تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

آموزش کلیه دروس دوم دبستان - اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 23 / 9 / 1392

آموزش کلیه دروس دوم دبستان - اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته درسی

• آموزش کلیه دروس به صورت چند رسانه ای
• آموزش فارسی، ریاضی و علوم توسط معلم مطابق با آخرین تغیرات کتاب های درسی
• امکان دیکته گویی بااستفاده از بانک جملات و کلمات
• امکان دیکته گویی به دفعات و عدم تکرار دیکته های قبلی
• ارایه شعر های کتاب فارسی به صورت ترانه های شاد و جذاب
• آموزش مفاهیم علوم با انیمیشن و آزمایشگاه های مجازی
• راهنمایی مرحله به مرحله جهت حل مساله های ریاضی
• حل تمرین ها توسط دانش آموز و تصحیح آن به وسیله ی نرم افزار
• فضای آموزشی جذاب به همراه انیمیشن های متنوع
• استفاده از نرم افزار بدون نیاز به نصب







*** به همراه راهنمای استفاده از نرم افزار

******************************************************
کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض رایگان است
سایت این فروشگاه در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است

ارسال سریع به تمام نقاط کشور با پست سفارشی یا پیشتاز

پس از ثبت سفارش ، شناسه سفارش را برای پیگیری های بعدی یادداشت کنید

این محصول در قالب بسته بندی شکیل و ضد ضربه ارسال می شود

این محصول دارای پشتیبانی بعد از خرید به صورت تلفنی می باشد
مجوز:645962

فروشنده: مرکز مارکت

قیمت: 10,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش کلیه دروس دوم دبستان - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش کلیه دروس دوم دبستان - اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: درسی و دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: آموزش کلیه دروس دوم ابتدایی, دوم ابتدایی, خرید, خرید پستی آموزش درس های دوم ابتدایی, دوم ابتدایی,

آموزش تخصصی علوم زیستی و بهداشت سال اول دبیرستان(اورجینال)
نویسنده : 5040 تاریخ : 23 / 9 / 1392

آموزش تخصصی علوم زیستی و بهداشت سال اول دبیرستان(اورجینال)

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته درسی

شماره مجوز: 155/91/54258

آموزش تصویری علوم زیستی و بهداشت قابل پخش در دستگاه پلیر خانگی اورجینال قابدار

رشته علوم تجربی - استاد محمد علی همدانی آنچه در این مجموعه خواهید آموخت نگرش علمی و علوم زیستی - ساختار سلوکی - ساختار شیمیایی - تولید کنند گی - تغذیه - تولید مثل و وراثت - بوم شناسی - میکروب ها بیماری و سلامتی

فروشنده: خورشید ای شاپ

قیمت: 12,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش تخصصی علوم زیستی و بهداشت سال اول دبیرستان(اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش تخصصی علوم زیستی و بهداشت سال اول دبیرستان(اورجینال)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: درسی و دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: آموزش حرفه ای کتاب علوم زیستی و بهداشت اول دبیرستان, کتاب علوم زیستی اول, کتاب درسی زیست, فیلم آموزشی علوم زیستی و بهداشت اول دبیرستان, سی دی آموزش کتاب زیست اول دبیرستان,

آموزش کلیه دروس پنجم دبستان(ویرایش جدید) اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 23 / 9 / 1392

آموزش کلیه دروس پنجم دبستان(ویرایش جدید)  اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته درسی

تخصصی ترین برنامه آموزش دروس پنجم دبستان توسط اساتید برتر و گرانترین اساتید کشور که بارها موفق به گرفتن لوح های مختلف در این زمینه شده اند.

آموزش کلیه دروس پنجم دبستان(ویرایش جدید)

علوم: این بخش شامل تمام عناوین کتاب درسی به همراه تمامی نکات مهم مربوط به هر فصل در قالب شخصیت کارتونی نانو و آقای کوشا می باشد. همچنین یکسری تمرینات تعاملی مربوط به هر فصل از کتاب در هر قسمت آورده شده تا همزمان با یادگیری تمرین مربوط به آن فصل هم حل شود.
بنویسیم: این بخش شامل آموزش حروف الفبا بصورت گام به گام و به زبانی کودکانه بهمراه صدای مربوط به هر حرف و ارائه لغات مربوط به هر حرف می باشد.
ریاضی: در این بخش به آموزش ورق به ورق کتاب درسی با استفاده از انیمیشن های مرتبط با تصاویر کتاب و همچنین ارائه تمرینات تعاملی مربــوط
به هر فصل پرداخته ایم.
قرآن: در این قسمت دانش آموزان با روان خوانی و ترتیـل سوره های
قرآن و تمرینات تعاملی مربوط به هر قسمت آشنا می شوند. همچنین یکسری نکات آموزنده در قالب آیات قرآنی به همراه ترجمه آن ها به صورت انیمیشنی آورده شده است. در این بخش دانش آموزان به صورت مرحله به مرحله آموزش نماز و وضو در قالب داستان، همچنین داستان حضرت موسی (ع) و قواعد روخوانی قرآن را یاد می گیرند و در انتها شعرهای آموزنده ای برای دانش آموزان آورده شده است.
فارسی: در این بخش در قسمت نشانه ها هر قسمت با بیان داستانی شروع شده و در قالب آن حروف مورد نظر آموزش داده می شود. در قسمت نگاره بر اساس شخصیت های کتاب درسی مطالب مورد نظر به دانش آموزان ارائه می شود. همچنین در بخش روان خوانی، متن کتاب درسی با بیانی روان همراه با تصاویر برای دانش آموزان خوانده می شود.
دیکته: در این بخش شخصیتی طراحی شده که برای دانش آموزان لغات و جملات مربوط به هر حرف و نشانه را به صورت املا خوانده و تکرار می کند به طوری که قابلیت stop کردن هر قسمت وجود دارد تا دانش آموز بتواند بدون کمک پدر و مادر دیکته مربوط به هر نشانه را به راحتی بنویسد و بیاموزد.
زبان انگلیسی: در این قسمت به آموزش اعداد و حروف انگلیسی به صورت مرحله به مرحله پرداخته ایم. همچنین دانش آموزان با یکسری لغات و نحوه تلفظ و ترجمه آن ها آشنا می شوند.
و در انتها چند نمونه بازی و پازل های آموزنده فکری برای دانش آموزان و چند نمونه شعر به همراه آهنگ طراحی شده است. همچنین مجموعه داستان های little fox، داستان های کوتاه مفهومی، به همراه تصاویر متن داستان آورده شده که با قابلیت تکرار و روخوانی متن برای دانش آموزان جذاب بوده و امید است موجب ارتقاء سطح فکری و هوشی دانش آموزان عزیز گردد.

شماره مجوز: 47ص52036/54

فروشنده: خورشید ای شاپ

قیمت: 16,900 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش کلیه دروس پنجم دبستان(ویرایش جدید) اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش کلیه دروس پنجم دبستان(ویرایش جدید)  اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: درسی و دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: کتاب های پنجم ابتدایی, آموزش دروس پنجم ابتدایی,

آموزش کلیه دروس ششم دبستان(ویرایش جدید) اورجبنال
نویسنده : 5040 تاریخ : 23 / 9 / 1392

آموزش کلیه دروس ششم دبستان(ویرایش جدید) اورجبنال دسته نرم افزار آموزشی زیردسته درسی آموزش کلیه دروس ششم دبستان(ویرایش جدید) تخصصی ترین برنامه آموزش دروس ششم دبستان توسط اساتید برتر و گرانترین اساتید کشور ریاضی: ارائه تمرینات تعاملی مرتبط با هرفصل در قالب انیمیشنهای جذاب آموزشی. علوم: این بخش شامل تمام مطالب کتاب درسی به همراه تمامی نکات مهم مربوط به هر فصل در قالب شخصیت کارتونی نانو و آقای کوشا می باشد. همچنین در این قسمت با تمرینات چهارگزینه ای مربوط به هر فصل آشنا می شوید. آزمایشگاه علوم: ارائه آزمایشگاه مجازی مرتبط با سرفصل های کتاب درسی برای درک بهتر دانش آموزان از مطالب گفته شده. بخوانیم:روخوانی مطالب ارائه شده در کتاب درسی براساس تصاویر دیکته: در این بخش با استفاده از صدای گویا هر درس را به صورت پاراگراف به پاراگراف و با قابلیت تکرار ارائه داده ایم و در آخر برای یادگیری بهتر بخشی برای غلط گیری دیکته توسط خود کودک در نرم افزار ارائه شده است. قرآن: در این قسمت دانش آموزان با تمرینات تعاملی مربوط به هر قسمت آشنا می شوند. در این بخش دانش آموزان به صورت مرحله به مرحله آموزش نماز و وضو در قالب داستان، همچنین داستان حضرت موسی (ع) و قواعد روخوانی قرآن را یاد می گیرند و در انتها شعرهای آموزنده ای برای دانش آموزان آورده شده است. . آزمون تیزهوشان: در این قسمت برای دروس علوم و ریاضی به طور جداگانه سوال های چهارگزینه ای و طبقه بندی شده تیزهوشان به همراه پاسخ تشریحی و تستی آورده شده است. زبان انگلیسی: در این قسمت به آموزش اعداد و حروف انگلیسی به صورت مرحله به مرحله پرداخته ایم. همچنین دانش آموزان با یکسری لغات و نحوه تلفظ و ترجمه آن ها آشنا می شوند. و در انتها چند نمونه بازی و پازل های آموزنده فکری برای دانش آموزان و چند نمونه شعر به همراه آهنگ طراحی شده است. همچنین مجموعه داستان های little fox، داستان های کوتاه مفهومی، به همراه تصاویر متن داستان آورده شده که با قابلیت تکرار و روخوانی متن برای دانش آموزان جذاب بوده و امید است موجب ارتقاء سطح فکری و هوشی دانش آموزان عزیز گردد. شماره مجوز:78ص852/24 این محصول دارای کارت گارانتی پاسخگو صبا میباشد. فروشنده: خورشید ای شاپ قیمت: 16,900 تومان درصد :50 روش خرید: برای خرید آموزش کلیه دروس ششم دبستان(ویرایش جدید) اورجبنال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید. خرید آموزش کلیه دروس ششم دبستان(ویرایش جدید) اورجبنال برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. پیشنهاد خرید این محصول به دوستان



:: موضوعات مرتبط: درسی و دانشگاهی، ،

آموزش کامل کمک درسی پیش دانشگاهی علوم تجربی تمام دروس - اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 23 / 9 / 1392

آموزش کامل کمک درسی پیش دانشگاهی علوم تجربی تمام دروس - اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته درسی

آموزش کمک درسی پیش دانشگاهی علوم تجربی | تمام دروس(نوشت افزاراورجینال)

با خرید این بسته آموزشی ، معلم خصوصی را یکبار و برای هشت درس به منزل خواهید آورد و بیش از 200% برای هر درس صرفه جویی خواهید کرد

هشت کتاب در سه دی وی دی

دی وی دی اول

زبان و ادبیات فارسی ، دین و زندگی ، زبان انگلیسی

دی وی دی دوم

فیزیک ، شیمی

دی وی دی سوم

ریاضی ، علوم زمین ، زیست شناسی

آموزش به صورت تشریحی

همراه با صدها تست مربوط به هر درس با پاسخ تشریحی

برنامه آزمون گیری

تدریس توسط اساتید مجرب و کارآزموده با زبانی ساده و رسا

قابل استفاده فقط بر روی کامپیوتر

سه دی وی دی مالتی مدیـــــــــــــــــا

----------------------------------------------------------------------------------------------------

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض رایگان در قالب گارانتی طلایی است. گارانتی طلایی این فروشگاه دارای ویزگی های زیر است

1- تعویض رایگان محصول در صورت آسیب در حمل و نقل یا بروز هرگونه مشکل در محصول خریداری شده

3- هزینه ارسال مجدد کاملا بر عهده فروشگاه است

2- ارائه پشتیبانی بعد از خرید به صورت تلفنی

4-آرم گارانتی طلایی این فروشگاه به همراه عبارت گارانتی طلایی بر روی کلیه محصولات چاپ شده است در مورد سی دی ها و دی وی دی ها لوگوی گارانتی طلایی بر روی سی دی یا دی وی دی چاپ شده است

5- کلیه محصولات این شرکت اورجینال و دارای مجوز می باشد

----------------------------------------------------------------------------------------------------

این فروشگاه عرضه کننده تخصصی محصولات آموزشی در زمینه های مختلف می باشد

سایت این فروشگاه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است لذا با اطمینان خرید کنید

این محصول در قالب بسته بندی شکیل و ضد ضربه و به صورت اورجینال همراه با گارانتی طلایی ارائه می شود
ش م : 245/5421

فروشنده: مرکز مارکت

قیمت: 15,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش کامل کمک درسی پیش دانشگاهی علوم تجربی تمام دروس - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش کامل کمک درسی پیش دانشگاهی علوم تجربی تمام دروس - اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: درسی و دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: آموزش کلیه دروس پیش دانشگاهی تجربی, آموزش همه کتاب های پیش دانشگاهی تجربی, آموزش کتب رشته تجربی,

نحوه اخذ پذیرش تحصیلی و تحصیل در خارج از کشور در رشته مهندسی رباتیک
نویسنده : 5040 تاریخ : 23 / 9 / 1392

نحوه اخذ پذیرش تحصیلی و تحصیل در خارج از کشور در رشته مهندسی رباتیک

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته درسی

بسته راهنمای اخذ بورس تحصیلی از دانشگاه های معتبر خارجی در رشته مهندسی رباتیک +هدیه اصل ( سی دی های خام اصل )
راهنمای اخذ پذیرش و بورس تحصیلی از دانشگاه های معتبر دنیا و تحصیل و اقامت در خارج
ویژه رشته :مهندسی رباتیک
مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری

معادل 4 سی دی و یک کتاب + مشاوره رایگان تلفنی

این مجموعه شامل اطلاعات متنوع در زمینه اخذ پذیرش از دانشگاه‌های خارج از ایران و همچنین مراحل و اطلاعات لازم جهت دریافت ویزای تحصیلی است و با هدف کمک به دانشجویان ایرانی‌ برای ادامه تحصیل در خارج از کشور ایجاد شده است. این مجموعه همچنین اطلاعات زیادی در زمینه‌ی مهاجرت به کشورهای مختلف، جهت ادامه تحصیل در بر دارد.

فروشگاه اینترنتی ما ( ارائه دهنده خدمات نوین آموزشی و تحصیلی ) ، مجموعه ای جامع درباره تحصیل در کشورهای خارجی و اخذ بورس تحصیلی از دانشگاههای معتبر دنیا به صورت CD های آموزشی تهیه کرده است که دریافت آن را به کلیه علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور توصیه می کنیم

در این مجموعه خواهید یافت:
شرایط و ملزومات اخذ پذیرش و بورس تحصیلی در هر کشور شامل آمریکا، کانادا ، اروپا ، ترکیه، سوئد، مالزی، هند ، آلمان، اکراین ، ژاپن ، انگلیس ، استرالیا ، کشور های همسایه ایران و دهها کشور دیگر، به صورت پله به پله از اخذ مدرک زبان و نامه نگاری با اساتید تا اخذ پذیرش و بورس تحصیلی
فرمت و نحوه نامه نگاری برای اساتید دانشگاه ها.
چگونه نظر اساتید را به خودمان جلب کنیم و از آنها بورس تحصیلی بگیریم؟
در نامه چه بنویسیم؟
نحوه نوشتن رزومه ، SP و توصیه نامه.
در معرفی بر روی هوش و استعداد خود تاکید کنیم یا بر روی پشتکار خود؟
ده ها نمونه رزومه(CV)، پروپوزال و SP موفق از دانشجویانی که موفق به اخذ بورس تحصیلی و پذیرش از بهترین دانشگاه های آمریکا و اروپا شده اند.
هزینه های زندگی دانشجویی در هر کشور.
معرفی دانشگاه های رایگان دنیا در مفطع کارشناسی ارشد و دکتری
معرفی کشور هایی که دانشجویان در آنها اجازه کار دارند.
لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در هر کشور تا هر مقطع تحصیلی.
روش های کم رنگ کردن معدل پایین در پیش چشم دانشگاه مورد نظر!
معرفی کتاب ها و مراجع معتبر برای آمادگی آزمون های TOFEL و IELTS
تجربیات شخصی دانشجویان موفق در خارج از کشور
تحصیل رایگان در دانشگاههای معتبر دنیا
هزینه های تحصیل و اقامت در کشورهای مختلف خارجی
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی کشورهای خارجی
راهنمای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های معتبر غیر دولتی خارجی
راهنمای تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های خارجی و اخذ بورس تحصیلی
راهنمای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های خارجی و شرایط اخذ بورس
تحصیل در دوره های دکتری حرفه ای و دکتری تخصصی در دانشگاه های کشورهای خارجی و فرصتهای مطالعاتی و پژوهشی
راهنمای اخذ پذیرش از موسسات معتبر آموزش زبان
راهنمای ثبت نام در آزمون‌های تافل و ایلتس
همراهی با شما از بدو ورود به کشورهای خارجی تا اسکان دائم
راهنمای اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاههای معتبر در کلیه مقاطع تحصیلی حتی دکترا
راهنمای اخذ پذیرش تحصیلی
راهنمایی پذیرش برای متقاضیانی که پاسپورت ندارند.
معرفی دانشگاه های معتبر خارجی
شرایط و ملزومات تحصیل رایگان در کشورهای خارجی
راهنمای اقامت دانشجویی در خارج
هرینه های زندگی ، اقامت و تحصیل در کشورهای خارجی
و صدها صفحه مطالب مفید دیگر
نحوه نگارش cv و نمونه cv های آماده

نکته: همواره آخرین ورژن ارسال می شود
مژده : 9 خط تلفن ثابت در اختیار خریداران محترم قرار می گیرد که می توانند جهت مشاوره رایگان در زمینه تحصیل در خارج در رشته فوق با این شماره ها تماس بگیرند و سوالات خود را مطرح کنند ( شماره تلفن ها داخل بسته قرار داده شده است )
((از خرید شما بی نهایت ممنونیم ))
شماره مجوز محصول اور جینال :9687132654850236527

فروشنده: مرکز مارکت

قیمت: 13,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید نحوه اخذ پذیرش تحصیلی و تحصیل در خارج از کشور در رشته مهندسی رباتیک، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نحوه اخذ پذیرش تحصیلی و تحصیل در خارج از کشور در رشته مهندسی رباتیک


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

بر چسب ها.رشته مهندسی رباتیک.پذیرش در رشته مهندسی رباتیک.نحوه پذیرش در رشته مهندسی رباتیک خارج از کشور.راه تحصیل در رشته مهندسی رباتیک خارج از کشور.رباتیک در خارج از ایران.مهندسی رباتیک.ربات



:: موضوعات مرتبط: درسی و دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: رشته مهندسی رباتیک, رشته مهندسی رباتیک, پذیرش در رشته مهندسی رباتیک, نحوه پذیرش در رشته مهندسی رباتیک خارج از کشور, راه تحصیل در رشته مهندسی رباتیک خارج از کشور, رباتیک در خارج از ایران, مهندسی رباتیک, ربات,

نرم افزار سوالات تکمیلی املاء و انشای دوم دبستان
نویسنده : 5040 تاریخ : 23 / 9 / 1392

نرم افزار سوالات تکمیلی املاء و انشای دوم دبستان

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته درسی

نرم افزار سوالات تکمیلی املاء و انشای دوم دبستان
شامل:
1- 550سوال تکمیلی
2 -سوالهای آزمون های کانون در سالهای گذشته
3- سوالهای آزمون های بین المللی
4- نمونه سوال برای تمرین بیشتر
******************************************************
کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض رایگان است
سایت این فروشگاه در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است

ارسال سریع به تمام نقاط کشور با پست سفارشی یا پیشتاز

پس از ثبت سفارش ، شناسه سفارش را برای پیگیری های بعدی یادداشت کنید

این محصول در قالب بسته بندی شکیل و ضد ضربه ارسال می شود

این محصول دارای پشتیبانی بعد از خرید به صورت تلفنی می باشد
ش.م:1471/23

فروشنده: مرکز مارکت

قیمت: 10,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید نرم افزار سوالات تکمیلی املاء و انشای دوم دبستان، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار سوالات تکمیلی املاء و انشای دوم دبستان


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: درسی و دانشگاهی، ،

نرم افزار سوالات تکمیلی هندسه 2 سوم ریاضی
نویسنده : 5040 تاریخ : 23 / 9 / 1392

نرم افزار سوالات تکمیلی هندسه 2 سوم ریاضی

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته درسی

نرم افزار سوالات تکمیلی هندسه 2 سوم ریاضی
1- 300 سوال تکمیلی
2 -سوالهای آزمون های کانون در دو سال اخیر(عادی و تیز هوشان)
3-هشت دوره سوالات امتحانات نهائی سراسر کشور
4- سوالهای کنکور سال 1389
******************************************************
کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض رایگان است
سایت این فروشگاه در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است

ارسال سریع به تمام نقاط کشور با پست سفارشی یا پیشتاز

پس از ثبت سفارش ، شناسه سفارش را برای پیگیری های بعدی یادداشت کنید

این محصول در قالب بسته بندی شکیل و ضد ضربه ارسال می شود

این محصول دارای پشتیبانی بعد از خرید به صورت تلفنی می باشد
ش.م:1471/23

فروشنده: مرکز مارکت

قیمت: 10,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید نرم افزار سوالات تکمیلی هندسه 2 سوم ریاضی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار سوالات تکمیلی هندسه 2 سوم ریاضی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: درسی و دانشگاهی، ،

نرم افزار سوالات تکمیلی جبر و احتمال سال سوم ریاضی
نویسنده : 5040 تاریخ : 23 / 9 / 1392

نرم افزار سوالات تکمیلی جبر و احتمال سال سوم ریاضی

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته درسی

نرم افزار سوالات تکمیلی جبر و احتمال سال سوم ریاضی
شامل:
1- 300 سوال تکمیلی
2 -سوالهای آزمون های کانون در دو سال اخیر(عادی و تیز هوشان)
3- 8 دوره امتحانات نهائی سراسر کشور
4- چهار دوره سوالهای کنکور خارج از کشور
******************************************************
کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض رایگان است
سایت این فروشگاه در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است

ارسال سریع به تمام نقاط کشور با پست سفارشی یا پیشتاز

پس از ثبت سفارش ، شناسه سفارش را برای پیگیری های بعدی یادداشت کنید

این محصول در قالب بسته بندی شکیل و ضد ضربه ارسال می شود

این محصول دارای پشتیبانی بعد از خرید به صورت تلفنی می باشد
ش.م:1471/23

فروشنده: مرکز مارکت

قیمت: 10,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید نرم افزار سوالات تکمیلی جبر و احتمال سال سوم ریاضی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار سوالات تکمیلی جبر و احتمال سال سوم ریاضی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: درسی و دانشگاهی، ،

نرم افزار سوالات تکمیلی ریاضیات کنکور ( انسانی)
نویسنده : 5040 تاریخ : 23 / 9 / 1392

نرم افزار سوالات تکمیلی ریاضیات کنکور ( انسانی)

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته درسی

نرم افزار سوالات تکمیلی ریاضیات کنکور ( انسانی)
شامل:
1- 1700سوال تکمیلی
2 -سوالهای آزمون های کانون در دو سال اخیر(عادی و تیز هوشان)
3-سوالهای کنکور 1389
******************************************************
کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض رایگان است
سایت این فروشگاه در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است

ارسال سریع به تمام نقاط کشور با پست سفارشی یا پیشتاز

پس از ثبت سفارش ، شناسه سفارش را برای پیگیری های بعدی یادداشت کنید

این محصول در قالب بسته بندی شکیل و ضد ضربه ارسال می شود

این محصول دارای پشتیبانی بعد از خرید به صورت تلفنی می باشد
ش.م:1471/23

فروشنده: مرکز مارکت

قیمت: 10,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید نرم افزار سوالات تکمیلی ریاضیات کنکور ( انسانی)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار سوالات تکمیلی ریاضیات کنکور ( انسانی)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: درسی و دانشگاهی، ،

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 36 صفحه بعد

.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.