ) پرورش میشوند مساحت کف لانه باید چیزی کمتر از ارقام بالا باشد .




موضوعات مورد بررسی در این فیلم آموزشی :
استاندارد و تجهیزات سالن:
تعریف یا مشخصات فنی سالن
عایق کاری سالن
منبع آب سالن
منبع حرارتی
مادر مصنوعی
نور دهی و تهویه
دانخوری و آبخوری
آماده سازی سالن پرورش:
شستشوی سالن و تجهیزات
ضد عفونی سالن
ضد عفونی تجهیزات داخل سالن
بستر
گرم کردن سال
پیش گرمایی
رطوبت سالن
خنک کردن سالن

مدیریت گله :
جوجه ریزی
خوراک
شکل ظاهری کنستانتره
اجزای تشکیل دهنده جیره
رابطه تغذیه و کیفیت لاشه
آب مصرفی
کنترل وزن متوسط زنده در طول یک ماهگی
کنترل وزن متوسط زنده در نرها و ماده ها از دو ماهگی به بعد
رابطه اعمال مدیریت تغذیه متناسب با کنترل وزن
جداسازی نرها و ماده ها از یکدیگر از دو ماهگی به بعد
زمان حذف و کشتار نرها و ماده ها

بهداشت :
پیشگیری و محافظت از بروز بیماری
واکسیناسیون
طرق واکسیناسیون


یک ساعت فیلم آموزشی
جزوه آموزشی ۴۰ صفحه ای پرورش بوقلمون در قالب کتاب الکترونیک ( PDF )
مقالات آموزشی در رابطه با پرورش بوقلمون
گالری تصاویر پیرامون بوقلمون و پرورش آن
طرح توجیهی پرورش بوقلمون جهت امکانسنجی اقتصادی و اخذ وام بانکی
شماره مجوز : 60123022147



- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.


رچسب ها : فیلم آموزش پرورش بوقلمون گوشتی , آموزش پرورش بوقلمون , خرید آموزش پرورش بوقلمون , خرید اینترنتی آموزش پرورش بوقلمون گوشتی , خرید پستی دی وی دی پرورش بوقلمون , خرید پستی سی دی پرورش بوقلمون , خرید پستی فیلم پرورش بوقلمون , فیلم پرورش بوقلمون به زبان فارسی , فیلم پرورش بوقلمون , پرورش بوقلمون , پرورش بوقلمون گوشتی , کتاب آموزشی بوقلمون

فروشنده: ملی ایران 2

قیمت: 20,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید فیلم آموزش پرورش بوقلمون گوشتی به صورت اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید فیلم آموزش پرورش بوقلمون گوشتی به صورت اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: کشاورزی دام صنایع، ،

نگهداری و پرواربندی گوسفند / اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 18 / 6 / 1392

نگهداری و پرواربندی گوسفند  / اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته متفرقه

اصول نگهداری و پرورش و پروار گوسفند / اورجینال
نگهداری و پرواربندی گوسفند / اورجینال
اصول نوین پرورش و پروار گوسفند / اورجینال


پرواربندی یکی از روشهای اساسی برای جلو گیری از کاهش تولیدات گوشت قرمز محسوب میشود و در این حرفه علاوه بر جلو گیری از ضایعات پنهانی و صرف علوفه نا متعادل ، با زمانی کوتاه دام بنا به استعداد به وزن مطلوب و قابل قبول رسیده و ضمن جلو گیری از کشتار زود هنگام دام ما مقادیر قابل توجهی گوشت قرمز استحصال خواهیم نمود و علاوه بر گوشت قرمز ، سایر محصولات جانبی نیز بدست خواهد آمد که هر کدام دارای ارزش قابل توجهی خواهند بود و همچنین از استخوانهای این دامها علاوه بر تهیه پودر استخوان جهت خوراک دام مواد مغذی و معدنی جهت خاک و بالا بردن باروری آن بازیافت خواهد گردید .



حاوی:
شامل تلقیح مصنوعی در گوسفند
پرورش گوسفند
پروار بندی و انتخاب گوسفند
معرفی نژادهای مختلف
مجموعه آموزشی آشنائی با گوسفند نژاد بلوچی
آشنائی با گوسفند نژاد فراهانی
آشنائی با گوسفند پشمی
آشنایی با نحوه پرواربندی گوسفند
مبانی طراحی ساختمان و تاسیسات
نرم افزار مدیریت پرورش گوسفند(En)
تشخیص آبستنی
فیلم آموزشی دوره های حضوری برگزار شده
بررسی توجیه اقتصادی در مناطق مختلف

جدید ترین و به روز ترین مطالب کاربردی

قابلیت پخش درکلیه دستگاههای خانگی

ش م:76643/876



- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

فروشنده: ملی ایران 2

قیمت: 20,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید نگهداری و پرواربندی گوسفند / اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نگهداری و پرواربندی گوسفند  / اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: کشاورزی دام صنایع، ،

فیلم آموزشی ماشین های جوجه کشی / اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 18 / 6 / 1392

فیلم آموزشی ماشین های جوجه کشی  / اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته متفرقه

روش استفاه از دستگاه جوجه کشی / اورجینال
فیلم آموزشی ماشین های جوجه کشی / اورجینال
آموزش و اصول جوجه کشی از تمام پرندگان / اورجینال


کارخانه جوجه کشی یکی از مراکز مهمی است که تخم مرغها و تجهیزاتی که وارد آن می شود باید کاملا از استاندارد های امنیت زیستی برخوردار و میزان پاتوژنی که بروی آنها وجود دارد کاملا برسی شود. بنابراین کارخانه جوجه کشی یکی از مراکزی است که استعداد زیادی به آلودگی را دارا است و ممکن است یکی از فاکتورهای منابع آلودگی جوجه هایی باشد که از کارخانه تهیه می شود.
همان اندازه که نکات مدیریتی پایه ای برای احداث یک سالن مرغ داری وجود دارد ، نکات پایه ای فراوانی نیز برای احداث کارخانه جوجه کشی نیز وجود دارد که می تواند به بهتر فراهم آوردن استاندارد های بهداشتی کارخانه کمک های فراوانی نماید.



1- محل احداث : کارخانه تا جای که ممکن است باید از سالن های مرغ داری دورتر احداث شود در حالیکه به راحتی بتواند تخم مرغ های سالن های مادر را جمع آوری کند.
2- نقشه ساختمان : طراحی دقیق نوع ساختمان و محیط کارخانه می توان کمک شایانی را به کاهش آلودگی و با جدا ساختن دو منطقه آلوده با تمیز کمک به فراهم آوردن بهداشت کند.
3- تهویه : ایجاد یک تهویه با برقراری جریان مناسب هوا در یک دستور العمل خاص می تواند خیلی کمک کننده به کاهش و به حداقل رساندن جابه جای عفونت باشد. وسایل تهویه باید هوای تازه و تمیز را تهیه کند و هوای داخل سالن های هچری را به بیرون هدایت کنند تا جای که کمترین امکان برگشت را داشته باشند. به همین ترتیب هوای که خارج می شود نباید به وسایلی که غیر قابل مصرف هستند راه یابد. البته بعضی از کارخانه ها از سیستم چرخشی جریان هوا همراه با ضد عفونی آن استفاده می کنند.
4- انهدام مواد بی مصرف : موادی که در کارخانه استفاده نمی شوند باید دور ریخته شوند، این مواد نباید در مکانهایی که در نزدیکی سالن های مرغ داری است ریخته شوند و یا نباید برای محیط زیست مشکلی ایجاد کنند.
5- ایجاد امنیت برای کارخانه : مثل هر سالن مرغ داری که به ایجاد امنیت و کنترل رفت و آمد نیاز دارد کارخانه هم به امنیت نیاز دارد و این بسیار کمک کننده است. فراهم آوردن وسایل دوش گرفتن برای هر کسی که می خواهد وارد کار خانه شود و یا حد اقل فراهم آوردن امکانی را که پیش گیری انجام شود.




در تمامی طیور از جمله مرغ ، غاز ، اردک ، بوقلمون ، بلدرچین ،کپک ،
قرقاول،طوطی ، قناری ، کبوتر و...جوجه کشی به روش مصنوعی (دستگاه جوجه کشی ) به دو
بخش تقسیم می شود ؛ الف:ستر ب) هچر
الف)ستر :ستر به حالتی گفته می شود که جنین در داخل تخم در حال شکل گیری و رشد
می باشد در این حالت تخم مطلق به هر نوع طیوری که باشد در فواصل زمانی مشخص باید
چرخانده شود.و دما و رطوبت روی میزان خاص با توجه به نوع تخم (بلدرچین ، بوقلمون ،
مرغ، کپک ،و...)تنظیم گردد . همان طور که
عنوان شد در حالت ستر جنین در داخل تخم شکل گرفته و رشد می کند ، حالت ستر در طیور
مختلف از 19 تا 39 روز به طول می انجامد . چرخش و دمای نسبتا بالا از ویژگی های
حالت ستر می باشد لازم به ذکر است که در دستگاه های جوجه کشی ساخت شرکت اندیشه
سبزدر حالت ستر تخم ها داخل شانه های مخصوص درون دستگاه قرار می گیرند.
ب)هچر : حالت هچر یا هچ کردن به زمانی گفته می شود که جنین داخل تخم به شکل
تقریبا نهای خود رسیده و در حال خارج شدن از تخم می باشد حالت هچ تقریبا در تمامی
طیور 3 تا 5 روز به طول می انجامد.



این محصول حاوی :
اصول مقدماتی ماشین های جوجه کشی و …
به همراه فیلم کارخانه مدرن جوجه کشی


به زبان فارسی
قابل نمایش در دستگاه های خانگی و کامپیوتر
این مجموعه اطلاعاتی مفید در رابطه با جوجه کشی در اختیار علاقه مندان قرار می دهد و نکات مهم و کلیدی را در این رابطه عنوان می نماید

شماره مجوز:155/3256421


فروشنده: ملی ایران 2

قیمت: 20,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید فیلم آموزشی ماشین های جوجه کشی / اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید فیلم آموزشی ماشین های جوجه کشی  / اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: کشاورزی دام صنایع، ،

مجموعه آموزشی جوجه کشی و مرغداری ( پروش مرغ ) /اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 18 / 6 / 1392

مجموعه آموزشی جوجه کشی و مرغداری  ( پروش مرغ ) /اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته متفرقه

از جوجه کشی تا مرغداری به زبان فارسی /اورجینال
مجموعه آموزشی جوجه کشی و مرغداری ( پروش مرغ ) /اورجینال
آموزش کامل جوجه کشی و پرورش مرغ /اورجینال


پرورش طیور به ویژه مرغداری یکی از پولساز ترین رشته های کشاورزی می باشد..
کامل ترین مجموعه آموزشی جوجه کشی و مرغداری در ایران
از جوجه کش تا مرغداری
آموزش جوجه کشی با دستگاه
آموزش جوجه ریزی
آموزش کامل جوجه کشی و پرورش مرغ در سالن
آموزش مرغداری و تهیه و نگهداری خوراک طیور
به زبان فارسی
قابل نمایش در کلیه دستگاه های خانگی و کامپیوتر



کارخانه جوجه کشی یکی از مراکز مهمی است که تخم مرغها و تجهیزاتی که وارد آن می شود باید کاملا از استاندارد های امنیت زیستی برخوردار و میزان پاتوژنی که بروی آنها وجود دارد کاملا برسی شود. بنابراین کارخانه جوجه کشی یکی از مراکزی است که استعداد زیادی به آلودگی را دارا است و ممکن است یکی از فاکتورهای منابع آلودگی جوجه هایی باشد که از کارخانه تهیه می شود.
همان اندازه که نکات مدیریتی پایه ای برای احداث یک سالن مرغ داری وجود دارد ، نکات پایه ای فراوانی نیز برای احداث کارخانه جوجه کشی نیز وجود دارد که می تواند به بهتر فراهم آوردن استاندارد های بهداشتی کارخانه کمک های فراوانی نماید.
1- محل احداث : کارخانه تا جای که ممکن است باید از سالن های مرغ داری دورتر احداث شود در حالیکه به راحتی بتواند تخم مرغ های سالن های مادر را جمع آوری کند.
2- نقشه ساختمان : طراحی دقیق نوع ساختمان و محیط کارخانه می توان کمک شایانی را به کاهش آلودگی و با جدا ساختن دو منطقه آلوده با تمیز کمک به فراهم آوردن بهداشت کند.
3- تهویه : ایجاد یک تهویه با برقراری جریان مناسب هوا در یک دستور العمل خاص می تواند خیلی کمک کننده به کاهش و به حداقل رساندن جابه جای عفونت باشد. وسایل تهویه باید هوای تازه و تمیز را تهیه کند و هوای داخل سالن های هچری را به بیرون هدایت کنند تا جای که کمترین امکان برگشت را داشته باشند. به همین ترتیب هوای که خارج می شود نباید به وسایلی که غیر قابل مصرف هستند راه یابد. البته بعضی از کارخانه ها از سیستم چرخشی جریان هوا همراه با ضد عفونی آن استفاده می کنند.
4- انهدام مواد بی مصرف : موادی که در کارخانه استفاده نمی شوند باید دور ریخته شوند، این مواد نباید در مکانهایی که در نزدیکی سالن های مرغ داری است ریخته شوند و یا نباید برای محیط زیست مشکلی ایجاد کنند.
5- ایجاد امنیت برای کارخانه : مثل هر سالن مرغ داری که به ایجاد امنیت و کنترل رفت و آمد نیاز دارد کارخانه هم به امنیت نیاز دارد و این بسیار کمک کننده است. فراهم آوردن وسایل دوش گرفتن برای هر کسی که می خواهد وارد کار خانه شود و یا حد اقل فراهم آوردن امکانی را که پیش گیری انجام شود
این مجموعه شامل موارد زیر می باشد :
طرز تهیه و نگهداری خوراک طیور



این سی دی آموزشی شامل موارد زیر است:
- آموزش کار با دستگاه جوجه کشی
- تبدیل تخم مرغ نقطفه دار به جوجه یکروزه
- آموزش حمل صحیح جوجه یکروزه به مزرعه پرورش مرغ
- معرفی اجزای بدن مرغ
- مواد اصلی تشکیل دهنده غذای مرغ
- مواد غذایی با منشأ گیاهی و حیوانی
- اجزاء جیره غذایی
- مواد غذایی افزودنی به جیره
- تنظیم جیره برای دوره های مختلف رشد
- انتقال و توزیع دان در سالن پرورش
- شناخت انواع نژادهای مرغ گوشتی و تخمگذار
- تاسیس مرغداری
- ساختمان بدنی طیور و مرغ
- ضد عفونی مرغداری
- تغذیه و بسیاری از موارد دیگر

ارسال سریع به سراسر کشور در بسته بندی شیک
شماره مجوز:155/654213



- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

فروشنده: ملی ایران 2

قیمت: 20,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید مجموعه آموزشی جوجه کشی و مرغداری ( پروش مرغ ) /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه آموزشی جوجه کشی و مرغداری  ( پروش مرغ ) /اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: کشاورزی دام صنایع، ،

آموزش پیشرفته پرورش زنبور عسل (تصویری) زنبور داری / اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 18 / 6 / 1392

آموزش پیشرفته پرورش زنبور عسل  (تصویری) زنبور داری / اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته متفرقه

آموزش پیشرفته پرورش زنبور عسل (تصویری) زنبور داری / اورجینال





این نرم افزار چند رسانه ای و فیلم های آموزشی موجود در آن یکی از جامع ترین و کامل ترین برنامه های آموزشی در زمینه پرورش زنبور عسل می باشند که تمامی مباحث لازم از زمان تهیه کندو تا برداشت عسل را تحت پوشش قرار می دهند.
به صورت مالتی مدیا شامل فیلم , عکس و مطالب آموزشی
آموزش شناخت بیماری های زنبور عسل (لوک آمریکایی – واروا – نزرما)
پرورش زنبور عسل یکی از مشاغل پرسود در عرصه کشاورزی بوده که تمامی افراد با هرگونه سطح سواد قادر خواهند بود این حرفه را به راحتی انجام دهند.آموزش فوق کاملا فارسی بوده و تمامی مراحل کار از ابتدا تا انتها به صورت کامل آموزش داده شده است
فهرست موضوعات اصلی آموزش :
زیست شناسی
کالبد شناسی
نژادهای مهم
کندو وسایل کار
تغذیه زنبور عسل
مدیریت پرورش
بیماری ها و آفات
تولید و پرورش ملکه
فراورده ها

گرده افشانیامروزه با ابداع کندوهای مدرن پرورش زنبور عسل به صورت یک حرفه درآمدزا درآمده واصول پرورش زنبور عسل مطابق با موازین علمی می باشد.




فهرست موضوعات مورد بررسی هر بخش :
*زیست شناسی: ملکه، کارگر و زنبور نر، مراحل رشد، فعالیت های زنبور در خارج از کندو، فعالیت های درون کندویی، فعالیتها و رفتار ملکه، فعالیت های زنبور نر، فعالیت های زنبور درباره بچه دادن کندو، فعالیت های زنبور در زمستان، مکالمات زنبور
*کالبد شناسی: شکل شناسی خارجی زنبور عسل شامل سر، سینه و شکم، شکل شناسی داخلی زنبور عسل
*نژادهای مهم: گونه های اصلی زنبور عسل، نژادهای اصلی گونه زنبور عسل معمولی، نژاد بومی ایران، هیبدریدها یا دورگه های زنبور عسل
*کندو وسایل کار: کندو و انواع آن، اجزای کندو جعبه ای، محل استقرار کندو ها، وسایل کار در زنبورداری، وسایل لازم برای کندو، تجهیزات عسل گیری، وسایل موم دوزی و تصفیه موم
*تغذیه زنبور عسل: منابع غذایی، تغذیه مصنوعی، آماده سازی برای زمستان گذرانی، تاثیر گرده گل و مواد پروتیینی، تاثیر آب، تاثیر شهد و مواد قندی، تاثیر ویتامین ها، تاثیر مواد معدنی
*مدیریت پرورش: گرفتن و مستقر نمودن بچه کندو، ازدیاد کندو، تامین آب، انواع شربت خوریها، روش های غذا دادن، غارت و نحوه جلوگیری از آن، انتخاب محل، معرفی ملکه، سیستم دو ملکه ای، مبارزه با کارگر تخم گذار، پیدایش کارگر تخمگذار، ادغام کلنی ها، جابجایی کندو، جلوگیری از تولید بچه کندو
*بیماری ها و آفات: شکارچیان زنبور عسل، آفات و غارتگران، بیماری های ناشی از عنکبوتیان، بیماری قارچی، بیماری تک یاخته ای، ویروسی، باکتریایی
*تولید و پرورش ملکه: کندوهای جفتگیری، کلنی های شروع کننده، کلنی های مادری، پرورش ملکه (دولیتل)، تولید ملکه (مصنوعی)، تولید ملکه (طبیعی)، نقش ملکه در کلنی، انواع ملکه ها، ملکه بارور در قفس، معرفی ملکه، ایستگاه جفتگیری، پرورش زنبور نر، کندوهای شروع کننده خاتمه دهنده، کندو خاتمه دهنده
*فراورده ها: عسلک، زهر زنبور عسل، ژله رویال، بره موم، موم زنبور عسل، گرده گل، عسل
*گرده افشانی: بازدهی، شرایط کندو ها، عوامل موثر، انواع مختلف، ارزش افزوده محصولات کشاورزی، چگونگی گرده افشانی، جنبه های عمومی، آماده سازی برای یک گیاه ویژه، هدایت زنبوران، استفاده از کلنی های زنبور عسل


آموزش در این مجموعه به گونه ایست که زنبورداران عزیز میتوانند در جهت بالا بردن سطح کمی و کیفی کار خود و عزیزانی که تازه وارد این حرفه شده اند نهایت استفاده را ببرند

شماره مجوز ۱۹۸۷/۲۴




- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

برچسبهاآموزش پرورش زنبور عسل, آموزش پرورش زنبور عسل کامل, خرید آموزش پرورش زنبور عسل, خرید اینترنتی آموزش پرورش زنبور عسل, خرید پستی آموزش پرورش زنبور عسل, زنبور عسل, سفارش آموزش پرورش زنبور عسل, فروش آموزش پرورش زنبور عسل, فروش اینترنتی آموزش پرورش زنبور عسل, فروش پستی آموزش پرورش زنبور عسل, مجموعه آموزش پرورش زنبور عسل, پرورش زنبور عسل

فروشنده: ملی ایران 2

قیمت: 20,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش پیشرفته پرورش زنبور عسل (تصویری) زنبور داری / اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش پیشرفته پرورش زنبور عسل  (تصویری) زنبور داری / اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: کشاورزی دام صنایع، ،

بسته آموزش پرورش شتر مرغ + طرح توجیهی / اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 18 / 6 / 1392

بسته آموزش پرورش شتر مرغ + طرح توجیهی / اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته متفرقه

بسته آموزشی پرورش شتر مرغ + طرح توجیهی / اورجینال



سوال : آیا برای پرورش شترمرغ فضای زیادی لازم است؟
جواب : خیر-جوجه شترمرغ تا چند ماهگی به اندازه یک اردک رشد میکنه و با پرورش تا همان سن هم میتوان آنرا به قیمت خوبی به فروش رساند.تعداد زیادی از جوجه شترمرغ را میتوان در یک فضای چند متری نگه داشت.
با توجه به اینکه قیمت جوجه چند ماهه شترمرغ از سایر طیور بسیار بالاتر است میتوان انتظار سوددهی عالی را داشت


آیا میدانید پرورش شترمرغ یک شغل پرسود همراه با تسهیلات بانکی مناسب است ؟
آیا می دانید اجزای مختلف بدن شترمرغ قابل فروش است؟
شغلی پر درآمد برای همه افراد با حداقل شرایط مالی و سنی بخصوص جوانان جویای کار
به همراه طرح توجیهی اقتصادی جهت اخذ وام
در این بسته آموزشی کلیه مراحل کار را شرح داده ایم ...


با هر شرایط مالی و سنی بخصوص جوانان!
مجموعه کامل آموزش پرورش شترمرغ به زبان فارسی

چندین و چند مطلب و فیلم های آموزشی پیرامون محصولات اصلی و فرعی شترمرغ شامل :
گوشت - پوست و چرم - روغن شترمرغ - پر شترمرغ - پوست تخم شترمرغ
فیلم های آموزشی در مورد پرورش شترمرغ - افراد و شرکت های موفق فعال در زمینه پرورش
شترمرغ به زبان فارسی




بخشی از محتویات این بسته آموزشی :

مشخصه های عمومی شتر مرغ
تاریخچه پرورش شتر مرغ
طبقه بندی جانور شناسی شتر مرغ
نژادهای تجاری شتر مرغ
اسکلت بندی بدن شتر مرغ
مشخصات ظاهری شتر مرغ
مبحث پرورش مولدین
بلوغ جنسی / سن بلوغ در شترمرغ های نر و ماده
مشخصات ظاهری نشان دهنده بلوغ جنسی در نوع نر و ماده
رفتارهای تولید مثل در شتر مرغ
رفتارهای تولید مثل در شتر مرغ
انواع روشهای جفت گری شتر مرغ ها
میزان تخمگذاری شتر مرغ ها
مبحث ریتم و روال تخمگذاری شتر مرغ
فصول تولید مثل و استراحت شتر مرغ
فصل تولید مثل در نیم کره شمالی و جنوبی
اقداماتی که باید در فصل استراحت برای شتر مرغ ها انجام شود
عملیات " فلاسینگ " در شتر مرغ ها
نکات مهم در قصل تولید مثل شتر مرغ
تاسیسات مورد نیاز جهت پرورش شتر مرغ
حصار و حصارکشی محوطه نگه داری شتر مرغ ها
نحوه ثبت رکوردها و اطلاعات برای شناسایی شتر مرغ ها
نحوه تهیه شناسنامه برای شتر مرع ها
مبحث جوجه کشی شتر مرغ
عوامب موثر در جوجه کشی
نحوه جمع آوری تخم شتر مرغ ها
نکات مهم در زمینه جمع اوری و نگه درای تخم ها
تنظیم دمای اطراف تخم و روش صحیح تمیز کردن آن
روش صحیح ضد عفونی کردن تخم ها
روش نگه داری تخم ها
دستگاه جوجه کشی
علت و روش صحیح چرخش تخم شتر مرغ
سیستم تهویه در محیط جوجه کشی
دشتگاه کندلینگ
روش جداسازی تخم نطفه دار و بی نطفه
جوجه آوری و تجهیزات مورد نیاز
انواع روش هچ
روش ضدعفونی ناف
نکات و توصیه های مهم و ضروری بعد از عملیات هچ
مسائل مربوط به بهداشت جوجه های شتر مرغ
نکات مهم هنگام خرید دستگاه جوجه کشی
تاسیسات جوجه کشی
پرورش جوجه شتر مرغ
شرایط نگهداری جوجه های شتر مرغ
اشنایی باگرمایش محیط پروش جوجه های شتر مرغ
انواع روشهای گرمایش
روش تنظیم حرارت سالن پرورش جوجه های شتر مرغ
تهویه سالن پرورش جوجه ها
تراکم مناسب جوجه ها در هر پن
فضای مورد نیاز برای پرورش جوجه های شتر مرغ
انواع محیط ها و فضاهای مناسب جهت پرورش جوجه های شتر مرغ
بستر پرورش جوجه های شتر مرغ
تغذیه جوجه های شتر مرغ
علت و روش استفاده از سنگریزه در وعده های غذایی شتر مرغ
مبحث استرس در شتر مرغ
واکسیناسیون جوجه های شتر مرغ
انواع بیماری های شایع در جوجه های شتر مرغ
روش صحیح برقراری بهداشت و ضد عفونی نمودن محیط پروش جوجه ها
روش شماره گذاری جوجه های شتر مرغ
نحوه صحیح پرورش جوجه شتر مرغ از یک ماهگی تا سه سالگی
: گردشگاه – حصار – بستر – گروه بندی مناسب – فضای مورد نیاز و ....
دستگاه گوارش شتر مرغ ها
انرژی متابولیسمی در شتر مرغ
نحوه تهیه غذا
مبحث کشتار شتر مرغ و سن مناسب کشتار
مراحل کشتار شتر مرغ
محصولات شتر مرغ
بیماریهای مهم در شتر مرغ ها و علائم بیماری و همچنین روش درمان آنها
انرژی متابولیسمی شتر مرغ
احتیاجات غذایی شتر مرغ در سنین مختلف
مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز شتر مرغ در سنین مختلف
رطوبت نسبی در دامنه هایی متفاوت / درجه حرارت خشک و تر
ترکیبات غذایی گوشت شتر مرغ در مقایسه با سایر حیوانات
وزن قسمتهای مختلف لاشه شتر مرغ
پوکه تخم شترمرغ
مقالات و کتاب الکترونیکی و ...



مشخصه های عمومی:
تاریخچه پرورش
اصول پرورش
مزایای پرورش
رفتار شناسی شترمرغ
آناتومی و اسکلت بندی شترمرغ
نژادهای تجاری
ساخت پناهگاه و گردشگاه

پرورش شتر مرغ :
تولید مثل
تخم گذاری
جوجه کشی مصنوعی
پرورش جوجه شترمرغ
تغذیه شترمرغ
بیماری های شترمرغ
کشتار شترمرغ و کشتارگاه
درآمدزایی
بازاریابی پر
روغن شتر مرغ
پوکه تخم شتر مرغ

به همراه طرح توجیهی اقتصادی با ریز نکات مربوط به هزینه ها :
میزان سرمایه لازم
تجهیزات مورد نیاز
میزان فضای لازم
هزینه های محوطه
پرسنل
بسته بندی و حمل و نقل
میزان سود و ...

شماره مجوز محصول اور جینال 6497582




- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

برچسب ها : دانلود فیلم - کلیپ - ویدئو آموزش پرورش شتر مرغ , آموزش پرورش شتر مرغ - تصویری - گام به گام - زبان فارسی , خرید آموزش پرورش شتر مرغ , خرید اینترنتی آموزش پرورش شتر مرغ , خرید پستی آموزش پرورش شتر مرغ , خرید مجموعه آموزش پرورش شتر مرغ فارسی , مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ , خرید مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ , خرید اینترنتی مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ , خرید پستی مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ , سفارش خرید مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ , فروش مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ , خرید نقدی و آنلاین ر , خرید ارزان مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ , خرید بهترین مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ , خرید مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ - زبان فارسی , خرید مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ به زبان فارسی , خرید اینترنتی مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ فارسی , خرید پستی مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ دوبله فارسی ,

فروشنده: ملی ایران 2

قیمت: 20,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید بسته آموزش پرورش شتر مرغ + طرح توجیهی / اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بسته آموزش پرورش شتر مرغ + طرح توجیهی / اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: کشاورزی دام صنایع، ،

بسته آموزش پرورش شتر مرغ + طرح توجیهی / اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 18 / 6 / 1392

بسته آموزش پرورش شتر مرغ + طرح توجیهی / اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته متفرقه

بسته آموزشی پرورش شتر مرغ + طرح توجیهی / اورجینال



سوال : آیا برای پرورش شترمرغ فضای زیادی لازم است؟
جواب : خیر-جوجه شترمرغ تا چند ماهگی به اندازه یک اردک رشد میکنه و با پرورش تا همان سن هم میتوان آنرا به قیمت خوبی به فروش رساند.تعداد زیادی از جوجه شترمرغ را میتوان در یک فضای چند متری نگه داشت.
با توجه به اینکه قیمت جوجه چند ماهه شترمرغ از سایر طیور بسیار بالاتر است میتوان انتظار سوددهی عالی را داشت


آیا میدانید پرورش شترمرغ یک شغل پرسود همراه با تسهیلات بانکی مناسب است ؟
آیا می دانید اجزای مختلف بدن شترمرغ قابل فروش است؟
شغلی پر درآمد برای همه افراد با حداقل شرایط مالی و سنی بخصوص جوانان جویای کار
به همراه طرح توجیهی اقتصادی جهت اخذ وام
در این بسته آموزشی کلیه مراحل کار را شرح داده ایم ...


با هر شرایط مالی و سنی بخصوص جوانان!
مجموعه کامل آموزش پرورش شترمرغ به زبان فارسی

چندین و چند مطلب و فیلم های آموزشی پیرامون محصولات اصلی و فرعی شترمرغ شامل :
گوشت - پوست و چرم - روغن شترمرغ - پر شترمرغ - پوست تخم شترمرغ
فیلم های آموزشی در مورد پرورش شترمرغ - افراد و شرکت های موفق فعال در زمینه پرورش
شترمرغ به زبان فارسی




بخشی از محتویات این بسته آموزشی :

مشخصه های عمومی شتر مرغ
تاریخچه پرورش شتر مرغ
طبقه بندی جانور شناسی شتر مرغ
نژادهای تجاری شتر مرغ
اسکلت بندی بدن شتر مرغ
مشخصات ظاهری شتر مرغ
مبحث پرورش مولدین
بلوغ جنسی / سن بلوغ در شترمرغ های نر و ماده
مشخصات ظاهری نشان دهنده بلوغ جنسی در نوع نر و ماده
رفتارهای تولید مثل در شتر مرغ
رفتارهای تولید مثل در شتر مرغ
انواع روشهای جفت گری شتر مرغ ها
میزان تخمگذاری شتر مرغ ها
مبحث ریتم و روال تخمگذاری شتر مرغ
فصول تولید مثل و استراحت شتر مرغ
فصل تولید مثل در نیم کره شمالی و جنوبی
اقداماتی که باید در فصل استراحت برای شتر مرغ ها انجام شود
عملیات " فلاسینگ " در شتر مرغ ها
نکات مهم در قصل تولید مثل شتر مرغ
تاسیسات مورد نیاز جهت پرورش شتر مرغ
حصار و حصارکشی محوطه نگه داری شتر مرغ ها
نحوه ثبت رکوردها و اطلاعات برای شناسایی شتر مرغ ها
نحوه تهیه شناسنامه برای شتر مرع ها
مبحث جوجه کشی شتر مرغ
عوامب موثر در جوجه کشی
نحوه جمع آوری تخم شتر مرغ ها
نکات مهم در زمینه جمع اوری و نگه درای تخم ها
تنظیم دمای اطراف تخم و روش صحیح تمیز کردن آن
روش صحیح ضد عفونی کردن تخم ها
روش نگه داری تخم ها
دستگاه جوجه کشی
علت و روش صحیح چرخش تخم شتر مرغ
سیستم تهویه در محیط جوجه کشی
دشتگاه کندلینگ
روش جداسازی تخم نطفه دار و بی نطفه
جوجه آوری و تجهیزات مورد نیاز
انواع روش هچ
روش ضدعفونی ناف
نکات و توصیه های مهم و ضروری بعد از عملیات هچ
مسائل مربوط به بهداشت جوجه های شتر مرغ
نکات مهم هنگام خرید دستگاه جوجه کشی
تاسیسات جوجه کشی
پرورش جوجه شتر مرغ
شرایط نگهداری جوجه های شتر مرغ
اشنایی باگرمایش محیط پروش جوجه های شتر مرغ
انواع روشهای گرمایش
روش تنظیم حرارت سالن پرورش جوجه های شتر مرغ
تهویه سالن پرورش جوجه ها
تراکم مناسب جوجه ها در هر پن
فضای مورد نیاز برای پرورش جوجه های شتر مرغ
انواع محیط ها و فضاهای مناسب جهت پرورش جوجه های شتر مرغ
بستر پرورش جوجه های شتر مرغ
تغذیه جوجه های شتر مرغ
علت و روش استفاده از سنگریزه در وعده های غذایی شتر مرغ
مبحث استرس در شتر مرغ
واکسیناسیون جوجه های شتر مرغ
انواع بیماری های شایع در جوجه های شتر مرغ
روش صحیح برقراری بهداشت و ضد عفونی نمودن محیط پروش جوجه ها
روش شماره گذاری جوجه های شتر مرغ
نحوه صحیح پرورش جوجه شتر مرغ از یک ماهگی تا سه سالگی
: گردشگاه – حصار – بستر – گروه بندی مناسب – فضای مورد نیاز و ....
دستگاه گوارش شتر مرغ ها
انرژی متابولیسمی در شتر مرغ
نحوه تهیه غذا
مبحث کشتار شتر مرغ و سن مناسب کشتار
مراحل کشتار شتر مرغ
محصولات شتر مرغ
بیماریهای مهم در شتر مرغ ها و علائم بیماری و همچنین روش درمان آنها
انرژی متابولیسمی شتر مرغ
احتیاجات غذایی شتر مرغ در سنین مختلف
مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز شتر مرغ در سنین مختلف
رطوبت نسبی در دامنه هایی متفاوت / درجه حرارت خشک و تر
ترکیبات غذایی گوشت شتر مرغ در مقایسه با سایر حیوانات
وزن قسمتهای مختلف لاشه شتر مرغ
پوکه تخم شترمرغ
مقالات و کتاب الکترونیکی و ...



مشخصه های عمومی:
تاریخچه پرورش
اصول پرورش
مزایای پرورش
رفتار شناسی شترمرغ
آناتومی و اسکلت بندی شترمرغ
نژادهای تجاری
ساخت پناهگاه و گردشگاه

پرورش شتر مرغ :
تولید مثل
تخم گذاری
جوجه کشی مصنوعی
پرورش جوجه شترمرغ
تغذیه شترمرغ
بیماری های شترمرغ
کشتار شترمرغ و کشتارگاه
درآمدزایی
بازاریابی پر
روغن شتر مرغ
پوکه تخم شتر مرغ

به همراه طرح توجیهی اقتصادی با ریز نکات مربوط به هزینه ها :
میزان سرمایه لازم
تجهیزات مورد نیاز
میزان فضای لازم
هزینه های محوطه
پرسنل
بسته بندی و حمل و نقل
میزان سود و ...

شماره مجوز محصول اور جینال 6497582




- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

برچسب ها : دانلود فیلم - کلیپ - ویدئو آموزش پرورش شتر مرغ , آموزش پرورش شتر مرغ - تصویری - گام به گام - زبان فارسی , خرید آموزش پرورش شتر مرغ , خرید اینترنتی آموزش پرورش شتر مرغ , خرید پستی آموزش پرورش شتر مرغ , خرید مجموعه آموزش پرورش شتر مرغ فارسی , مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ , خرید مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ , خرید اینترنتی مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ , خرید پستی مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ , سفارش خرید مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ , فروش مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ , خرید نقدی و آنلاین ر , خرید ارزان مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ , خرید بهترین مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ , خرید مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ - زبان فارسی , خرید مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ به زبان فارسی , خرید اینترنتی مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ فارسی , خرید پستی مجموعه آموزشی پرورش شتر مرغ دوبله فارسی ,

فروشنده: ملی ایران 2

قیمت: 20,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید بسته آموزش پرورش شتر مرغ + طرح توجیهی / اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بسته آموزش پرورش شتر مرغ + طرح توجیهی / اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: کشاورزی دام صنایع، ،

آموزش پرورش پسته + طرح توجیهی به صورت جامع /اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 18 / 6 / 1392

آموزش پرورش پسته  + طرح توجیهی به صورت جامع  /اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته متفرقه

نحوه کاشت ، نگهداری و حفاظت از درختان پسته ( اصول کامل باغبانی )/ اورجینال

آموزش پرورش پسته + طرح توجیهی به صورت جامع /اورجینال
راهنمای کاشت و احداث باغ پسته /اورجینال
آموزش مدیریت باغ پسته / اورجینال + طرح توجیهی به صورت جامع




کاملترین و جامعترین نرم افزار آموزشی کاشت داشت و برداشت پسته در ایران
شامل آموزش هایی چون: نحوه پیاده کردن نقشه کاشت - ارزش غذایی - گیاه شناسی - هرس - روش تکثیر - ارقام و...
توضیحات بیشتر :
اقلیم مناسب مورد نیاز پسته
اولین قدم برای احداث باغهای پسته شناخت دقیق از شرایط آب و هوایی منطقه می باشد و انجام هر گونه فعالیتی بایستی با آگاهی از وضعیت اقلیمی مناطق صورت پذیرد در غیر اینصورت سرمایه گذاری ، با ریسک پذیری زیادی همراه خواهد بود. در جدول زیر شرایط محیطی مناسب ، قابل تحمل و نامناسب کاشت پسته ارائه شده است.
نام پسته
به گفته (برتولد لوفر) ایران شناس امریکایی که کتابی درباره ایران در سال 1926 منتشر کرده است پسته از ادوار باستان در ایران حایز اهمیت بوده و لفظ پسته در زبان های یونانی , لاتین و سایر زبان های اروپایی از نام پسته ایرانی گرفته شده است. نام این درخت در پارسی قدیم پیستاکا و در پارسی میانه یا پهلوی پیستاک بوده است. و در پارسی امروز پسته تلفظ می شود.

سطح زیر کشت پسته
در حال حاضر سطح زیر کشت پسته ایران بیش از 360000 هکتار می باشد که استان کرمان با مجموع بیش از 270000 هکتار باغ های بارور وغیربارور 77 درصد محصول کل کشور را تولید و به عنوان مهمترین منطفه پسته کاری ایران ودنیا محسوب می شود. ضمناً سایر استانهای پسته خیز عبارتند از:یزد.خراسان.فارس.سمنان.سیستان وبلوچستان.قزوین.مرکزی.اصفهان و قم می باشند که بیش از 90000 هکتار سطح زیر کشت باقیمانده را به خود اختصاص می دهند

* خسارات عمده ای که سرمای دیررس و گرمای زودرس بهاره در بعضی از مناطق به محصول پسته وارد می کند می طلبد که برای انتخاب رقم مناسب و سازگار با مناطق، مطالعه و بررسی دقیق اولیه به عمل آید



بصورت کلی این بسته آموزشی شامل موارد زیر میشود :
☼ آشنایی با تاریخچه کشت درختان پسته در ایران
☼ آشنایی با ارزش اقتصادی پسته در ایران
☼ آشنایی با سطح زیر کشت درختان پسته در ایران
☼ آشنایی با نحوه آماده سازی زمین
☼ آشنایی با نحوه پیاده کردن نقشه کاشت
☼ آشنایی با شرایط آب و هوایی مورد نیاز درخان پسته
☼ آشنایی با ارزش غذایی پسته
☼ آشنایی با گیاه شناسی پسته
☼ آشنایی با گونه های پسته در ایران
☼ آشنایی با مهمترین ارقام پسته
☼ آشنایی با روش تکثیر و ازدیاد درختان پسته
☼ آشنایی با روشهای کاشت و تولید نهال
☼ آشنایی با انواع روش صحیح پیوند درختان پسته
☼ آشنایی با عملیات بعد از پیوند
☼ آشنایی با سال آوری درختان پسته
☼ آشنایی با هرس درختان پسته
☼ آشنایی با انواع آبیاری درختان پسته
☼ آشنایی با نکات مهم آبیاری
☼ آشنایی با کاربرد علف کش ها
☼ آشنایی با تغذیه درختان پسته
☼ آشنایی با عناصر غذایی مختلف
☼ آشنایی با آفات درختان پسته
☼ آشنایی با بیماری های درختان پسته
☼ آشنایی با علائم رسیدن میوه و زمان برداشت
☼ آشنایی با مرحله برداشت محصول
☼ آشنایی با مرحله فرآوری
☼ آشنایی با نحوه درجه بندی بسته بندی و انبارداری




توجه داشته باشید که هر یک از عناوین بالا دارای زیر مجموعه ها و بخش های آموزشی زیادی هستند که برای هر بخش توضیحات + عکس + کلیپ های تصویری کامل و جامعی ارائه شده است و امکان ثبت تمامی اطلاعات موجود در این سی دی به علت حجم بالای مطالب آموزشی وجود ندارد.
ویژگی های این بسته آموزشی :
√ قابلیت تغییر قالب نرم افزار ( 10 قالب )
√ امکان جستجوی پیشرفته
√ امکان مشاهده عکس های مربوط به هر مبحث
√ امکان مشاهده نقشه نرم افزار ( شاخه ها )
√ به همراه راهنمای نرم افزار ( درون نرم افزار موجود هست )
√ بدون محدودیت در تعداد دفعات نصب و اجرا
√ نصبی آسان ، سریع و بدون دردسر
√ صد در صد شامل موارد ذکر شده در بالا و دارای گارانتی و پشتیبانی کامل
√ با محتوای آموزشی بالا و با کیفیت قابل توجه

شماره مجوز :97548/8753



- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

فروشنده: ملی ایران 2

قیمت: 20,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش پرورش پسته + طرح توجیهی به صورت جامع /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش پرورش پسته  + طرح توجیهی به صورت جامع  /اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: کشاورزی دام صنایع، ،

اموزش پرورش خیار گلخانه ای اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 18 / 6 / 1392

اموزش پرورش خیار گلخانه ای اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته متفرقه

آموزش احداث گلخانه و پرورش خیار اورجینال
اموزش پرورش خیار گلخانه ای اورجینال
اصول و مراحل کاشت و برداشت خیار گلخانه ای - اورجینال







آموزش احداث گلخانه
آموزش پرورش خیار
به زبان فارسی

خیار نیز یکی از پر طرفدارترین میوه جات و سیفی جات است که مراحل کاشت و … بطور کامل آموزش داده شده است.

- آموزش تکنیک ها و روش های برتر برای محصول دهی زیاد با کیفیت بسیار مطلوب
- توضیحات و راهنمایی های کامل از آغاز کاشت و دوره جوانه زنی و نشا تا زمان برداشت محصول
- توضیحات کامل در مورد انتخاب نوع بذر کاشت برای کاشت و برداشت بهترین نوع محصول
- توضیحات کامل در مورد مکان مناسب و همچنین اندازه سطح کاشت بوته ها و فاصله آن ها
- توضیحات کامل در مورد (گرده افشانی) رفع مشکل نبود باد و حشرات در گلخانه و ارائه روشهای مقرون به صرفه
- توضیحات کامل در مورد بستن بوته ها و ارتقاع آن
- توضیحات کامل در مورد بیماریها و کمبودها و راههای مقابله با آن ها



– بذر پارتنوکارپ
- تفاوت واریته های معمولی با پارتنوکارپ
- نیازهای حیاتی خیار درختی
- حرارت مورد نیاز خیار درختی
- دمای محیط گلخانه و محیط ریشه خیار درختی
- گازکربنیک مورد نیاز در گلخانه
- روش های تامین گازکربنیک در گلخانه
- تهویه در گلخانه
- روش نصب فن های تهویه
- آب مورد نیاز خیار درختی
- مزیت آبیاری قطره ای در گلخانه
- خاک مناسب خیار درختی
- ضدعفونی کردن خاک گلخانه
- سولاریزاسیون
- کود مورد نیاز خیار درختی
- کود دهی خاک
- انواع کاشت خیار درختی
- پشته بندی در گلخانه
- تراکم کاشت خیار درختی
- نشاء کاری
- بستن بوته خیار درختی
- هرس بوته خیار درختی

* عناصر غذایی در رشد خیار درختی
- علائم کمبود ازت در خیار درختی
- علائم کمبود فسفر در خیار درختی
- علائم کمبود پتاسیم در خیار درختی
- علائم کمبود کلسیم در خیار درختی
- علائم کمبود منیزیم در خیار درختی
- علائم کمبود آهن در خیار درخت
- دلاییل کمبود آهن در خیار درختی
- علائم کمبود منگنز در خیار درختی
- علائم کمبود روی در خیار درختی
- علائم کمبود بر در خیار درختی
- علائم کمبود مس در خیار درختی
* آفات و بیماری ها
- شته سیاه باقلا – شته سبز هلو – تریپس – مگس سفید – کنه – مینوز – نماتد ریشه – لکه زاویه ای برگ کدوییان – بوته میری – سفیدک دروغین – سفیدک سطحی – ویروس موزاییک خیار – گل جالیز
شماره مجوز : 16/1458



- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

فروشنده: ملی ایران 2

قیمت: 20,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید اموزش پرورش خیار گلخانه ای اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اموزش پرورش خیار گلخانه ای اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: کشاورزی دام صنایع، ،

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 26 صفحه بعد

.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.